Dammeron Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2011 Nowsza generacja padów do x-klocka ma regulowany krzyżak: masz pokrętło/przełącznik, który pozwala Ci zamienić krzyżak taki, jak w Dual shocku, na "pełne kółko". Wsparcie masz pełne dla visty/win7 i gry, które obsługują xinput, mają już zapisane profile pod tego pada. Co do czasu działania na bateriach, to tu sie nie wypowiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2011 (edytowane) Na co zwracać uwagę przy zakupie ( chodzi mi o to czy np. każdy pod PC ma w zestawie odbiornik na USB ) ? Nie! Nie wiem nawet czy są takie komplety z odbiornikiem, czyli oprócz pada potrzebujesz "Xbox 360 Wireless Gaming Receiver For Windows". Gry to obecnie w większości multiplatformy i pad działa z marszu. Win 7 - zero problemów. Czas działania na bateriach to nigdy nie mierzyłem, niestety nie gram na tyle dużo i często, ale "na oko" to wystarczają na dosyć długo. Ale gdybym miał teraz kupować to przyjrzałbym się play & charge, to jest chyba akumulatorek ładowany przez usb wkładany zamiast baterii. Edit: Są takie komplety, wtedy się nazywa "Xbox360 Wireless Controller for Windows" i widać, że w komplecie jest odbiornik - więc zwróć na to uwagę. Edytowane 13 Lipca 2011 przez borsuczy_król Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firo Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2011 Dzięki wszystkim za pomoc zdecydowałem się na zakup tego pada ale chyba jednak wersję przewodową i tak monitor 19' nie pozwala zbyt daleko od niego odejść :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letrev Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 jak przewodowo to już lepiej ONZE kupić IMHO... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2011 siema. probuje uzywac pada do gry na pececie, problem jednak z tym ze na połowie wychyłu gałki pad rejestruje maks wartość a fizycznie leci jeszcze drugie tyle w kazdym kierunku. mozna to jakos wyregulowac? grac sie przez to nie daje bo jets zbyt czuły, jakas samochodówka czy doklwiek, mały ruch i od razu maks skręt. pad zwyczajny taki ET-2129 TROPHY FEEDBACK USB - Easy-Touch.com , sterowniki zainstalowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letrev Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2011 soft powinien to dawać regulować... ale co powinien a co w sobie ma to inna bajka :D kup sobie RAZER ONZA TOURNAMENT regulować można nawet sprzętowo opór więc problemy się skończą :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojokamil Opublikowano 1 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2011 mam problem z padem Xbox do komputera. mianowicie wszystko dzialalo cacy, poki nie udal sie backup danych w kompie. wszystkie czytniki usb dzialaja, pad wykrywany w innych komputerach, ale u mnie po reinstalacji sterow od pada wciaz nie dziala... co moze byc nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2011 Smutny odkop. Odesłałem po prawie dwóch miesiącach Onze na gwarę - spust i grzybek zaczęły żyć własnym życiem. Powrót do RumblePad 2 i XInput Emulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letrev Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2011 powoli dochodzę też do wniosku że "JAKOŚĆ RAZERA" to pejoratywne określenie .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrDarkenRahl Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 Witam. Chcę kupić sobie jakiegoś taniego i dobrego pada. Moją uwagę przykuł SPEEDLINK STRIKE SL-6535: GAMEPAD PAD SPEEDLINK STRIKE SL-6535 BLACK PC USB (1972961706) - Aukcje internetowe Allegro Na pad chcę przeznaczyć maks 50 zł, więc proszę bez propozycji pada do Xbox 360 (chociaż nadajnik mógłbym sobie zrobić za maks 10 zł :)), bo zwyczajnie nie mam na tyle kasy. Macie lepsze propozycje? (tego pada znalazłem przez jego większego brata: SPEEDLINK STRIKE FX http://allegro.pl/speedlink-game-pad-strike-fx-usb-ps3-pc-bstok-6084-i1963178849.html, oraz jego wersji bezprzewodowej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 13 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2011 powoli dochodzę też do wniosku że "JAKOŚĆ RAZERA" to pejoratywne określenie .... Zwrot kasy...ROTFL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2012 Logitech Wireless Gamepad F710 - miał ktoś z nim styczność? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dwd89 Opublikowano 27 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2012 (edytowane) panowie, posiadam logitech extreme 3d pro i mam problem z trzecią osią w heli czyli kręcę w lewo a heli obraca się w prawo, jest na to jakis fix ? kombinowałem z sterownikami logitecha, z ustawienami w grze, z odwróceniem osi. nie pomaga. gra : BF:BC2 ok działa, wiem ze ludzie tego szukaja wiec podam setup: Win7 x64 C:UsersDawidDocumentsBFBC2inputair.dbx in game setup reverse for fly (w grze zaznaczamy odwrotne dzialanie osi w ustawieniach) <?xml version="1.0"?> <root> <instances> <instance guid="F1EF28A0-D977-11E1-9A1B-CEFB042D3B55" type="GameSharedResources.EntryInputActionMapDataVersion"> <field name="MapDataVersion">11</field> <field name="EntryInputActionMapData">GUID511D7943-A265-451D-8E3C-4F1247ADF668</field> </instance> <instance guid="511D7943-A265-451D-8E3C-4F1247ADF668" type="GameSharedResources.EntryInputActionMapData"> <array name="Actions"> <item>GUIDDC9485CD-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485D1-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485D8-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485DF-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485E6-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485ED-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485F1-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485F5-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485FC-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC948603-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC948607-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC94860B-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC94860F-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486B0-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486B2-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486B4-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486B8-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486BC-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486C0-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486C4-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486C6-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486C8-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486CA-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486CC-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486CE-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486D0-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486D2-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> <field