Gość hydro2 Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 Ajajajaj.Tak jak jedynka zachwycila niemal wszystkim tak dwojka zrobi to samo,ale 2x lepiej.Najbardziej oczywiscie podobal mi sie motyw z ciezarowka.Zeby obliczyc taka fizyke to chyba trza bedzie wciagnac ta karte od fizyki a proc ram i grafa mysle ze spokojnie wy wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven_88 Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 nie no... myślę że sprzęt Sulaco powinien dać radę takiej grze...a my - my składajmy na nowy sprzęt... Mnie najbardziej rozwaliły otwarte przestrzenie...zasięg wzroku pewnie ok 2-4 km :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 (edytowane) nie no... myślę że sprzęt Sulaco powinien dać radę takiej grze...a my - my składajmy na nowy sprzęt... Mnie najbardziej rozwaliły otwarte przestrzenie...zasięg wzroku pewnie ok 2-4 km :D 1659062[/snapback] Ja tam uwazam ze mi pojdzie w przyzwoitych detalach.Grafika nie jest powalajaca ale zajebista.Jednak bardziej mnie martwi fizyka,ze bedziw wymagala poteznego proca,jednak mysle ze moj mi w pelni wystarczy Edytowane 20 Września 2005 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 Ja uważam, że mój sprzęt + 1,5GB RAM dałby rady, gdybym miał PPU. No i zasilacz... ze 400W. PPU to podstawa. Podejżewam, że niedługo debiutujący DX9.0L będzie miał wsparcie właśnie dla PPU (wchodzi na rynek pod koniec tego roku). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 A ja na bank bede mial pokaz slajdow na tym... procku.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Z_ Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 Opad szczeny po obejrzeniu filmika, najbardziej podoba mi sie ten motyw z ciężarówką przejeżdzającą przez barak (dobra fiza). Bedzie o czym pomarzyć :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 Ja tam uwazam ze mi pojdzie w przyzwoitych detalach.Grafika nie jest powalajaca ale zajebista.Jednak bardziej mnie martwi fizyka,ze bedziw wymagala poteznego proca,jednak mysle ze moj mi w pelni wystarczy 1659611[/snapback] Ja uważam, że mój sprzęt + 1,5GB RAM dałby rady, gdybym miał PPU. No i zasilacz... ze 400W. PPU to podstawa. Podejżewam, że niedługo debiutujący DX9.0L będzie miał wsparcie właśnie dla PPU (wchodzi na rynek pod koniec tego roku). 1659652[/snapback] hahaha żebyście sie nie zdziwili gra wyjdzie pewnie najwcześniej w 2007r. a w tedy to wasze kompy będą low low low low low endowe. więc co wy piszecie za głupoty. fear wam zwalnia a wygląda kiepsko w porównaniu do tego tech dema!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 Wyglada to rewelacyjnie. Wreszcie jakies nowe rozwiazania. Karta PPU moze zrobic z grami to co 3dfx kiedys;) Nie moge sie doczekac na jakis symulator jazdy z wykorzystaniem PPU. hydro2 a ty znowu ciagle o swoim sprzecie w kazdym temacie:/ ble Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven_88 Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 w 2007 roku to A4000/2GB/6800 będzie w biurowych pc (jak nie w komórkach :) ) będziemy tak przez 2 lata gdybać ??... może CryTek nas czymś zaskoczy ??... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 od stworzenia silnika, do powstania gry jest jeszcze bardzo dluga droga. Zwroccie uwage, ze zaprezentowano nam to co chcieli tworcy. Skad wiecie, ze silnik jest taki rewelacyjny? Pokazano pare elementow, czegos co sie bardzo dobrze zapowiada. Obawiam sie, ze przy tak zlozonym przedsiewzieciu crytek nieuniknie wielu bugów. Oczywiście mam nadzieję, że wyeliminują ich tak wiele, jak tylko się da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 Wyglada to rewelacyjnie. Wreszcie jakies nowe rozwiazania. Karta PPU moze zrobic z grami to co 3dfx kiedys;) Nie moge sie doczekac na jakis symulator jazdy z wykorzystaniem PPU. hydro2 a ty znowu ciagle o swoim sprzecie w kazdym temacie:/ ble 1659819[/snapback] Co o moim sprzecie?Napisalem ogolnie,ze gra nie bedzie miala takich wymagan wysokich jakbysmy mysleli,pozatym obojetnie kiedy wyjdzie to i taqk kazdy z tego forum zmieni sprzet by mu poszla wiec o czym my tu mowimy - kazdy !!! (no powiedzmy 90% osob z dzialu gry i karty graficzne) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 hahaha żebyście sie nie zdziwili gra wyjdzie