rendolf Opublikowano 4 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2006 (edytowane) Witam od wczoraj od ok godziny 18 zaczela mi sie rozlaczac neostrada.... robie cos w internecie i nagle lacze zostaje przerwae a dioda na modemie zaczyna migac.... jedyne co pomaga to podniesienie na chwile sluchawki od telefonu i po chwili dioda przestaje migac... rozlaczenia wystepuja mniej wiecej co 5-30 minut... dodatkowo gdy dioda przestaje migac przy probie polaczenia wystepuje blad haslo uzytkownika jest niewlasciwe czy cos w tym stylu. dopiero po 20ktorejs probie polaczenia "zaskakuje". na kolejne 5-30minut :/ reinstalowalem sterowniki nic niepomaga ... co mam zrobic? moze czegos niedopowiedzialem co jest dosyc istotne jesli tak to prosze o pytanie. Edytowane 4 Października 2006 przez rendolf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuruś Opublikowano 4 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2006 Gdzie mieszkasz? Pewnie masz daleko do centrali tepsy, a te ich modemy są nędznej jakości. Jaki masz modem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rendolf Opublikowano 4 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2006 Mieszkam w Warszawie... modem to speedtouch thomsona... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armo Opublikowano 6 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2006 W pudelku z neostrady jest filrt do podlaczenia do telefonu, podlaczyles go ? Odlacz telefon z lini telefonicznej i sprawdz czy dalej sie rozlancza. Odinstaluj NeostradeTP i zainstaluj TEN program. Jesli problem sie powtarza to dzwon: 0800 102 102, moze po godzinie czekania uda Ci sie polaczyc z "konsultantem" ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...