Jump to content
Fidel

Pokaż swoje autko - galeria

Recommended Posts

Jechałem nim, zastępczy na parę dni zamiast Rh właśnie. Nie dość że super wygląda i super się prowadzi to jeszcze ten genialny sposób startu. <3 Chciałbym taki sobie kupić za jakiś czas, a mówisz że w nowym z tego zrezygnowali? Tylko cholera dosyć niewygodny na polskie drogi no i tani nie jest. ;/

 

Miałem tego ISa przez jakiś czas (w 2008) i uważam, że było w nim więcej miejsca i więcej "fajności" niż w obecnym ISie (pomijając stylistykę, bo to z wiekiem musiało iść w parze) ... teraz jakby się uwstecznili. Podstawowa wersja ISa to jakaś porażka, na Twoim miejscu dozbierałbym do podstawowego GSa niż pchać siano w ISa, bo klasa i komfort z zupełnie innej półki. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

GS  średnio mnie interesuje i jest cholernie drogi. To już bym wolał tego Rh którego miałbym w niezłej cenie pewnie za rok/dwa. 

W 2008 miałeś rocznik 2008 jak dobrze rozumiem? Z jakim silnikiem? Ciekawi mnie jak po kilku latach ten wóz się trzyma..

Share this post


Link to post
Share on other sites

GS  średnio mnie interesuje i jest cholernie drogi. To już bym wolał tego Rh którego miałbym w niezłej cenie pewnie za rok/dwa. 

W 2008 miałeś rocznik 2008 jak dobrze rozumiem? Z jakim silnikiem? Ciekawi mnie jak po kilku latach ten wóz się trzyma..

2.5 L 208KM V6. No a jak ma się trzymać ? Lejesz benzynę, olej i 4 tysie za przegląd co roku i już. Teraz mam japońca z 2009 i dokładnie taka sama sytuacja, poza standardowymi elementami (klocki, tarcze) nic się z tym (odpukać) nie dzieje. 

 

Komfort jazdy GSem a RXem to zupełnie inna para kaloszy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.5 L 208KM V6. No a jak ma się trzymać ? Lejesz benzynę, olej i 4 tysie za przegląd co roku i już. Teraz mam japońca z 2009 i dokładnie taka sama sytuacja, poza standardowymi elementami (klocki, tarcze) nic się z tym (odpukać) nie dzieje. 

 

Komfort jazdy GSem a RXem to zupełnie inna para kaloszy. 

No myślałem że coś się zużywa wyżej niż standard. W Rh np dosyć szybko zużywa się skóra na fotelach, ale jeszcze przed końcem gwarancji nam wymienili przedni fotel z tego powodu. :)

A IS jeździłem i benzyną i dieslem i w sumie ten drugi też był dynamiczny. A serwis gdzie Cię tyle kosztował? Niejasno kojarzę że jak Lexus jest po gwarancji to można robić w Toyocie, w Lublinie Lexusa nie ma.

 

dejv667 3 samochody?

Fiat Coupe 16v Turbo pewnie częściej u mechanika niż na drodze? :p

Edited by Szkaradnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

dejv667 3 samochody?

Fiat Coupe 16v Turbo pewnie częściej u mechanika niż na drodze? :p

Wręcz przeciwnie. Fiat tak samo jak i wcześniejsze Lancię które miałem nie robi problemów. Wystarczy nie dziadować na serwisie i auto jeździ bez problemu.

Z tego co wiem, to dobrze zrobiona i odpowiednio eksploatowana 16vt nie psuje się jakoś masakrycznie często, ale fakt, podobno jest to najbardziej zawodny silnik w fc.

co ciekawe - jakoś użytkownicy Integrale na jego trwałość nie narzekają...

