Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8800 GTX / GTS

Rekomendowane odpowiedzi

Spróbuj obniżyć (tam są 3 składowe, najpierw rozdzielczość terkstur) tekstury z extra na high. Problem w cod2 dotyczy raczej wszystkich kart poniżej 512MB po prostu.

U ciebie są spadki rzędu np. z 50 do 30fps, czy coś więcej?

To rzeczywiście jest z nimi coś nie tak. Mimo wszystko bym obniżył tekstury.

Ja byłem bardzo zaskoczony jak ta gra zaczęła chodzić po zmianie sprzętu. Przeszedłem ją wcześniej na 6800 i zapuściłem tylko parę fragmentów z gry tak dla sprawdzenia wydolności nowych części. Wszystko włączone, dosłownie wszystko, aax4 dymy nie dymy no i tekstury wszystkie na max'a. Żadnych kompromisów. Wyznacznikiem był początek planszy jak jechałem siedząc na czołgu(ten moment gdy jedziemy przez miasto i za zakrętem rozwalają prowadzący konwój czołg, tam już poprzedni sprzęt sobie nie radził w niższych detalach, tekstury w niższej rozdzielczości i bez aa). Przypominam, że rozdzielczość to 1024x768. Nie przypominam sobie by były jakieś problemy w level'u z plażą.

Jest jeszcze jedna opcja w grze poprawiająca wydajność jest nią optymalizacja dla sli. Daje przyrost nawet na pojedynczej karcie. :blink:

 

Pozdro.

Byłem wtedy podjarany :grin: 7900gt i miał tylko 256 ramu.

Właśnie instaluje CoD2 i aż sprawdzę... i zagram z dziką roskoszą.

:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem wtedy podjarany :grin: 7900gt i miał tylko 256 ramu.

Właśnie instaluje CoD2 i aż sprawdzę... i zagram z dziką roskoszą.

:-)

Na karcie z 256MB miałem spadki do około 30 fps, a wystarczyło tekstury dać oczko niżej i poniżej 45 nie schodziło w tych samych misjach. Vram brakowało, bo systemowego dosyć mam.

To była nocna misja w jakimś miasteczku z padającym deszczem, tak samo jakaś misja u ruskich, ale też nie pamiętam dokładnie, chyba ta z wysadzeniem budynku albo zaraz wcześniej.

Edytowane przez WDK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Godzina grania... najmniej 25fps ale takich momentów to raczej mały odsetek i pewnie nie od grafiki bo alt+tab nie zmienia ilości klatek... no i za chwilę już normalnie.

Sterowniki 158.19 xp.

 

Dajcie pacza z rozmyciem jak w nowym medalu.

:rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

Godzina grania... najmniej 25fps ale takich momentów to raczej mały odsetek i pewnie nie od grafiki bo alt+tab nie zmienia ilości klatek... no i za chwilę już normalnie.

...

No właśnie tak samo jest na innych kartach i to jest zwyczajny niedobór vram, a nie wadliwe działanie kontrolera w tej grze akurat. Edytowane przez WDK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje bo mam wrazenie ze moj GF 8800GTS cos dziwnie sie zachowuje....choc czytajac zagraniczne fora ludzie maja czesto problemy z teksturami itp.... w Colinie czasem mam dziwne plaszczyzny.....w Two Worlds cienie jakies takie...z ostrymi krawedziami ale poza tym karta chodzi dobrze np. w 3dm06....mam pytanko. czy podczas testow dx3d w dxdiag jak obraca sie ta kostka macie czasem taki przeskok w jej cieniowaniu? Chodzi mi o to ze bok ktory juz staje sie coraz bardziej niwodcozny nagle sie przyciemnia zamiast stopniowo...oczywiscie nie jest to efekt bardzo widoczny...trzeba sie przyjrzec.....na najnowszych sterach i tych beta tak samo mam....jesli to normalne to OK jesli nie to chyba trzeba reklamowac karte.....jest to efekt nie zależny od temperatury karty....takze to nie przegrzanie (i to mam max w stresie 85 st. jak juz wczesniej wspominalem)...

Edytowane przez Sebastian22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I co to da, że tak zostawisz w jednym miejscu bez ruchu?

