Skocz do zawartości
Fidel

Pokaż swoje autko - galeria

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już w klimatach włoskich:
Nowy nabytek Mamy, jak znudzi mi się moja VectraC to podbieram.

Przesiadka ze Stilo 3D 1.9 JTD 8V 115KM 2003r:
afe149b65ecb70e0.jpg

 

Na:
Grande Punto 3D Sport 1.4 T-Jet 120KM, wyprodukowane 13.01.2009r, przebieg 123tys km i rośnie (od rejestracji 9go lutego nabite prawie 5tys km);

Hamownia wykazała bonusowe 12KM (132KM) i bonusowe 20NM (220NM);

Sport więc dokładki, lotka, pełniejsze fotele, przejściówka więc zegary z EVO;

Do tego fabryczny panoramiczny szyberdach SkyDome czy Fiat Blue&Me + seryjne nagłośnienie Fiat HiFi;


dd7243eef000446f.jpg

fe90f50eb68638dfgen.jpg

 

Poza eksploatacją od zakupu - na życzenie Mamy:

- wkładka filtra powietrza pianka/gąbka Pipercross
- wpadły lepy na maskę/dach/klapę w formie pasów zieleń + czerwień na boku 
- wpadły dymione/czarne lampy tył zamiast ori czerwonych

 

b72d3e5418e003e1.jpg

 

(Koła na zimę na fotce z tostera);

A na dniach wpadają sprężyny H&R -35mm -> w Stilo Mama jeździła na Eibach ProKit sprężynach i GP jest dla niej za wysokie i za miękkie;
 

  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla odmiany teraz coś z Francji :>
 

3-cie z kolei auto (ale pierwsza nówka), przesiadka z foki mk1, która została w rodzinie.

Kupione na końcówce wyprzedaży rocznika, dodatkowy upust za rozpoczętą gwarancję.
Dwa zdjęcia z salonu, reszta jakiś miesiąc po rejestracji, blach nie zasłaniam bo i tak auto widać z daleka a i niewiele egzemplarzy w tym kolorze jeździ.

 

 

Lby25mz.jpg

 

BKa6Swu.jpg

 

0cIA8JX.jpg

 

0CHglvo.jpg

 

cgElBxy.jpg

 

JCAMLU6.jpg

 

Krótkie info:

- serducho - "mocarne" r3 1.2 82km

- dwustrefowa klima

- podłokietnik

- skórzana kiera (podobno...)

- tempomat

- dużo miejsca pod maską, łatwy dostęp praktycznie do wszystkiego.

Średnie spalanie na 95-tce - ~6.6l (po 2k km), w fazie testów verva, podobno po ~5k km się stabilizuje.

 

Dziwnym zbiegiem okoliczności, gwara zaczęła się w dzień moich urodzin :lol2:

Edytowane przez Ademu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W środku plastic fantastic, co tu ukrywać, mimo to, widać, że ktoś to nieźle przemyślał.

A poprzez moje gabaryty nie mam wielkich wymagań co do miejsca w środku. :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Krótkie info:

- serducho - "mocarne" r3 1.2 82km

 

Jak to na prawdę jest z tymi 3-cylindrowcami, pod wzgl. kultury pracy, w porównaniu do 4 cylindrowych o podobnej pojemności? Słychać różnicę w "równości" pracy? Czuć w drganiach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Użytkowałem przez 2tygodnie Puga 301 z tym 1.2 3cyl (chyba też już po apdejcie mocy na 82km);

Wibracji praktycznie brak (jałowy / przyśpieszanie), nabierał obrotów w sumie jak 4cyl...
Choć miał swój charakterystyczny wydźwięk...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to na prawdę jest z tymi 3-cylindrowcami, pod wzgl. kultury pracy, w porównaniu do 4 cylindrowych o podobnej pojemności? Słychać różnicę w "równości" pracy? Czuć w drganiach?

Jak jesteś głuchy to nie ma problemu. Jeszcze wchodzą zatyczki do uszu w grę. Sam dla żony chciałem ten silnik (w Nissanie to chyba to samo) i odpuściłem właśnie przez kulturę pracy. Auto to Note z tym 1.2. Chociaż to od auta chyba zależy, bo jak jeździłem 108'ką to nie dawał się za bardzo we znaki, chociaż tam był litrowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to na prawdę jest z tymi 3-cylindrowcami, pod wzgl. kultury pracy, w porównaniu do 4 cylindrowych o podobnej pojemności? Słychać różnicę w "równości" pracy? Czuć w drganiach?

 

Ogólnie jest ok. Poprzednio jeżdziłem dieslem (4 lata) więc ciężko mi to porównać, jedynie czasem wróci stare przyzwyczajenie.

Na luzie jest cicho i równo, drgań nie ma, po przekroczeniu 3k rpm zaczyna być słychać silnik, powyżej 4k to już głośnawo. Ogólnie nie ma tragedii, w foce miałem głośniej. :>

 

Uciekło mi - ładnie się zbiera na niskich biegach, ale do setki to już ma 12,2 sek, jesli dobrze pamiętam.

Edytowane przez Ademu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na dniach wpadają sprężyny H&R -35mm -> w Stilo Mama jeździła na Eibach ProKit sprężynach i GP jest dla niej za wysokie i za miękkie;

 

 

 

z kolei na H&R mamie będą lecieć plomby, miałem H&R w subaru, wywaliłem to po tygodniu, jak ping pong.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam cały KIT Vogtlanda. Do punciaka kupisz za jakieś 1,5K zł przelatałem na tym 5 lat w Alfie dobry kompromis między prowadzeniem, a komfortem. Kupił bym do Brery ale nie mają w ofercie całego zestawu tylko same sprężyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...