Skocz do zawartości
Fidel

Pokaż swoje autko - galeria

Rekomendowane odpowiedzi

Dodż - najszybciej przyśpieszający samochód na świecie 2,3 sekund do setki:

http://autokult.pl/29557,dodge-challenger-srt-demon-najszybszy-produkcyjny-samochod-swiata

Ale głupota, na slickach to oszustwo. Wrzucą slicki do 918 i zrobi ćwiartkę szybciej niż Demon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OT zwykle 9-3 SS 150HP w dosc nietypowym kolorze, czesciowym pakiecie aero i Alu28 a.k.a Hammerhead'y z wczesnych 9-5 aero ;)

Klawo sie prowadzi na poliuretanie i R17 245/45. Amorki i sprezyny normalne, nawet nie od Aero.

post-16102-0-76984700-1492724929_thumb.jpg

post-16102-0-81093400-1492725086_thumb.jpg

post-16102-0-03183900-1492725279_thumb.jpg

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak więc, nastał ten pamiętny dzień i oto ona: piękna i wspaniała:

 

24xfdxx.jpg

 

15n2fl1.jpg

 

2dhsc4z.jpg

 

2zdytn9.jpg

 

Wersja premium 2wd + kolor savanna + podłokietnik + listwy boczne + dojazdówka + itp

 

Pożegnałem z żalem moją astrę tróję, na której biłem rekordy prędkości, a teraz słomkowy kapelusz i w drogę!

:grin:

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sryżkę nie zniżkę, wyrywają se z rąk te Vitary, kolor obojętny. Wyszedł im hit sprzedaży w porównaniu z, nazwijmy to umownie, poprzednikiem.

Dałem lajka za analogowy zegarek. Widziałem coś takiego w E-klasie, bardzo mi się podoba ale u siebie nie zamontuję tak, by wyglądało to lepiej niż świeca wetkana w rzyć.

 

Silnik 1.6 czy 1.4T?

Edytowane przez jonas
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej no, ten kolor podobał mi się najbardziej ze wszystkich. Fotki nie oddają tego wrażenia, ale jak go pierwszy raz zobaczyłem w salonie, to zakochałem się od pierwszego wrażenia. Nie wiedziałem, że można zabujać się w jakimś żelazie (oprócz mustanga), ale jednak można. Inne kolory nie robiłyby już takiego wrażenia, więc byłby to ślub z rozsądku, a tak jest z miłości + rozsądku.  :>

Silniczek oczywiście bez turbogunwień.

 

Vitara zchodzi jak ciepłe bułeczki, dopiero w trzecim salonie udało się go dostać w rozsądnym terminie. W innych, na wybrany kolor trzeba nawet czekać do listopada!

Ale salon na Bałtyckiej się postarał i było szybko. Zniżki dostałem 240 zł, żeby zaokrąglić do trzech zer, ale specjalista ds. sprzedaży dodał listwy boczne, podłokietnik, wspomniany zegarek i koło dojazdowe, więc całkiem ok jak na vitarę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś SX-4 Crossovera 2014. Jeśli ta Vitara jest wykonana i prowadzi się porównywalnie jak ten SX-4 to jest to bardzo fajne auto. Wygodne, fajnie wykonane (jak na tą klase, nie ma podejscia do Toyoty, Kia, Mitsu ito). Za ile można wyrwać teraz i jakie tam automaty siedzą? CVT czy coś normalnego zaczęli montować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś SX-4 Crossovera 2014. Jeśli ta Vitara jest wykonana i prowadzi się porównywalnie jak ten SX-4 to jest to bardzo fajne auto.

To auto się nie prowadzi,ma fatalny układ kierowniczy,non stop trzeba korygować,jest nawet gdzieś w jakimś teście na youtube o tym.

Po za tym plastik w środku jest okropny,byłem,zobaczyłem,pojeżdziłem i uciekłem.

Wypadło na HR-V prawie rok czekania.... :damage_wall:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doznania z jazdy w porównaniu do astry 3 są zupełnie inne. Nazwałbym to taką dziecinną radochą i frajdą, jak wtedy kiedy nauczyło się jechać na rowerze bez podtrzymywania bicykla przez ojca. 

Autko na dotarciu, więc jeżdżę bez gazu do dechy. Na razie głównie miasto i trochę obwodnicy, przyzwyczajam się do zupełnie innej pozycji za kierownicą oraz tego, że wszystko tu chodzi tak luźno, nie czuć tu takiej masy (tylko1075kg - masy własnej!) i stateczności. Jadąc nim czuć przygodę

Fotel początkowo wydawał się niewygodny, ale po odpowiednich ustawieniach pod swój wzrost jest całkiem ok. 

