Skocz do zawartości
berkut

Moj Nowy Ford Sierra

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro beda zakladane tylne wentylowane hamulce 253mm zamiast obecnych bebnow i bedzie zakladana elektrohydrauliczna pompa hamulcowa.

 

Bedzie sie dziac oj bedzie sie dziac :D 17 Tego mam zlot scierek i moze beda jakies proby to sobie pocwicze :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plany ulegly zmianom i hamulce to tarcze pelne brembo 253mm + klocki TRW

 

Pompa na nowym miejscu jest, zrobilem oslone termiczna na kolektor wydechowy na predce (trzeba go bedzie jeszcze poprawic) z kwasowki i wszystko jezdzi WYSMIENICIE, trzeba na nowo sie nauczyc hamowac :D

 

Wiazke pompy przerobilem z Feluke tak by mozna bylo zainstalowac tylko sama pompe bez ABS, modul ABS mozna bedzie pozniej podlaczyc zupelnie oddzielnie.

 

W zielonej bluzie Lukasz vel Feluke, fragment mnie w mundurze garazowym widac na fotce z hamulcami.

post-24-1166316833_thumb.jpg

post-24-1166316887_thumb.jpg

post-24-1166316907_thumb.jpg

post-24-1166316924_thumb.jpg

post-24-1166316940_thumb.jpg

post-24-1166316953_thumb.jpg

post-24-1166316966_thumb.jpg

post-24-1166316977_thumb.jpg

Edytowane przez berkut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zwyklej pompie hamulcowej sile hamowania regulujesz sobie dlugoscia skoku, innymi slowy im glebiej wcisniesz pedal tym mocniej lapia hamulce.

 

Tutaj czynnikiem regulujacym sile hamowania jest sila z jaka naciskasz na pedal hamulca, skok jest minimalny, pewnie z 2 cm gora od pozycji jalowej.

 

Roznica jest ogromna zwlaszcza ze przedtem jezdzilem z rozwalona pompa hamulcowa i by hamowac trzeba bylo przyslowiowo do deski trzymac, teraz jest miodzio i KOCHAM te pompe hamulcowa, jest dla mnie po prostu IDEALNIE spasowana.

 

Hamulce tylne sa zlozone na slabszych klockach hamulcowych ze wzgledu na to ze po pierwsze nie mielismy okazji kupic nic lepszego a po 2 po wyrzuceniu abs balem sie oto ze bedzie mi sie blokowac tylna os jako pierwsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka zdjec z zlotu sierrafan. Na jednej z nich ja umierajacy z zimna, reszta to moja katowana scierka ;)

 

Biorac pod uwage ze byl to pierwszy dzien z nowymi hamulcami i wogole pierwszy raz jak uzylem glebiej prawego pedalu + pokrecilem kierownica to imo bylo calkiem niezle :D

post-24-1166390508_thumb.jpg

post-24-1166390563_thumb.jpg

post-24-1166390579_thumb.jpg

post-24-1166390611_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest tylko zludzenie.

 

Zobacz na ile kolo jest schowane w nadkolu jak jade prosto a ile jak skrecam.

 

Z przodu owszem troche sie pochyla ale to nie przez zawieszenie a przez zbyt cienki stabilizator ale to w malym stopniu.

 

90% tego co widac jako przechyl to opony ktore sie zgainaja az do 3cm przed felga, zreszta zrobie fotke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, czytajcie troche wiecej niz ostatnia strone albo post to bedzie wszystko wiadomo. :angry:

Sry! Maj folt..

Mimo, że przeczytałem cały ten temat, ani jednego posta nie przeoczyłem bo tak już z motoryzacją na PPC mam, to ta sprawa i wszystko ciągnie sie okropnie i nie sposób zpamiętać..

Rozumiem, że tego nie da sie zrobićszybciej, ale zpamiętac cały topic tez mi nie sposób..

 

Kłaniam sie do stóp, a stoje jak dąb! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko hinco ;)

 

Scierka otrzymala wczoraj nowe fotele przednie. Stare kanapo stolki pozegnaly sie z samochodem i zagoscily pol kubelki recaro sportowe. Siedzi sie teraz wysmienicie, musze jeszcze szelki zalozyc po swojej stronie by dopelnic kwestie przypiecia pasami. Jutro wiecej fotek i info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za wysokie masz to autko!! za wysoko srodek ciezkosci !! bedzie sie gibac i tyle o ile sie nie wywruci samo z siebie na dobrych oponach

 

czemu nie dales forek tej co rozwaliles? pokazuj wszystko a nie tylko to sukcesy;]

 

ps. kurde jakos tak mi sie ta sierra nie podoba, moze fajnie sie tym jezdzi itp ale brzydkie to i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie bedziesz musial zalozyc nizszy profil. Samochod sie ewidentnie kladzie.

Wpierw sproboje uzyc szerszych felg / inych opon w tym samym rozmiarze/ wezszych

 

za wysokie masz to autko!! za wysoko srodek ciezkosci !! bedzie sie gibac i tyle o ile sie nie wywruci samo z siebie na dobrych oponach

Nie bede obnizac tego auta baredziej niz jest. Obecnie ma taki sam zawias jak sierra cosworth i mysle ze dalsze kombinacje z zawiasem skoncza sie zle na naszych polskich OES'ach, pozatym mam ciezki wjazd do garazu.