pewnie najwcześniej w 2007r. a w tedy to wasze kompy będą low low low low low endowe. więc co wy piszecie za głupoty. fear wam zwalnia a wygląda kiepsko w porównaniu do tego tech dema!!! 1659773[/snapback] Uważam, że PPU, które w liczeniu m.in. fizyki jest mniej więcej 1000x szybsze od średniego P4 czy A64, da stosownego kopa każdemu kompowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 no calkiem calkiem to wyglada, jezeli premiera ma byc 2007 to o sprzecie dyskusja jest poprostu bezsensu. Przeciez 2 lata w tej branzy to przepasc. Pamietam jak poraz pierwszy zobaczylem screeny i potem nagranie z gry w HL2 to tez sie martwilem o swoj sprzet, jak juz byla HL2 mozna bylo spokojnie pograc, wiec bez obaw ludziska.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 no calkiem calkiem to wyglada, jezeli premiera ma byc 2007 to o sprzecie dyskusja jest poprostu bezsensu. Przeciez 2 lata w tej branzy to przepasc. Pamietam jak poraz pierwszy zobaczylem screeny i potem nagranie z gry w HL2 to tez sie martwilem o swoj sprzet, jak juz byla HL2 mozna bylo spokojnie pograc, wiec bez obaw ludziska.... 1660343[/snapback] Wlasnie o to mi chodzi.Jak wyjdzie FC2 to bedziecie sie martwili czy Wam pojdzie gra z grafika najnowszego filmu Final Fantasy bo Far Cry 2 kazdemu bedzie chodzil tak jak dzis jedynka :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szumi Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 Podzielam zdanie wielu osob ze prezentowana fizyka w tym filmiku bedzie wymagac super mocnego cpu albo ppu. poza tym nie wiadomo czy to bylo realtime czy tylko wideo. grafa niby wygladala jak w jedynce tylko miala dodane kilka efektow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 Czy Wy aby nie przesadzacie? A64 w zupełności wystarczy nie mówiąc już o PPU. A co tam takiego wielkiego pokazali? Rozpadający się budynek? I to ma niby wymagac kosmicznej mocy? No nie przesadzajmy. Jak wychodził HL2 to też miał wymaga niewiadomo jakiego proca bo ta fizyka itp i co? Chodzi na zwykłych antkach 1,5GHz i kartach ze średniej półki (teraz już LOW END :-P ). To samo będzie z FC2. Myślicie, że zrobią grę tylko dla bogaczy na sprzęty High End? Napewno nie!!! Ale martwi mnie tylko to, że zaczynają się chwalic. Pokazali filmiki, które zachęciły publikę, presja ze strony graczy będzie większa i wyczekiwanie na idealny tytuł. A jak założenia się nie spełnią to wszyscy się zawiodą i później każdy będzie psioczył, że to bubel itp. Mogli siedziec cicho tak jak przy jedynce. Wyszedł niespodziewanie i wedłóg mnie zrobił największą furorę. Tak szumnie zapowiadany HL2 już stracił na swojej urodzie nie wpomnę już o Doomie3 :lol2: i kompletnej klapie. A miało byc tak pięknie. Ale czekam z Wami równie niecierpliwie :D i życzę mu jak najlepiej bo to była dla mnie gra przełomowa po DN3D i Unrealu. Pozdro :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 To jasne, że były to sceny z gameplay'u, żadne rendery ani video. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 Nigdzie tak nie powiedziałem. Widac, że to z gry. Chodzi mi o to, że nie powinni robic szumu zanim nie ukończą gry. Zobaczcie na stalkera. Boja sie wydac bubla i odkładaja premiere. A ludzi zaczyna to nudzic. :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 (edytowane) niektórzy z was przesadzaja .. to jest w sumie zwykly farcry.. rozbudowali tylko cienie i te fizyke krzaków oraz dodano kilka ofektów swietlnych.. to nie ejst rewolucja.. to rozwiniecie engine'u ... takie demo technologiczne na video .. :> a ta ciezarówka wyglada w sumie bardzo podobnie jak te filmiki z prezentacji Ageia czy jak sie nazywala ta karta PPU Edytowane 21 Września 2005 przez Chaos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 A ja tą fizykę krzaków widzę tak: Normalnie działają wg. skryptów. Fizyka włącza się dopiero wtedy gdy jakiś inny obiekt je dotknie. Oszczędzają sporo mocy a efekt jest niezły. Ot problem fizyki już rozwiązałem. :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 Podniecamy sie grafika z FC2, a tymczasem gra ma wyjsc w 2007 roku (jak dobrze pojdzie), a w 2004 roku przy premierze 3dmark2005 byl on tworzony specjalnie zeby sprawdzic czy nam sprzet wystarczy do gier z 2006. 