Skocz do zawartości
AndyN

Audi - Fankluby I Wszystko O Marce

Rekomendowane odpowiedzi

Swoją drogą, jest aż tak tragicznie?

Tak, dla potomnych tylko to wrzuciłem, a ponieważ wypowiadają się tam sami właściciele passatów (dorośli), jest to w miare miarodajne. O dziwo wiele ludzi, trochę narzeka. Jak zgodnie tam stwierdzono niezawodność, skończyła się na modelu b4.

Wiem ze jest późno.. ale jak to sie tyczy mojego posta? :P

W kolejności : przebieg/stan, Q, TDI, wyposażenie..

"Jakie są najsłabsze punkty Passata B5?

W moim Syncro jest to na pewno:

- zawieszenie oraz przeniesienie napędu (sprzęgło Torsena)."

Porozmawiaj, sobie z właścicielami to, zapewne każdy ci odradzi wersje Q, Bochnia to nie góry, passat to raczej auto dla rodziny, szczególnie w tdi, więc nie sądzę żeby ci było 4x4 tak potrzebne.

Konie ot w topicu audi, załóż topic o vw i tam można dyskutować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, nie chce się czepiać, ale my tu cały czas rozmawiamy o Audi i nie robimy żadnego OT.

Być może B5 i B6 odebrałeś jako, że rozmowa zeszła na Paski, ale my wciąż o A4.

Moze chodziło o to że A4 to prawie jak pasek :ploom:

A jak wiemy prawie robi ogromną róznice :mrgreen:

A to są całkiem różne samochody, różne pod względem wykonania i materiałów..

 

Poczytałem o quattro w a4 i nikt specjalnie sie nie skarży, ogólnie psuje sie jak wszystko, więc śmiem twierdzić że w świetle zalet wady bledną jak to ktoś napisal ;)

Ostatnio najnowsze paski to tragedia pod względem wykonania, masówka straszna, te starszy biją na łeb najnowsze awaryjnością, sąsiad ma takiego kanciatego kombiaka, kuzyn tak samo i jeżdża i jeżdża.. A ostatnio wykryto w paskach fabryczne wady i idą do poprawki..

 

 

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?...a7b854e64#57254

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?...asc&start=0

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.p...+awaryjno%B6%E6

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.p...E6&start=20

 

Jedyny problem to znaleźć dobre quattro, nie ma wiele z napędem Q, a co dopiero z silnikiem jaki ktoś sobnie wymarzy w dobrym stanie itp itd..

 

BTW, Bochnia nie góry? :rolleyes:

Żeby do szkoły/miasta/głównej drogi od mojej strony dojcheć jest ładny zjazd, a jak wracasz.. podjazd..

Pozatym jechałem B6 quatro 1.9 z sąsiadem, naprawde czuć róznice..

Zima nie trwa cały rok, a prowadzenie jak każdy mówi całkiem inne..

Edytowane przez hinco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to przepraszam, w błąd mnie wprowadziliście z tym Q i b5/b6, a audi w quattro to ja sam polecam, nigdy nie sądziłem że jest aż taka różnica w jeździe. Zwłaszcza jak ktoś ma coś ciężkiego (TDI), bądź mocnego (BT) z przodu. Wtedy quattro to konieczność. Wcześniej jeździłem z TDI, to podsterowność tego auta jest tragiczna, Q w tym przypadu to lekarstwo.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idealna rzekłbym ....

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2624979

 

diesel, quattro, kombi

Oglądałeś? Bo jeżeli po obrazkach tylko to :lol:

Pozatym nie ma okazji..

 

Idealna to bedzie takei coś : B5; 1.9 TDI Quattro, sedan, 6 biegów(chyba każde tdi q tak ma)

Znajdź to w dobrym stanie i dobrej cenie to jest coś ; ]

 

BTW,

Wciska w fotel :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce 2,5 TDI to może idealna... :>

Ja wolę szukać tańszego, ciemnego i przede wszystkim 1,9TDI awx- 130 KM ;] O Q nawet szkoda myśleć, bo by było aż za dobrze, a cena raczej by była nie tak mało wyższa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idealna to bedzie takei coś : B5; 1.9 TDI Quattro, sedan, 6 biegów(chyba każde tdi q tak ma)

Znajdź to w dobrym stanie i dobrej cenie to jest coś ; ]

Nie szukam okazji cenowej. Chcę solidnego auta, którym będę woził swoją rodzinę (w tym dwoje małych dzieci), które też będzie dawało przyjemność z jazdy. Nowsze da większą pewność, że nim kilka lat pojeżdzę.

