Skocz do zawartości
nrl

Far Cry 2

Rekomendowane odpowiedzi

Ajajajaj.Tak jak jedynka zachwycila niemal wszystkim tak dwojka zrobi to samo,ale 2x lepiej.Najbardziej oczywiscie podobal mi sie motyw z ciezarowka.Zeby obliczyc taka fizyke to chyba trza bedzie wciagnac ta karte od fizyki a proc ram i grafa mysle ze spokojnie wy wystarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie no...

 

myślę że sprzęt Sulaco powinien dać radę takiej grze...a my - my składajmy na nowy sprzęt...

 

Mnie najbardziej rozwaliły otwarte przestrzenie...zasięg wzroku pewnie ok 2-4 km :D

1659062[/snapback]

Ja tam uwazam ze mi pojdzie w przyzwoitych detalach.Grafika nie jest powalajaca ale zajebista.Jednak bardziej mnie martwi fizyka,ze bedziw wymagala poteznego proca,jednak mysle ze moj mi w pelni wystarczy Edytowane przez hydro2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, że mój sprzęt + 1,5GB RAM dałby rady, gdybym miał PPU. No i zasilacz... ze 400W. PPU to podstawa. Podejżewam, że niedługo debiutujący DX9.0L będzie miał wsparcie właśnie dla PPU (wchodzi na rynek pod koniec tego roku).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam uwazam ze mi pojdzie w przyzwoitych detalach.Grafika nie jest powalajaca ale zajebista.Jednak bardziej mnie martwi fizyka,ze bedziw wymagala poteznego proca,jednak mysle ze moj mi w pelni wystarczy

1659611[/snapback]

 

Ja uważam, że mój sprzęt + 1,5GB RAM dałby rady, gdybym miał PPU. No i zasilacz... ze 400W. PPU to podstawa. Podejżewam, że niedługo debiutujący DX9.0L będzie miał wsparcie właśnie dla PPU (wchodzi na rynek pod koniec tego roku).

1659652[/snapback]

hahaha żebyście sie nie zdziwili gra wyjdzie pewnie najwcześniej w 2007r. a w tedy to wasze kompy będą low low low low low endowe. więc co wy piszecie za głupoty. fear wam zwalnia a wygląda kiepsko w porównaniu do tego tech dema!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od stworzenia silnika, do powstania gry jest jeszcze bardzo dluga droga. Zwroccie uwage, ze zaprezentowano nam to co chcieli tworcy. Skad wiecie, ze silnik jest taki rewelacyjny? Pokazano pare elementow, czegos co sie bardzo dobrze zapowiada. Obawiam sie, ze przy tak zlozonym przedsiewzieciu crytek nieuniknie wielu bugów. Oczywiście mam nadzieję, że wyeliminują ich tak wiele, jak tylko się da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglada to rewelacyjnie. Wreszcie jakies nowe rozwiazania. Karta PPU moze zrobic z grami to co 3dfx  kiedys;) Nie moge sie doczekac na jakis symulator jazdy z wykorzystaniem PPU.

hydro2 a ty znowu ciagle o swoim sprzecie w kazdym temacie:/ ble

1659819[/snapback]

Co o moim sprzecie?Napisalem ogolnie,ze gra nie bedzie miala takich wymagan wysokich jakbysmy mysleli,pozatym obojetnie kiedy wyjdzie to i taqk kazdy z tego forum zmieni sprzet by mu poszla wiec o czym my tu mowimy - kazdy !!! (no powiedzmy 90% osob z dzialu gry i karty graficzne)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahaha żebyście sie nie zdziwili gra wyjdzie pewnie najwcześniej w 2007r. a w tedy to wasze kompy będą low low low low low endowe. więc co wy piszecie za głupoty. fear wam zwalnia a wygląda kiepsko w porównaniu do tego tech dema!!!

1659773[/snapback]

Uważam, że PPU, które w liczeniu m.in. fizyki jest mniej więcej 1000x szybsze od średniego P4 czy A64, da stosownego kopa każdemu kompowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no calkiem calkiem to wyglada, jezeli premiera ma byc 2007 to o sprzecie dyskusja jest poprostu bezsensu. Przeciez 2 lata w tej branzy to przepasc. Pamietam jak poraz pierwszy zobaczylem screeny i potem nagranie z gry w HL2 to tez sie martwilem o swoj sprzet, jak juz byla HL2 mozna bylo spokojnie pograc, wiec bez obaw ludziska....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no calkiem calkiem to wyglada, jezeli premiera ma byc 2007 to o sprzecie dyskusja jest poprostu bezsensu. Przeciez 2 lata w tej branzy to przepasc. Pamietam jak poraz pierwszy zobaczylem screeny i potem nagranie z gry w HL2 to tez sie martwilem o swoj sprzet, jak juz byla HL2 mozna bylo spokojnie pograc, wiec bez obaw ludziska....

1660343[/snapback]

Wlasnie o to mi chodzi.Jak wyjdzie FC2 to bedziecie sie martwili czy Wam pojdzie gra z grafika najnowszego filmu Final Fantasy bo Far Cry 2 kazdemu bedzie chodzil tak jak dzis jedynka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podzielam zdanie wielu osob ze prezentowana fizyka w tym filmiku bedzie wymagac super mocnego cpu albo ppu. poza tym nie wiadomo czy to bylo realtime czy tylko wideo. grafa niby wygladala jak w jedynce tylko miala dodane kilka efektow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy Wy aby nie przesadzacie? A64 w zupełności wystarczy nie mówiąc już o PPU. A co tam takiego wielkiego pokazali? Rozpadający się budynek? I to ma niby wymagac kosmicznej mocy? No nie przesadzajmy. Jak wychodził HL2 to też miał wymaga niewiadomo jakiego proca bo ta fizyka itp i co? Chodzi na zwykłych antkach 1,5GHz i kartach ze średniej półki (teraz już LOW END :-P ). To samo będzie z FC2. Myślicie, że zrobią grę tylko dla bogaczy na sprzęty High End? Napewno nie!!!

