Kaeres Opublikowano 3 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2008 (edytowane) Najświeższa sztuka. Edytowane 19 Września 2008 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 5 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2008 Bolid wieczorową porą po kompaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 moj ostatni nabytek: Saab 9000CD 90' 2.0T 163km 260NM skora; elektryczne: szyby, lusterka, szyberdach, antena; podgrzewane siedzienia przod i lusterka; klimatronik; komputer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinslayer Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Seat Cordoba 96r, 1,9diesel Tuz przed zakupem B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logimen Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Hm... moje autko. Wlasnie oddalem na remont kapitalny silnika :) http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=14401 Prosze nie czytac poczatku bo szkoda czasu (przechwalki itp.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 Moje Punto GT po kompleksowym overclockingu: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 16 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2008 (edytowane) Moja skarbonka ;) na razie kilka fotek na szybko z telefonu - porządna sesja niedługo seria ma 169KM/225Nm, aktualnie na T28 przy 0.9 bara jest 250KM/275Nm Modyfikacje: - metalowa uszczelka głowicy - Exedy tarcza sprzęgła - BOV Blitz SS - Turbo T28 - Intercooler 600/300/76 mm - Orurowanie z nierdzewki 3 cale - Wydech 2,5" + tłumnik MagnaFlow - pompa paliwa Walbro 255LPH - wskaźniki HKS 60mm: temp oleju, ciśn. oleju, boost, EGT - świece zapłonowe NGK BCPR7ES - chip stage2 - obniżone i utwardzone zawieszenie - tarcze przód wentylowane M3 315x28mm - zaciski przód R33 4ro tłoczkowe - klocki EBC RedStuff - HEL przewody hamulcowe w oplocie - alufelgi R17/8" - 4ry rozpórki karoserii - kierownica OMP - short-shift - kompletnie odnowiona karoseria - nowy lakier i konserwacja - zdięty tylny spoiler - brak anteny i tylniej wycieraczki - kierunkowskazy przód przezroczyste szkło - gładkie reflektory przednie wiecej na -> http://200sx.pl/ Edytowane 21 Sierpnia 2009 przez Raptor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 19 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2008 Da da nudzi mi sie wiec sie pochwale, a co mi tam MOGE :D A wiec wkoncu mialem dzis troche czasu i umylem moj nowy nabytek tzn Peugeota 406 sedan 2001r 2.0HDI 110km. przebieg w dniu zakupu byl 77.900km realny? Tego raczej nigdy sie nie dowiem. Autko zostało sprowadzone z Francji w listopadzie 2007 roku, jezdzila nim kobieta tylko do pracy na polskich drogach ma zrobione 18.000km. Troche o wyposażeniu: - kolor niebieski samarkand - silnik 2.0HDI 110km - el szyby, lusterka, szyberdach - climatronic - imobilizer - komputer podkladowy z wyswietlaczem B - radio Clarion CD z naglosnieniem JBL - 4 poduszki powietrzne - regulacja kierownicy - podlokietniki przód i tył - centralny zamek - pilot przy kierownicy - halogeny - czujnik deszczu - czujnik swiatel Pewnie o czyms zapomnialem ale nie wazne, wazne ze jezdzi bezproblemowo, 15.000km temu byl zalozony nowy rozrzad i napinacz (mam papiery) dodatkowo nowe opony Fuldy wielosozonowe i nowa sprezarka od klimy z gwarancja. No to pare fotek komentowac :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quartzXXI Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2008 (edytowane) A oto moja perełka za wlasne ciezko zarobione pieniazki. Jako ze jestem biednym studentem pod maska silnika jest ekonomiczny 8 zaworowy, 2litrowy silnik o mocy 115KM. Jest to Opel Calibra, rocznik 94, kolor to turkusowy neptun (oplowski kameleon), 2 poduchy, klima, szyberdach, welurek, gleba 60/60 + niesamowite wrażenia z jazdy ;) felgi 16" OZ f1 racing, opony DUNLOP SP SPORT 205/45 strumienica + końcowy dedykowany remus soczewki od merca w211 Auto bez wieś tuningu, gleba i fele i nic wiecej nie trzeba zeby pokazać piękno tego auta :) Edytowane 30 Listopada 2008 przez quartzXXI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-GIZIU- Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2008 (edytowane) Jak wszyscy to i ja. Trochę dłubnięte Evo IX na 350KM. Dodatkowe wyposażenie: - fotele Recaro (skóra + Alcantara) mocniej wyprofilowane - wnętrze (boki drzwi, podsufitka, słupki) kompleksowo obszyte skórą i Alcantarą w kolorze czarnym - podświetlenie wnętrza zmienione pod kolor podświetlenia zegarów - wymienione