Skocz do zawartości
Fidel

Pokaż swoje autko - galeria

Rekomendowane odpowiedzi

Moja skarbonka ;)

 

na razie kilka fotek na szybko z telefonu - porządna sesja niedługo

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

 

seria ma 169KM/225Nm, aktualnie na T28 przy 0.9 bara jest 250KM/275Nm

 

 

Modyfikacje:

- metalowa uszczelka głowicy

- Exedy tarcza sprzęgła

- BOV Blitz SS

- Turbo T28

- Intercooler 600/300/76 mm

- Orurowanie z nierdzewki 3 cale

- Wydech 2,5" + tłumnik MagnaFlow

- pompa paliwa Walbro 255LPH

- wskaźniki HKS 60mm: temp oleju, ciśn. oleju, boost, EGT

- świece zapłonowe NGK BCPR7ES

- chip stage2

- obniżone i utwardzone zawieszenie

- tarcze przód wentylowane M3 315x28mm

- zaciski przód R33 4ro tłoczkowe

- klocki EBC RedStuff

- HEL przewody hamulcowe w oplocie

- alufelgi R17/8"

- 4ry rozpórki karoserii

- kierownica OMP

- short-shift

- kompletnie odnowiona karoseria - nowy lakier i konserwacja

- zdięty tylny spoiler

- brak anteny i tylniej wycieraczki

- kierunkowskazy przód przezroczyste szkło

- gładkie reflektory przednie

 

 

wiecej na -> http://200sx.pl/

Edytowane przez Raptor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da da nudzi mi sie wiec sie pochwale, a co mi tam MOGE :D

 

A wiec wkoncu mialem dzis troche czasu i umylem moj nowy nabytek tzn Peugeota 406 sedan 2001r 2.0HDI 110km. przebieg w dniu zakupu byl 77.900km realny? Tego raczej nigdy sie nie dowiem. Autko zostało sprowadzone z Francji w listopadzie 2007 roku, jezdzila nim kobieta tylko do pracy na polskich drogach ma zrobione 18.000km.

 

Troche o wyposażeniu:

- kolor niebieski samarkand

- silnik 2.0HDI 110km

- el szyby, lusterka, szyberdach

- climatronic

- imobilizer

- komputer podkladowy z wyswietlaczem B

- radio Clarion CD z naglosnieniem JBL

- 4 poduszki powietrzne

- regulacja kierownicy

- podlokietniki przód i tył

- centralny zamek

- pilot przy kierownicy

- halogeny

- czujnik deszczu

- czujnik swiatel

 

Pewnie o czyms zapomnialem ale nie wazne, wazne ze jezdzi bezproblemowo, 15.000km temu byl zalozony nowy rozrzad i napinacz (mam papiery) dodatkowo nowe opony Fuldy wielosozonowe i nowa sprezarka od klimy z gwarancja.

 

No to pare fotek

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

 

komentowac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A oto moja perełka za wlasne ciezko zarobione pieniazki. Jako ze jestem biednym studentem pod maska silnika jest ekonomiczny 8 zaworowy, 2litrowy silnik o mocy 115KM.

 

Jest to Opel Calibra,

rocznik 94,

kolor to turkusowy neptun (oplowski kameleon),

2 poduchy,

klima,

szyberdach,

welurek,

gleba 60/60 + niesamowite wrażenia z jazdy ;)

felgi 16" OZ f1 racing, opony DUNLOP SP SPORT 205/45

strumienica + końcowy dedykowany remus

soczewki od merca w211

Auto bez wieś tuningu, gleba i fele i nic wiecej nie trzeba zeby pokazać piękno tego auta :)

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Edytowane przez quartzXXI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wszyscy to i ja. Trochę dłubnięte Evo IX na 350KM.

