nrl Opublikowano 7 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2010 witam walczył z was ktoś o dopełnienie gwarancji z producentem sprzętu po upadłości firmy, która go sprzedała w moim przypadku jest to znak, a producent to firma goodram. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0n1c Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2010 A na jakiej podstawie reklamujesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shoq Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2010 @nierealny Ja walczyłem - chodziło o sklep Apollo w Krakowie. Tez potrzebowałem odesłać pamięci firmy Goodram na gwarancję. W Krakowie odesłali mnie do rzeszowskiego oddziału Apollo, a ci znowu mówili, że Apollo Kraków to zupełnie inna firma i oni nie naprawiają mi tego. Poszedłem osobiście do oddziału krakowskiego, gdzie dostałem telefon do kobiety zajmującej się upadłością firmy Apollo Kraków, ta ponownie mnie skierowała do Apollo Rzeszów oraz powiedziała, żebym się powoływał na jakieś tam nazwisko (już nie pamiętam dokładnie). Faktycznie to podziałało, gdyż byli chętni przyjąć pamięci w ramach naprawy gwarancyjnej, jednak w ostateczności pamięci dałem kumplowi, który pracuje w serwisie i mi to przepchnął na gwarancje do Goodrama, z tym, że mimo wszystko długo czekam na naprawę pamięci. A odnośnie samego Goodrama to oni nie przyjmują towaru od końcowych klientów bo też próbowałem się z nimi kontaktować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek-o Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 orientuje się ktoś jak wygląda sytuacja w wypadku reklamacji tytułem "niezgodności towaru z umową" w przypadku wysyłki wadliwego towaru do sklepu w innym mieście. Jeśli zgłaszam niezgodność towaru z umową na miejscu to sprzedawca kseruje moje pismo, podbija pieczątka i dostaje je z powrotem A jak wygląda sprawa w przypadku wysyłki towaru do odległego miasta ? mam wysłać przedmiot pocztą za potwierdzeniem odbioru i datę odbioru traktować jako początek 14 dniowego okresu w którym mam dostać odpowiedź na moje pismo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 19 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2010 Pierwsza moja rzecz oddana na GW (nie dziala od czasu gdy ją kupiłem w zestawie), karta graficzna hd4870 1gb Kupiona jakis rok temu w komputroniku/ Dzis napisali mi ze zapraszają do sklepu po odbiór $$ :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2010 (edytowane) Ile serwis ma czasu na naprawę gwarancyjną? I jakie mam prawa, jeżeli nie zmieści się w terminie? Karta poszła do serwisu Gigabyte za pośrednictwem sklepu morele. Trochę się już wkurzam, bo czekam 25 dni i nic. edit: sorry za zawracanie gitary ale karta wróciła od producenta i w poniedziałek będzie do odbioru, więc już po temacie. Mimo to jeżlei ktoś zna odpowiedzi na powyższe pytania to bardzo proszę. Edytowane 15 Października 2010 przez maxymili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 15 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2010 Ile serwis ma czasu na naprawę gwarancyjną? I jakie mam prawa, jeżeli nie zmieści się w terminie? Karta poszła do serwisu Gigabyte za pośrednictwem sklepu morele. Trochę się już wkurzam, bo czekam 25 dni i nic. edit: sorry za zawracanie gitary ale karta wróciła od producenta i w poniedziałek będzie do odbioru, więc już po temacie. Mimo to jeżlei ktoś zna odpowiedzi na powyższe pytania to bardzo proszę. chyba 21 dni nanaprawe/wymiane + 7 dni sobie zastrzegają na wysylki wiec chyba 28 dni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 Należy mieć na uwadze, iż chodzi o 21 dni roboczych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 18 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2010 Jak skorzystać z rękojmi Coś takiego znalazłem niestety już po fakcie. Teraz już nie wymienię i nie otrzymam zwrotu pieniędzy bo w naprawie przechodziła testy i nawet jeżeli się ponownie popsuje to już nie obejmuje tego domniemanie, że wada występowała już w chwili zakupu. Pozostaje więc mieć nadzieję, że psuła się nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
