Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8800 GTX / GTS

Rekomendowane odpowiedzi

a jakie bzdury w opisie

 

ilość potoków renderujących 20

ilość jednostek PixelShader 96

ilość jednostek VertexShader 96

co w tym takiego...bzdurnego ? czy cos sie nei zgadza,chyba poprawny opis,nie ?czy czegos nie rozumiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co w tym takiego...bzdurnego ? czy cos sie nei zgadza,chyba poprawny opis,nie ?czy czegos nie rozumiem.

Hyhy opis jest trochę niedokładny :) Można go przerobić na dokładny ładując LUB :lol2:

 

ilość potoków renderujących 20

ilość jednostek PixelShader 96

LUB

ilość jednostek VertexShader 96

:wink: pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rekord PL back to Team Poland :D

 

FOTO

 

X6800@X2P

Dual G80@X2L

Galaxy 680i

PDP XBLK 1000MHz

Be Quiet 500W B-) <---- mocarny PSU

Pozdrawiam.

ShackIT Crew przejmuje paleczke :

 

3Dmark05

 

Dołączona grafika

3Dmark03

 

Dołączona grafika

3Dmark01

 

Dołączona grafika

Podziekowania: Dla Sebastiana z EVGA za udostepnienie kart :) Wielkie dzieki !!!

Edytowane przez Malik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GTS ma 96 zunifikowanych shaderów, a nie osobnych jednostek pixel i vertex i 20 jednostek ROP :]

 

Hyhy opis jest trochę niedokładny :) Można go przerobić na dokładny ładując LUB :lol2:

 

ilość potoków renderujących 20

ilość jednostek PixelShader 96

LUB

ilość jednostek VertexShader 96

:wink: pozdro

heh wielkie sory,zwracam honory i tysiac zlotych :D xD ;)

BTW o co chodzi z tymi zunifikowanymi,czym sie roznia od zwyklych.

i czy taka ilosc vertexow i shaderow ,wrecz ogromna ,w porownaniu do np. radka X1950 Pro ,czy taka roznica jest widoczna i w czym ? d oczego sa te jednostki.I plz nie dawac mi linkow do google itp bo tam pisza "jezykiem naukowym" xD ze tak powiem,a ja chce na normalny jezyk jak to Kowalski Kowalskiemu tlumaczy :P ;)

thx in advance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh wielkie sory,zwracam honory i tysiac zlotych :D xD ;)

BTW o co chodzi z tymi zunifikowanymi,czym sie roznia od zwyklych.

i czy taka ilosc vertexow i shaderow ,wrecz ogromna ,w porownaniu do np. radka X1950 Pro ,czy taka roznica jest widoczna i w czym ? d oczego sa te jednostki.I plz nie dawac mi linkow do google itp bo tam pisza "jezykiem naukowym" xD ze tak powiem,a ja chce na normalny jezyk jak to Kowalski Kowalskiemu tlumaczy :P ;)

thx in advance

Na chłopski rozum.

Są to jednostki uniwersalne , które w zależności od potrzeb mogą pracowac jako pixel lub vertex.ma to tą zalete że poprzednio w kartach

podczas grania np karta się pociła bo brakowało jej vertexów , a pare jednostek pixel leżało odłogiem , albo odwrotnie.

W chwili obecnej karta używa jednostek w zależności od potrzeb aplikacji.

To tak ogólnie mówiąc....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ShackIT Crew przejmuje paleczke :

 

3Dmark05

 

 

 

3Dmark03

 

 

 

3Dmark01

 

 

 

Podziekowania: Dla Sebastiana z EVGA za udostepnienie kart :) Wielkie dzieki !!!

Brawa dla tego Pana w kapeluszu ;) GJ :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wigipedia says:

 

Pixel shader Pixel Shader jest programowalną jednostką odpowiadającą za wyliczanie koloru pikseli. Obecnie występuje w wersjach: 1.1, 1.3, 1.4, 2.0, 3.0. , 4.0.

 

Dodatkowo zaczyna rozwijać się wersja 4.0, jednakże mimo powstania pierwszych kart graficznych wspierających tą technologię,na razie jest niewiele gier wykorzystujących tę technologie.

 

 

Vertex shader

Vertex Shader jest jednostką odpowiadającą za wyliczanie położenia wierzchołków wielokątów w przestrzeni. Jednostka Vertex Shader zastąpiła stosowaną wcześniej jednostkę T&L (Transformation & Lighting Engine).

 

WTF ?!?!?! oO teraz prosze to na chlopski rozum xD bo pixel to jeszcze jakos ,ale vertex shader to ni ch&*@ zrozumiec :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wigipedia says:

 

Pixel shader Pixel Shader jest programowalną jednostką odpowiadającą za wyliczanie koloru pikseli. Obecnie występuje w wersjach: 1.1, 1.3, 1.4, 2.0, 3.0. , 4.0.

 

Dodatkowo zaczyna rozwijać się wersja 4.0, jednakże mimo powstania pierwszych kart graficznych wspierających tą technologię,na razie jest niewiele gier wykorzystujących tę technologie.

Vertex shader

Vertex Shader jest jednostką odpowiadającą za wyliczanie położenia wierzchołków wielokątów w przestrzeni. Jednostka Vertex Shader zastąpiła stosowaną wcześniej jednostkę T&L (Transformation & Lighting Engine).

 

WTF ?!?!?! oO teraz prosze to na chlopski rozum xD bo pixel to jeszcze jakos ,ale vertex shader to ni ch&*@ zrozumiec :?

Chodzi o to, że w pierwszych akceleratorach 3D (no może nie w takich pierwszych, bo bodajże od GF 256) zastosowano jednostkę T&L, za którą, przed jej wdrożeniem, odpowiadał procesor. Jej wprowadzenie znacznie poprawiło jakość grafiki i wydajność. W dzisiejszych czasach zamiast tego, stosuje się vertex shader :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ogolnie im wiecej tym lepiej,pixel jak i vertex shaderow..tak ? :P

Tak!

 

Pytałeś za co odpowiada Vertex Shader... Jak w grze czy innym programie 3D masz jakieś drzewo i poruszają się na nim liście lub wielką polanę porośniętą trawą która porusza się na wietrze to właśnie VS liczy ten ruch :wink: Sorki za OT :)

 

BTW. Malik jedziesz z koksem :D pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...