Jump to content
Sign in to follow this  
cavarr

[gpu] Thermalright Hr-03/plus/gt/gtx

Recommended Posts

A czy ten cooler Thermalright HR-03 zmieści się w stosunkowo wąskiej obudowie Chieftec Dragon MIDI? Obawiam się,że przez wystające rurki nie będę mógł zamknąć bocznej blachy. Obudowa ma szerokość 180 mm. Karta grafiki to Gigabyte GF 7600GS. Cooler chcę umieścić nad kartą - jak widać jest tam dużo wolnego miejsca.

 

Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy ma ktos jakies namiary na tanie zrodlo zakupu HR-03 rev.A?

Na razie najtaniej znalazlem na allegro za 135 PLN ale moze gdzies jest jeszcze taniej pls o info

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy ma ktos jakies namiary na tanie zrodlo zakupu HR-03 rev.A?

Na razie najtaniej znalazlem na allegro za 135 PLN ale moze gdzies jest jeszcze taniej pls o info

135 zł to i tak tanio jak na cooler o takiej jakości, za mniej bym na Twoim miejscu nie oczekiwał. Ponawiam za to pytanie: wejdzie do budy 180 mm ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio HR-03 potaniały średnio o 30 zł (zarówno rev A jak i plus).

 

Niedawno stałem się szczęsliwym posiadaczem E-vga GeForce 8800 GTS (wcześniej miałem MSI 7900GTO - z której byłem zadowolony i nie zamierzałem się pozbywać w oczekiwaniu na Geforce 9 ale brat przywióźł mi okazyjnie tanio 8800 z USA).

Na stockowym chłodzeniu odpaliłem kartę na 600/2000 - poszło wszystko bez problemu dalej nie próbowałem. Tradycyjnie zamówiłem HR-03 (teraz plus wcześniej miałem rev A) do tego wentyl 120 mm i dopiero wtedy zacząłem głębsze testy.

Przesuwałem coraz dalej suwak w riva tunerze i oczom nie wierzyłem. Max wyniki jakie osiągnąłem to 700/2050. Gdybym pobawił się vmodami to pewnie uzyskałbym ponad 50% przyrostu wydajności dla core albo i więcej !!!. Powyżej nie wyrabiają shadery więc może pobawię się biosem i ustawię trochę niższe delta dla shaderów aby ROPy pracowały więcej niż 700 Mhz.

 

Temp w iddle 45 C w stressie 55-60 C. Rdzeń smarowałem AS5 bo jego ogromna wielkość skutecznie zniechęciała mnie do pracochłonnego nakładania CLP

 

Oczywiście nie twierdzę że świetne wyniki to tylko zasługa tylko HR-03. Trafiłmi się dobry egzemplarz co w połączeniu z HR-03 powoduje że w 3DMark 2006 mam prawie 12000 pkt

(Core2D e6400@3,6 Ghz, Asus P5B Deluxe, 2x1 GB Patriot 44412) oczywiście reszta chłodzenia (CPU, mosfety, NB) też Thermalright.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena HR-03 GT narazie jest z kosmosu. Praktycznie niczym nie różni się od Hr-03 plus a droższy o 20% oraz droższy od Hr-03 rev A o 50% (60 zł za 2 dodatkowe heat-pipe ???)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam zamiar zmieni kartę graficzna z radeona x1950pro na albo radeona 3850/70 lub geforce 8800gt. Posiadam wersje HR-03 i ciekawi mnie to czy pasuje on na geforce 8800 GT. Zakladał ktoś go na te kartę. Jesli sie rózni tylko dodatkowymi radiatorkami na uklad zasilajacy i innymi radiatorkami na ram oraz dwoma dodatkowymi rurkami to nie ma sensu wymieniac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretycznie HR-03/HR-03 rev A można założyć na 8800GT. Na 8800GT nie pasuje oczywiście HR-03 plus (który pasuje tylko do 8800GTS/GTX).

HR-03 GT różni się od HR-03 zwykłego trochę innym backplate, oczywiście inne radiatorki na układziki na karcie i 2 heat-pipe więcej (tak jak w PLUS). Sam Thermalright pisze że można zwykłego HR-03 załozyć na 8800GT ale nie poleca tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretycznie HR-03/HR-03 rev A można założyć na 8800GT. Na 8800GT nie pasuje oczywiście HR-03 plus (który pasuje tylko do 8800GTS/GTX).

HR-03 GT różni się od HR-03 zwykłego trochę innym backplate, oczywiście inne radiatorki na układziki na karcie i 2 heat-pipe więcej (tak jak w PLUS). Sam Thermalright pisze że można zwykłego HR-03 załozyć na 8800GT ale nie poleca tego.

Wiadomo, w końcu jest sporo tańszy od HR-03 GT ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy ma ktos jakies namiary na tanie zrodlo zakupu HR-03 rev.A?

Na razie najtaniej znalazlem na allegro za 135 PLN ale moze gdzies jest jeszcze taniej pls o info

Kumpel :wink:

 

clik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten HR-03 GT jest bardzo nieopłacalny.

Można poskładać wydajne i ciche WC za 200-250zł

Edited by Damikor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten HR-03 GT jest bardzo nieopłacalny.