USB Opublikowano 20 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2010 Witam. W zeszłym miesiącu oddałem do sklepu zasilacz na gwarancji. Był sprawny, ale wentylator "chrobotał", że tak to nazwę co mnie dosyć irytowało... Sklep przyjął go bez żadnych problemów. Minęły 4 tygodnie zasilacz wrócił w identycznym stanie. Na ekspertyzie miałem napisane "nie stwierdzono usterek". Z tego co mi powiedział sprzedawca ze sklepu zasilacz był wysłany do producenta (OCZ) (do producenta wysyłają sprzęt jeśli ich własny serwis stwierdzi, że usterka występuje). Zanim jeszcze oddałem zasilacz do naprawy wysłałem e-mail do polskiego dystrybutora opisując problem i dostałem w odpowiedzi: "Zasilacz w celu przeprowadzenia diagnostyki usterki zasilacz musi trafić do serwisu. Niestety nie jesteśmy w stanie zdalnie ocenić czy kwalifikuje się to do wymiany. Sprzęt należy zgłosić na serwis do sprzedawcy." I tu zagadka, czy serwis OCZ nie traktuje takich wad jako usterek kwalifikujących się do naprawy? Czy też może olali sprawę i udają, ze problemu nie ma? Mogę coś z tym zrobić czy muszę się użerać z hałasującym zasilaczem? Szkoda mi wymieniać samemu wentylator, bo zostały jeszcze prawie 2 lata gwarancji. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Finchy Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 mam pytanie: czy ktoś orientuje się jak wygląda naprawa gwarancyjna w sklepie BACHCOMP? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Szlak mnie trafi. Karta w 3 miesiące zepsuła się drugi raz. Teraz zawiesza się komputer przy przełączaniu się z idle na stres albo z powrotem, przy czym nie za każdym razem. 1/ Ponieważ karta już raz była reklamowana z tytułu gwarancji mam pytanie, czy teraz mogę reklamować ją z tytułu rękojmi? 2/ Czy mogę jako oczekiwanie wpisać zwrot zapłaconej kwoty? Szczerze jestem wkurzony i mam dość. Chcę oddać kartę jeżeli jest to możliwe. Sklep dość poważnie podchodzi do klienta. Do tej pory byłem zadowolony i nie spodziewam się jakiegoś działania na granicy prawa na moją niekorzyść. Raczej będą polubowni, ale diabli wiedzą. Ma ktoś wzór dokumentu, który powinienem złożyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stolara Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 przerób i będziesz miał 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) A czy nie jest tak, że po trzeciej usterce w ramach gwarancji z automatu należy mi się zwrot kasy? Bo nie wiem czekać aż ten krap się trzeci raz posypie czy żądać wymiany na nowy ;) Ok, wybrałem żądanie wymiany na nową. Olać kasę, nie chcę na nich zarobić, tylko mieć sprawny towar, za który zapłaciłem. Edytowane 22 Listopada 2010 przez maxymili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stolara Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Jeśli masz osobną kartę gwarancyjną (od producenta sprzętu) to ją przeczytaj, tam znajdziesz info. Oddawanie hajsu to zazwyczaj ostateczność. Kto jest Twoim gwarantem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Morele.net do tej pory miałem u nich reklamację dysku seagate, firma wymieniła na nowy no i pierwsza naprawa tej karty. Sklep jest ok, nie mam zarzutów póki co. Nie ich wina, że towar się psuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) Gwarant ma Ci usunac usterke. Jak to zrobi to juz jego sprawa czyli albo moze naprawic albo wymienic na nowy sprzet. Zarowno wymiana oraz zwrot pieniedzy to dobra wola gwaranta. Chyba, ze zlamie on pewne obostrzenia wynikajace z ustawy i wtedy mozesz wystosowac pismo, ze odstepujesz od umowy kupna/sprzedazy i zadasz zwrotu kosztow pod rygorem skierowania sprawy na droge sadowa. Edytowane 22 Listopada 2010 przez Martinii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) 1/ Ponieważ karta już raz była reklamowana z tytułu gwarancji mam pytanie, czy teraz mogę reklamować ją z tytułu rękojmi? 2/ Czy mogę jako oczekiwanie wpisać zwrot zapłaconej kwoty? Możesz, i to bym polecał. Tylko nie z rękojmi tylko z tytulu "Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej" Wiecej info w tym watku. Napisz ze zadasz wymiany na nowa, albo zwrot kosztów zakupu. W tym wypadku musza ci dac albo nową taka sama kartę, albo całkowity zwrot kosztów. Wyślij pismo poleconym za potwierdzeniem odbioru, sklep ma 14 dni na odpowiedz. Ja jak tylko mam mozliwosc korzystam z tej ustawy nigdy z gwarancji. Juz 2 razy dostalem zwrot pelnej kwoty zakupu na konto. Rok temu ~750zl za 8800GT która padła. Edytowane 22 Listopada 2010 przez Cmx 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) nową taka sama kartę albo inną nowszą i lepszą. Edytowane 22 Listopada 2010 przez Grinch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Finchy Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 mam pytanie - czy ktoś realizował gwarancję w sklepie Bachcomp>? