Orgiusz Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 Skoro teoretyzujemy do jedziemy z koksem. 600kg? 1/3 tego, troche mocniejszy silnik i krotka skrzyna. Masz 4,5s. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 Ghyhy, 4s 0-100km to juz trzeba niezly worek kasy wciepac w samochod oraz mnooostwo pracy. Wszystko sie da zrobic ale nie przesadzajmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 Czy ja wiem... Na początek dobra płyta podłogowa, dobry silnik 3-5 litrów, jedna lub dwie turbiny. Potem kilka "drobych" modyfikacji dolotu, wylotu, zmienione wałki, tłoki, korbowody. Do tego dobre sprzęgło, mocna, krótka skrzynia, nadwozie z jakiegoś tworzywa. Na koniec szerokie gumy i mamy rakietę. :] No ale nie lećmy w skrajny OT. Z Sierry te 5s to 100km/h to już będzie świetne osiągnięcie, godne podziwu. Czekamy więc z niecierpliwością na dalsze modyfikacje. Oczywiście foto-worklog będzie bardzo na miejscu. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 http://www.xr4register.com/profilesimonstephens.php 330bhp i robi 3.9s do 100 wg. katalogow kombi rozni sie od tej budy tym ze wazy 45kg wiecej. ja planuje miec wiecej mocy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 No to pisalem, kupa kasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 Hmm, dużo planów. A na kiedy planujesz ukończenie tego wszystkiego? @Dejot -> OT » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Przypuszczam że to może być cytat z forum streetracing.pl lub sprzed jakiegoś czasu od Beer Honda Wawa. W każdym razie organizatorzy mieli zwróconą uwagę i starają się aby nie było idiotycznego palenia gumy wśród zaparkowanych samochodów, itd. Co więcej, organizuje to grupa znajomych- tylko dla przyjemności, którzy nigdy nie nastawiali się na konkurencję z profesjonalnymi imprezami. Kolejnym faktem, że jest to raczej amatorska impreza świadczy o tym, że na ostatniej najszybszy samochód wykręcał coś w granicach 13,x S (Honda CRX). Może to wyglądać tak, że trochę zachwalam, ale to raczej rzecz w tym, że wiem troche lepiej jak to wygląda "od kuchni". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 Trzymam kciuki za projekt. Gdyz wiem ze bedzie to latwe. Jak planujesz wiecej mocy to sadze, ze wiekszosc rzeczy bedzie do wymiany. Swap silnika to poczatek zabawy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 Ten samochod i tak i tak przejdzie swapa... teraz nim troszke ostrzej jezdze, spalanie to obecnie >30 litrow na setke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 Ten samochod i tak i tak przejdzie swapa... teraz nim troszke ostrzej jezdze, spalanie to obecnie >30 litrow na setke To jak chcesz uzyskac moc powyzej 300PS ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yotomeczek Opublikowano 4 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2006 To jak chcesz uzyskac moc powyzej 300PS ? 2 litry z turbinką i troche pracy i 400 będzie (w końcu cosworth można cisnąć nawet więcej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 5 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2006 2 litry z turbinką i troche pracy i 400 będzie (w końcu cosworth można cisnąć nawet więcej) To troche to lekka przesada :) Jezeli juz do 2.0 benzyny wrzucisz turbo i chcesz miec 400KM to raczej musisz zastosowac big turbo, co wiaze sie z niesamowitym lagiem ;) Dlatego Autor projektu musi "troche" wiecej wlozyc w fordzika zeby miec te 400KM :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 5 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2006 wiecie moze od ktorego roku Ford zaczal cynkowac blachy? (o ile wogole to robi :lol:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feluke Opublikowano 5 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2006 To troche to lekka przesada :) Jezeli juz do 2.0 benzyny wrzucisz turbo i chcesz miec 400KM to raczej musisz zastosowac big turbo, co wiaze sie z niesamowitym lagiem ;) Dlatego Autor projektu musi "troche" wiecej wlozyc w fordzika zeby miec te 400KM :wink: 2.0T Coswortha wyciaga tyle na