Skocz do zawartości
Fidel

Pokaż swoje autko - galeria

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 3.03.2019 o 17:08, Raptor napisał:

tom256 nie pisałem bo dla mnie to oczywiste że po korekcie zabezpieczamy lakier ;) położona jest powłoka FX Protect Poland #GlassCoating

Tak mi się właśnie wydawało bo ładnie się świeci :D

Edytowane przez tom256

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka zabaweczka do weekendowych przejażdżek i trzymania zimą w garażu. Zawsze marzyłem o civicu w coupecie. Najbardziej o V genie tym co występował w pierwszej części Szybkich i wściekłych. Przeglądając ogłoszenia trafiłem na ofertę gdzie gościu sprzedawał VI gena praktycznie po sąsiedzku. Max 1km do niego miałem. Nie sądziłem, że uda się jeszcze kupić egzemplarz w tak dobrym stanie blacharskim. Podłoga cała zdrowiutka, podłużnice progi tak samo. Nie mierzyłem jej miernikiem, ale wydaje mi się, że nadkola z tyłu nie były jeszcze robione. Fura w 2006 przypłynęła z USA. Pewnie jeździła po jakimś ciepłym i suchym stanie takim przyjaznym dla japońskich samochodów. Dwaj właściciele przede mną może też ją oszczędzali zimą i tak się uchowała. Ogólnie grzechem było nie wziąć. W autko sporo zainwestowane, praktycznie gotowe do jeżdżenia, ale i tak pewnie znajdę masę rzeczy do podłubania. No i co najważniejsze ten silniczek całkiem fajnie zapodaje. Lekkie koło zamachowe robi robotę. Obrotomierz chodzi jak w motocyklu. Może kiedyś nagram jakiegoś onboarda. Jak wsiadam do Aerodecka z tym 1.4 i kręcę go do końca to czuję jakbym stał w miejscu a wcześniej mi się wydawało, że to takie całkiem żwawe autko.

 

Model: Honda Civic VI Coupe EJ6 1996r. 
Silnik: D16W3 + głowica Z6 Minime VTEC SOHC
Układ dolotowy - stożek Simota z odgrodzeniem
Elektronika - remap
- procedura startu
Układ napędowy - skrzynia S20
- lekki zamach
- shortshifter
- felgi Japan Racing 15", opony Yokohama 
Układ wydechowy - kolektor 4-2-1 ebay
- przelot 2" z kwasówki
- tłumik końcowy Twin Loop
Zawieszenie - sprężyny Eibach Pro-kit -35mm
- amortyzatory Monroe
- wahacze tył Skunk2
- rozpórki przód góra, tył góra , tylna dolna
Hamulce seria 
- przód tarcze Brembo 262mm
Wnętrze -el. szyby
-el. szyberdach 
-el. lusterka
- podłokietnik 
- przednie fotele od prelude IV
- kierownica prelude IV

Zdjęcia:
02.06.2019
MEDpTZE.jpg
TGX7Gc4.jpg
0le0ebS.jpg
fk2624V.jpg
eDt2Bbb.jpg
a9UsgXO.jpg
uRVWd5Z.jpg
EL0COmP.jpg
P3jT0F5.jpg
LhFfjAF.jpg

Pierwsze naprawy/wymiany eksploatacyjne:
Przewody zapłonowe NGK, kopułka i palec aparatu YEC, świece OEM Honda NGK BKR6E-11, filtr oleju OEM Honda, olej silnikowy Valvoline 10W40, uszczelniacze półosi Corteco, olej do skrzyni Honda MTF
N2KEtJM.jpg
qt3ggKu.jpg
Wymiana uszczelek zaworu vtec + wyjęcie przepustnicy i silniczka krokowego celem wyczyszczenia i montaż na nowych uszczelkach OEM Honda (nie zrobiłem fotek)
nRaXImx.jpg
Kiera z Preludy odebrana od tapicera
xlZ2IVF.jpg
Pokrywa zaworów pomalowana proszkowo
6fiJXFz.jpg

Edytowane przez ReaspowN
Podmiana zdjęcia
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukałem Volvo s60R lub gen 2 T6 AWD lub S80 T6 AWD. Ale, że temat kupna takiego Volvo był bardzo ciężki ( zazwyczaj salvage z USA) no to padło na Saaba. Zawsze chciałem spróbować Saaba, a że trafił się krajowy z przebiegiem 116 tys. km to się długo nie zastanawiałem. Fabryczny tuning BSR Stage 1 i lekko zmodyfikowany wydech. Oczywiście Manual. Jazda nim daje więcej frajdy niż się spodziewałem.

zdj2.thumb.jpg.3d5aa0ac9def6b0dd3dc78de200cf4cf.jpgzdj1.thumb.jpg.a9add25a14e36a533b0127be25d0049e.jpg

Edytowane przez KiloKush2
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.10.2014 o 15:50, jonas napisał(a):

Czwarty w życiu samochód, pierwszy nowy z salonu, pierwszy z pojemnością silnika powyżej 2.0 (konkretnie to 2.4 169 KM, ręczna skrzynia biegów), drugi z napędem na cztery koła, drugi japoński. Już takich nie robią, produkcja modelu zakończyła się niedawno.

 

Tu jeszcze na salonowym kocyku:

http://i.imgur.com/gdFuGRk.jpg

 

Tu w drodze do domu wraz z drugim Suzuki w rodzinie. JDM as fuck, stickerbomby, surowa ryba z zimnym ryżem i te sprawy:

http://i.imgur.com/tEuq6hs.jpg

 

Za kierownicą wygląda to tak:

http://i.imgur.com/FeRkrOt.jpg

 

A na parkingu tak:

http://i.imgur.com/VoMDKLu.jpg

 

http://i.imgur.com/ogCbmmF.jpg

 

Jest zajebisty, idzie jak szatan, ma wszystko co powinien mieć cywilizowany pojazd dla białego człowieka, taka czterokołowa Nokia 6310i. Karta katalogowa produktu tutaj, zachowajmy choć minimum pozorów na forum było nie było technicznym. Kupiłem go, bo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KONKURS! Do wygrania plusiki i lajki! Powodów zakupu akurat tego, a nie innego samochodu jest kilkanaście (dokładnie nie liczyłem, lista jest długa). Trafne wskazanie co najmniej trzech wygrywa plusik. Orderów Virtuti Cebulari za naprawdę durne odpowiedzi nie przewidziałem, nie sądzę by Kapituła Orderu działająca przy Bractwie Mazutowym zechciała tu współpracować.

Jeździ jeszcze czy już zezłomowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...