name="PlatformSpecific">IampXenon</field> <field name="Slot">IAMESlot1</field> </instance> <instance guid="DC9485CD-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptFire</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9485CE-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485CF-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485D0-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9485CE-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_Space</field> </instance> <instance guid="DC9485CF-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_0</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485D0-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Rleft</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485D1-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptMoveFB</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9485D2-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485D3-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485D4-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485D5-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485D6-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485D7-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9485D2-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Rthumb</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485D3-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Lthumb</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485D4-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_W</field> </instance> <instance guid="DC9485D5-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Key">IDK_S</field> </instance> <instance guid="DC9485D6-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">true</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485D7-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">true</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485D8-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptPitch</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9485D9-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485DA-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485DB-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485DC-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485DD-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485DE-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9485D9-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Axis0Y</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485DA-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485DB-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Axis0Y</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485DC-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">-1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485DD-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_ArrowUp</field> </instance> <instance guid="DC9485DE-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Key">IDK_ArrowDown</field> </instance> <instance guid="DC9485DF-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptYaw</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9485E0-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485E1-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485E2-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485E3-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485E4-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485E5-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9485E0-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Key">IDK_A</field> </instance> <instance guid="DC9485E1-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_D</field> </instance> <instance guid="DC9485E2-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Axis1Y</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">-1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485E3-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485E4-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485E5-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485E6-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptRoll</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9485E7-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485E8-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485E9-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485EA-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485EB-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485EC-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9485E7-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Axis0X</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485E8-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485E9-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Axis0X</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485EA-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485EB-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Key">IDK_ArrowLeft</field> </instance> <instance guid="DC9485EC-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_ArrowRight</field> </instance> <instance guid="DC9485ED-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptZoom</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9485EE-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485EF-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485F0-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9485EE-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_LeftCtrl</field> </instance> <instance guid="DC9485EF-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485F0-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Rtrigger</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485F1-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptSnapViewCamera</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9485F2-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485F3-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485F4-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9485F2-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_V</field> </instance> <instance