Skocz do zawartości
Fidel

Pokaż swoje autko - galeria

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze wygląda leoś. Jakbys jeszcze przyłapał gdzieś przedni zderzak z TopSporta byłoby miodnie

 

Nie chcę aby znów na drodze jeździła kolejna TS/Cupra, ma być troszkę inny niż zwykły Dołączona grafika

Przy tych cenach jakie wołają za zderzaki TS/cupra kompletne, czyli z poszerzeniami, elementami mocującymi i kratkami to gra chyba nie warta świeczki.

Lepiej żeby auto się odpychało a wyglądało niepozornie niż żeby wyszedł kolejny TS co nie jedzie. Dołączona grafika

Dokładnie, obecnie mam 193KM i 420Nm więc jest się czym odepchać Dołączona grafika Edytowane przez .PaVLo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest fabryczny model ARL-a, takie też wychodziły, zresztą odmian wyposażenia było sporo w zwykłej budzie. Zależało mi na tym, aby był to taki cichy killer Dołączona grafika dlatego nie chciałem wrzucać zderzaków i pokazać, że mam co najmniej ASZ-ta czyli coś szybkiego. Z progami się zastanawiałem ale natrafiła się super okazja i kupiłem, poleżały trochę a w między czasie gromadziłem części do ich montażu i powiem szczerze, że nie żałuję kasy jaką w to zainwestowałem, bo auto robi wrażenie, ale nadal wygląda jak jakaś 90 czy 110 Dołączona grafika.

Edytowane przez .PaVLo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czerwonego paska, nie ma dizla jonas będzie zawiedziony z braku tematu do komentowania.... a zapomniałem zawsze sie poratuje tekstem ze skodą Dołączona grafika

 

Na powaznie to wersja coupe imo zdecydowanie ładniejsza ale za S'ke zawsze plusik Dołączona grafika

Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coupe zdecydowanie imo bardziej dresiarska Dołączona grafika

A mi sie duzo bardziej podoba. Znajomy kupil ostatnio coupe w bialym lakierze. Wyglada mega.Oczywiscie Twoja tez bardzo ladna, jak wszystkie nowsze Audi.Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4 Edytowane przez kretfr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

Bo każdy dorasta do diesla! :E (Nie, nie skończyłem 30 lat, a w zasadzie daleko mi do nich)

Suche dane: 2005r (przejściówka), 160tys km przelotu, fiatowskie 1.9 150km, poza solar-dachem, skórą i grzaniem foteli... no i elektrycznych... szyb z tyłu: komplet wyposażenia z fabryczną navi, park-tronikiem przód/tył czy bi-ksenonem skrętnym z doświetlaniem zakrętów;

I tak, przedni zderzak jest do lepienia - i nie, nie zmienię go na serię, jest w DE warty tyle co jeszcze stojąca na placu Civic :E W PL też już ciekawe propozycje były (podobno to jaki szpeszjal rare Irmscher... nie wiem nie znam się);

Z fruktów jak widać dostałem przedni płat z czołgu, progi z pojazdu bojowego, dyfuzor tył z amfibii i podwójne działko kaliber 102mm (Remus, Panie!)
Żeby łatwiej było się schować to leży bliżej ziemi o jakieś 50/40mm (przód/tył); A żeby sztywna była furka... pręt pod maską - podobno rozpórka... nie wiem czy rozpiera czy bardziej zapiera (się) udając że działa...
Tylne szyby przyciemniane - ot jeżeli ktoś chciałby poczuć się ważny (srlsy, w Oplu?)

Ogółem dzika wizja Helmuta, który stwierdził że ulepi coś z nudnego Opla (przednie lampy to seria, żaden ebay-tjun);
Inne plusy tego dojcz-dizajnu?

Nie jestem uważany na drodze za kolejny wóz patrolowy... choć teraz i tak VC wychodzą z mody...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki jest w ciężarówkach ale ten jest dziwny. :) O ile po mieście nie przeszkadza o tyle na autostradzie kilka razy przyłapałem się że chciałem sprawdzić ile obrotów a tu zonk.. Power. Super samochód w zasadzie bez wad. Gorzej z Mercedesem z tego samego posta. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

True, szybko poszło. :) Skąd wiedziałeś? Tzn zegar charakterystyczny ale trzeba mniej więcej wiedzieć.

 

Banalne, wszystkie Lexusy jest bardzo prosto rozpoznać po zegarach, bo mają swoją typową charakterystykę.  Mi strasznie się podoba sposób startowania zegarów IS'a 250 2008-2012 : 

 

 

Szkoda, że już to porzucili (chociaż nie siedziałem w LFA, to nie wiem ;) ). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechałem nim, zastępczy na parę dni zamiast Rh właśnie. Nie dość że super wygląda i super się prowadzi to jeszcze ten genialny sposób startu. <3 Chciałbym taki sobie kupić za jakiś czas, a mówisz że w nowym z tego zrezygnowali? Tylko cholera dosyć niewygodny na polskie drogi no i tani nie jest. ;/

Edytowane przez Szkaradnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...