 

Skąd bierze się sławna awaryjność sam się ostatnio przekonałem gdy widziałem jak najpierw znajomy kupuje 16vT za 5500, katuje a gdy trzeba wymienić rozrząd i uszczelnić silnik to sprzedaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje padło:

Audi A3 Sportback 2012r.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Ważniejsze wyposażenie:

 

- Automatyczne zamykanie drzwi po przekroczeniu 15km/h

- Kolor Szary Lava perłowy

- Automatyczna 2 strefowa klimatyzacja z czujnikiem jakości powietrza

- Alufelgi

- Reflektory ksenonowe z układem samo poziomowania
- Reflektory do jazdy dziennej LED
- Reflektory- tył LED

- Radio Concert III z CD/MP3 10 głośników, głośnik centralny i fabryczny subwoofer w bagażniku

 

Audi nie modzone, ponieważ planuje zakup innej A3, tym razem A3 Limousine :)

 

Posiadam jeszcze Opla Astre G 2002r.

Edited by krzysiek97
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest wolnossace 1.8?

Astrą G miałem okazję ostatnio jeździć z silnikiem chyba 1.7 td - zastępcze auto z serwisu. Coś strasznego, nie dość, że to nie jedzie to jeszcze było w wersji 3 drzwiowej. Przy zapinaniu pasów wykręcony bark, przy wysiadaniu z auta na parkingu pod marketem czy gdziekolwiek, gdzie ciasno na wdechy bo drzwi jak wrota od stodoły do tego strasznie ciężkie ale to chyba wada wszystkich takich aut. Nigdy bym już 3 drzwiowego auta nie kupił. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Ritmo 75S '84

 

Zazdraszczam tego auta - szkoda tylko, że nie pierwsza seria...

 

Fiat Coupe 16v Turbo

Tego tylko trochę mniej ze względu na kolor ;)

 

Honda Civic '09

 

A to auto jakoś do mnie nie przemawia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mi się właśnie Ritmo II bardzo podoba.

 

Żółty kolor robi robotę w Coupe - ale tylko na żywo w letni, słoneczny dzień ;)

 

UFO to wbrew pozorom naprawdę super sympatyczny samochód. I co ważne na ulicy nie myli się z autami konkurencji. Szczerze mówiąc chętnie bym przytulił R ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedni pas i tylne lampy pierwszej serii - wiele bym za to oddał zwłaszcza w wersji 125TC ;)

 

Kolor kupety jak to kolor - mi nie pasuje na żadnym aucie.

 

A ufo faktycznie na tle konkurencji się wyróżnia ale zapłon po kluczyku a rozrusznik przyciskiem to nie wiem kto wymyślił...

Share this post


Link to post
Share on other sites

UFO to wbrew pozorom naprawdę super sympatyczny samochód. I co ważne na ulicy nie myli się z autami konkurencji. Szczerze mówiąc chętnie bym przytulił R ;)

Ufo mam przyjemność często jeździć ,z tym ,że klekotem 2,2. Autko na prawdę fajne i jak się zmieni koła serię 17" na 16" robi się już w miarę komfortowo z tym,że już tak dobrze nie klei :)

Jedyna rzecz która przeraża, to dostępność niektórych gratów i ich ceny  :>

Edited by grzeg255

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ufo mam przyjemność często jeździć ,z tym ,że klekotem 2,2. Autko na prawdę fajne i jak się zmieni koła serię 17" na 16" robi się już w miarę komfortowo z tym,że już tak dobrze nie klei :)

Jedyna rzecz która przeraża, to dostępność niektórych gratów i ich ceny :>

Np jakich gratów? Bo u mnie jak na razie z własnej kieszeni tylko eksploatacja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Civic VIII 1,8 i-vtec v2006r (główny powód dlaczego w tym roku nie pojawiłem się na MSI Evencie...)

Kupiona dwa dni temu, więc blachy stare. Ja z sosnowca nie jestem :twisted2:

Poniżej krótkie porównanie (tak na szybko) z poprzednim wozidłem (Lybra 1,8 SW 2000r)