 

Ale martwi mnie tylko to, że zaczynają się chwalic. Pokazali filmiki, które zachęciły publikę, presja ze strony graczy będzie większa i wyczekiwanie na idealny tytuł. A jak założenia się nie spełnią to wszyscy się zawiodą i później każdy będzie psioczył, że to bubel itp. Mogli siedziec cicho tak jak przy jedynce. Wyszedł niespodziewanie i wedłóg mnie zrobił największą furorę. Tak szumnie zapowiadany HL2 już stracił na swojej urodzie nie wpomnę już o Doomie3 :lol2: i kompletnej klapie. A miało byc tak pięknie. Ale czekam z Wami równie niecierpliwie :D i życzę mu jak najlepiej bo to była dla mnie gra przełomowa po DN3D i Unrealu.

 

Pozdro :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niektórzy z was przesadzaja .. to jest w sumie zwykly farcry.. rozbudowali tylko cienie i te fizyke krzaków oraz dodano kilka ofektów swietlnych.. to nie ejst rewolucja.. to rozwiniecie engine'u ...

 

takie demo technologiczne na video .. :>

 

a ta ciezarówka wyglada w sumie bardzo podobnie jak te filmiki z prezentacji Ageia czy jak sie nazywala ta karta PPU

Edytowane przez Chaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podniecamy sie grafika z FC2, a tymczasem gra ma wyjsc w 2007 roku (jak dobrze pojdzie), a w 2004 roku przy premierze 3dmark2005 byl on tworzony specjalnie zeby sprawdzic czy nam sprzet wystarczy do gier z 2006.

2006 za pasem, a gdzie tu grafika jak w 3dm05 ?

Pewnie w 2008 jeszcze takiej nie bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie sie podoba zmiana por dnia i volumetryczne chmurki;]

ogien tez fajnie zrobiony, krzaki w sumie takie mogly juz byc dawno.....

ciekawe czy bedzie mozna rozwalic jakies drzewko przy pomocy jakiegos mat wybuchowego - i nie mowie tu o granatach bo to byly lol.... probojcie granatem skosic jakas 10metrowa lipe.... tylko kora odejdzie huehehehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem fizyka zaprezentowana na filmiku absolutnie nie będzie wymagać PPU - nie widziałem w tym nic aż tak strasznie wymagającego.

 

Roślinność w grach to zwykły model z przeźroczystą teksturą, przez co można patrzeć między liściami.

W czym problem, aby model paproci był "ragdoll"?

Dziś na procu XP2000+ mogę wysadzić w powietrze 10 ludzi w HL2 i symulacja ragdolls wcale nie powoduje slide show.

 

Również fizyka rozwalającego się budynku nie wydaje mi się aż tak skomplikowana i wymagająca. O ile procek typu Xp2000+ może dostać zadyszki, to już taki Sempron 3200+ 64bit da radę ;)

 

Zmienna pogoda to już nieco inna bajka - nie mam pojęcia jaką technikę oświetlenia stosuje CryEngine, ani jak wygląda kompilacja map (jeśli w ogóle istnieje). Zobaczymy jak na naszych kompach będzie działać Half-Life 2: The Lost Coast. Chcę zwrócić uwagę, iż cała mapa The Lost Coast jest oświetlona _tylko_ jednym źródłem światła (słońce).

 

Cienie - myślę, że i z tym poradzi sobie karta typu Radeon 9800, gdyż wątpię, aby wykorzystano technikę znaną np. z Doom3. Na 100% działa tutaj sobie jakiś prosty shader 2.0 ;)

 

To chyba tyle mojego komentarza dot. CryEngine 2 - zobaczymy jak to wyjdzie w praniu ;)

 

 

ps - zastosowanie PPU w nowych grach intensywnie wykorzystujących fizykę nie będzie wyglądało tak, jak ma to miejsce np. z pixel shader 3.0, czyli nie będzie wymagać koniecznie do pracy hardware'owego wsparcia. Może to wyglądać tak, że bez PPU jednocześnie można rozwalić tylko jeden budynek (podczas tego zawieszona jest symulacja krzaczków), a z kartą PhysX na pokładzie będzie można jednocześnie wysadzić 3 budynki i fruwające cegły, opadając na liście drzew będą je realistycznie zaginać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To będzie rewolucja i nie będzie "wchodzić" stopniowo- od tego jest PhysicX i jego niesłychane możliwości odciążenia cpu przy obliczeniach odpowiadających za fizykę.

 

Stopniowo to by wchodziło, gdyby developerzy bazowali tylko na rozwoju cpu. I mimo, że taki mój a64 4200+ do słabych nie należy, to "kopa" w postaci PhysicX chętnie mu sprawię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie lepiej kupic nowego Xa albo PS3?

taniej wyjdzie przynajmniej a wydajnosc lepsza

1697606[/snapback]

W gry FPP (zwlaszcza w ta) nie wyobrazam sobie grac na padzie.Sa ludzie,ktorym to swietnie idzie,jednak to jednostki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...