lampy tylnie i przednie na zmodyfikowane typu "blacked out" wyposażone oryginalnie w oświetlenie ksenonowe oraz profesjonalne żarówki LED - felgi OZ Ultraleggera 18" + opony Bridgestone Potenza RE050A - wbudowane w słupek zegary Defi BF (temp. oleju, ciśnienie doładowania, temp. spalin) + komputer sterujący - stacja multimedialna Alpine IVA-W505R + głośniki Powerbass Edytowane 22 Listopada 2008 przez -GIZIU- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedzia Opublikowano 15 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2008 to ja sie tez pochwale kupilem niecaly miesiac temu prosto z saloniku ;) wersja 3-drzwiowa TYPE-S 1.8 140kM wkrotce więcej zdjęć :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomCat Opublikowano 17 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2008 Mr Cougar 2.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 No dobra, to i moja kolej, czemu nie... ot takie sobie auteczko : ) Flary wyszły w realu, jaskrawość z gimpa : ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termit_tm Opublikowano 25 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2008 (edytowane) no to i ja pokażę znienawidzona przez wszystkich królową lawet :razz: jest to mój drugi samochód kupiony dokładnie rok po zdaniu prawka Edytowane 25 Grudnia 2008 przez termit_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2009 (edytowane) No to i moje hiper super mega ekstra jeździdło czyli Rover na 3 pedały ;) Rover 200 16v 1.4 103KM 99" Plany na wiosnę to folfo V40 1.9 tylko nie wiem tdi czy dci (tak bardziej rodzinnie ;)) Sponsorem super rozmytych zdjęć jest SE. Edytowane 18 Września 2009 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 (edytowane) 2.5L V6 153 kW (208 KM) @ 6,400 RPM 252 Nm @ 4,800 RPM 0-100km/h 7.9s Vmax 230km/h (ogranicznik) RWD ;) Edytowane 3 Maja 2009 przez MaciekCi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudl4ty Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 To i ja coś dodam, autko było genialne, było bo niestety poszło na handel, potrzeba gotówki była wyższa...jednak zawsze będę je mile wspominał ;) To auto zapewniało moc frajdy i zabawy każdemu, kto do niego wsiadł, jeżeli uda mi się znowu skołować kasę na tego typu autko długo nie będę się zastanawiał ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2009 (edytowane) Jak mazda to mazda : była 323f BG 92r 88KM: aktualnie jest 323f BA 88KM: Edytowane 8 Stycznia 2009 przez dzik86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_gringo_dado Opublikowano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2009 To i ja sie pochwale nowym nabytkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebaa Opublikowano 18 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2009 To i ja wrzucę skromną fotę... MB W114 280 '73 Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor666 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2009 No to czas na mojego VW. Passat 1.8T 150KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2009 (edytowane) Włoski, dwumiejscowy (tylna ławeczka jest dobra dla psów i dzieci), z grubsza czerwony, zaczyna się na "F". Prawie jak Ferrari. Mniej awaryjny niż Ferrari, pali też jakby mniej. I jeździ jakoś inaczej :> Na fotkach z bojową warstwą soli i brudu w Festung Posen i nie mniej bojowym masztem antenowym od CB. Zdjęcie wnętrza wraz z przeokrutnie rozbudowanym zestawem wskaźników i zegarów obrzydliwie rozmazane - dziękujemy ci Sony. Miśki żona udryndała i tak już zostało. Polubiłem go, aż żal będzie sprzedawać. Średnie spalanie - 5/100 w trasie, 6~7 w mieście. Jak się przyciśnie wszystkie 55 koni do żwawego galopu, pali około 10. Prędkość maksymalna - katalogowo 165, udało mi się 150 na autostradzie A2. Więcej się bałem, bo ryczał jak zarzynany i trochę trzęsło. Najdłuższy dzienny przelot - Piła-Wrocław-Piotrków Trybunalski. Następnego dnia Piotrków Trybunalski-Piła, co razem dało 1000km. W lipcu bez klimy. Beat me. Największa zaleta - promień skrętu wózka widłowego, niskie spalanie. Największa wada - za mały "kop" przy wyprzedzaniu, żałosne bezpieczeństwo bierne. Znalazłem ładniejsze foty: Edytowane 15 Lipca 2012 przez jonas 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamnick Opublikowano 6 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2009 (edytowane) Pan Stilon... Bylem sceptyczny przy zakupie - okazalo sie ze niepotrzebnie... Dawno nie mialem tak przyjemnego,taniego w eksploatacji i utrzymaniu i duzo