rafiki20 Opublikowano 11 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2007 wielka niepewnosc was ogarnia badzcie cierpliwi NV wypusci uklad taki ze ati nie podola nawet w crossfire mam na mysli to ze w smarkach i w wydajnosci w grach bedzie duza zobaczycie jeszcze wspomnicie moje slowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 11 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2007 Nie wiedziałem gdzie zapodać link , może tutaj :wink: http://theinquirer.net/default.aspx?article=40913 Także o dx10 na XP możemy zapomnieć definitywnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 12 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2007 http://www.camino.pl/opis.php3?ID=25191 ale sklep nieznany for miś faktycznie ladna cena Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 12 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) Także o dx10 na XP możemy zapomnieć definitywnie.No a Alky Project i Falling Leaf Systems? Zrobili już alphę DX10 na XP. Edytowane 12 Lipca 2007 przez Vennor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hirotaro Opublikowano 12 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) Mój 8800GTS 640 dziasiaj padł. Od tak sobie podczas Q4 stwierdził, że przestanie działać w trybie 3D :D Odsyłam kartę na gwarancji... Szkoda tylko, że nie poczekałem na dostawę BFG i wziąłęm tego GW... :( Ale wiele osób mówiło mi, że GW się znów poprawił w stosunku do tego co było 2 lata temu... Chociaż przecież karty wszystkie są od nVidii??? A selekcji chyba takiej nie robią??? Edytowane 12 Lipca 2007 przez Hirotaro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 12 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2007 No a Alky Project i Falling Leaf Systems? Zrobili już alphę DX10 na XP. i tak juz zostanie :D http://www.beyond3d.com/content/articles/55 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 12 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2007 i tak juz zostanie :D http://www.beyond3d.com/content/articles/55 Poczekamy do 2008 roku - wtedy ma się pojawić wersja oficjalna. DX10 i tak na razie nie zachwyca, więc czym się tu martwić. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 12 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2007 Poczekamy do 2008 roku - wtedy ma się pojawić wersja oficjalna. DX10 i tak na razie nie zachwyca, więc czym się tu martwić. :) to odpal sobie World in Conflict bete ... mnie zachwycił , woda , dym i wybuchy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 12 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) to odpal sobie World in Conflict bete ... mnie zachwycił , woda , dym i wybuchy.Może kiedyś (jak będzie DX10 na XP :lol2:) spróbuję, na razie jestem zajęty DiRT'em, który o dziwo chodzi u mnie znośnie (high, AAx4, 800x600 <_<, ale 22-28 FPS jest). Trzeba jednak przygotować się na zmianę, bo w nadchodzące tytuły chciałbym zagrać na większej ilości klatek na sekundę. Edytowane 12 Lipca 2007 przez Vennor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 12 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) No jestem w szoku poniżej testy DX10 ze wszystkim max możliwym , wielkościami textur itd / 4xAA i 16xCSAA AAx4 - obok ustawienie opcji. AAx16CSAA i gra zachowuje płynność podczas rozgrywki jak na RTS wystarczającą , w dx9 pod vistą min fps o 25% wyższy.ale to nie to. Edytowane 12 Lipca 2007 przez konio68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Na stronie Nvidii pojawiło sie nowe ntune obsługujące nowe stery 163.11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 No jestem w szoku poniżej testy DX10 ze wszystkim max możliwym , wielkościami textur itd / 4xAA i 16xCSAAa ja jestem ciekaw jak to chodzi na 2900 :huh: ztcw to ogolnie sie sypie, ale nic nie znalazlem o framerate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 (edytowane) a ja jestem ciekaw jak to chodzi na 2900 :huh: ztcw to ogolnie sie sypie, ale nic nie znalazlem o framerate.Heh mamy te same zainteresowania , też jestem ciekaw , g80GTX cienie i wyświetlanie tekur jest gicio AA16CSAA nawet piknie śmiga , pod DX10 obciąża mniej niż pod DX9 AA , Ogólnie moim zdaniem jest ok w 1280 płynność gry zachowana......ze wszystkim co mozliwe wyciągniętym ile się da , nawet wygładzanie.Podczas grania na multi , średnio 35fps , 85 max , 24 min mi wychodzi po obserwacjach.Zresztą dopiero po WIC widać możliwości i różnice DX10.... to jest piękne. Edytowane 13 Lipca 2007 przez konio68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Heh mamy te same zainteresowania , też jestem ciekaw , g80GTX cienie i wyświetlanie tekur