krzyysiu Opublikowano 2 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2006 Witam! Mam w domu PeCeta i laptopa, oba połączone są z netem przez modem livebox TP. Oprócz podziału łącza chciałbym jeszcze zrobić sieć Wi-Fi. Można jakoś zrobić żeby livebox robił za serwer? Czy musze go zrobić na którymś z kompów? Jak to drugie to czy włączenie sieci nie uniemożliwi połączenie z netem? Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 3 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2006 Ale jaki serwer? BO piszesz nie zrozumiale. Livebox pozwala tworzyc siec wi-fi. Wkladasz do kompow anteny instalujesz oprogramowaie i dziala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyysiu Opublikowano 3 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2006 (edytowane) Wybacz, ale jestem w tej dziedzinie początkujący. Mam już internet Wi-Fi, ale chciałem jeszcze zrobić sieć pomiędzy komputerami. Tak żeby się nawzajem widziały w otoczeniu sieciwym i można było miedzy nimi przesyłać pliki. Poprostu pytam, jak to najlepiej zrobić? Oba komputery mają Wi-Fi, z adaptera dołączonego do liveboxa nie kożystam. EDIT: I jeszcze jedno pytanie. Czy nie będzie przeszkadzać, na jednym jest Win XP z SP2, a na drugim SP1? Edytowane 3 Października 2006 przez krzyysiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...