 

Dodatkowe wyposażenie:

- fotele Recaro (skóra + Alcantara) mocniej wyprofilowane

- wnętrze (boki drzwi, podsufitka, słupki) kompleksowo obszyte skórą i Alcantarą w kolorze czarnym

- podświetlenie wnętrza zmienione pod kolor podświetlenia zegarów

- wymienione lampy tylnie i przednie na zmodyfikowane typu "blacked out" wyposażone oryginalnie w oświetlenie ksenonowe oraz profesjonalne żarówki LED

- felgi OZ Ultraleggera 18" + opony Bridgestone Potenza RE050A

- wbudowane w słupek zegary Defi BF (temp. oleju, ciśnienie doładowania, temp. spalin) + komputer sterujący

- stacja multimedialna Alpine IVA-W505R + głośniki Powerbass

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Edytowane przez -GIZIU-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to i moje hiper super mega ekstra jeździdło czyli Rover na 3 pedały ;)

Rover 200 16v 1.4 103KM 99"

Plany na wiosnę to folfo V40 1.9 tylko nie wiem tdi czy dci (tak bardziej rodzinnie ;))

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Sponsorem super rozmytych zdjęć jest SE.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja coś dodam, autko było genialne, było bo niestety poszło na handel, potrzeba gotówki była wyższa...jednak zawsze będę je mile wspominał ;)

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

To auto zapewniało moc frajdy i zabawy każdemu, kto do niego wsiadł, jeżeli uda mi się znowu skołować kasę na tego typu autko długo nie będę się zastanawiał ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włoski, dwumiejscowy (tylna ławeczka jest dobra dla psów i dzieci), z grubsza czerwony, zaczyna się na "F". Prawie jak Ferrari.

Mniej awaryjny niż Ferrari, pali też jakby mniej. I jeździ jakoś inaczej :>

 

Na fotkach z bojową warstwą soli i brudu w Festung Posen i nie mniej bojowym masztem antenowym od CB. Zdjęcie wnętrza wraz z przeokrutnie rozbudowanym zestawem wskaźników i zegarów obrzydliwie rozmazane - dziękujemy ci Sony. Miśki żona udryndała i tak już zostało.

 

Polubiłem go, aż żal będzie sprzedawać.

Średnie spalanie - 5/100 w trasie, 6~7 w mieście. Jak się przyciśnie wszystkie 55 koni do żwawego galopu, pali około 10.

Prędkość maksymalna - katalogowo 165, udało mi się 150 na autostradzie A2. Więcej się bałem, bo ryczał jak zarzynany i trochę trzęsło.

Najdłuższy dzienny przelot - Piła-Wrocław-Piotrków Trybunalski. Następnego dnia Piotrków Trybunalski-Piła, co razem dało 1000km. W lipcu bez klimy. Beat me.

Największa zaleta - promień skrętu wózka widłowego, niskie spalanie.

Największa wada - za mały "kop" przy wyprzedzaniu, żałosne bezpieczeństwo bierne.

 

 

Znalazłem ładniejsze foty:

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

post-6941-1233531028_thumb.jpg

post-6941-1233531076_thumb.jpg

post-6941-1233535629_thumb.jpg

Edytowane przez jonas
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pan Stilon...

 

post-151268-1233879859_thumb.jpg

 

Bylem sceptyczny przy zakupie - okazalo sie ze niepotrzebnie... Dawno nie mialem tak przyjemnego,taniego w eksploatacji i utrzymaniu i duzo umiejacego (jak na swoje aspiracje) wozidelka...

 

Zalety: 1,2 16V; 95 KM (fabrycznie 85); ABS z EBD, ESP, ASR; pelna elektryka; 6 poduszek; 6 biegow; fabryczne: CD + 6 glosnikow + sub (naprawde fajnie gra...), podwojne elektryczne wspomaganie (przyzwyczailem sie juz do tego, wygodne na zatloczonym parkingu...). Spalanie miasto: 6,5 - 7,5 l; trasa 5,5 - 6,5 l. Vmax z 4 doroslymi na pokladzie (2K + 2M) licznikowe 175 (aczkolwiek od 160 to juz na wiatr czekalem i zeby bylo z gorki ;) ), duzo miejsca na tylnej kanapie nawet dla takich jak ja (190 cm, ponad 100 wagi) i wygodny do niej dostep mimo tylko 3 drzwi.