 

Audi z powyższego linka byłoby dla mnie idealne gdyby:

* rzeczywiście byłoby bezwypadkowe

* bez cudów z licznikiem kilometrów

* z mechaniką w dobrym stanie (V6 ma swoje wymagania)

 

A ja już z troską bym się nim zajął

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowsze da większą pewność, że nim kilka lat pojeżdzę.

Przy Audi zapomni o tym zdaniu, tutaj rocznik nie jest ważny tak jak w innych samochodach..

 

 

które też będzie dawało przyjemność z jazdy.

Dlatego V6?

Wiesz pewno jak trzeba dbać o V6 ijak można sie wtopić, co prawda te wersje 180 KM to są już chyba poprawione, ale jeżeli jeszcze możesz zmienić decyzje to pomyśl nad żwawszym oszczędnijeszym i tańszym 1.9 AWX..

To 130 koni na papierze ma sie nijak do rzeczywistości, zwykle są bonusy, do tego 1.9 tanio i łatwo można lekko zmodyfikować moment a wtedy to już banan na twarzy :P

W tej cenie może wyłapiesz 1.9 Q :P

Choc nie iwem czy Cie to interesuje..

 

A pozatym, ogladać oglądać i jeszcze raz oglądać..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wujek ma Audi All-Road 2004r

 

ja mialem juz : 80B4 sedan 92r 2.0b, 80 b4 kombi 2.0b, 80 b4 1.9TDI (90KM), i jeszcze w miedzyczasie B3.

 

boli mnie to, ze w moim regionie a zwlaszcza na wsiach taka audi 80 b4 1.9TDI to musi byc i koniec. ludzie na wsiach maja taka zasade : pokaz sie a zastaw sie. sasiad ma to ja musze miec lepszy itp. chore to jest, ale uwierzcie mi, ze jak sie widzi chama (prawdziwego buraka) za kierownica audi to zal serce sciska, jak on nie umie jezdzic, jak katuje ten samochod, eh :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś coś wie, i powie nt Audi 100 z silnikiem 2.3? Chodzi głównie o jednostke, i jak z gazem do niej? a może lepiej kupować v6 icon_question.gif

Ja mialem do czynienia z czyms takim, w kombi.

 

Silniczek ładnie chodzil, piec cylindrow i tylko delikatny szum w srodku bylo slychac. Auto zbieralo sie calkiem dobrze, ok. 130KM absolutnie wystarczalo do sprawnego poruszania sie. Z gazem troche bylo klopotów, zanim to poustawiali. Byly problemy z przewodami wysokiego napiecia, swiecami.. Czasem gasł na wolnych obrotach.

 

Ostatnio tez rozmawialem z taksówkarzem, ktory tez takim jezdzi, tyle ze V6 2.8. Zagazowane pali mu ok 15l w miescie, lekko ponad 10l w trasie. 2.3 pali srednio o dwa litry mniej. Tlumaczyl mi, ze przez 80tys tylko dwa razy wymieil rozrzad i nic wiecej sie nie dotykal. Zachwalał duzy silnik.

 

Sądze, ze 2.3 to taki kompromis pomiedzy słabym 2.0 i mocnymi V6. Gdybym teraz mial taki dylemat, to raczej poszedl bym w kierunku 2.3. Podobno jest mniej awaryjny, a na pewno mniej od 2.6 V6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wujek ma Audi All-Road 2004r

 

ja mialem juz : 80B4 sedan 92r 2.0b, 80 b4 kombi 2.0b, 80 b4 1.9TDI (90KM), i jeszcze w miedzyczasie B3.