guid="DC9485F3-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485F4-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Rright</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485F5-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptCameraPitch</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9485F6-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485F7-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485F8-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485F9-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485FA-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485FB-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9485F6-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Axis0Y</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485F7-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">-1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485F8-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485F9-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Key">IDK_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485FA-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">0.0099999998</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Rup</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485FB-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">0.0099999998</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_start</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9485FC-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptCameraYaw</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9485FD-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485FE-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9485FF-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC948600-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC948601-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC948602-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9485FD-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Axis0X</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485FE-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">0.0099999998</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9485FF-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC948600-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Key">IDK_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC948601-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">0.0099999998</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Rtrigger2</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC948602-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">true</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">0.0099999998</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Ltrigger2</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC948603-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptJump</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC948604-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC948605-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC948606-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC948604-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_R</field> </instance> <instance guid="DC948605-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC948606-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC948607-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptChangePose</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC948608-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC948609-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC94860A-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC948608-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_F</field> </instance> <instance guid="DC948609-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC94860A-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">true</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC94860B-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptAltFire</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC94860C-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC94860D-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC94860E-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC94860C-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC94860D-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_1</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC94860E-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_alt</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC94860F-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptSelectInventoryItem9</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC948610-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC948611-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC948612-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC948610-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_X</field> </instance> <instance guid="DC948611-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC948612-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9486B0-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptChangeVehicle</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486B1-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486B1-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_E</field> </instance> <instance guid="DC9486B2-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptToggleCamera</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486B3-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUID82771B08-D972-11E1-9B53-8C0061DEE79D</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486B3-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_C</field> </instance> <instance guid="82771B08-D972-11E1-9B53-8C0061DEE79D" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Rdown</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9486B4-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptMapZoom</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486B5-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486B6-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486B7-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486B5-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_M</field> </instance> <instance