MaciekCi Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2014 Jechałem nim, zastępczy na parę dni zamiast Rh właśnie. Nie dość że super wygląda i super się prowadzi to jeszcze ten genialny sposób startu. <3 Chciałbym taki sobie kupić za jakiś czas, a mówisz że w nowym z tego zrezygnowali? Tylko cholera dosyć niewygodny na polskie drogi no i tani nie jest. ;/ Miałem tego ISa przez jakiś czas (w 2008) i uważam, że było w nim więcej miejsca i więcej "fajności" niż w obecnym ISie (pomijając stylistykę, bo to z wiekiem musiało iść w parze) ... teraz jakby się uwstecznili. Podstawowa wersja ISa to jakaś porażka, na Twoim miejscu dozbierałbym do podstawowego GSa niż pchać siano w ISa, bo klasa i komfort z zupełnie innej półki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkaradnik Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2014 GS średnio mnie interesuje i jest cholernie drogi. To już bym wolał tego Rh którego miałbym w niezłej cenie pewnie za rok/dwa. W 2008 miałeś rocznik 2008 jak dobrze rozumiem? Z jakim silnikiem? Ciekawi mnie jak po kilku latach ten wóz się trzyma.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2014 GS średnio mnie interesuje i jest cholernie drogi. To już bym wolał tego Rh którego miałbym w niezłej cenie pewnie za rok/dwa. W 2008 miałeś rocznik 2008 jak dobrze rozumiem? Z jakim silnikiem? Ciekawi mnie jak po kilku latach ten wóz się trzyma.. 2.5 L 208KM V6. No a jak ma się trzymać ? Lejesz benzynę, olej i 4 tysie za przegląd co roku i już. Teraz mam japońca z 2009 i dokładnie taka sama sytuacja, poza standardowymi elementami (klocki, tarcze) nic się z tym (odpukać) nie dzieje. Komfort jazdy GSem a RXem to zupełnie inna para kaloszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2014 4k kosztuje przegląd IS w ASO lexa? Kosmos... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 27 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2014 Fiat Ritmo 75S '84 Fiat Coupe 16v Turbo Honda Civic '09 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkaradnik Opublikowano 27 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2014 (edytowane) 2.5 L 208KM V6. No a jak ma się trzymać ? Lejesz benzynę, olej i 4 tysie za przegląd co roku i już. Teraz mam japońca z 2009 i dokładnie taka sama sytuacja, poza standardowymi elementami (klocki, tarcze) nic się z tym (odpukać) nie dzieje. Komfort jazdy GSem a RXem to zupełnie inna para kaloszy. No myślałem że coś się zużywa wyżej niż standard. W Rh np dosyć szybko zużywa się skóra na fotelach, ale jeszcze przed końcem gwarancji nam wymienili przedni fotel z tego powodu. :) A IS jeździłem i benzyną i dieslem i w sumie ten drugi też był dynamiczny. A serwis gdzie Cię tyle kosztował? Niejasno kojarzę że jak Lexus jest po gwarancji to można robić w Toyocie, w Lublinie Lexusa nie ma. dejv667 3 samochody? Fiat Coupe 16v Turbo pewnie częściej u mechanika niż na drodze? :p Edytowane 27 Marca 2014 przez Szkaradnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 27 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2014 Z tego co wiem, to dobrze zrobiona i odpowiednio eksploatowana 16vt nie psuje się jakoś masakrycznie często, ale fakt, podobno jest to najbardziej zawodny silnik w fc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 27 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2014 dejv667 3 samochody? Fiat Coupe 16v Turbo pewnie częściej u mechanika niż na drodze? :p Wręcz przeciwnie. Fiat tak samo jak i wcześniejsze Lancię które miałem nie robi problemów. Wystarczy nie dziadować na serwisie i auto jeździ bez problemu. Z tego co wiem, to dobrze zrobiona i odpowiednio eksploatowana 16vt nie psuje się jakoś masakrycznie często, ale fakt, podobno jest to najbardziej zawodny silnik w fc.co ciekawe - jakoś użytkownicy Integrale na jego trwałość nie narzekają... Skąd bierze się sławna awaryjność sam się ostatnio przekonałem gdy widziałem jak najpierw znajomy kupuje 16vT za 5500, katuje a gdy trzeba wymienić rozrząd i uszczelnić silnik to sprzedaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek97 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 (edytowane) Moje padło: Audi A3 Sportback 2012r. Ważniejsze wyposażenie: - Automatyczne zamykanie drzwi po przekroczeniu 15km/h - Kolor Szary Lava perłowy - Automatyczna 2 strefowa klimatyzacja z czujnikiem jakości powietrza - Alufelgi - Reflektory ksenonowe z układem samo poziomowania - Reflektory do jazdy dziennej LED - Reflektory- tył LED - Radio Concert III z CD/MP3 10 głośników, głośnik centralny i fabryczny subwoofer w bagażniku Audi nie modzone, ponieważ planuje zakup innej A3, tym razem A3 Limousine :) Posiadam jeszcze Opla Astre G 2002r. Edytowane 6 Kwietnia 2014 przez krzysiek97 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Fajnie masz autko jak na 17latka, teraz tylko zrobić prawko za rok i w trasę :) 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek97 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Mam niestety sporo więcej lat. Sugerowałeś się nickiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2014 To jest wolnossace 1.8? Astrą G miałem okazję ostatnio jeździć z silnikiem chyba 1.7 td - zastępcze auto z serwisu. Coś strasznego, nie dość, że to nie jedzie to jeszcze było w wersji 3 drzwiowej. Przy zapinaniu pasów wykręcony bark, przy wysiadaniu z auta na parkingu pod marketem czy gdziekolwiek, gdzie ciasno na wdechy bo drzwi jak wrota od stodoły do tego strasznie ciężkie ale to chyba wada wszystkich takich aut. Nigdy bym już 3 drzwiowego auta nie kupił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2014 (edytowane) jak już to zwykłe 1.6 101KM, 1.8 na zwykłym wtrysku nie pakowali do 8P, tylko TFSI a ten silnik odpycha dość przyjemnie. Edytowane 8 Kwietnia 2014 przez ʞoʌɐls Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelos Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Fiat Ritmo 75S '84 Zazdraszczam tego auta - szkoda tylko, że nie pierwsza seria... Fiat Coupe 16v Turbo Tego tylko trochę mniej ze względu na kolor ;) Honda Civic '09 A to auto jakoś do mnie nie przemawia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 A mi się właśnie Ritmo II bardzo podoba. Żółty kolor robi robotę w Coupe - ale tylko na żywo w letni, słoneczny dzień ;) UFO to wbrew pozorom naprawdę super sympatyczny samochód. I co ważne na ulicy nie myli się z autami konkurencji. Szczerze mówiąc chętnie bym przytulił R ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelos Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Przedni pas i tylne lampy pierwszej serii - wiele bym za to oddał zwłaszcza w wersji 125TC ;) Kolor kupety jak to kolor - mi nie pasuje na żadnym aucie. A ufo faktycznie na tle konkurencji się wyróżnia ale zapłon po kluczyku a rozrusznik przyciskiem to nie wiem kto wymyślił... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg255 Opublikowano 1 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) UFO to wbrew pozorom naprawdę super sympatyczny samochód. I co ważne na ulicy nie myli się z autami konkurencji. Szczerze mówiąc chętnie bym przytulił R ;) Ufo mam przyjemność często jeździć ,z tym ,że klekotem 2,2. Autko na prawdę fajne i jak się zmieni koła serię 17" na 16" robi się już w miarę komfortowo z tym,że już tak dobrze nie klei :) Jedyna rzecz która przeraża, to dostępność niektórych gratów i ich ceny :> Edytowane 1 Maja 2014 przez grzeg255 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 2 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2014 Aaa, wspominałem już ? W planach .... remont 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2014 (edytowane) Dystanse założone więcej fotek -> https://www.flickr.com/photos/psujek/14065554896/in/photostream/ Edytowane 15 Czerwca 2014 przez Raptor 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokula Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2014 Raptor - piękna Mazda! Aż zabrakło mi słów, żeby wyrazić zachwyt:-) Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Ufo mam przyjemność często jeździć ,z tym ,że klekotem 2,2. Autko na prawdę fajne i jak się zmieni koła serię 17" na 16" robi się już w miarę komfortowo z tym,że już tak dobrze nie klei :) Jedyna rzecz która przeraża, to dostępność niektórych gratów i ich ceny :> Np jakich gratów? Bo u mnie jak na razie z własnej kieszeni tylko eksploatacja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 10 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2014 ta żółta rx8 ładna, ma ciekawe otwieranie drzwi :) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 11 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2014 Updejt: 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2014 (edytowane) Honda Civic VIII 1,8 i-vtec v2006r (główny powód dlaczego w tym roku nie pojawiłem się na MSI Evencie...) Kupiona dwa dni temu, więc blachy stare. Ja z sosnowca nie jestem :twisted2: Poniżej krótkie porównanie (tak na szybko) z poprzednim wozidłem (Lybra 1,8 SW 2000r) Cel zamiany był jeden, auto młodsze, nietuzinkowe z zacięciem sportowym dla rodziny 2+2, w której ojciec lubi kręcić pod czerwone pole;) Na tapecie została Mazda 3 2,0 , Bravo 1,4 t-jet 150KM oraz omawiana Hanka. Poszedłem na całość i zdecydowałem się na bezkompromisowy wybór. Auto ma prawdziwie sportowe zacięcie (design, zawieszenie, silnik), ale przesiadka z Lybry boli....ale o tym za chwilę. Prowadzi się świetnie, układ kierowniczy precyzyjny, przyspiesza makabrycznie (porównuję to cały czas do lybry), i nie czuję się wcale jakby miało mi wytłuc wszelkie kręgi;) Z wad to głownie materiały, blacha, oraz lakier. Auto ma kilka zadrapań i rysek, lakier zgodnie z potoczną opinią rysuje się od samego patrzenia, blachy mają grubość chyba 0,0001mm bo uginają się pod naciskiem jakby miały zaraz odpaść. Plastiki mają dziwne luzy, coś tam sobie telepie...ale byłem tego świadom decydując się na ten model. Lybra płynęła, dostojnie i spokojnie w obranym kierunku...a hanka...niczym mały gokart wyje trzeszczy i zapindala jak po torach ;) Nie wyobrażam sobie Hanką podróży po innych trasach niż autostrada....oj będzie mi belli brakowało, będzie... Na wielki plus zasługuje przestronność auta. Mimo iż mniejsze gabarytowo, w środku nadal bardzo dużo miejsca, a i bagażnik jest ekstremalny;) Wielkie zaskoczenie odnośnie spalania. 5,5 l na DTŚ z Będzina-Zabrza, gdzie Lybra w tych warunkach z 8,5 l by łyknęła... (jednak tempomat+6 bieg robi swoje) Edytowane 27 Czerwca 2014 przez HeatheN 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2014 Akcyzę płaciłeś jak go sprowadziłeś zza granicy? ;) 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2014 (edytowane) Hehehe...na szczęście nie:P....ale i tak jak pomyślę o 2%+rejestracja.... które z mojej kieszeni w przyszłym tygodniu znikną to aż mnie skręca. Edytowane 27 Czerwca 2014 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toms83 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2014 A co to za wersja eco bez klamek z tyłu? :P A tak na serio fajny sprzęcik, spalanko miłe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2014 Podobno od 2009 zmieniono zawieszenie na bardziej komfortowe. generalnie nie wiem co ludzie tak narzekają na brak komfortu w UFO, moim zdaniem jest całkiem przyzwoicie. lakier faktycznie jest delikatny, u mnie na przodzie są setki punktów po kamieniach, wypadałoby po 10 latach pomalować auto na nowo... Plastiki w środku plastikowe aż do bólu, ale żadnego trzeszczenia ani stukania jak na razie nie ma. Co do samej jakości to cena robi swoje. jak kupowałem moja to była o 6 tyś (!) euro tańsza od Golfa z silnikiem o analogicznej mocy i wyposażeniem. A na wyposażenie naprawdę nie można narzekać bo w sumie jedyne czego mi brakuje to xenon i dwustrefowa klimatyzacja ;) U mnie na trasie spalanie wychodzi większe i zamyka się w 6,1-6,7 na autostradzie. A na marginesie, ale masz odpucowane to auto... Nie wiem kiedy moja była ostatnio taka czysta ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logimen Opublikowano 2 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2014 Raptor cudowny ReXik :-) A oto moje cudo ktorym smigam juz 3 lata i nic poza eksploatacyjne graty sie nie dzieje. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Czwarty w życiu samochód, pierwszy nowy z salonu, pierwszy z pojemnością silnika powyżej 2.0 (konkretnie to 2.4 169 KM, ręczna skrzynia biegów), drugi z napędem na cztery koła, drugi japoński. Już takich nie robią, produkcja modelu zakończyła się niedawno. Tu jeszcze na salonowym kocyku: Tu w drodze do domu wraz z drugim Suzuki w rodzinie. JDM as fuck, stickerbomby, surowa ryba z zimnym ryżem i te sprawy: Za kierownicą wygląda to tak: A na parkingu tak: Jest zajebisty, idzie jak szatan, ma wszystko co powinien mieć cywilizowany pojazd dla białego człowieka, taka czterokołowa Nokia 6310i. Karta katalogowa produktu tutaj, zachowajmy choć minimum pozorów na forum było nie było technicznym. Kupiłem go, bo KONKURS! Do wygrania plusiki i lajki! Powodów zakupu akurat tego, a nie innego samochodu jest kilkanaście (dokładnie nie liczyłem, lista jest długa). Trafne wskazanie co najmniej trzech wygrywa plusik. Orderów Virtuti Cebulari za naprawdę durne odpowiedzi nie przewidziałem, nie sądzę by Kapituła Orderu działająca przy Bractwie Mazutowym zechciała tu współpracować. Edytowane 29 Października 2014 przez UFO_PORNO 8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...