 

boli mnie to, ze w moim regionie a zwlaszcza na wsiach taka audi 80 b4 1.9TDI to musi byc i koniec. ludzie na wsiach maja taka zasade : pokaz sie a zastaw sie. sasiad ma to ja musze miec lepszy itp. chore to jest, ale uwierzcie mi, ze jak sie widzi chama (prawdziwego buraka) za kierownica audi to zal serce sciska, jak on nie umie jezdzic, jak katuje ten samochod, eh :(

Rozumiem Cię i podzielam Twój ból, nie wiem skąd jestes ale w moich okolicach Audi zaczyna być/mieć stereotyp jak BMW, dużo buraków w takim 80 z sporym motorkiem, i co prawda na drodze nie zawadzają ale wieczorami to pijaństwo od nich sie szerzy.. Za to nie mam nic do 'buraków' (może nie są burakami, nie znam ich bliżej) co se kupili S6 C5 i lansują się po moim mieście-oj nawet ich lubie ;]

 

Ja mialem do czynienia z czyms takim, w kombi.

 

Silniczek ładnie chodzil, piec cylindrow i tylko delikatny szum w srodku bylo slychac. Auto zbieralo sie calkiem dobrze, ok. 130KM absolutnie wystarczalo do sprawnego poruszania sie. Z gazem troche bylo klopotów, zanim to poustawiali. Byly problemy z przewodami wysokiego napiecia, swiecami.. Czasem gasł na wolnych obrotach.

 

Ostatnio tez rozmawialem z taksówkarzem, ktory tez takim jezdzi, tyle ze V6 2.8. Zagazowane pali mu ok 15l w miescie, lekko ponad 10l w trasie. 2.3 pali srednio o dwa litry mniej. Tlumaczyl mi, ze przez 80tys tylko dwa razy wymieil rozrzad i nic wiecej sie nie dotykal. Zachwalał duzy silnik.

 

Sądze, ze 2.3 to taki kompromis pomiedzy słabym 2.0 i mocnymi V6. Gdybym teraz mial taki dylemat, to raczej poszedl bym w kierunku 2.3. Podobno jest mniej awaryjny, a na pewno mniej od 2.6 V6

MAsz może porównanie do jakiejś 100 konnej benzyny z budzie ok 1300 kilo? jak to jeździ, chodzi o trase bo czasami trzeba kręcić do 5-5,5k rppm żeby takie seicento szporting śmignąć na trasie a to boli..

2.6 z tego co czytałem, to słabsze od 2.8 a potrafi zeżreć więcej niż 2.8 30V(193PS) wiec raczej omijam i kijem nie tykam..

Potrzebuje coś tańszego od a4 z rocznika 99-01 TDi Q zeby przetrzymac z 2-3 lata, nie chce też wdepnąć(mimo ze to audi to rózne rzeczy sprzedają teraz:/) i zaoszczędzoną kase zainwestować w sprzęt do roboty-w nim więcej czasu spędze niż aucie ;]

Takie A100 jest dość podobne do a4 B5, w środku nie zbyt mi pasuje-ale chyba tylko a4 mi od środka pasuje, no i nowe autka..

Zaczynam miec mętlik w głowie..

Chyba trzeba zrobić tak- wziąć 15k, jeździć po komisach/giełdach i kupić audi w dobrym stanie.. chyba to bedzie najlepsze ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MAsz może porównanie do jakiejś 100 konnej benzyny z budzie ok 1300 kilo? jak to jeździ, chodzi o trase bo czasami trzeba kręcić do 5-5,5k rppm żeby takie seicento szporting śmignąć na trasie a to boli..

Do Audi A3 '97 1.6 w sekwencji może być? :)

 

Mowiac o A3 1.6 to chyba wiem co masz na mysli z tym kręceniem - w takim 2.3 już nie musisz. W ogole mimo że starszy, to cichszy w srodku. Zawsze milo wspominalem jazdy ta fura. Jazda jest dużo płynniejsza, komfortowa.

 

Niestety jako ze to bylo juz gdzies poltora roku temu, to nie powiem Ci dokladnie jak wyglada elastycznosc w trasie takiego samochodu, ale gdybym na to narzekał, to na pewno bym zapamietał ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Audi A3 '97 1.6 w sekwencji może być? :)

 

Mowiac o A3 1.6 to chyba wiem co masz na mysli z tym kręceniem - w takim 2.3 już nie musisz. W ogole mimo że starszy, to cichszy w srodku. Zawsze milo wspominalem jazdy ta fura. Jazda jest dużo płynniejsza, komfortowa.