2006 za pasem, a gdzie tu grafika jak w 3dm05 ? Pewnie w 2008 jeszcze takiej nie bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 mnie sie podoba zmiana por dnia i volumetryczne chmurki;] ogien tez fajnie zrobiony, krzaki w sumie takie mogly juz byc dawno..... ciekawe czy bedzie mozna rozwalic jakies drzewko przy pomocy jakiegos mat wybuchowego - i nie mowie tu o granatach bo to byly lol.... probojcie granatem skosic jakas 10metrowa lipe.... tylko kora odejdzie huehehehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulburner Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 Moim zdaniem fizyka zaprezentowana na filmiku absolutnie nie będzie wymagać PPU - nie widziałem w tym nic aż tak strasznie wymagającego. Roślinność w grach to zwykły model z przeźroczystą teksturą, przez co można patrzeć między liściami. W czym problem, aby model paproci był "ragdoll"? Dziś na procu XP2000+ mogę wysadzić w powietrze 10 ludzi w HL2 i symulacja ragdolls wcale nie powoduje slide show. Również fizyka rozwalającego się budynku nie wydaje mi się aż tak skomplikowana i wymagająca. O ile procek typu Xp2000+ może dostać zadyszki, to już taki Sempron 3200+ 64bit da radę ;) Zmienna pogoda to już nieco inna bajka - nie mam pojęcia jaką technikę oświetlenia stosuje CryEngine, ani jak wygląda kompilacja map (jeśli w ogóle istnieje). Zobaczymy jak na naszych kompach będzie działać Half-Life 2: The Lost Coast. Chcę zwrócić uwagę, iż cała mapa The Lost Coast jest oświetlona _tylko_ jednym źródłem światła (słońce). Cienie - myślę, że i z tym poradzi sobie karta typu Radeon 9800, gdyż wątpię, aby wykorzystano technikę znaną np. z Doom3. Na 100% działa tutaj sobie jakiś prosty shader 2.0 ;) To chyba tyle mojego komentarza dot. CryEngine 2 - zobaczymy jak to wyjdzie w praniu ;) ps - zastosowanie PPU w nowych grach intensywnie wykorzystujących fizykę nie będzie wyglądało tak, jak ma to miejsce np. z pixel shader 3.0, czyli nie będzie wymagać koniecznie do pracy hardware'owego wsparcia. Może to wyglądać tak, że bez PPU jednocześnie można rozwalić tylko jeden budynek (podczas tego zawieszona jest symulacja krzaczków), a z kartą PhysX na pokładzie będzie można jednocześnie wysadzić 3 budynki i fruwające cegły, opadając na liście drzew będą je realistycznie zaginać :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 Chcecie zobaczy prawdziwą fizykę??? :D To zobaczcie: http://www.airtightgames.com/currentproject.html PS. Link zapodany z komentarzy o PhysicX przez jednego z userów FC2 z swoją fizyką się nie umywa! :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 Kopara na ziemi ;) szykuje się rewolucja na miarę 3dfx ( mówie o PhysX :P ). Aż mi się łezka kręci jak sobie te czasy przypomnę, co to się wtedy działo.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2005 To nie bedzie zadna rewolucja. Po prostu bedzie to wchodzilo stopniowo w miare mozliwosci sprzetu i nawet nie spostrzezemy kiedy sie pojawi, a czasy HL2 bedziemy traktowac z przymruzeniem oka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 22 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2005 To będzie rewolucja i nie będzie "wchodzić" stopniowo- od tego jest PhysicX i jego niesłychane możliwości odciążenia cpu przy obliczeniach odpowiadających za fizykę. Stopniowo to by wchodziło, gdyby developerzy bazowali tylko na rozwoju cpu. I mimo, że taki mój a64 4200+ do słabych nie należy, to "kopa" w postaci PhysicX chętnie mu sprawię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulburner Opublikowano 22 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2005 Tia, żeby jeszcze te karty PhysX były tanie :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SamoDobro Opublikowano 13 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2005 Zbierac na nowe karty graficzne!! :) 1657882[/snapback] nie lepiej kupic nowego Xa albo PS3? taniej wyjdzie przynajmniej a wydajnosc lepsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 13 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2005 nie lepiej kupic nowego Xa albo PS3? taniej wyjdzie przynajmniej a wydajnosc lepsza 1697606[/snapback] W gry FPP (zwlaszcza w ta) nie wyobrazam sobie grac na padzie.Sa ludzie,ktorym to swietnie idzie,jednak to jednostki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...