 

Wady: jak chcesz jezdzic dynamicznie to musisz go trzymac powyzej 3,5k obrotow... Wtedy "z automatu" zmienia sie troche ekonomika jazdy no i w srodku nie jest juz tak cicho ;). Malo precyzyjna skrzynia biegow, na zimno rowniez ciezko chodzi. Czeste problemy z geometria kol przednich (ten typ tak ma, poprostu mu sie kolka rozjezdzaja ;) ).

 

jonas - dolaczam do stajni Enzo ;)

 

P.S. Teraz poluje na Stilo Abarth (2.4; 174 KM, sekwencyjna skrzynia)... Powiem szczerze - urzekl mnie ten samochod...

Edytowane przez Yamnick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daihatsu Charade GTti - drugi do kompletu :)

Również 993 ccm R3 12v Dohc Turbo - innego GTti nie bylo ;)

 

Mój bardziej seria, jednak silnik odetkany: dolot stożek + wydech przelot 2" co może owocować coś ponad 101KM i 130Nm ;)

Waga ~770kg co razem daje okolo 7s do 100ki

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

PS. A Bobsonowa charadka okolo 6s do 100 :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moja :)

 

BMW 750i po lekkim tunapie silnika

 

5.4L v12 podchodzi pod 360hp i 550nm, usztywniona z lekką glebą :)

 

w trakcie dopieszczania :)

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

A tu małe serduszko :) sory za syf ale nie miałem czasu jeszcze sie nim dokładniej zająć.

 

Dołączona grafika

Edytowane przez bryce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej miałem MK7 1.4 w 3 furtkach (podłoga niestety była w opłakanym stanie) i przewinął się jeszcze MK5 1.8D (wyrwane zawieszenie unieruchomiło go na zawsze ).

 

Ten egzemplarz mam od czerwca '07.

 

Wyposażenie : el. szyby (przód), centralny zamek, wspomaganie, klimatyzacja, hak, immo.

 

To co zostało zrobione:

 

- w końcu upragnione Borbety 15"

- wnętrze GHIA + drewno podobny kokpit

- remont całego zawiasu (przód i tył)

- wymienione sprzęgło

- usunięty problem padających bębnów (łożyska SKF założone + ori używane bębny)

+ różne części eksploatacyjne

 

Plany:

 

- tylne prawe koło lekko stoji pod skosem (prawdopodobnie do wymiany amor + sprężyna)

- szczelność klimy + nabicie (w tamtym roku była nabita i już nie ma gazu)

- wymiana zderzaka z przodu (być może maska, następstwo stłuczki, dlatego ten przód taki brzydki jest ) + malowanie dachu + repetyturka nadkola prawa

 

Jak uporam się z tym, to chce zrobić swap na silniczek z RS2000 i wtedy zastanowię się nad zmianami wizualnymi...

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

taki mały updejt ;)

 

---------

 

weekendowe wozidło ;) (czyt. autko brata)

 

Dołączona grafika

 

jeszcze na starych blachach zaraz po zakupie

Edytowane przez DoctorPulse

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Mercedes Sprinter Maxi 311CDI 2000 rok

Silnik 2151 ccm

311CDI to niby 110KM ale ta wersja ma pompę i wtryskiwacze Common Rail od 316CDI więc docelowo jakieś 130KM

Przebieg 453000 km

Dziennie robię nim ok 200km

z wyposażenia tylko i wyłącznie el. szyby i radio z mp3, nie ma czegoś takiego jak ABS, ASR itp jedynie prawdziwa przyjemność z niezakłuconej niczym jazdy :D

 

Dołączona grafika

 

2. było Polo 6N 95' 1,3 ADX 55KM

sprzedane, ale pozostało w rodzinie

 

Dołączona grafika

 

3. oszczędzanie na jakiegoś japońca :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...