gigant89 Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2006 Dzien dobry,mam stacje sgi O2 i prubuje zainstalowac na niej system,mam irixa 6.2 i gento na mipsa,poniewaz plyty mam nie opisane,sa wypalone na windowsie xp z obrazow plyt (wypalilem jak najwolniej ) po wlozeniu jednej z plyt i wybraniu opcji instalacja z cd pokazuje mi komunikat, bottfile not,using default dks0d1s8:volume header not valid swap partition (0) is not a valid swap area.niech mi ktos pomoze i powie o co w tym chodzi,dodam ze jestem zielony jezeli chodzi o te systemy,z gory bardzo dziekuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truman20 Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2006 skoro masz nieopisane płyty to może wkładasz nie tą co trzeba a druga możliwość to niezgodne sumy kontrolne a trzecia to źle spartycjonowany dysk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigant89 Opublikowano 2 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2006 truman20 z systemow unixowych jestem zielony,i doszedlem ktora plyta jest ktora,i wlasnie komunikat ktory napisalem wyzej ukazal sie po starcie plyty z linuxem a po uruchomieniu plyty z irixem jest powrut do menu tak jakby jej nie widzial,gdzies przeczytalem ze wlasnie irix wypalony z obrazu na windows moze nie funkcjonowac,partycji pod linuxa nie tworzylem poniewaz niemam pojecia jak to zrobic na sgi O2,jezeli mogl bys mi opisac jak to zrobic i zainstalowac caly system byl bym ci bardzo wdzieczny,z gory bardzo dziekuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...