 

Niestety jako ze to bylo juz gdzies poltora roku temu, to nie powiem Ci dokladnie jak wyglada elastycznosc w trasie takiego samochodu, ale gdybym na to narzekał, to na pewno bym zapamietał ;)

No a3 llżejsze chyba od a4 ale ok ;) Ale wiesz ocb przy wyprzedzaniu..

 

Do 2.3 da rade założyć sekwencje?

 

Niby to 2.3 to ponad pół litra więcej niż 1.6 a 133 konie troche wydają sie słabe przy takiej budzie, ale za to pojemność robi swoje..

Nie wiem czy takie v6 nie byłoby lepsze.. tylko że tam tylko 2.8 jest..

Bo wtedy chyba nie było fajnych diesli.. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz działają ;)

Ładne, konkret kolor, bo sporo B6 o kolorze srebrnym/szaroburym, aż mi zbrzydło.. :/

Środek super, zdjac to coś koło radia(choć może być nieciekawie..) i ori navi wstawic i lac i śmigać ; ]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Środek super, zdjac to coś koło radia(choć może być nieciekawie..) i ori navi wstawic i lac i śmigać ; ]

Przecież żeby to działało to muszą być jakieś kable w środku, więc po zdjęciu zostaną brzydkie dziury. Prędzej dokupi się jakąś podstawkę pod któryś z telefonów.

Oryginalna navi jest już ta mała i prędzej kupię jakiegoś TomToma niż wstawię NaviPlus, bo wtedy trzeba zmieniać i panel z klimatronikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież żeby to działało to muszą być jakieś kable w środku, więc po zdjęciu zostaną brzydkie dziury. Prędzej dokupi się jakąś podstawkę pod któryś z telefonów.

Oryginalna navi jest już ta mała i prędzej kupię jakiegoś TomToma niż wstawię NaviPlus, bo wtedy trzeba zmieniać i panel z klimatronikiem.

Pewnie coś zostanie ale można dokupić ramke taką co tego nie miała :P

Tylko czemu telefonu nie ma?

Wogóle przydatne one sa?

A moze podstawke na CB zrobić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko czemu telefonu nie ma?

Wogóle przydatne one sa?

A moze podstawke na CB zrobić ;)

Bo było używane jako zestaw głośnowmówiący z Nokią 6310, tylko że został zabrany uchwyt.

Jeśli masz uchwyt, to jak najbardziej. Przecież nikt nie używa tych telefonów, które były fabrycznie montowane.

Akurat dla CB, to ciężko tam trochę miejsce znaleźć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się do tematu nie zakładając nowego topicu, na oku jest a6 z tego ogłoszenia http://lemar.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3146075, komis 100% sprawdzony przy kupnie poprzedniego auta.

Nie zraża mnie jego powypadkowość, oczywiście jeśli wcześniej nie było harmonijką co zostanie sprawdzone. Zrobione kilometry jak na takie auto też mnie nie przytłaczają bo wiem jeśli autko było solidnie serwisowane to jeszcze pojeździ bardzo długo. Wolę takie kilometry zrobione po trasie niż 100k zrobione po mieście w korkach. Mam rzut beretem więc oglądnę dogłębnie wóz, z tego co teraz widzę to ma kratkę, więc nie wiem czy jest sprowadzone czy krajowe. Tak ogólnie szukam info o tym modelu. Wydaje mi się, że silniczek wystarczy do pociągnięcia kolosa, auto będzie użytkowane spokojnie bez butowania. Jak wytrzymuje zawieszenie na naszych drogach ? Możecie mi coś powiedzieć o typowych usterkach, z pewnością naprawy do tanich nie należą ale jak kupuje się furkę tego pokroju to trzeba się z tym liczyć.

Jeśli nie wypali dalej będę szukał dieselka w kombi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Poszukaj po forach, wątpie by ktoś tu miał takie auto ; ]

A zawieszenie nie jest znowu takie okropne, jak sie zrobi raz i porzadnie to sie polata sporo na polskim offroadzie ;]

Silnik starczy jak chcesz oszczednie i umiarkowanie dynamicznie ; ]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...