jest gicio AA16CSAA nawet piknie śmiga , pod DX10 obciąża mniej niż pod DX9 AA , Ogólnie moim zdaniem jest ok w 1280 płynność gry zachowana......ze wszystkim co mozliwe wyciągniętym ile się da , nawet wygładzanie.Podczas grania na multi , średnio 35fps , 85 max , 24 min mi wychodzi po obserwacjach.Zresztą dopiero po WIC widać możliwości i różnice DX10.... to jest piękne. Ja już zasysam WIC :D , ciekawe jak to będzie na GTS :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Ja już zasysam WIC :D , ciekawe jak to będzie na GTS :DPrzy 640 będzie ok .Wejdz w temat gry tam ktoś zrobił na 640 test , na 320 tragedia w1280 pod DX10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Ta 4fps :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 (edytowane) Ta 4fps :mur:No co ty , przy 640 powinieneś mieć min ok 17 , średni ok 23-25 , i max ok 45. w teście z 16xCSAA i 16AF i wszystkim na max co się da.Przy 320 to miałbyś tak. Edytowane 13 Lipca 2007 przez konio68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 A to tam było 320 MB :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 A to tam było 320 MB :mur:teraz widzisz że opłacało się dopłacić do pamięci dla DX10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 teraz widzisz że opłacało się dopłacić do pamięci dla DX10. Na początku miałem kupić 320 MB ale trafiła si okazja na 640MB , ale kiedy to było w marcu jakos tak :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma1y Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 teraz widzisz że opłacało się dopłacić do pamięci dla DX10.czyli wcześniej tego nei było widać, teraz w dx10 wychodzi ze te 640mb będzie młócić 320? dx10 na pamięć wskakuje aż tak bardzo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 pożyjemy zobaczymy, wiem mówiłbym inaczej jakbym miał ver 640mb ale jedank wolałbym, zobaczyć testy z jakiejś gry w ver 1.0 pod DX10 :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 czyli wcześniej tego nei było widać, teraz w dx10 wychodzi ze te 640mb będzie młócić 320? dx10 na pamięć wskakuje aż tak bardzo?Tak ... w DX10 są większe rozdzielczośći textur , to jedno , a poza tym bardzej szczegółowe odzwierciedlenie otoczenia i efektów.Co za tym idzie potrzeba więcej mem.Lost Planet to konwersja , natomiast WIC to pierwsza gra pisana pod DX10 , dlatego też widać m/i duzą ruznicę w obydwu trybach.dopiero w tej gierce widać o ile lepiej wygląda DX10 od 9. w COH to był zwykły patch , który praktycznie duzo nie dawał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mafia35 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 (edytowane) Dużo szukać nie trzeba... Widać, że im więcej detali i wyższa rozdzielczość tym 320MB słabnie... Pierwsze dwa wyniki ze Stalkera, ostatnie COH. Wykresy zaczerpnięte z benchamark.pl Edytowane 13 Lipca 2007 przez mafia35 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma1y Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 pożyjemy zobaczymy, wiem mówiłbym inaczej jakbym miał ver 640mb ale jedank wolałbym, zobaczyć testy z jakiejś gry w ver 1.0 pod DX10 :Pale jak założymy że 88GTS będzie minimum dla dx10 a jak sie potwierdzi tendencja że nówki gry pod dx10 tak się zachowują to niestety będzie źle :) ale patrząc trzeźwo to ma rację bytu i wydaje się logiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Dużo szukać nie trzeba... Widać, że im więcej detali i wyższa rozdzielczość tym 320MB słabnie... Pierwsze dwa wyniki ze Stalkera, ostatnie COH. Wykresy zaczerpnięte z benchamark.pl Swoją drogą RADEK deklasuje na tychwykresach GTSa, szczególnie w DX9. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carl Orff Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 łoo jezuuu. jak gtx bedzie w cenie gtsa 320. to sie kupi proste. po co wydawac TERAZ 2tys. (wiem, ze mozna taniej) skoro gier jak na lekarstwo. a jak sobie poradzi 8600 w WiC? :DD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SILAN Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 kiedy można spodziewać się obniżek seri 88... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Swoją drogą RADEK deklasuje na tychwykresach GTSa, szczególnie w DX9.DX10 w CoH to śmiech , po drugie włącz AA a zobaczysz jak radek mięknie , po 3 a grać bez AA to śmiech na sali... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 kiedy można spodziewać się obniżek seri 88... ? konkretna obnizka bedzie pewnie dopiero jak pojawi sie cos mocniejszego, druga bfg wyląduje u mnie w komputerze za tydzień :) niestety bede musial zrezygnowac z chlodzenie thermalrighta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...