Snooze Opublikowano 1 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2003 Co zrobic zeby na moim sprzecie wlaczyc w Unrealu OpenGL albo cos innego :)) - podobnego wydajnosiowo i wizualnie :P Jakis patch czy cos...linki moze jakies ? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daFojtek Opublikowano 1 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2003 www.unreal.com tu poszukaj a jak znajdziesz to moge ci pomoc w wlaczeniu OpenGl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snooze Opublikowano 2 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2003 juz znalazlem przed napisaniem przez Ciebie tego posta ale nie moge wlasnie OpenGL wlaczyc...tzn moge ale jakis blad wyskakuje :(( mam 29.42 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 3 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2003 Zainstaluj nowsze sterowniki opengl. Chyba na cd z q3 sa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daFojtek Opublikowano 3 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2003 ja juz nie pamietam jak bylo z OpenGl ale pamietam ze w Direct3D chodzio teraz mam Radeona wiec nawret nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyczek Opublikowano 3 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2003 Już 3 dzień mam tą grę i jest coraz gorzej ... Problem jest z dźwiękiem. Ciągle słychać pykanie we wszystkich głośnikach. Jakby jakiś dzwięk się ciągle zapętlał. Po mam głośniki 5.1 i za cholere nie darady włączyć dzwięki chociażby 4 kanałowego. Środkowy przedni działa w porządku, czyli dzwięk jest 3.1. Tylne tylko dublują dzwięki z przednich ... Też macie zwolnienie fps'ów przy włączonym dźwięku EAX ? U mnie w jednym miejscu z 44 do 24 spadło ... zgroza. Wcześniej oprócz tego miałem problemy z teksturami na postaciach, problem rozwiązały stere stery 31.00. Obecnie jade na tych najnowszych beta - nie pamiętam numerka. Jest OK. Jestem prawie pewien, że problem rozwiąża inne stery do Audigy ... ale może wy już coś wymyśliliście ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irnlng Opublikowano 3 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2003 eax zawsze spowalnia. i to jest na 100% problem sterownikow. sciagnij najnowsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyczek Opublikowano 3 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2003 Może troche napisze opini o grze ... nie chce mi się przeglać całych 7 stron poniżej i tak jest tam tylko "kto udostępni ... " Generalnie gra potrzebuje 512 MB ramu. Więcej jest raczej zbędne. Przeważnie mam jeszcze wolne w okolicach 128-64 MB. Więc pod tym względem jest OK. Procesor natomiast troche niewyadala. W większości wypadków gdy nie ma walki tylko same krajobrazy + ewentualnie kilka postaci framerate spada do 20-25. Przydałoby się ok 40. Więc procek klasy 2500+ albo lepszy wskazany. Karta graficzna ciągnie nawet całkiem dobrze w 1600x1200 w dużych lokacjach. Oczywiście jak jest ostra walka to nawet w 640x480 przytnie poniżej 10 fps. Powód? Procesor ... Miejscami widać wielkie niedoróbki. Np na statku odpraw jak wygląda się przez okno widać paskudne 8 bitowe tekstury o rozdzielczości ... hmmm 64x64 ... takie w niektórych miejscach można odnieść wrażenie. Paskudny widok. Również podłoga w gdzieniegdzie i inne powierzchnie mają o poziom za niskie tesORT: ORT: ORT: ktury. W innych miesjach natomiast są te same tylko 2 razy większe ... dlaczego więc nie zastosowali ich wszędzie ... Gra się wiesza często. Wywala jakieś dla mnie nie zrozumiałe komunikaty, raz coś z OpenAl innym razem coś Render ... Dostrzegalne są gdzieniegdzie drobne błędy, ale niewarto ich tu wypisywać. Za dużo miejsca zajęłoby to. Grywalność ... na poziomie standardowym ... nie ma rewelacji. Z drugiej strony nie potrafię sobie przypomnieć równie dobrej gryz okresu ostatniego roku ... więc narzekam bo nie jest rewelacyjne ale jest lepiej niż u konkurencji. Ogólne wrażenia mieszane ... może jak wydadzą patche ... będzie lepiej. CHwilowo nieprzechodze dalej gry bo pykający dźwięk wpienia mnie lekko mówiąc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 3 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2003 Ja musze powiedziec to samo o dzwieku. Mam czasami taki dziwne pykanie czy tam pierdzenie. Czasami podczas rozmow urywa sie glos. Moim zdaniem ta gra ma duzo bledow do poprawienia i mam nadzieje ujrzec jakis patch w najblizszym czasie. Co do wymagan to po zainstalowaniu sterow 42.86 w otwartych lokacjach mam stojac samemu 70-100. Tylko podczas walki schodzi do 20. I cos mi sie wydaje ,ze jakby troche bardziej ja doszlifowali chodzilaby o wiele lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irnlng Opublikowano 3 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2003 czytalem, ze to beta. moze finalna wersja bedzie lepsza, chociaz ja nie licze na cuda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snooze Opublikowano 3 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2003 zainstalowalem 41.09 (mam 98SE) i dalej blad w kernel32.dll...jakies sugestie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daFojtek Opublikowano 4 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2003 przetestuj w OpenGL ;)) moze bedzie dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2003 Tez wlasnie slyszalem ,ze wersja ,ktora sie pojawila w sieci nie jest wersja finalna. Zobaczymy niedlugo jak sie sprawa potoczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snooze Opublikowano 4 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2003 no wlasnie jak wlacze opengl to wyskakuje ten blad z kernelem w direct 3d chodzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daFojtek Opublikowano 4 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2003 aha to co innego teraz to ja juz nie mam zadnego pomyslu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 4 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2003 