Cel zamiany był jeden, auto młodsze, nietuzinkowe z zacięciem sportowym dla rodziny 2+2, w której ojciec lubi kręcić pod czerwone pole;)
Na tapecie została Mazda 3 2,0 , Bravo 1,4 t-jet 150KM oraz omawiana Hanka.
Poszedłem na całość i zdecydowałem się na bezkompromisowy wybór.
Auto ma prawdziwie sportowe zacięcie (design, zawieszenie, silnik), ale przesiadka z Lybry boli....ale o tym za chwilę.
Prowadzi się świetnie, układ kierowniczy precyzyjny, przyspiesza makabrycznie (porównuję to cały czas do lybry), i nie czuję się wcale jakby miało mi wytłuc wszelkie kręgi;)
Z wad to głownie materiały, blacha, oraz lakier. Auto ma kilka zadrapań i rysek, lakier zgodnie z potoczną opinią rysuje się od samego patrzenia, blachy mają grubość chyba 0,0001mm bo uginają się pod naciskiem jakby miały zaraz odpaść. Plastiki mają dziwne luzy, coś tam sobie telepie...ale byłem tego świadom decydując się na ten model.
Lybra płynęła, dostojnie i spokojnie w obranym kierunku...a hanka...niczym mały gokart wyje trzeszczy i zapindala jak po torach ;)
Nie wyobrażam sobie Hanką podróży po innych trasach niż autostrada....oj będzie mi belli brakowało, będzie...
Na wielki plus zasługuje przestronność auta. Mimo iż mniejsze gabarytowo, w środku nadal bardzo dużo miejsca, a i bagażnik jest ekstremalny;)
Wielkie zaskoczenie odnośnie spalania. 5,5 l na DTŚ z Będzina-Zabrza, gdzie Lybra w tych warunkach z 8,5 l by łyknęła... (jednak tempomat+6 bieg robi swoje)

pOsZI6t.jpgw2I17jK.jpg

4WtbOKq.jpg

Edited by HeatheN
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobno od 2009 zmieniono zawieszenie na bardziej komfortowe. generalnie nie wiem co ludzie tak narzekają na brak komfortu w UFO, moim zdaniem jest całkiem przyzwoicie.

 

lakier faktycznie jest delikatny, u mnie na przodzie są setki punktów po kamieniach, wypadałoby po 10 latach pomalować auto na nowo... Plastiki w środku plastikowe aż do bólu, ale żadnego trzeszczenia ani stukania jak na razie nie ma. Co do samej jakości to cena robi swoje. jak kupowałem moja to była o 6 tyś (!) euro tańsza od Golfa z silnikiem o analogicznej mocy i wyposażeniem. A na wyposażenie naprawdę nie można narzekać bo w sumie jedyne czego mi brakuje to xenon i dwustrefowa klimatyzacja ;)

 

U mnie na trasie spalanie wychodzi większe i zamyka się w 6,1-6,7 na autostradzie. 

 

A na marginesie, ale masz odpucowane to auto... Nie wiem kiedy moja była ostatnio taka czysta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czwarty w życiu samochód, pierwszy nowy z salonu, pierwszy z pojemnością silnika powyżej 2.0 (konkretnie to 2.4 169 KM, ręczna skrzynia biegów), drugi z napędem na cztery koła, drugi japoński. Już takich nie robią, produkcja modelu zakończyła się niedawno.

 

Tu jeszcze na salonowym kocyku:

gdFuGRk.jpg

 

Tu w drodze do domu wraz z drugim Suzuki w rodzinie. JDM as fuck, stickerbomby, surowa ryba z zimnym ryżem i te sprawy:

tEuq6hs.jpg

 

Za kierownicą wygląda to tak:

FeRkrOt.jpg

 

A na parkingu tak:

VoMDKLu.jpg

 

ogCbmmF.jpg

 

Jest zajebisty, idzie jak szatan, ma wszystko co powinien mieć cywilizowany pojazd dla białego człowieka, taka czterokołowa Nokia 6310i. Karta katalogowa produktu tutaj, zachowajmy choć minimum pozorów na forum było nie było technicznym. Kupiłem go, bo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KONKURS! Do wygrania plusiki i lajki! Powodów zakupu akurat tego, a nie innego samochodu jest kilkanaście (dokładnie nie liczyłem, lista jest długa). Trafne wskazanie co najmniej trzech wygrywa plusik. Orderów Virtuti Cebulari za naprawdę durne odpowiedzi nie przewidziałem, nie sądzę by Kapituła Orderu działająca przy Bractwie Mazutowym zechciała tu współpracować.

Edited by UFO_PORNO
  • Upvote 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...