guid="DC9486B6-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9486B7-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9486B8-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptSayAllChat</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486B9-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486BA-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486BB-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486B9-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_J</field> </instance> <instance guid="DC9486BA-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9486BB-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9486BC-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptTeamChat</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486BD-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486BE-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486BF-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486BD-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_K</field> </instance> <instance guid="DC9486BE-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9486BF-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9486C0-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptSquadChat</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486C1-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486C2-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486C3-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486C1-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_L</field> </instance> <instance guid="DC9486C2-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9486C3-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> <instance guid="DC9486C4-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptSelectEntry0</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486C5-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486C5-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_F1</field> </instance> <instance guid="DC9486C6-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptSelectEntry1</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486C7-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486C7-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_F2</field> </instance> <instance guid="DC9486C8-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptSelectEntry2</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486C9-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486C9-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_F3</field> </instance> <instance guid="DC9486CA-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptSelectEntry3</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486CB-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486CB-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_F4</field> </instance> <instance guid="DC9486CC-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptSelectEntry4</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486CD-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486CD-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_F5</field> </instance> <instance guid="DC9486CE-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptSelectEntry5</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486CF-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486CF-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_F6</field> </instance> <instance guid="DC9486D0-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptPushToTalk</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486D1-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486D1-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_LeftAlt</field> </instance> <instance guid="DC9486D2-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.InputActionsData"> <field name="ConceptIdentifier">ConceptCommMenu1</field> <array name="InputActions"> <item>GUIDDC9486D3-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486D4-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> <item>GUIDDC9486D5-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6</item> </array> </instance> <instance guid="DC9486D3-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.KeyboardInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Key">IDK_Q</field> </instance> <instance guid="DC9486D4-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.MouseInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="Button">IDB_Button_Undefined</field> <field name="SimulateJoystickAxis">false</field> <field name="RememberExcessInput">false</field> </instance> <instance guid="DC9486D5-D80F-11E1-AD00-C29BA1C34EB6" type="GameSharedResources.PadInputActionData"> <field name="IsAnalog">false</field> <field name="NegateValue">false</field> <field name="Axis">IDA_Undefined</field> <field name="NormalizeInput">false</field> <field name="ScaleValue">1</field> <field name="UseSquareInput">false</field> <field name="Button">IDB_Undefined</field> <field name="Pov">IDP_POV_Undefined</field> </instance> </instances> </root> then joy it's ok. wtedy wszystkie osie działają prawidłowo. polecam dać falcon nachylenia i falcon skrętu na full żeby mieć zwrotny heli i czułość joy'a w ustawieniach gry na full, Edytowane 30 Lipca 2012 przez Orgiusz wrzucanie cfg bez spoilera. szkoda słów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejmaciej Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2012 Witam, czy ktoś miał do czynienia z gamepadami firmy speedlink? chodzi mi o ten model konkretnie: http://www.komputronik.pl/product/144055/Sprzet_komputerowy/Peryferia/Strike_FX_Gamepad_Bezprzewodowy_PC_PS3_czarny.html Pytam bo mój logitech powoli umiera, coraz częściej się zacina i granie na nim nie ma sensu a ten speedlink wygląda całkiem ok? Generalnie szukam czegoś do max. 100 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2012 Ten szajs rozpadnie się od leżenia na półce. Zaciśnij poślady i dozbieraj do Xbox 360 Wireless PC i będziesz miał sprzęt na lata wspierany przez każdą grę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2012 Daj spokój, szajs za prawie 90zł. Xbox360 controller, jak kolega wyżej powiedział, ewentualnie na kablu - będzie tańszy (i lżejszy), chociaż wygoda korzystania z bezprzewodowego jest duża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejmaciej Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2012 