seboxxl Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 (edytowane) Siemka Jestem kompletnie zielony w sprawach linuxa i mam kilka pytań: 1. Jak zainstalować Madrive 2007 beta3 i Windows'a XP na jednym komputerze? 2. Jak wygląda sprawa z systemem plików Linuxa? Edytowane 22 Września 2006 przez seboxxl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 1. Normalnie. Instalujesz to cos podobne do linuxa na kolejnych partycjach/dyskach logicznych i tyle. 2. Którym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seboxxl Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 1. Zainstluję Mandrive, potem XP'ka? Rozumiem że na osobnych partycjach. A jak bedzie z bootmenu? 2. No jak zainstaluję Mandrivę to jaki będzie system plików na tej partycji i czy linux będzie miał od razu dostęp do drugiej partycji z WinXP (NTFS lub FAT32)? 3. Czy da się potem pozbyć samej Mandrivy, bez usuwanai XP'ka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oxygen- Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 Podłączam się pod topic ta mandriva zobaczy nvraid ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...