Skocz do zawartości
Fidel

Pokaż swoje autko - galeria

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli mogę być szczery oryginalnie felgi były ładniejsze Dołączona grafika

Oryginalne to były beznadziejne, ale szkoda bylo się ich pozbywać i poszły na zimę nieco odmienione

Dołączona grafika

 

 

Moim zdaniem też fajne i o ile dobrze kojarzę to coś na wzór tych z Cupry.

Dokładnie, ale to są Dezent RB 17"

 

Nie wiem czy zauważyliście ale jego auto znalazło się nawet na reklamie z lidla. Dołączona grafika

No popatrz Dołączona grafika

 

Osobiście nie jestem jakoś przekonany co do progów TS ze zwykłymi zderzakami. Wycięcie na końcówkę z tyłu w zwykłym zderzaku wygląda nawet nieźle.

Powiem Ci, że zdjęcie nie oddają w pełni tego zabiegu, ale na żywo jest dużo ładniej a co do tyłu, to plastikarz mi to robił, a poza tym wychodziły Leony fabrycznie z takimi otworami w zderzaku, wydech jest z Cupry 4.

 

Masz założone sprężyny eibacha?

Kayab Ultra SR + Eibach -30mm

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

Bo każdy dorasta do diesla! :E (Nie, nie skończyłem 30 lat, a w zasadzie daleko mi do nich)

Suche dane: 2005r (przejściówka), 160tys km przelotu, fiatowskie 1.9 150km, poza solar-dachem, skórą i grzaniem foteli... no i elektrycznych... szyb z tyłu: komplet wyposażenia z fabryczną navi, park-tronikiem przód/tył czy bi-ksenonem skrętnym z doświetlaniem zakrętów;

I tak, przedni zderzak jest do lepienia - i nie, nie zmienię go na serię, jest w DE warty tyle co jeszcze stojąca na placu Civic :E W PL też już ciekawe propozycje były (podobno to jaki szpeszjal rare Irmscher... nie wiem nie znam się);

Z fruktów jak widać dostałem przedni płat z czołgu, progi z pojazdu bojowego, dyfuzor tył z amfibii i podwójne działko kaliber 102mm (Remus, Panie!)
Żeby łatwiej było się schować to leży bliżej ziemi o jakieś 50/40mm (przód/tył); A żeby sztywna była furka... pręt pod maską - podobno rozpórka... nie wiem czy rozpiera czy bardziej zapiera (się) udając że działa...
Tylne szyby przyciemniane - ot jeżeli ktoś chciałby poczuć się ważny (srlsy, w Oplu?)

Ogółem dzika wizja Helmuta, który stwierdził że ulepi coś z nudnego Opla (przednie lampy to seria, żaden ebay-tjun);
Inne plusy tego dojcz-dizajnu?

Nie jestem uważany na drodze za kolejny wóz patrolowy... choć teraz i tak VC wychodzą z mody...

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

True, szybko poszło. :) Skąd wiedziałeś? Tzn zegar charakterystyczny ale trzeba mniej więcej wiedzieć.

 

Banalne, wszystkie Lexusy jest bardzo prosto rozpoznać po zegarach, bo mają swoją typową charakterystykę.  Mi strasznie się podoba sposób startowania zegarów IS'a 250 2008-2012 : 

 

 

Szkoda, że już to porzucili (chociaż nie siedziałem w LFA, to nie wiem ;) ). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechałem nim, zastępczy na parę dni zamiast Rh właśnie. Nie dość że super wygląda i super się prowadzi to jeszcze ten genialny sposób startu. <3 Chciałbym taki sobie kupić za jakiś czas, a mówisz że w nowym z tego zrezygnowali? Tylko cholera dosyć niewygodny na polskie drogi no i tani nie jest. ;/

Edytowane przez Szkaradnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechałem nim, zastępczy na parę dni zamiast Rh właśnie. Nie dość że super wygląda i super się prowadzi to jeszcze ten genialny sposób startu. <3 Chciałbym taki sobie kupić za jakiś czas, a mówisz że w nowym z tego zrezygnowali? Tylko cholera dosyć niewygodny na polskie drogi no i tani nie jest. ;/

 

Miałem tego ISa przez jakiś czas (w 2008) i uważam, że było w nim więcej miejsca i więcej "fajności" niż w obecnym ISie (pomijając stylistykę, bo to z wiekiem musiało iść w parze) ... teraz jakby się uwstecznili. Podstawowa wersja ISa to jakaś porażka, na Twoim miejscu dozbierałbym do podstawowego GSa niż pchać siano w ISa, bo klasa i komfort z zupełnie innej półki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GS  średnio mnie interesuje i jest cholernie drogi. To już bym wolał tego Rh którego miałbym w niezłej cenie pewnie za rok/dwa. 

W 2008 miałeś rocznik 2008 jak dobrze rozumiem? Z jakim silnikiem? Ciekawi mnie jak po kilku latach ten wóz się trzyma..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GS  średnio mnie interesuje i jest cholernie drogi. To już bym wolał tego Rh którego miałbym w niezłej cenie pewnie za rok/dwa. 

