Skocz do zawartości
Fidel

Pokaż swoje autko - galeria

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już w klimatach włoskich:
Nowy nabytek Mamy, jak znudzi mi się moja VectraC to podbieram.

Przesiadka ze Stilo 3D 1.9 JTD 8V 115KM 2003r:
afe149b65ecb70e0.jpg

 

Na:
Grande Punto 3D Sport 1.4 T-Jet 120KM, wyprodukowane 13.01.2009r, przebieg 123tys km i rośnie (od rejestracji 9go lutego nabite prawie 5tys km);

Hamownia wykazała bonusowe 12KM (132KM) i bonusowe 20NM (220NM);

Sport więc dokładki, lotka, pełniejsze fotele, przejściówka więc zegary z EVO;

Do tego fabryczny panoramiczny szyberdach SkyDome czy Fiat Blue&Me + seryjne nagłośnienie Fiat HiFi;


dd7243eef000446f.jpg

fe90f50eb68638dfgen.jpg

 

Poza eksploatacją od zakupu - na życzenie Mamy:

- wkładka filtra powietrza pianka/gąbka Pipercross
- wpadły lepy na maskę/dach/klapę w formie pasów zieleń + czerwień na boku 
- wpadły dymione/czarne lampy tył zamiast ori czerwonych

 

b72d3e5418e003e1.jpg

 

(Koła na zimę na fotce z tostera);

A na dniach wpadają sprężyny H&R -35mm -> w Stilo Mama jeździła na Eibach ProKit sprężynach i GP jest dla niej za wysokie i za miękkie;
 

  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla odmiany teraz coś z Francji :>
 

3-cie z kolei auto (ale pierwsza nówka), przesiadka z foki mk1, która została w rodzinie.

Kupione na końcówce wyprzedaży rocznika, dodatkowy upust za rozpoczętą gwarancję.
Dwa zdjęcia z salonu, reszta jakiś miesiąc po rejestracji, blach nie zasłaniam bo i tak auto widać z daleka a i niewiele egzemplarzy w tym kolorze jeździ.

 

 

Lby25mz.jpg

 

BKa6Swu.jpg

 

0cIA8JX.jpg

 

0CHglvo.jpg

 

cgElBxy.jpg

 

JCAMLU6.jpg

 

Krótkie info:

- serducho - "mocarne" r3 1.2 82km

- dwustrefowa klima

- podłokietnik

- skórzana kiera (podobno...)

- tempomat

- dużo miejsca pod maską, łatwy dostęp praktycznie do wszystkiego.

Średnie spalanie na 95-tce - ~6.6l (po 2k km), w fazie testów verva, podobno po ~5k km się stabilizuje.

 

Dziwnym zbiegiem okoliczności, gwara zaczęła się w dzień moich urodzin :lol2:

Edytowane przez Ademu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W środku plastic fantastic, co tu ukrywać, mimo to, widać, że ktoś to nieźle przemyślał.

A poprzez moje gabaryty nie mam wielkich wymagań co do miejsca w środku. :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 18.04.2016 o 19:25, Ademu napisał(a):

 

Krótkie info:

- serducho - "mocarne" r3 1.2 82km

 

Jak to na prawdę jest z tymi 3-cylindrowcami, pod wzgl. kultury pracy, w porównaniu do 4 cylindrowych o podobnej pojemności? Słychać różnicę w "równości" pracy? Czuć w drganiach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 20.04.2016 o 17:29, Kyle napisał(a):

Jak to na prawdę jest z tymi 3-cylindrowcami, pod wzgl. kultury pracy, w porównaniu do 4 cylindrowych o podobnej pojemności? Słychać różnicę w "równości" pracy? Czuć w drganiach?

Jak jesteś głuchy to nie ma problemu. Jeszcze wchodzą zatyczki do uszu w grę. Sam dla żony chciałem ten silnik (w Nissanie to chyba to samo) i odpuściłem właśnie przez kulturę pracy. Auto to Note z tym 1.2. Chociaż to od auta chyba zależy, bo jak jeździłem 108'ką to nie dawał się za bardzo we znaki, chociaż tam był litrowy.
  • Downvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 20.04.2016 o 17:29, Kyle napisał(a):

Jak to na prawdę jest z tymi 3-cylindrowcami, pod wzgl. kultury pracy, w porównaniu do 4 cylindrowych o podobnej pojemności? Słychać różnicę w "równości" pracy? Czuć w drganiach?

 

Ogólnie jest ok. Poprzednio jeżdziłem dieslem (4 lata) więc ciężko mi to porównać, jedynie czasem wróci stare przyzwyczajenie.

Na luzie jest cicho i równo, drgań nie ma, po przekroczeniu 3k rpm zaczyna być słychać silnik, powyżej 4k to już głośnawo. Ogólnie nie ma tragedii, w foce miałem głośniej. :>

 

Uciekło mi - ładnie się zbiera na niskich biegach, ale do setki to już ma 12,2 sek, jesli dobrze pamiętam.

Edytowane przez Ademu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 10.04.2016 o 21:52, serwal4 napisał(a):

A na dniach wpadają sprężyny H&R -35mm -> w Stilo Mama jeździła na Eibach ProKit sprężynach i GP jest dla niej za wysokie i za miękkie;

 

 

 

z kolei na H&R mamie będą lecieć plomby, miałem H&R w subaru, wywaliłem to po tygodniu, jak ping pong.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam cały KIT Vogtlanda. Do punciaka kupisz za jakieś 1,5K zł przelatałem na tym 5 lat w Alfie dobry kompromis między prowadzeniem, a komfortem. Kupił bym do Brery ale nie mają w ofercie całego zestawu tylko same sprężyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 21.10.2016 o 18:30, Kilokush napisał(a):

ALE bez LPG dla biedaków?

To nie wiesz, że lpg jest dla cebulaków a nie biedaków?

 

 

  
  W dniu 21.10.2016 o 18:35, Yogi311 napisał(a):

jeszcze raz ja ;)

 

zabawa z dzisiaj

 

http://pokazywarka.pl/os8nar/

Wow, jeszcze nie przedzewiała? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...