Juz nie pamietam dokladnie pierwszego unreala z tym opengl (ktory byl lepszy 2x od directx - szkoda :/ ) ale pamietam, ze ten opengl trzebabylo w jakis zaawansowanych opcjach gry ustawiac. Te zaawansowane opcje byly jakby poza gra, poza jej menu. Gra chwilowo wychodzila do windowsa i uruchamiala sie taka konsolka jakby i w niej ustawialo sie wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daFojtek Opublikowano 4 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2003 ja mam sb live coprawda ogulnie nie ma problemow z dzwiekiem z tym ze jak wlacze EAX to gra sie lubi czesto wieszac mimo nowych sterownikow, tez odczuwam ze to nie jest wersja finalna bo czasami sie dziwnie zachowuje ale to sie okaze jak wyjdzie jakis pacz i wszystko co do wersji sie wyjasni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irnlng Opublikowano 4 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2003 Skonczylem U2. dziwna wersja na max. 1. jest scenka, idzie 70kl/s i nagle przeskok. i nadal 70. i na ulamek sekundy 0 i tak caly czas. 2. gra sie rozkreca fajnie pod koniec. misja z siodmym artefaktem jest calkiem klimatyczna. 3. gra jest banalnie prosta. 4. .................... 5. w ostatniej misji jest zajebista bron. dziala grawiatcyjne, czy cos. takiego, strzela czarna dziura ;) 6. nie byla zla. trzeba wziac pod uwage, ze u2 to raczej demonstarcja mozliwosci silnika i dopiero na nim powstana zajebiste gry, z wymyslna fabula itd. tak to trzeba traktowac. oni zarabiaja duzo wiecej na sprzedazy silnika niz na samej grze podekrzewam. tp tyle moich spostrzezen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyczek Opublikowano 4 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2003 Wniosek z tego taki ze wkrótce kupie sobie konsole ... 100 Hz telewizor już mam więc wiele do szczęścia nie będzie brakować. Komputer będzie tylko do GG, e-maili, internetu i Worda ... Taka smutna rzeczywistość. Czekasz kilka lat na "HIT" a tu się okazuje, że nie warto było nawet o nim pomyśleć. :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyczek Opublikowano 4 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2003 W konsioli wpisuje się: preferences Chyba o to chodzi ? KOmenda ta działa we wszystkich produkcjach z Unreal w tytule:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daFojtek Opublikowano 5 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2003 irnlng po co napisales jak sie gra konczy? niektozy jeszcze graja i tak tylko popsules im klimat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irnlng Opublikowano 5 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2003 irnlng po co napisales jak sie gra konczy? niektozy jeszcze graja i tak tylko popsules im klimatnie napisalem jak sie konczy... skonczysz to zobaczysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daFojtek Opublikowano 5 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2003 irnlng po co napisales jak sie gra konczy? niektozy jeszcze graja i tak tylko popsules im klimatnie napisalem jak sie konczy... skonczysz to zobaczysz.ale napisales ze zabijaja Aide Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irnlng Opublikowano 5 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2003 irnlng po co napisales jak sie gra konczy? niektozy jeszcze graja i tak tylko popsules im klimatnie napisalem jak sie konczy... skonczysz to zobaczysz.ale napisales ze ...ale nie napisalem, ze ja gwalca i rozszarpouja na kawalki, a potem zjadaja mutanty stworzone przez obcych z Draak :wink: juz zmieniam poza tym, moze faktycznie za duzo napisalem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 10 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2003 Wyczek - http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=nowinki,10,5276 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duronio Opublikowano 10 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2003 Skonczylem U2. dziwna wersja na max. 6. nie byla zla. trzeba wziac pod uwage, ze u2 to raczej demonstarcja mozliwosci silnika i dopiero na nim powstana zajebiste gry, z wymyslna fabula itd. tak to trzeba traktowac. oni zarabiaja duzo wiecej na sprzedazy silnika niz na samej grze podekrzewam. tp tyle moich spostrzezen szkoda. :( Przecież Unreal(I) to miał taki klimat, że większość to się schować może...... SZKODA. :( :( :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 11 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2003 Pyka i pyka. I wydaje się cholerenie niedopracowana. EAX leży na maksa, tak obciąża jak w żadnej innej grze. I gdzie ten klimat.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2003 Gdy odpalam unreala (starego ale jarego :wink:) na gf mx 400 pod open gl to wyskakuje błąd następującej o treści: UNREAL spowodował błąd: nieprawidłowa strona w module KERNEL32.DLL przy 0167:bff7671f. Rejestry: EAX=00000000 CS=0167 EIP=bff7671f EFLGS=00010212 EBX=7f7f7f7f SS=016f ESP=0052ffc8 EBP=00530098 ECX=005300b0 DS=016f ESI=81943c90 FS=32ef EDX=005303fc ES=016f EDI=00530134 GS=0000 Bajtów w CS:EIP: ff 75 fc 9d 57 8d bd 30 ff ff ff 6a 04 55 57 e8 Stos: Sterowniki to Dętki 41.09, jest też zainstalowany najnowszy patch do unreala czyli 2.26 (czy jakoś tak). Wszystko działa na win98se i Dx8.1, jeżeli wiecie co jest grane to odpiszcie. Procesor to PIII 600mhz i 256mb ram. Acha myślałem żeby jeszcze wyemulować glide programikiem Creative Unified 1.20 ale to też nic nie daje, co robić??? P.S. Ten problem dotyczy mojego kumpla na moim radku wszystko działa że aż miło ATI ROX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2003 nikt nie wie :cry: :?: to chociaż może ktoś wie jak uruchoić pod glidem :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daFojtek Opublikowano 24 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2003 po pierwsze niech sprawdzi sterowniki!!! a co do Glide to trzeba miec 3Dfx'a :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...