qqrydza Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Spróbuj obniżyć (tam są 3 składowe, najpierw rozdzielczość terkstur) tekstury z extra na high. Problem w cod2 dotyczy raczej wszystkich kart poniżej 512MB po prostu. U ciebie są spadki rzędu np. z 50 do 30fps, czy coś więcej? To rzeczywiście jest z nimi coś nie tak. Mimo wszystko bym obniżył tekstury. Ja byłem bardzo zaskoczony jak ta gra zaczęła chodzić po zmianie sprzętu. Przeszedłem ją wcześniej na 6800 i zapuściłem tylko parę fragmentów z gry tak dla sprawdzenia wydolności nowych części. Wszystko włączone, dosłownie wszystko, aax4 dymy nie dymy no i tekstury wszystkie na max'a. Żadnych kompromisów. Wyznacznikiem był początek planszy jak jechałem siedząc na czołgu(ten moment gdy jedziemy przez miasto i za zakrętem rozwalają prowadzący konwój czołg, tam już poprzedni sprzęt sobie nie radził w niższych detalach, tekstury w niższej rozdzielczości i bez aa). Przypominam, że rozdzielczość to 1024x768. Nie przypominam sobie by były jakieś problemy w level'u z plażą. Jest jeszcze jedna opcja w grze poprawiająca wydajność jest nią optymalizacja dla sli. Daje przyrost nawet na pojedynczej karcie. :blink: Pozdro. Byłem wtedy podjarany :grin: 7900gt i miał tylko 256 ramu. Właśnie instaluje CoD2 i aż sprawdzę... i zagram z dziką roskoszą. :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 (edytowane) Byłem wtedy podjarany :grin: 7900gt i miał tylko 256 ramu. Właśnie instaluje CoD2 i aż sprawdzę... i zagram z dziką roskoszą. :-) Na karcie z 256MB miałem spadki do około 30 fps, a wystarczyło tekstury dać oczko niżej i poniżej 45 nie schodziło w tych samych misjach. Vram brakowało, bo systemowego dosyć mam. To była nocna misja w jakimś miasteczku z padającym deszczem, tak samo jakaś misja u ruskich, ale też nie pamiętam dokładnie, chyba ta z wysadzeniem budynku albo zaraz wcześniej. Edytowane 30 Sierpnia 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Godzina grania... najmniej 25fps ale takich momentów to raczej mały odsetek i pewnie nie od grafiki bo alt+tab nie zmienia ilości klatek... no i za chwilę już normalnie. Sterowniki 158.19 xp. Dajcie pacza z rozmyciem jak w nowym medalu. :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 (edytowane) ... Godzina grania... najmniej 25fps ale takich momentów to raczej mały odsetek i pewnie nie od grafiki bo alt+tab nie zmienia ilości klatek... no i za chwilę już normalnie. ... No właśnie tak samo jest na innych kartach i to jest zwyczajny niedobór vram, a nie wadliwe działanie kontrolera w tej grze akurat. Edytowane 30 Sierpnia 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daamain Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 ja gainwarda golden sample podnioslem 680/2200 tem. po godzinym stresie ---67c --fan chodzi na 60%. Te gainwardy pięknie chodzą ^^Czym obciazane? I "po" czy "w trakcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polonez Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Właśnie dostałem evga 8800gts 640MB i przy zamkniętej budzie temp bez obciążenia to trochę ponad 60c... Czy to aby nie za dużo??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolfszary Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Może się ktoś wypowiedzieć na temat 8800gts 640Mb od firmy BFG? Ja wiem tyle, że w PC projekcie jest 5 lat gwarancji na te karty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Bo BFG daje 5 lat gwarki zamiast badziewiastych gierek. Miałem w łapkach 2 bfgieki i obydwa trzymały podobny poziom oc patrz sygnaturka. 640- dziestka lepiej kręci się jeśli o pamiątki czasem ponad 2100mhz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian22 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Czy wy tez macie czesty problem z cieniami na tej grafie? U mnie np. w TR Anniversary cienie czasem dziwnie migoczą.