Hehe problem w tym, że nie umiem grać na padzie z x'a. A pad służy mi jedynie do grania w Fife 13 (nie mam i nie gram w żadne inne gry) Aż taki zły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JejoX Opublikowano 10 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2013 Hej, Mam logitecha ocrdless rumblepad 2 i jestem z niego mega zadowolony gdyby nie to , ze często w ferworze wali mylą mnie podpowiedzi w grach zoptymalizowane pod xboxa360 i w sumie che sobie go kupić ten kontroler tylko potrzebuje porady , którego szukać w wersji bezprzewodowej żeby działał od kopa z pc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 10 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2013 Do bezprzewodowego kontrolera 360 potrzebujesz jeszcze wireless receiver. Albo są takie komplety albo musisz szukać osobno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2013 Xbox Wireless Controler For Windows tego szukaj ;-) circa 150zł za pada z odbiornikiem usb w zestawie i 2x AA Duracel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuffyPL Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2013 Moim zdaniem najlepszym padem pod PC jest Logitech Chillstream. Genialny, wygodny i chlodzi rece :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2013 (edytowane) Moim zdaniem najlepszym padem pod PC jest Logitech Chillstream. Genialny, wygodny i chlodzi rece Bardzo przydatne w zimie. A dodakowym ficzerem jest kabel i waga piórkowa - można nim polować na mniejsze ptactwo. Edit: Czekam na recenzje pada od XONE. Szkoda że M$ dało ciała przez marketingowców aby na PC puścić go znacznie później. Edytowane 15 Listopada 2013 przez Orgiusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2013 Pad z PS4 tez nie wygląda najgorzej. Z racji że mam nie za duże dłonie to lepiej mi się gra na DS3. Podłączam go po przez USB i można emulować go jako pada od X360 tak że każda gra go widzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2013 Moim zdaniem najlepszym padem pod PC jest Logitech Chillstream. Genialny, wygodny i chlodzi rece Trzeba mieć chyba łapy jak bochny od chleba żeby ten pad leżał wygodnie w rękach. Na początku rzeczywiście miałem takie wrażenie, ale z czasem ten wypust od wiatraczka strasznie męczył dłonie. Dorzucając brak wibracji, zerową wagę i ten super wiatraczek który po dłuższym użytkowaniu zaczyna terkotać to mamy najlepszego pada :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 15 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2013 (...) Dorzucając brak wibracji(...) Wiedziałem że coś mnie odrzucało od tego pada prócz kabla ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaś1990 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2013 Gamepad do 150zł do pc i ps3. Co będzie najlepsze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter1984 Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 Panie i Panowie, Mam wielką prośbę o wsparnie przy przekonfigurowaniu Logitecha Rumblepad 2, mianowicie pad ma zgoła odmienny layout przycisków standardowych niż taki do PS czy głupi pad z netto za 10 zł i co najgorsze chyba nie da się tego globalnie przeprogramować !! Wszystkie przyciski są praktycznie grupami poprzestawiane odwrotnie, a nawet jeżeli w grze przypiszę ciosy to i tak oznaczenie się nie zmienia, cały czas button lewy jest button 1 i nie da się przestawił by był 4 tak jak jest to w innych padach. Aż nie wierzę że tacy partacze pracują w Logitechu ale chyba na to wychodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aduhi Opublikowano 28 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2016 Witam. Posiadam pada Tracer Recon Fox. Zaobserwowałem, że w NFS Underground 2 oraz Undercover nie da się przy pomocy tego kontrolera pokonywać zakrętów "łagodnie" tylko takimi szarpnięciami. Nie pomaga zmiana czułości w grze ani innych podobnych do tego ustawień. Dodatkowo grając w Battlefielda 4 celowanie za pomocą tego urządzenia jest niemalże niemożliwe. Nie jestem zwolennikiem grania w strzelanki za pomocą gamepadów, ale postanowiłem przetestować swoje możliwości oraz możliwości tego joysticka. Wydaje mi się że zakres działania analogów jest bardzo ograniczony. Nie ma czegoś takiego, że wolno przesunę ekran w kierunku celu, albo szybciej. Prędkość zawsze jest ta sama. Nie wiem czy jest to wina kontrolera czy NFS-ów, natomiast w Battlefield 4 nie sądzę żeby tak powinno działać sterowanie, gdyż w porównaniu z myszką jest to bardzo niekomfortowe. Prosiłbym, żeby właściciele lepszych padów opisali, jak wygląda sytuacja u nich podczas grania w gry wyścigowe oraz FPS-y. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotnik Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2016 Posiadam pada od XB1, więc chyba lepszy od tego Tracera. To co opisujesz, to brak przyspieszenia na gałce. Jest to szczególnie widoczne w grach FPS, gdzie kamera przesuwa się z taką samą prędkością (liniowo) niezależnie od tego, jak szybko poruszasz gałką. Oczywiście tak nie powinno być, domyślnie w ustawieniach pada przyspieszenie powinno i zazwyczaj jest włączone. Widocznie Twój pad nie jest do końca zgodny z niektórymi grami. Grałem ostatnio w COD: Ghosts w multi na padzie i o dziwo gra się bardzo przyjemnie, z aim assist daję radę w starciu z myszowatymi, sterowanie płynne jak na konsoli. W BF4 na PC miałem okazje grać na padzie dosłownie kilka minut, ale nie miałem tego problemu, który opisujesz. Jedyne wytłumaczenie to takie, że nowsze gry chyba wolą pady od X-klocka niż Tracera. Kwestia kompatybilności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aduhi Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2016 Jestem świadomy tego, że z bardzo wieloma grami nie jest on kompatybilny (w końcu nie można za dużo wymagać od sprzętu za 30 zł). Battlefielda sobie podarowałem, ponieważ chciałem tylko sprawdzić jak mi pójdzie, ale najbardziej martwią mnie gry wyścigowe. Wiele razy zderzałem się z samochodami ruchu ulicznego nie zupełnie z mojej winy. Szczególnie odczuwalne było to w Nfs Undercover Bitwy na autostradzie oraz w późniejszym etapie gry gdzie prędkości są bardzo duże. Zastanawiam się ile trzeba wyłożyć na pada by te przykre zjawiska nie występowały. W Media markt i rtv euro agd mają bardzo mizerny wybór (większość sprzętu używana bo na wystawie). PS: Nie wiesz gdzie można kupić dobrego pada nie przekraczając kwoty 100 zł? Gdzie jest wybór? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...