 

Plusem jest tu niskie zużycie paliwa. Realnie w mieście trudno przekroczyć 7,5L. Obecnie po przejechaniu ok 150 km, mam średnie zużycie 5,7 l/100km. 

 

Ceny wersji podstawowej, czyli komfort zaczynają się od 61900 zł i nie jest to gołodupiec. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tam podobała się jazda astrą, czułem się w niej jak w domu. Pamiętam jazdę próbną oplem i to uczucie jakbym nim jeździł od zawsze, było to wręcz nawet takie uczucie nudy. Ale jednocześnie dawało poczucie takiego znanego bezpieczeństwa. Wtedy też zastanawiałem się nad SX4, ale miała mało miejsca w środku.

Generalnie o vitarze przesądziło "S" na kierownicy i przodzie - bo to pierwsza litera mojego nazwiska, a teraz dodatkowo w tablicy rejestracyjnej wskoczyła litera "M" - to znowu początek imienia.

W szranki i konkury stawał jeszcze Hi30, auris, focus, astra5 (jednak po wykupieniu przez zdradzieckich francuzów - odpadła ze wzgl. ideologicznych, nie będę dawał na zasiłki dla islamistów).

:>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lekkość naprawdę czuć. Drzwi i tylna klapa bagażnika są bardzo cienkie, wcześniej w astrze krawędź drzwi i szyby używałem jako podłokietnika pod lewy łokieć, tutaj się nie da, bo drzwi są niewiele grubsze od szyby, dodatkowo trzeba nimi mocniej trzasnąć, aby je zamknąć, bo nie mają "masy" własnej.

Pod maską nic nie jest zabudowane - stara szkoła, doskonały dostęp do wszystkiego.

Plastiki na kokpicie też raczej nic nie ważą. Alusy są grubości nie większej niż kartka papieru.

Na pewno ma to właśnie duży wpływ na spalanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tam podobała się jazda astrą, czułem się w niej jak w domu. Pamiętam jazdę próbną oplem i to uczucie jakbym nim jeździł od zawsze, było to wręcz nawet takie uczucie nudy. Ale jednocześnie dawało poczucie takiego znanego bezpieczeństwa.

Astra 3 ma całe mnóstwo rzeczy źle - kiepska widoczność do tyłu i na boki, nędzna manewrowość, niewygodne krzesełka, idiotycznie pomyślane sterowanie wycieraczek i migaczy, bezsensowne radio. Ale Astra 4 ma już absolutnie wszystko źle, to wyrób samochodopodobny całkowicie pozbawiony zalet. O Astrze 5 nawet nie myślałem inaczej niż w kategoriach ponurego żartu - jakbym chciał Peugeota, to bym se kupił Peugeota, a nie BMW, Mini albo Opla, c'nie?

SX4, ten poprzedni, ma twarde fotele i betonowe zawieszenie. Dziwny pomysł w takim dziadkowozie.  

 

Z czego oni go zrobili? Z pianki poliuretanowej?

Nie napompowali lipnym prestiżem jak Kałdi ani dorysowywanym na kolanie premiumem jak trzycylindrowe BMW, to i waga wyszła piórkowa. W moim dinozaurze wszystko jest jasne - 1600 kg na pusto, ale na fakturze napisali "premium", czyli wiadomo co takie ciężkie.

 

Swoją drogą nie umiem myśleć o tych dwóch modelach - Grand Vitarze i obecnej Vitarze - jako logicznym ciągu poprzednik-następca.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Astra 3 ma całe mnóstwo rzeczy źle - kiepska widoczność do tyłu i na boki, nędzna manewrowość, niewygodne krzesełka, idiotycznie pomyślane sterowanie wycieraczek i migaczy, bezsensowne radio.

 

Przejeździłem asterką równo pięć lat. I akurat co do MiGaczy, to mi to właśnie odpowiadało, widoczność do tyłu mnie nie interesowała, bo cofałem tylko na lusterkach, a parkowałem zawsze tyłem, krzesełka chyba jednak są wygodniejsze w opelku jak dla mnie. Radio jak radio, byle nie charczało, audofilem nie jestem. Jednak wcześniej jeździłem corsą C, więc nabrałem z niej nawyków, wcześniej fiat panda i na początku polonez ojca - takie żelaza wykuły moją motoryzacyjną świadomość.

 

Co do automatów, to się nie interesowałem, więc nie podpowiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainteresowałem się bardziej tom Vitarą i żeby był tam jakiś sensowny automat to spokojnie mógłbym tym jeździć na co dzień (gdybym potrzebował kiedyś auta).

W Twoich ustach to iście komplement, Vitara zrównana z Loganem :)

 

Dobra, te wasze nazwy wyświetlane mi się pomieszały ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...