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 23 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2010 albo inną nowszą i lepszą. Nie mogą dać innej nawet duzo lepszej, nie w przypadku tej ustawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyUser Opublikowano 23 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2010 (edytowane) Nie mogą dać innej nawet duzo lepszej, nie w przypadku tej ustawy. Jezeli wyrazi zgodę na cos takiego, to jak najbardziej mogą. Zresztą jesli sklep nie robi zadnych przekrętów taki przypadek jest równoznaczny ze zwrotem kasy i nabyciem przez klienta nowego sprzętu. Edytowane 23 Listopada 2010 przez ZlyUser Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 23 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2010 (edytowane) mam pytanie - czy ktoś realizował gwarancję w sklepie Bachcomp>? Mam trzy części z bachcompu. W sumie to używam tylko płyty i pamięci bo zasilacz kupiłem już nowy. Rozmawiałem wcześniej o gwarancji i ich podejście jest całkiem sensowne. Tłumaczą przez telefon co i jak, pomagają Ci rozwiązać problem jeżeli da się bez wysyłania do serwisu itp. Ale nie wysyłałem do serwisu więc w sumie nie wiem. Napisz jak to wyglądało jak już załatwisz gwarancję. Edit: a, ale każą zapłacić za ekspertyzę 50zł jeżeli nie wykryją usterki, co wydaje mi się nie jest zgodne z zasadami gwarancji ogólnej. Nie wiem jak to jest, ale oni tak mają. Przynajmniej o tym ostrzegają z zawczasu :F Edytowane 24 Listopada 2010 przez maxymili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 23 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2010 Jezeli wyrazi zgodę na cos takiego, to jak najbardziej mogą. Zresztą jesli sklep nie robi zadnych przekrętów taki przypadek jest równoznaczny ze zwrotem kasy i nabyciem przez klienta nowego sprzętu. No jesli wyrazi zgode to tak, ale do tego zmusic nie moga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 Jeżeli mi oddadzą kasę to i tak odkupię za nią jakąś kartę tylko taką, jak będę chciał, niekoniecznie tej samej firmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 13 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2010 No więc karta wróciła do mnie z serwisu, bo nie stwierdzono usterki. Zmieniłem płytę, że niby miało pomóc i co? Karta zawiesiła się tak samo jak poprzednio, ale tym razem po włączeniu komputera nie było już obrazu. To znaczy monitor się wybudził ze stanu czuwania ale cały obraz był czarny. Komputer sobie w tle pracował. Tak więc w sumie się okazało, ze moja stara płyta jeszcze chroniła tą kartę przed zgonem :D No ale cóż, teraz przynajmniej miałem konkretny powód aby oddać kartę i to już po raz trzeci w 4 miesiące więc zażądałem wymiany lub zwrotu kwoty. Zobaczymy co tym razem zrobią, ale szczerze wolał bym kasę, już nie dlatego, że karta potaniała, ale dlatego, że kupił bym MSI. To jednak wybór jest serwisu. Sprzedawca w morele stwierdził, że serwis czasem robi tak, czasem inaczej więc wszystko jest możliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 28 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2010 (edytowane) Panowie jak to jest. Czy serwis po widocznych naruszonych - lekko zarysowanych od śrubokręta śrubek mocujących radiator może uznać, że karta nie działa z powodu "podkręcania". Czy jest jakikolwiek punkt regulaminu mówiący, że nie mogę odkręcić radiatora od karty graficznej? Albo też dokręcić śruby bo radiator był luźny? Karta od PowerColora Edytowane 28 Grudnia 2010 przez Grinch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 28 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2010 Może ale nie musi, jeśli to przejdzie przez sklep to serwis na takie rzeczy nawet uwagi nie będzie zwracał. Istotne też jest, czy karta ma plombe na śrubkach (PC raczej nie ma). Właściwie to odkręcanie chłodzenia nie powinno usuwać automatycznie gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grondo Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2010 Padl mi 8800GT z Gigabyte. Kupiony w Vobisie ktory dawal 2 lata gwarancji (minelo) Gigabyte daje niby 3 lata na swoje produkty, ale.. Vobis nie chce przyjac karty i odeslac do Gigabyte. Serwis Gigabyte tez ma mnei w [gluteus maximus], powiedzieli ze skoro zgodzielm sie na 2 lata to moj problem. Czy ktos ma jakies rozwiazanie? Mial podobny problem? Da sie to rozwiazac w inny sposob niz kupno nowej karty ?:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 1 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2011 (edytowane) Jeśli nie minelo 26 miesięcy, skorzystaj z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży... Edytowane 2 Stycznia 2011 przez Cmx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...