seryjnych gratach ze zmieniona turbina i nie jest to wcale wiaderko. Plan jest zeby wsadzic 2.9 Cossiego ze Scorpio i dodac mu maly bonus, tylko nieduzy bo skrzynii mozna zrobic kuku a tego nie chcemy. :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 5 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2006 2,9 205koników i w turbo ? :) bedziecie mieli we mnie fana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 6 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2006 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=125681580 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 6 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2006 Szkoda, że nie sedan, bo kolor nawet mi się podoba. Na części jest wart (jak by dobrze kombinować) dwa razy tyle. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 14 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2006 Skasowalem posta i pisze nowego by nie bylo podwojnych postow. Samochod przeszedl troche kuracji: -wiskoza wywalona i zalozone zostaly wentylatory z 1.8TD scierki, czujnik 90-95/95-100 i silnik juz wiecej nie wychodzi poza srodek skali na czujniku temp, moc czuc wieksza, ale tez jak wentylki chodza to bardziej muli niz poprzednio, ogolnie rzecz biorac super jest, jestem bardzo zadowolony -uklad hamulcowy zostal totalnie zrobiony, z przodu tarcze turbo groove od ebc, redstuff + w pelni wyczyszczone prowadnice zaciski etc. z tylu natomiast sa nowe tarcze brembo 253mm + green stuff, wymienione prowadnice. Uklad hamulcowy zostal bardzo solidnie odpowietrzony i przeplukany (NIE UWIERZYCIE CO MOZNA ZROBIC Z PLYNEM HAMULCOWYM, JAK TO WYGLADALO), zdecydowanie bylo co robic w tej kwestii, z Feluke z godzine pompowalismy az caly szlam, majonez, powietrze, opilki, klaczki, okruszki (?) i inne syfy przestaly leciec. -wyczyszczona zostala przepustnica, silnik krokowy, nowe uszczelki pod nie zostaly wlozone, silnik tryb serwisowy przeszedl, sprawdzilismy zaplon i wszystko smiga jak nalezy -nowe gumki pod przedni stabilizator Co dalej bedzie robione... Znalazlem 4 tloczkowe zaciski w bardzo dobrej cenie i bede kombinowac nad tym by zalozyc je do mojego samochodu wraz z kompletem znacznie wiekszych tarcz. Wiem ze jest to przerost formy nad trescia w tym momencie ale niedlugo bedzie 2.5x wiecej mocy wiec wole miec juz gotowa platforme :) Pozatym po usmazeniu hamulcow juz kilku zestawow wole dmuchac na zimne i miec je nie do zaj...ania... Na tyl poleca wtedy tez 253mm wentylowane. Zamowilem zestaw poliuretanow i w przyszlym tygodniu prawdopodobnie przyjada. Kazda gumka w zawieszeniu lacznie z podporami armortyzatorow w kolumnach, mocowanie belki tylnej beda wymienione. Bedzie troche twardziej ale obecnie jest to kanapa w stosunku do RST. Pozatym ten samochod prosi oto ;) Szukamy takze sierry cosworth jako dawce stabilizatorow, tylnych wachaczy i czesci silnikowych z ojcem ale niestety do tej pory nie powodzi sie nam a do reichu nie chce nam sie jechac. Dopiero w momencie dorwania scierki bede mogl naprawde powaznie przyspieszyc mojego potforka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 14 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2006 rozporki montujesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 14 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2006 z przodu bede montowac rozporke ale wolalbym ja kupic, markowa, zla rozporka moze skonczyc sie zniszczeniem budy (rozpadaja sie zgrzewy przy mocowaniach podluznic do kielichow) a narazie mam inne rzeczy w ktore musze utopic pieniadze a rozporka nie da mi tak wiele jak np. poliuretany albo hamulce inne.