 

Nie jestem milosnikiem niskich betonowych zawiasow, to sie moze sprawdzic tylko na torze gladkim. Moim zdaniem tak jak teraz mam to zrobione jest optymalnie do jazdy. Mam dosc twarde armortyzatory, sprezyny takze ale poniewaz mam troche wysokosci to na nierownosciach mam miejsce na to by wybierac dziory a nie tylko przelatywac nad nimi... Stabilizatory sprawiaja ze auto sie nie przechyla i nie ma szans na przewrocenie...

 

czemu nie dales forek tej co rozwaliles? pokazuj wszystko a nie tylko to sukcesy;]

Bo nie ma co pokazywac, autu prawie nic nie jest. Zaraz zrobie te fotki bo bede sluchac o tym do konca swiata.

 

ps. kurde jakos tak mi sie ta sierra nie podoba, moze fajnie sie tym jezdzi itp ale brzydkie to i tyle

To nie ma sie podobac, to ma zapierdalac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z braku lepszych zajec i tlumika srodkowego ktory ulegl u mnie dezintegracji (zlot sierrafan kilka rzeczy zabil w moim aucie) dzis zrobilem od poczatku do konca wydech.

 

Kolektor -> komora rozprezna ->rezonator asmet 50mm od VW GTI -> tlumik koncowy VW GTI. Wydech jest glosniejszy ale ma ladny odglos w calym zakresie obrotow (stary >4000rpm tlumil mocniej dzwiek) i to wlasciwie tyle. Auto zasowa lepiej, po pierwsze przez wydech po 2 przez to ze zmienilem snorkela na inny, przyczym musze jeszcze jedna rzecz poprawic.

 

 

W kwestii zasowania. Wszystko w swoim czasie. Wpierw wole auto ktore hamuje, skreca tak jak powinno, potem daje sie moc. Narazie musze sie pouczyc nowej zabawki, moc nie ucieknie. W te swieta mialo byc turbo ale plany sie troche zmienily swiateczne.

 

Bylem dzis na parkingu geant, psy mnie zwinely ale po milej rozmowie puscili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie kosztowala bo nie udawalem. Po prostu powiedzialem ze korzystam z wigilii i faktu ze parking jest zupelnie pusty przez co bezpieczny dla mnie i innych a ja przyjechalem pocwiczyc w trudnych warunkach pogodowych.

 

Dalem standartowy zestaw dokumentow, sprawdzili wszystko, obejzeli auto i policjant powiedzial ze mam do wyboru albo zaplacic mandat i moge sobie dalej jezdzic albo zmywac sie i ze jak chce poszalec to mam od tego lotnisko bemowo i 1/4 mili na co stwierdzilem ze bylem i ze niestety to jest tylko okresowo :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesci z frontu:

 

Silnik 2.0 16V ktory kupilem okazal sie byc chory, dokladniej mowiac boli go mieszanka spalania zarowego glowicy i tlokow przy squish zone ktore powodowalo spalanie detonacyjne i to ze musze na 1 cylindrze glowice regenerowac. Dol silnika troche padniety jest, dokladniej mowiac tloki, u gory nie ma na co narzekac.

 

Normlanie silnik wydziela z siebie 150 konikow, ale to liczac z wszystkimi eko okropienstwami i bez optymalizacji jakichkolwiek.

 

Teraz 2 drogi sa: N/A albo Turbo. Moje serce mowi turbo ale silnik buduje na kredyt u ojca tak wiec ma on dosc sporo do powiedzenia i nie chce sie zgodzic na turbo (mimotego ze to jest zdecydowanie najtansze rozwiazanie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy tym silniku N/A raczej bym odpuścił choć nie znam za bardzo jego potencjału (w ogóle z czego to silnik?) to raczej o jakieś 200KM bedzie bardzo ciezko a i przy tym bardzo drogo.

 

A soft-T wytrzymał by spokojnie pewnie jakieś 0,5-0,6 bara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo n/a albo turbo, od tego zalezna jest budowa silnika.

Jest jeszcze V8 jako mozliwosc (może z jakimś anty turbo jeśli za mocny do reszty) zamiast turbo lub n/a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam w garazu V8 4 litrowe, 1.6T (oba silniki wymagalyby modyfikacji by wsadzic)

 

Oprocz tego jest DOHC 8V ktore wypada z scierki oraz DOHC 16V ktore ma wskoczyc na jego miejsce.

 

W/w silniki sa moje, ale mozna by jeszcze wlozyc G60 z VW, ojciec ma kilka ;)

 

Gdyby nie spalanie ktore bedzie ogromne przez mala pojemnosc to najchetniej bym 1.6T zalozyl bo wazy najmniej zdecydowanie. Caly silnik 1.6T wazy tyle ze go moge lightowo podniesc, podczas gdy sam blok od dohc nie jest wiele ciezszy.

 

Wogole 1.6 "odkrylem" gdy go podnosilem ostatnio i okazalo sie ze to nic nie wazy...

 

 

Dzisiaj wrzuce fotki scierki nowe ;)

Edytowane przez berkut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

Tylko turbo. N/A to sobie można w musclecarach robić. ;-)

Tylko i wyłącznie T na ws to strata pieniędzy bo by to kosztowało więcej niż by było warte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wrzuce fotki scierki nowe ;)

trzymam za słowo, język, nogę czy co tam jeszcze można i czekam na fotki :] (prawie się na tym nie znam ale lubię oglądać bebechy samochodów :] )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...