Gość Opublikowano 24 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2003 po pierwsze niech sprawdzi sterowniki!!! a co do Glide to trzeba miec 3Dfx'a :) Z tymi sterownikami to może racja ale co do tego że Glide nieda się odpalić to z tym się nie zgodzę zainstalujesz fachmany i unreal śmiga że aż miło niestety tylko pod win98 a on ma XP. Z tego co mi wiadomo fchmany do emulacji GLIDE używają Creative Unified 1.20, i a jak pamiętam za czasów mojego mx'a wszystko działało po glidem (czyt. unreal) a nie dlaczego ten programik nie działa na 41.09??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lateral Opublikowano 26 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2006 Wykopałem zabytek :D i mam pytanie. Czy jest jakiś sposób, żeby uruchomić poprawnie Unreala w Win XP + DX9? A może ktoś ma obecny pack Unreal Anthology i to działa jak należy na "dzisiejszych" komputerach? ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 ja tu gdzieś mam Unreal'a i spokojnie działa na XP + DX9 na Direct3D lub OpenGL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 (edytowane) A jak to teraz chodzi ?? Z 200 fps non stop ;). Edytowane 27 Grudnia 2006 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lateral Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 Działać to działa (z patchem 226) ale Direct3D kuleje, "zacina" ruch przy ścianach a OpenGL odpala grafikę w jakimś "biednym" trybie, coś jak Software. Daj radę jak uruchomić porządnie, zagrałbym :D ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 Działać to działa (z patchem 226) ale Direct3D kuleje, "zacina" ruch przy ścianach a OpenGL odpala grafikę w jakimś "biednym" trybie, coś jak Software. Daj radę jak uruchomić porządnie, zagrałbym :D ... z tego co pamietam dziala normalnie .. z patchem jakims .. chyba wlasnie ten 226 .. ale glowy nie dam .. byl patch i d3d dzialal normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2006 Specjalnie zainstalowałem i wystarczyło pogrzebać w opcjach. Włączyłem na początek OpenGL a potem D3D i działa płynnie. Patch 226. Pogrzeb w ustawieniach i powyłączaj niektóre rzeczy.Pamiętam że kiedyś jak miałem GF 2 to była tam taka opcja co po włączeniu gra właśnie się zacinała i było to w przypadku Direct3D. Pokombinuj ,daj zgodność z Windows 98 może coś da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2006 (edytowane) Zaraz sam poszukam , stare ale jare Kurna to byly czasy , gra graficznie byla czyms czym niedlugo bedzie Crysis ;) UPDATE Wszystko dziala jak nalezy ( proponuje edycje pliku Unreal.ini ) , w max rozdzialce 1280x800 AAx4 Ansiox8 fps 85 tyle co odswiezanie ekranu ,tylko poruszanie w grze jakby przyspieszone :) ps jak tak patrze na niektore textury to wygladaja one jak w niektorych grach z tego roku Edytowane 29 Grudnia 2006 przez Bemx2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...