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 14 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2006 myśle, że przy takich zabawach podstawą jest dobre twarde/sztywne zawieszenie, mocne hamulcce a dopiero pozniej moc w silniku :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 14 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2006 Niezłe mody. Jak skończysz, to wóz będzie się nadawał do rajdów - w końcu to 4x4. Zostawiasz 2.0@300KM (mocne turbo + kilka "drobnych" modyfikacji), klatka i jedziesz w WRC lub PZM. Zawieszenie oczywiście jest gwintowane (regulowane)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 14 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2006 Zawieszenie bedzie robione kiedy dorwe w swoje rece sierre cosworth rozpadka jakiegos. Nie wiem czy zaloze gwinty etc. nie jestem milosnikiem betonowego zawieszenia. Ma byc twarde ale z umiarem szeroko pojetym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 14 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2006 Przecież po to właśnie są gwinty, aby regulować. Supersztywność może się przydać na torze. Na codzień zaś możesz sobie nawet "pływającą limuzynę" zrobić. :] A może pneumatyczne? :mrgreen: BTW: Czy pchanie używek z 15-letniego egzemplarza do wozu z taką mocą nie jest lekko ryzykowne? No chyba że wszystko dokładnie sprawdzasz i ewentualnie poprawiasz. Olejowe można jeszcze poprawiać, ale gazowe w domowych warunkach to już nie do zrobienia raczej. Chyba mi nie powiesz, że wkładasz jakieś inne niż gazowe...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 Scierka kupna bedzie sprawdzona dokladnie i to co trzeba bedzie zostanie zrobione. Silnik zostanie wyremontowany (tloki nadwymiar, nowe korby, nowe pierscienie, panewki, nowe prowadnice, gniazda, szklanki, walki jesli trzeba regeneracja itd.), skrzynia biegow sprawdzona. Elementy zawieszenia to biore przedni i tylny stabilizator, ich mocowania, tylne wachacze, polosie, przedni most z polosiami i walem napedowym, sprezyny po sprawdzeniu. Amorki... pewnie KYB bedzie, zamiennik cosworthowych, ewentualnie minimalnie wzmocniony. Nie wierze w praktycznosc regulowanych amorow jesli mam byc szczery, takie mechanizmy w zime jak zlapie sol i bloto musza sie psuc, jesli mi pokazecie ze jest inaczej to przemysle sprawe ;) Pozatym trzeba znac ustawienia na rozne nawierzchnie a tbh nie jestem za mocny w kwestii zawieszenia jeszcze ;) Ale wracajmy do realiow tymczasowych. W przyszlym tygodniu czeka mnie zakladanie poliuretanow a dzis pasowanie hamulcow 4 tloczkowych + zakladanie nawiewow na tyl + moze wentylowany tyl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 Moze jakies fotki z przebiegu modyfikacji? Taki heh fotoblog z moda ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 Dzis wrzuce kilka fotek jak to wyglada pod spodem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 berkut polecam gwintowane zawieszenie naprawde jest super sprawa ustawiasz samochód jak chcesz, wadą takiego zawiasu jest to, że trza wywalić na niego wpizzzdu kasy bo ceny fajnych zaczynają się od ~2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 (edytowane) Chyba mi nie powiesz, że wkładasz jakieś inne niż gazowe...?Nie chce byc upierdliwy, albo czepialski, ale amortyzator gazowy to do rowera sobie mozna zamontowac. ... ... ... a teraz posty jaki to ja ekspert... prosze. pozsrawiam i milej pracy przy aucie. Edit: rozwiazanie zagadki w niedziele jak wroce, chyba ze ktos madrzejszy wczesniej to wyjasni. Edytowane 15 Września 2006 przez J.O.H.N. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 No wlasnie, od 2k. Miedzy bardzo dobrymi amorami za 1200 ktore dadza mi naprawde swietne wlasciwosci jezdne w wiekszosci warunkow na drodze (samochod mojego ojca prowadzi sie FENOMENALNIE) a 2000zl za zawias ktory ma regulacje... O ile 800zl bym przebolal jakos (kosztem innych rzeczy) to np. duzym problemem jest ustawienie tego w sposob zadowalajacy a od tego trzeba juz kogos kto w zawieszeniach siedzi bardzo duzo, a ja nie chce ustawiac tego w ciemno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 Nie chce byc upierdliwy, albo czepialski, ale amortyzator gazowy to do rowera sobie mozna zamontowac.hmm czy ja o czymś nie wiem ? czy wiekszość lepszych amorków wykonana jest w tech. gazowej... http://www.ap.wtychach.pl/arts.php?id=41&a...b1248eac8f3120f przykłąd bardzo dobrego zawieszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...