Jump to content
Sign in to follow this  
Fidel

Pokaż swoje autko - galeria

Recommended Posts

Na prostej max a w zakrecie ledwo 80km/h :D tak to juz maja te amerykance, dobre tylko na prostej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OT zwykle 9-3 SS 150HP w dosc nietypowym kolorze, czesciowym pakiecie aero i Alu28 a.k.a Hammerhead'y z wczesnych 9-5 aero ;)

Klawo sie prowadzi na poliuretanie i R17 245/45. Amorki i sprezyny normalne, nawet nie od Aero.

post-16102-0-76984700-1492724929_thumb.jpg

post-16102-0-81093400-1492725086_thumb.jpg

post-16102-0-03183900-1492725279_thumb.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No fakt - kolor robi zmyłkę, ale za to czerwony daje +15 do max speeda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo lubi gdy "miota nim jak szatan" w koleinach :D Swoja drogą opona 245 na felgę 7J? :lol: Ja mam 235 na feldze 8,5J

 

 

Co by nie offtopować :D

 

3ItUaN8.jpg

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Bo lubi  Swoja drogą opona 245 na felgę 7J?

 

chyba 9j powinna mieć

albo cos mu się pomyliło z rozmiarem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na co taki szeroki laczek tam wstawiłeś?

Omsniety palec, mialo byc 225 :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak więc, nastał ten pamiętny dzień i oto ona: piękna i wspaniała:

 

24xfdxx.jpg

 

15n2fl1.jpg

 

2dhsc4z.jpg

 

2zdytn9.jpg

 

Wersja premium 2wd + kolor savanna + podłokietnik + listwy boczne + dojazdówka + itp

 

Pożegnałem z żalem moją astrę tróję, na której biłem rekordy prędkości, a teraz słomkowy kapelusz i w drogę!

:grin:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedz że dostałeś dużą zniżkę na ten egzemplarz bo nikt nie chciał tego koloru :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sryżkę nie zniżkę, wyrywają se z rąk te Vitary, kolor obojętny. Wyszedł im hit sprzedaży w porównaniu z, nazwijmy to umownie, poprzednikiem.

Dałem lajka za analogowy zegarek. Widziałem coś takiego w E-klasie, bardzo mi się podoba ale u siebie nie zamontuję tak, by wyglądało to lepiej niż świeca wetkana w rzyć.

 

Silnik 1.6 czy 1.4T?

Edited by jonas
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej no, ten kolor podobał mi się najbardziej ze wszystkich. Fotki nie oddają tego wrażenia, ale jak go pierwszy raz zobaczyłem w salonie, to zakochałem się od pierwszego wrażenia. Nie wiedziałem, że można zabujać się w jakimś żelazie (oprócz mustanga), ale jednak można. Inne kolory nie robiłyby już takiego wrażenia, więc byłby to ślub z rozsądku, a tak jest z miłości + rozsądku.  :>

Silniczek oczywiście bez turbogunwień.

 

Vitara zchodzi jak ciepłe bułeczki, dopiero w trzecim salonie udało się go dostać w rozsądnym terminie. W innych, na wybrany kolor trzeba nawet czekać do listopada!

Ale salon na Bałtyckiej się postarał i było szybko. Zniżki dostałem 240 zł, żeby zaokrąglić do trzech zer, ale specjalista ds. sprzedaży dodał listwy boczne, podłokietnik, wspomniany zegarek i koło dojazdowe, więc całkiem ok jak na vitarę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem kiedyś SX-4 Crossovera 2014. Jeśli ta Vitara jest wykonana i prowadzi się porównywalnie jak ten SX-4 to jest to bardzo fajne auto. Wygodne, fajnie wykonane (jak na tą klase, nie ma podejscia do Toyoty, Kia, Mitsu ito). Za ile można wyrwać teraz i jakie tam automaty siedzą? CVT czy coś normalnego zaczęli montować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem kiedyś SX-4 Crossovera 2014. Jeśli ta Vitara jest wykonana i prowadzi się porównywalnie jak ten SX-4 to jest to bardzo fajne auto.

To auto się nie prowadzi,ma fatalny układ kierowniczy,non stop trzeba korygować,jest nawet gdzieś w jakimś teście na youtube o tym.

Po za tym plastik w środku jest okropny,byłem,zobaczyłem,pojeżdziłem i uciekłem.

Wypadło na HR-V prawie rok czekania.... :damage_wall:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie prowadził to się Nissan Kaszkaj. Jazda testowa 2 egzemplarzami i oba ciężko było utrzymać na 1 pasie przy 160km/h :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie prowadził to się Nissan Kaszkaj. Jazda testowa 2 egzemplarzami i oba ciężko było utrzymać na 1 pasie przy 160km/h :lol:

Życie ci nie miłe?160 autem na szczudlach..???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój ma jeszcze większy prześwit, a 160 km/h bez trudu pojedzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doznania z jazdy w porównaniu do astry 3 są zupełnie inne. Nazwałbym to taką dziecinną radochą i frajdą, jak wtedy kiedy nauczyło się jechać na rowerze bez podtrzymywania bicykla przez ojca. 

