Skocz do zawartości
Blue

Acer Travelmate 2310 Problem Z Bateria...

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam pytanie w zwiazku z bateria, otóż bateria trzyma niecała godzinę przy internecie, czy pomoże cos sformatowanie baterii, i gdzie można ja sformatowac, bo w biosie sie nieda :mur:

na asusie w biosie mozna skalibrowac baterie...czy da sie coś z tym robić, czy tylko pomoże wymiana baterii...

 

pozdRo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pracując na sklepie przy takich problemach automatycznie wysyłaliśmy sprzęt na serwis. Jak jest na gwarancji to idź do sklepu i na serwis i poproś przy okazji by wysłali to do serwisu w Czechach a nie w Polsce. Poski serwis Acera jest straszny (miesiąc czekania).Czechy dziwne ale zaledwie 10 dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku utrata pojemności baterii nie podlega reklamacji. Gdyby wogle mu nie trymała to mógłby reklamować. bateria jest materiałem eksploatacyjnym i w tym przypadku reklamacja nie zostanie uznana. na dodatek jeszcze zerżną kasę za transport i diagnozę, a za transport do czech to trochę będzie kaski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A założysz się? Idź do sklepu i reklamuj drukarke, bo Ci sie toner skończył. Taka sama sytuacja. jak juz pisałem bateria jest materiałem eksploatacyjnym. Zresztą zawsze można zadzwonić i zapytać się.

Edytowane przez Excray

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A założysz się? Idź do sklepu i reklamuj drukarke, bo Ci sie toner skończył. Taka sama sytuacja. jak juz pisałem bateria jest materiałem eksploatacyjnym. Zresztą zawsze można zadzwonić i zapytać się.

Jak zwykle się z Tobą nie zgadzam :D

Na akumulator jest gwarancja, a na toner nie ma.

Laptop do serwisu, chyba że już minęło pół roku od zakupu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to sie mylicie. Kartridże jak każda częśc ma gwarancję. Jesli po dwóch dniach przestanie Ci drukować albo będzie robił kleksy na pół kartki to jak najbardziej możesz udać się z reklamacją do sklepu/sprzedawcy. Tak samo baterie - jak Ci całkiem przestanie działać to nie ma problemu, ale jesli tylko straciła na pojemności i zamiast 2 godziny trzyma godzine to nikt Ci tego nie uzna. Chyba, że grzecznościowo. jak już mówiłem, najlepiej zadzwonić do serwisu: 0801 080 650 i zapytać sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Acerki mają bardzo słabe baterie - w sumie tak tylko żeby przetestować (coś a'la próbny toner:) z tego co pamiętam mają ok 29000 mWh, natomiast gdy normą w lapkach jest 44000 mWh...

 

Acerki mają bardzo słabe baterie - w sumie tak tylko żeby przetestować (coś a'la próbny toner:) z tego co pamiętam mają ok 29000 mWh, natomiast gdy normą w lapkach jest 44000 mWh...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...