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macek Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Czy wy tez macie czesty problem z cieniami na tej grafie? U mnie np. w TR Anniversary cienie czasem dziwnie migoczą....To już wina tej gry, nie karty.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian22 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 (edytowane) Mam nadzieje bo mam wrazenie ze moj GF 8800GTS cos dziwnie sie zachowuje....choc czytajac zagraniczne fora ludzie maja czesto problemy z teksturami itp.... w Colinie czasem mam dziwne plaszczyzny.....w Two Worlds cienie jakies takie...z ostrymi krawedziami ale poza tym karta chodzi dobrze np. w 3dm06....mam pytanko. czy podczas testow dx3d w dxdiag jak obraca sie ta kostka macie czasem taki przeskok w jej cieniowaniu? Chodzi mi o to ze bok ktory juz staje sie coraz bardziej niwodcozny nagle sie przyciemnia zamiast stopniowo...oczywiscie nie jest to efekt bardzo widoczny...trzeba sie przyjrzec.....na najnowszych sterach i tych beta tak samo mam....jesli to normalne to OK jesli nie to chyba trzeba reklamowac karte.....jest to efekt nie zależny od temperatury karty....takze to nie przegrzanie (i to mam max w stresie 85 st. jak juz wczesniej wspominalem)... Edytowane 30 Sierpnia 2007 przez Sebastian22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moloch Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Już niedługo kupuje MSI 8800GTS 640MB. Zdecydowałem się na tą kartę gdyż jest tania i od firmy MSI do której mam spore zaufanie. Macie jakieś ostateczne rady? Komentarze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2007 I co to da, że tak zostawisz w jednym miejscu bez ruchu? Problem "zapychania pamięci", jak sama nazwa wskazuje, dotyczy zapychania pamięci coraz to nowymi teksturami itp i zarazem nieudolnego czyszczenia ze starych danych. Alt+tab i pamięć wyczyszczona z nieużywanych śmieci, fps'y do góry. tak to wygląda z opisu użytkowników. Nie to to ja wiem, że stanie w jednym miejscu nie spowoduje wystąpienia błędu. COD'a 2 mam już włączonego przez 30 godzin, z czego grałem w niego jednorazowo jakieś 6 godzin i póxniej za drugim podejściem zdaje się, że 7 godzin (oczywiście esc'y ale bez wychodzenia do pulpitu) musiały być - nie usiedzę tyle czasu przy jednym. I oczywiście problemu nie ma. Nie wydaje się mi, żeby to była kwestia sterowników - gdyby to było raz poprawione to drugi raz nvidia by tego nie zepsuła. Zresztą dajcie linka gdzie nvidia się oficjalnie do tego faktu przyznaje, bo nie widziałem. Zagram jeszcze dłużej w jakąs gierkę i jeśli spadków nie zobaczę to uznam, że problem* (gwiazdka) nie występuje. Jedyną sytuacją, którą byłbym w stanie zrozumieć to problem z konkretnym chipsetem. Jak pracowałem w sklepie to pmiętam akcje któegoś chipsetu VIA z Radeonami, ale nie pamiętam czy były to 9200 / 9250 czy 9500 / 9600 - ale tam problem polegał na tym, że gry się po prostu wieszają, a nie jakieś złe zarządzanie pamięcią. Zatem - jest ktoś z GF'em 8800 i nForce'em 650 / 680, u którego ten problem występuje? Jakie chipsety mają osoby, o których problem występuje? Chciałbym tą sprawę wyjaśnić, ale ja u siebie problemu nie widzę, więc trudno jest mi potwierdzić jakiś problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2007 (edytowane) Trzeba było od stalkera albo obliviona zacząć, bo u nich to najczęściej występuje. Link był w temacie http://techreport.com/discussions.x/12877 Edytowane 31 Sierpnia 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2007 No właśnie tak samo jest na innych kartach i to jest zwyczajny niedobór vram, a nie wadliwe działanie kontrolera w tej grze akurat. Przestań już pisać [ciach!]