umiejacego (jak na swoje aspiracje) wozidelka... Zalety: 1,2 16V; 95 KM (fabrycznie 85); ABS z EBD, ESP, ASR; pelna elektryka; 6 poduszek; 6 biegow; fabryczne: CD + 6 glosnikow + sub (naprawde fajnie gra...), podwojne elektryczne wspomaganie (przyzwyczailem sie juz do tego, wygodne na zatloczonym parkingu...). Spalanie miasto: 6,5 - 7,5 l; trasa 5,5 - 6,5 l. Vmax z 4 doroslymi na pokladzie (2K + 2M) licznikowe 175 (aczkolwiek od 160 to juz na wiatr czekalem i zeby bylo z gorki ;) ), duzo miejsca na tylnej kanapie nawet dla takich jak ja (190 cm, ponad 100 wagi) i wygodny do niej dostep mimo tylko 3 drzwi. Wady: jak chcesz jezdzic dynamicznie to musisz go trzymac powyzej 3,5k obrotow... Wtedy "z automatu" zmienia sie troche ekonomika jazdy no i w srodku nie jest juz tak cicho ;). Malo precyzyjna skrzynia biegow, na zimno rowniez ciezko chodzi. Czeste problemy z geometria kol przednich (ten typ tak ma, poprostu mu sie kolka rozjezdzaja ;) ). jonas - dolaczam do stajni Enzo ;) P.S. Teraz poluje na Stilo Abarth (2.4; 174 KM, sekwencyjna skrzynia)... Powiem szczerze - urzekl mnie ten samochod... Edytowane 6 Lutego 2009 przez Yamnick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman Opublikowano 20 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2009 GOFER MKIV, 98r., 1.6 benz. 8V, 100KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świder Opublikowano 17 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2009 Daihatsu Charade GTti - drugi do kompletu :) Również 993 ccm R3 12v Dohc Turbo - innego GTti nie bylo ;) Mój bardziej seria, jednak silnik odetkany: dolot stożek + wydech przelot 2" co może owocować coś ponad 101KM i 130Nm ;) Waga ~770kg co razem daje okolo 7s do 100ki PS. A Bobsonowa charadka okolo 6s do 100 :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryce Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2009 (edytowane) moja :) BMW 750i po lekkim tunapie silnika 5.4L v12 podchodzi pod 360hp i 550nm, usztywniona z lekką glebą :) w trakcie dopieszczania :) A tu małe serduszko :) sory za syf ale nie miałem czasu jeszcze sie nim dokładniej zająć. Edytowane 26 Października 2009 przez bryce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wallec Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Golf 4, 1.6 16v, 2001r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maziboss Opublikowano 11 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2009 Fiat Bravo II 2007r wersja Emotion, 1.9 MultiJet 120 KM (czeka na wirusa :rolleyes: ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoctorPulse Opublikowano 2 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2009 (edytowane) Wcześniej miałem MK7 1.4 w 3 furtkach (podłoga niestety była w opłakanym stanie) i przewinął się jeszcze MK5 1.8D (wyrwane zawieszenie unieruchomiło go na zawsze ). Ten egzemplarz mam od czerwca '07. Wyposażenie : el. szyby (przód), centralny zamek, wspomaganie, klimatyzacja, hak, immo. To co zostało zrobione: - w końcu upragnione Borbety 15" - wnętrze GHIA + drewno podobny kokpit - remont całego zawiasu (przód i tył) - wymienione sprzęgło - usunięty problem padających bębnów (łożyska SKF założone + ori używane bębny) + różne części eksploatacyjne Plany: - tylne prawe koło lekko stoji pod skosem (prawdopodobnie do wymiany amor + sprężyna) - szczelność klimy + nabicie (w tamtym roku była nabita i już nie ma gazu) - wymiana zderzaka z przodu (być może maska, następstwo stłuczki, dlatego ten przód taki brzydki jest ) + malowanie dachu + repetyturka nadkola prawa Jak uporam się z tym, to chce zrobić swap na silniczek z RS2000 i wtedy zastanowię się nad zmianami wizualnymi... taki mały updejt ;) --------- weekendowe wozidło ;) (czyt. autko brata) jeszcze na starych blachach zaraz po zakupie Edytowane 2 Czerwca 2009 przez DoctorPulse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabolek666 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2009 1. Mercedes Sprinter Maxi 311CDI 2000 rok Silnik 2151 ccm 311CDI to niby 110KM ale ta wersja ma pompę i wtryskiwacze Common Rail od 316CDI więc docelowo jakieś 130KM Przebieg 453000 km Dziennie robię nim ok 200km z wyposażenia tylko i wyłącznie el. szyby i radio z mp3, nie ma czegoś takiego jak ABS, ASR itp jedynie prawdziwa przyjemność z niezakłuconej niczym jazdy :D 2. było Polo 6N 95' 1,3 ADX 55KM sprzedane, ale pozostało w rodzinie 3. oszczędzanie na jakiegoś japońca :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...