W 2008 miałeś rocznik 2008 jak dobrze rozumiem? Z jakim silnikiem? Ciekawi mnie jak po kilku latach ten wóz się trzyma..

2.5 L 208KM V6. No a jak ma się trzymać ? Lejesz benzynę, olej i 4 tysie za przegląd co roku i już. Teraz mam japońca z 2009 i dokładnie taka sama sytuacja, poza standardowymi elementami (klocki, tarcze) nic się z tym (odpukać) nie dzieje. 

 

Komfort jazdy GSem a RXem to zupełnie inna para kaloszy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.5 L 208KM V6. No a jak ma się trzymać ? Lejesz benzynę, olej i 4 tysie za przegląd co roku i już. Teraz mam japońca z 2009 i dokładnie taka sama sytuacja, poza standardowymi elementami (klocki, tarcze) nic się z tym (odpukać) nie dzieje. 

 

Komfort jazdy GSem a RXem to zupełnie inna para kaloszy. 

No myślałem że coś się zużywa wyżej niż standard. W Rh np dosyć szybko zużywa się skóra na fotelach, ale jeszcze przed końcem gwarancji nam wymienili przedni fotel z tego powodu. :)

A IS jeździłem i benzyną i dieslem i w sumie ten drugi też był dynamiczny. A serwis gdzie Cię tyle kosztował? Niejasno kojarzę że jak Lexus jest po gwarancji to można robić w Toyocie, w Lublinie Lexusa nie ma.

 

dejv667 3 samochody?

Fiat Coupe 16v Turbo pewnie częściej u mechanika niż na drodze? :p

Edytowane przez Szkaradnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dejv667 3 samochody?

Fiat Coupe 16v Turbo pewnie częściej u mechanika niż na drodze? :p

Wręcz przeciwnie. Fiat tak samo jak i wcześniejsze Lancię które miałem nie robi problemów. Wystarczy nie dziadować na serwisie i auto jeździ bez problemu.

Z tego co wiem, to dobrze zrobiona i odpowiednio eksploatowana 16vt nie psuje się jakoś masakrycznie często, ale fakt, podobno jest to najbardziej zawodny silnik w fc.

co ciekawe - jakoś użytkownicy Integrale na jego trwałość nie narzekają...

 

Skąd bierze się sławna awaryjność sam się ostatnio przekonałem gdy widziałem jak najpierw znajomy kupuje 16vT za 5500, katuje a gdy trzeba wymienić rozrząd i uszczelnić silnik to sprzedaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje padło:

Audi A3 Sportback 2012r.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Ważniejsze wyposażenie:

 

- Automatyczne zamykanie drzwi po przekroczeniu 15km/h

- Kolor Szary Lava perłowy

- Automatyczna 2 strefowa klimatyzacja z czujnikiem jakości powietrza

- Alufelgi

- Reflektory ksenonowe z układem samo poziomowania
- Reflektory do jazdy dziennej LED
- Reflektory- tył LED

- Radio Concert III z CD/MP3 10 głośników, głośnik centralny i fabryczny subwoofer w bagażniku

 

Audi nie modzone, ponieważ planuje zakup innej A3, tym razem A3 Limousine :)

 

Posiadam jeszcze Opla Astre G 2002r.

Edytowane przez krzysiek97
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest wolnossace 1.8?

Astrą G miałem okazję ostatnio jeździć z silnikiem chyba 1.7 td - zastępcze auto z serwisu. Coś strasznego, nie dość, że to nie jedzie to jeszcze było w wersji 3 drzwiowej. Przy zapinaniu pasów wykręcony bark, przy wysiadaniu z auta na parkingu pod marketem czy gdziekolwiek, gdzie ciasno na wdechy bo drzwi jak wrota od stodoły do tego strasznie ciężkie ale to chyba wada wszystkich takich aut. Nigdy bym już 3 drzwiowego auta nie kupił. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi się właśnie Ritmo II bardzo podoba.

 

Żółty kolor robi robotę w Coupe - ale tylko na żywo w letni, słoneczny dzień ;)

 

UFO to wbrew pozorom naprawdę super sympatyczny samochód. I co ważne na ulicy nie myli się z autami konkurencji. Szczerze mówiąc chętnie bym przytulił R ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedni pas i tylne lampy pierwszej serii - wiele bym za to oddał zwłaszcza w wersji 125TC ;)

 

Kolor kupety jak to kolor - mi nie pasuje na żadnym aucie.

 

A ufo faktycznie na tle konkurencji się wyróżnia ale zapłon po kluczyku a rozrusznik przyciskiem to nie wiem kto wymyślił...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UFO to wbrew pozorom naprawdę super sympatyczny samochód. I co ważne na ulicy nie myli się z autami konkurencji. Szczerze mówiąc chętnie bym przytulił R ;)

Ufo mam przyjemność często jeździć ,z tym ,że klekotem 2,2. Autko na prawdę fajne i jak się zmieni koła serię 17" na 16" robi się już w miarę komfortowo z tym,że już tak dobrze nie klei :)

Jedyna rzecz która przeraża, to dostępność niektórych gratów i ich ceny  :>

Edytowane przez grzeg255

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...