ły. :wink: Gra dobrze chodzi i jeszcze wygląda. Poprzednie screen'y zawierały raczej najmniejsze ilości klatek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Trzeba było od stalkera albo obliviona zacząć, bo u nich to najczęściej występuje. Link był w temacie http://techreport.com/discussions.x/12877 Tej nocy spróbuję przemęczyć jedną z nich, ale to już zaczyna być trudne bo tutaj nie można grać metodą rambo ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian22 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Oto co dostałem od GALAXY Poland: "Witam Pana serdecznie. Problem migających tekstur absolutnie nie jest winą wadliwej karty. Jeśli urządzenie byłoby wadliwe, wtedy obraz zawieszałby się (podczas gdy muzyka w grze nadal byłaby aktywna), lub na ekranie zaobserwować mógłby Pan kolorowe kropki- to są najczęstsze objawy przegrzewającego się akceleratora. W przypadku gry Colin: DIRT migające tekstury są wynikiem samego silnika graficznego i nienajlepiej zoptymalizowanych sterowników. Problem ten jest mi znany, gdyż sam lubię tą grę i często w nią gram, a co za tym idzie także na ekranie mojego monitora pojawiają się różne anomalie. Pozostaje jedynie czekać na odpowiednie Forceware, które poprawią ten problem. Życzę miłego dnia i radości z użytkowania produktów Galaxy. Pozdrawiam. Igor Filipek Marketing Manager GALAXY TECHNOLOGY (Europe) LTD. tel. +48 12 633 42 99 fax.+48 12 633 43 04 mobile +48 602 649 049" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2007 hehe odpowiedź w stylu Ja: stuka mi coś w skrzyni biegów (Toyota Yaris - diesel) Pan:aaaa wiem ocb. tak powinno być bo skrzynie robia na Śląsku odpowiedź Pana Igora na poziomie 3-letniego szympansa i Ty dałes sobie taki kit wcisnąć ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawas Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam Mam problem z moją EVGA 8800GTS 320 MB - zobaczcie tutaj: http://img299.imageshack.us/img299/2927/bugiw8.jpg i http://img489.imageshack.us/img489/3122/bug2ak7.jpg Jak widac cien to jest jeden wielki kwadrat ;/Takie cos dzieje sie rowniez w Just Cause i w NFS:MW zaowazylem ze cienie "generują" się przed nosem i nie naturalnie znikają. Prosze o pomoc! Edytowane 1 Września 2007 przez zawas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2007 (edytowane) Pewnie shadery ;) A sterowniki różnych wersji i producentów sprawdzałeś ? Edytowane 1 Września 2007 przez jurek911 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro18 Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2007 Miałem ostatnio coś takiego. Pomogła dopiero reinstalka systemu i wszystkich sterowników. Kombinowałem , kombinowałem i... zrobiłem format i na razie działa. Nigdzie nie znalazłem innego działającego sposobu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2007 Nie to to ja wiem, że stanie w jednym miejscu nie spowoduje wystąpienia błędu. COD'a 2 mam już włączonego przez 30 godzin, z czego grałem w niego jednorazowo jakieś 6 godzin i póxniej za drugim podejściem zdaje się, że 7 godzin (oczywiście esc'y ale bez wychodzenia do pulpitu) musiały być - nie usiedzę tyle czasu przy jednym. I oczywiście problemu nie ma. Nie wydaje się mi, żeby to była kwestia sterowników - gdyby to było raz poprawione to drugi raz nvidia by tego nie zepsuła. Zresztą dajcie linka gdzie nvidia się oficjalnie do tego faktu przyznaje, bo nie widziałem. Zagram jeszcze dłużej w jakąs gierkę i jeśli spadków nie zobaczę to uznam, że problem* (gwiazdka) nie występuje. Jedyną sytuacją, którą byłbym w stanie zrozumieć to problem z konkretnym chipsetem. Jak pracowałem w sklepie to pmiętam akcje któegoś chipsetu VIA z Radeonami, ale nie pamiętam czy były to 9200 / 9250 czy 9500 / 9600 - ale tam problem polegał na tym, że gry się po prostu wieszają, a nie jakieś złe zarządzanie pamięcią. Zatem - jest ktoś z GF'em 8800 i nForce'em 650 / 680, u którego ten problem występuje? Jakie chipsety mają osoby, o których problem występuje? Chciałbym tą sprawę wyjaśnić, ale ja u siebie problemu nie widzę, więc trudno jest mi potwierdzić jakiś problem. Wpadnij do mnie u mnie to wystepuje po 30 minutach w Cod2;] Nie wystepuje U CIEBIE, chyba ludzie sami sobie tego nie wymyslili prawda? No i ja slepy nie jestem wiem co widze. Wkurza fakt wlasnie jeden ze nie kazda karta bo przeciez sterowniki sa te same dla kazdej...wrrr... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2007 Wpadnij do mnie u mnie to wystepuje po 30 minutach w Cod2;] Nie wystepuje U CIEBIE, chyba ludzie sami sobie tego nie wymyslili prawda? No i ja slepy nie jestem wiem co widze. Wkurza fakt wlasnie jeden ze nie kazda karta bo przeciez sterowniki sa te same dla kazdej...wrrr... Nie nie nie - ja nie twierdzę, że ludzie sobie to ubzdurali, gdybym tak twierdził w ogóle bym nie sprawdzał tej kwestii. Skąd jesteś? Może się uda podjechać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2007 Nie nie nie - ja nie twierdzę, że ludzie sobie to ubzdurali, gdybym tak twierdził w ogóle bym nie sprawdzał tej kwestii. Skąd jesteś? Może się uda podjechać.Z Zabrza PS. wlasnie minely mi prawie 2 godziny zabawy w bioshock i zero zwolnien..a stalker po 10 minutach juz pada :mur: wrrrrr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2007 Z Zabrza PS. wlasnie minely mi prawie 2 godziny zabawy w bioshock i zero zwolnien..a stalker po 10 minutach juz pada :mur: wrrrrr Bo Bioshock ma cienkie textury a stalker potrzebuje dużo więcej ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzperSon Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2007 Z Zabrza PS. wlasnie minely mi prawie 2 godziny zabawy w bioshock i zero zwolnien..a stalker po 10 minutach juz pada :mur: wrrrrr Bo STALKER ma niedopracowany engine ? Heathen,zauważ że w zasadzie tylko Ty mówisz o zwolnieniach na GTSach 320MB, ja to zauważyłem może w 2 grach, wliczając w to rzeczonego STALKERA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hauti Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2007 doczyty w stalkerze to raczej problem ramowy ;) ja wiem że moja grafika to nie ta liga ale też mam frame dropy do 20 fps ciskam alt+tab i mam spowrotem 70 (1024/768 full dl, suwaki na 3/4 bez cieni trawy af x4 aa0 =)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2007 Bo STALKER ma niedopracowany engine ? Heathen,zauważ że w zasadzie tylko Ty mówisz o zwolnieniach na GTSach 320MB, ja to zauważyłem może w 2 grach, wliczając w to rzeczonego STALKERA.Co nie zmienia faktu ze wystapily?:) Oblivion roznie po 2-3 godzinach TDU po okolo godzinie Colin dirt zadko (ale tu zabawa sterami wiele dala) COD2 po chwili Gothic 3 po 2 godzinach Ja tylko mowie buuuu juz siedze cicho:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawas Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2007 sprawdzilem standardowe stery ktore byly na plycie nowe 162 i bete 163 i to samo ;/ Gdy ustawilem w ustawieniach nvidi na jakośc ten kwadratowy cien zmniejszył sie. Czy to jest czsami wina pamieci? I reklamacja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 1 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2007 Chodzi po prostu o to, że problem tych zwolnień wcale nie musi leżeć po stronie karty graficznej, czego najlepszym przykładem jest fakt że tylko niektóre osoby to obserwują. Jestem bardziej skłonny uwierzyć w to, że jest to jakis konflikt sprzętowy ewentualnie zła organizacja pamięci w ogóle - w systemie, ale nie na karcie graficznej. Np. mój prywatny windows xp sp2 na pentium 4 HT jest już jakiś nie teges i pomimo że mam 2 GB pamięci RAM i do tego dużego pagefile od jakiś 3 miesięcy wyraxnie nie radzi sobie z zarządzaniem pamięci - programy graficzne zgłaszają mi brak pamięci wirtualnej, podczas gdy ja mam ledwo zajęte 1300 MB w pamięci RAM. Ale to jest EWIDENTNIE problem systemu operacyjnego - stąd zakładam, że w wielu przypadkach problem może mieć podobne przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...