Można poskładać wydajne i ciche WC za 200-250zł

To składaj :)

Stosunek ceny do wydajności to domena Arctic Cooling, Scythe czy innych firm... ale na pewno nie Thermalrighta. Ta firma nigdy nie produkowała niczego, co by miało być szczególnie opłacalne.

 

Pozdrawiam

Edited by Labovsky

Share this post


Link to post
Share on other sites

To składaj :)

Stosunek ceny do wydajności to domena Arctic Cooling, Scythe czy innych firm... ale na pewno nie Thermalrighta. Ta firma nigdy nie produkowała niczego, co by miało być szczególnie opłacalne.

 

Pozdrawiam

oj stostunek wydajnosc / jakosc / cena jest w przypadku tego producenta na bardzo wysokim poziomie - plamisz honor czlonka klubu milosnikow marki TR ;)

 

EDIT:

Na dniach bede mial sie okazje przekonac jak dziala HR-03+ w polaczeniu z HR-11

 

post-106822-1194552233_thumb.jpg

Edited by Slow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slow, pardon, nic nie plamię. :)

Nie ma co udawać, że Thermalright robi rzeczy opłacalne. Jakościowo jest praktycznie nie do pobicia, ale stosunek cena do wydajności mimo wszystko jest jednym z najsłabszych.

 

Bardzom ciekawy ileż da ten HR-11 :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

szkoda ze z hr-11 nie da sie ustawic hr-03 tak aby byl "nad karta" no ale problem nie kompatyblinych back platow rozwiazail gdyby kosztowalo tka ze 50 pln i hr03+ to by sie bardziej oplacal od gt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kumpel :wink:

 

clik

dzieki za info, ale w miedzy czasie pojawila sie wersja GT (bo wlasnie bede to montowac na 8800GT) wiec sie wstrzymam z rev. A i kupie konkretnie juz pod 8800GT, tylko na razie cena wersji GT na Zenfiscie odstrasza 199 PLN w stosunku do ok. 125 PLN rev. A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 2900XT i mozliwosc zakupu takiego chlodzenia - http://www.allegro.pl/item273119015_therma...dla_gf8800.html za 70 zl , normalnie dla mojej grafy powinno byc takie - http://www.allegro.pl/item273807302_therma...a_hd2900xt.html , pomijam kwestia otworow montazowych ( o ile takie sa , dokladnie sprawdze ) ale jak widac pod 2900XT roznica w tkwi w powierzchni styku radiatora z gpu - ma takie kwadrata pod katem wypukly a nie plaski jak 8800 - czy da rade i sprawdzi sie w ogole , kupno tego po 8800 + dolozenia alu/miedzianej plytki ktora wypelnila by to uwypuklenie i byla ksztaltu gpu na radku 2900xt ? Boxowe chlodzenie jest gloscne :/ a 200 zl na to pod 2900xt nie wywale , wszelkie rady mile widziane ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy to prawda, że do 8800GS pasuje HR-03 GT? Czy można dokupić jakąś zapinkę do rev. A aby chłodzenie pasowało do 8800GS (8800GT)?

 

Informacje czerpałem stąd KLIK

if you have an 8800GT, 8800GTS, 8800GS, HD3870 or HD3850, the Thermalright HR-03 GT provides the best cooling solution for your card

EDIT na stronie producenta w tabelce kompatybilności rev A nie znalazłem 8800 GS

Edited by Kaz!o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwykły hr-03 pasuje na 8800gs, Bezbronny wrzucał fotki w temacie o tej karcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomo już, że w ofercie Thermalrighta pojawi się nowa odsłona telenoweli spod znaku HR-03 o trudnym do rozgryzienia oznaczeniu "GTX". Na stronie Thermalrighta nie ma jeszcze żadnych informacji na ten temat poza notką w liście kompatybilności coolerów HR-03 wyglądającą następująco:

post-134857-1214303769_thumb.jpg

 

Szkoda, bo myślałem, że HR-03 Plus będzie się nadawał :(

Choć w gruncie rzeczy wcale nie jest powiedziane, że nie... dopóki ktoś tego nie sprawdzi :rolleyes:

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Labovsky już sprawdzili. Zapinki z HR03 GT i HR03 PLUS nie pasują :rolleyes:

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

Dobra i teraz pytanie za 100pkt. czemu one nie pasuja? Inny rozstaw otworow, czy szerokosc blaszek sie nie zgadza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra i teraz pytanie za 100pkt. czemu one nie pasuja? Inny rozstaw otworow, czy szerokosc blaszek sie nie zgadza?

Drogi Rybo, to pytanie z cyklu "co jest na zdjęciu". Przyjrzyj się - to widać, co nie pasuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cale chlodzenie po przekatnej to by chyba nie weszlo... ;) Zapominasz o HP wychodzacych z jednej strony, ktore musza zmiescic sie miedzy nozkami zapinki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogi Rybo, to pytanie z cyklu "co jest na zdjęciu". Przyjrzyj się - to widać, co nie pasuje :)

ok, juz widze, wczesniej poprostu nie na to co trzeba sie patrzylem :D

 

Nikt nie probowal montowac po przekatnej? :huh:

Hmmm, jezeli chodzi o zapinke, to raczej nie wejdzie, ale to tylko tak po zdjeciu widac... pozatym jak powiedzial costi, nie da rady przez HP.

 

Ale ja k...... nie mam HP, a kontenery drogie byly :damage_wall:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.