culmen Opublikowano 16 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2017 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
culmen Opublikowano 18 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) Ciężko pisać po ludzku jak seryjna została buda. Ogólnie tak jak napisałem auto użytkowane głównie torowo. Latam głównie na Jastrzębiu i Kielcach. Byłem też np na Poznaniu i Koszalinie. Wklejam więcej fot. Kielce na sucho. Koszalin: Kielce na mokro: Edytowane 18 Października 2017 przez culmen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelos Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Dziś nabyte jako dupowóz dla małżonki... Całe 120 kucy więc [gluteus maximus] nie urywa ale 1.4TB więc modowanie proste w przypadku niedoborów mocy. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom256 Opublikowano 12 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2018 Mój sprzęcik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goral2099 Opublikowano 26 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2018 No i jest mój karawan. Mazda 5 2.0 DiSi. Chyba najładniejsza z tego typu samochodów. Całkiem przestronna i nieźle przemyślane wnętrze. Poprzednie autko na gaz było, więc przyzwyczaiłem się, że do pełna tankuje za jakieś 70 PLN. Jak tą tankowałem do pełna wczoraj, to mój wewnętrzny Janusz wył z bólu jak licznik zatrzymał się na 260PLN. Ale już niedługo wszystko wróci do normy. Jutro jedzie do gazu. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2018 W końcu i ja zdecydowałem się na zmianę wysłużonej Astry. Tym razem padło na Seata Alteę XL z najmniej upierdliwym benzynowym silnikiem z okresu produkcji (1.6 MPI). Zdjęcie pochodzi z ogłoszenia, bo aktualnie po przejeździe trasy do domu nadaje się tylko na myjnię, a sam deszcz nie wystarcza ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maj0nez Opublikowano 2 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2019 Taki Romecik I golf 1 80r w remoncie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReaspowN Opublikowano 1 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2019 (edytowane) Taka zabaweczka do weekendowych przejażdżek i trzymania zimą w garażu. Zawsze marzyłem o civicu w coupecie. Najbardziej o V genie tym co występował w pierwszej części Szybkich i wściekłych. Przeglądając ogłoszenia trafiłem na ofertę gdzie gościu sprzedawał VI gena praktycznie po sąsiedzku. Max 1km do niego miałem. Nie sądziłem, że uda się jeszcze kupić egzemplarz w tak dobrym stanie blacharskim. Podłoga cała zdrowiutka, podłużnice progi tak samo. Nie mierzyłem jej miernikiem, ale wydaje mi się, że nadkola z tyłu nie były jeszcze robione. Fura w 2006 przypłynęła z USA. Pewnie jeździła po jakimś ciepłym i suchym stanie takim przyjaznym dla japońskich samochodów. Dwaj właściciele przede mną może też ją oszczędzali zimą i tak się uchowała. Ogólnie grzechem było nie wziąć. W autko sporo zainwestowane, praktycznie gotowe do jeżdżenia, ale i tak pewnie znajdę masę rzeczy do podłubania. No i co najważniejsze ten silniczek całkiem fajnie zapodaje. Lekkie koło zamachowe robi robotę. Obrotomierz chodzi jak w motocyklu. Może kiedyś nagram jakiegoś onboarda. Jak wsiadam do Aerodecka z tym 1.4 i kręcę go do końca to czuję jakbym stał w miejscu a wcześniej mi się wydawało, że to takie całkiem żwawe autko. Model: Honda Civic VI Coupe EJ6 1996r. Silnik: D16W3 + głowica Z6 Minime VTEC SOHCUkład dolotowy - stożek Simota z odgrodzeniemElektronika - remap - procedura startuUkład napędowy - skrzynia S20 - lekki zamach - shortshifter - felgi Japan Racing 15", opony Yokohama Układ wydechowy - kolektor 4-2-1 ebay - przelot 2" z kwasówki - tłumik końcowy Twin LoopZawieszenie - sprężyny Eibach Pro-kit -35mm - amortyzatory Monroe - wahacze tył Skunk2 - rozpórki przód góra, tył góra , tylna dolnaHamulce seria - przód tarcze Brembo 262mmWnętrze -el. szyby -el. szyberdach -el. lusterka - podłokietnik - przednie fotele od prelude IV - kierownica prelude IV Zdjęcia: 02.06.2019 Pierwsze naprawy/wymiany eksploatacyjne: Przewody zapłonowe NGK, kopułka i palec aparatu YEC, świece OEM Honda NGK BKR6E-11, filtr oleju OEM Honda, olej silnikowy Valvoline 10W40, uszczelniacze półosi Corteco, olej do skrzyni Honda MTF Wymiana uszczelek zaworu vtec + wyjęcie przepustnicy i silniczka krokowego celem wyczyszczenia i montaż na nowych uszczelkach OEM Honda (nie zrobiłem fotek) Kiera z Preludy odebrana od tapicera Pokrywa zaworów pomalowana proszkowo Edytowane 2 Czerwca 2019 przez ReaspowN Podmiana zdjęcia 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 12 Lutego 2023 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2023 (edytowane) Szukałem Volvo s60R lub gen 2 T6 AWD lub S80 T6 AWD. Ale, że temat kupna takiego Volvo był bardzo ciężki ( zazwyczaj salvage z USA) no to padło na Saaba. Zawsze chciałem spróbować Saaba, a że trafił się krajowy z przebiegiem 116 tys. km to się długo nie zastanawiałem. Fabryczny tuning BSR Stage 1 i lekko zmodyfikowany wydech. Oczywiście Manual. Jazda nim daje więcej frajdy niż się spodziewałem. Edytowane 12 Lutego 2023 przez KiloKush2 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 23 Czerwca Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca (edytowane) W dniu 2.06.2019 o 01:11, ReaspowN napisał(a): Model: Honda Civic VI Coupe EJ6 1996r. - felgi Japan Racing 15", opony Yokohama Hamulce seria - przód tarcze Brembo 262mm Patrząc na Twoje zdjęcia, to wyglądają jak jakieś 17" (18"?). Widziałem felgi 15" na Kia Cee'd, to opony wyglądają na tym jak balony. Nie popełniłeś literówki z tym rozmiarem rzekomo 15"? 😉 Tarcze też zaskakująco małe jeśli 262mm - w wymienionym wyżej Kia Cee'd siedzą 280mm (fabryczne). Ciekawostka: te 15" alufelgi tego Kia, to ledwo mieszczą te tarcze z zaciskami (z przodu) - jest 3mm między wnętrzem alufelgi a obciążnikiem przylepionym do felgi. Także baaaardzo na styk. Przy tarczy 262mm to alufelga 15" byłaby z bardziej rozsądnym zapasem. W dniu 29.10.2014 o 15:50, jonas napisał(a): Za kierownicą wygląda to tak: http://i.imgur.com/FeRkrOt.jpg KONKURS! Do wygrania plusiki i lajki! Powodów zakupu akurat tego, a nie innego samochodu jest kilkanaście (dokładnie nie liczyłem, lista jest długa). Trafne wskazanie co najmniej trzech wygrywa plusik. Orderów Virtuti Cebulari za naprawdę durne odpowiedzi nie przewidziałem, nie sądzę by Kapituła Orderu działająca przy Bractwie Mazutowym zechciała tu współpracować. Jednak moda przez te 11 lat na kokpit się zmieniła - teraz ładują jeden ekran na środek (tam gdzie masz wyświetlasz z napisem RMF) i jeden ekran tam gdzie masz prędkościomierz Natomiast co do odpowiedzi na pytania konkursowe, to wybrałeś tego SUV bo: mieszkasz w miejscu wymagającym wyższego zawieszenia dobrze Ci się siedzi wyżej masz wzrost Zachara podobał się skubaniec (nie Zachar ... tylko samochód) raczej niezawodny - i wygrałem? (talon, na k...e i balon) W dniu 18.10.2017 o 16:15, culmen napisał(a): Hamulec: tarcza 255mm przod + ferrodo 2500. Mała, jak na takie "sportowe wozidło". W najnowszych Toyota Yaris zdaje się montują 280mm (tych zwykłych Yaris, a nie tym sportowym, gdzie jest ponad 300mm) Edytowane 23 Czerwca przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...