Autko na dotarciu, więc jeżdżę bez gazu do dechy. Na razie głównie miasto i trochę obwodnicy, przyzwyczajam się do zupełnie innej pozycji za kierownicą oraz tego, że wszystko tu chodzi tak luźno, nie czuć tu takiej masy (tylko1075kg - masy własnej!) i stateczności. Jadąc nim czuć przygodę

Fotel początkowo wydawał się niewygodny, ale po odpowiednich ustawieniach pod swój wzrost jest całkiem ok. 

 

Plusem jest tu niskie zużycie paliwa. Realnie w mieście trudno przekroczyć 7,5L. Obecnie po przejechaniu ok 150 km, mam średnie zużycie 5,7 l/100km. 

 

Ceny wersji podstawowej, czyli komfort zaczynają się od 61900 zł i nie jest to gołodupiec. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko jest lepsze od jazdy Oplem, to jasne.

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi tam podobała się jazda astrą, czułem się w niej jak w domu. Pamiętam jazdę próbną oplem i to uczucie jakbym nim jeździł od zawsze, było to wręcz nawet takie uczucie nudy. Ale jednocześnie dawało poczucie takiego znanego bezpieczeństwa. Wtedy też zastanawiałem się nad SX4, ale miała mało miejsca w środku.

Generalnie o vitarze przesądziło "S" na kierownicy i przodzie - bo to pierwsza litera mojego nazwiska, a teraz dodatkowo w tablicy rejestracyjnej wskoczyła litera "M" - to znowu początek imienia.

W szranki i konkury stawał jeszcze Hi30, auris, focus, astra5 (jednak po wykupieniu przez zdradzieckich francuzów - odpadła ze wzgl. ideologicznych, nie będę dawał na zasiłki dla islamistów).

:>

Share this post


Link to post
Share on other sites

(tylko1075kg - masy własnej!)

Z czego oni go zrobili? Z pianki poliuretanowej?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkość naprawdę czuć. Drzwi i tylna klapa bagażnika są bardzo cienkie, wcześniej w astrze krawędź drzwi i szyby używałem jako podłokietnika pod lewy łokieć, tutaj się nie da, bo drzwi są niewiele grubsze od szyby, dodatkowo trzeba nimi mocniej trzasnąć, aby je zamknąć, bo nie mają "masy" własnej.

Pod maską nic nie jest zabudowane - stara szkoła, doskonały dostęp do wszystkiego.

Plastiki na kokpicie też raczej nic nie ważą. Alusy są grubości nie większej niż kartka papieru.

Na pewno ma to właśnie duży wpływ na spalanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi tam podobała się jazda astrą, czułem się w niej jak w domu. Pamiętam jazdę próbną oplem i to uczucie jakbym nim jeździł od zawsze, było to wręcz nawet takie uczucie nudy. Ale jednocześnie dawało poczucie takiego znanego bezpieczeństwa.

Astra 3 ma całe mnóstwo rzeczy źle - kiepska widoczność do tyłu i na boki, nędzna manewrowość, niewygodne krzesełka, idiotycznie pomyślane sterowanie wycieraczek i migaczy, bezsensowne radio. Ale Astra 4 ma już absolutnie wszystko źle, to wyrób samochodopodobny całkowicie pozbawiony zalet. O Astrze 5 nawet nie myślałem inaczej niż w kategoriach ponurego żartu - jakbym chciał Peugeota, to bym se kupił Peugeota, a nie BMW, Mini albo Opla, c'nie?

SX4, ten poprzedni, ma twarde fotele i betonowe zawieszenie. Dziwny pomysł w takim dziadkowozie.  

 

Z czego oni go zrobili? Z pianki poliuretanowej?

Nie napompowali lipnym prestiżem jak Kałdi ani dorysowywanym na kolanie premiumem jak trzycylindrowe BMW, to i waga wyszła piórkowa. W moim dinozaurze wszystko jest jasne - 1600 kg na pusto, ale na fakturze napisali "premium", czyli wiadomo co takie ciężkie.

 

Swoją drogą nie umiem myśleć o tych dwóch modelach - Grand Vitarze i obecnej Vitarze - jako logicznym ciągu poprzednik-następca.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zainteresowałem się bardziej tom Vitarą i żeby był tam jakiś sensowny automat to spokojnie mógłbym tym jeździć na co dzień (gdybym potrzebował kiedyś auta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astra 3 ma całe mnóstwo rzeczy źle - kiepska widoczność do tyłu i na boki, nędzna manewrowość, niewygodne krzesełka, idiotycznie pomyślane sterowanie wycieraczek i migaczy, bezsensowne radio.

 

Przejeździłem asterką równo pięć lat. I akurat co do MiGaczy, to mi to właśnie odpowiadało, widoczność do tyłu mnie nie interesowała, bo cofałem tylko na lusterkach, a parkowałem zawsze tyłem, krzesełka chyba jednak są wygodniejsze w opelku jak dla mnie. Radio jak radio, byle nie charczało, audofilem nie jestem. Jednak wcześniej jeździłem corsą C, więc nabrałem z niej nawyków, wcześniej fiat panda i na początku polonez ojca - takie żelaza wykuły moją motoryzacyjną świadomość.

 

Co do automatów, to się nie interesowałem, więc nie podpowiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zainteresowałem się bardziej tom Vitarą i żeby był tam jakiś sensowny automat to spokojnie mógłbym tym jeździć na co dzień (gdybym potrzebował kiedyś auta).

W Twoich ustach to iście komplement, Vitara zrównana z Loganem :)

 

Dobra, te wasze nazwy wyświetlane mi się pomieszały ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.