Problem "zapychania pamięci", jak sama nazwa wskazuje, dotyczy zapychania pamięci coraz to nowymi teksturami itp i zarazem nieudolnego czyszczenia ze starych danych. Alt+tab i pamięć wyczyszczona z nieużywanych śmieci, fps'y do góry. tak to wygląda z opisu użytkowników.

Nie to to ja wiem, że stanie w jednym miejscu nie spowoduje wystąpienia błędu. COD'a 2 mam już włączonego przez 30 godzin, z czego grałem w niego jednorazowo jakieś 6 godzin i póxniej za drugim podejściem zdaje się, że 7 godzin (oczywiście esc'y ale bez wychodzenia do pulpitu) musiały być - nie usiedzę tyle czasu przy jednym. I oczywiście problemu nie ma. Nie wydaje się mi, żeby to była kwestia sterowników - gdyby to było raz poprawione to drugi raz nvidia by tego nie zepsuła. Zresztą dajcie linka gdzie nvidia się oficjalnie do tego faktu przyznaje, bo nie widziałem.

 

Zagram jeszcze dłużej w jakąs gierkę i jeśli spadków nie zobaczę to uznam, że problem* (gwiazdka) nie występuje.

 

Jedyną sytuacją, którą byłbym w stanie zrozumieć to problem z konkretnym chipsetem. Jak pracowałem w sklepie to pmiętam akcje któegoś chipsetu VIA z Radeonami, ale nie pamiętam czy były to 9200 / 9250 czy 9500 / 9600 - ale tam problem polegał na tym, że gry się po prostu wieszają, a nie jakieś złe zarządzanie pamięcią.

 

Zatem - jest ktoś z GF'em 8800 i nForce'em 650 / 680, u którego ten problem występuje? Jakie chipsety mają osoby, o których problem występuje?

 

Chciałbym tą sprawę wyjaśnić, ale ja u siebie problemu nie widzę, więc trudno jest mi potwierdzić jakiś problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak samo jest na innych kartach i to jest zwyczajny niedobór vram, a nie wadliwe działanie kontrolera w tej grze akurat.

Przestań już pisać [ciach!]ły. :wink: Gra dobrze chodzi i jeszcze wygląda. Poprzednie screen'y zawierały raczej najmniejsze ilości klatek.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było od stalkera albo obliviona zacząć, bo u nich to najczęściej występuje.

 

Link był w temacie

http://techreport.com/discussions.x/12877

Tej nocy spróbuję przemęczyć jedną z nich, ale to już zaczyna być trudne bo tutaj nie można grać metodą rambo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto co dostałem od GALAXY Poland:

 

"Witam Pana serdecznie.

 

Problem migających tekstur absolutnie nie jest winą wadliwej karty. Jeśli

urządzenie byłoby wadliwe, wtedy obraz zawieszałby się (podczas gdy muzyka w

grze nadal byłaby aktywna), lub na ekranie zaobserwować mógłby Pan kolorowe

kropki- to są najczęstsze objawy przegrzewającego się akceleratora.

W przypadku gry Colin: DIRT migające tekstury są wynikiem samego silnika

graficznego i nienajlepiej zoptymalizowanych sterowników.

Problem ten jest mi znany, gdyż sam lubię tą grę i często w nią gram, a co

za tym idzie także na ekranie mojego monitora pojawiają się różne anomalie.

Pozostaje jedynie czekać na odpowiednie Forceware, które poprawią ten

problem.

Życzę miłego dnia i radości z użytkowania produktów Galaxy.

Pozdrawiam.

 

 

Igor Filipek

Marketing Manager

GALAXY TECHNOLOGY (Europe) LTD.

tel. +48 12 633 42 99

fax.+48 12 633 43 04

mobile +48 602 649 049"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe

odpowiedź w stylu

Ja: stuka mi coś w skrzyni biegów (Toyota Yaris - diesel)

Pan:aaaa wiem ocb. tak powinno być bo skrzynie robia na Śląsku

 

odpowiedź Pana Igora na poziomie 3-letniego szympansa i Ty dałes sobie taki kit wcisnąć ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam problem z moją EVGA 8800GTS 320 MB - zobaczcie tutaj: http://img299.imageshack.us/img299/2927/bugiw8.jpg i http://img489.imageshack.us/img489/3122/bug2ak7.jpg

 

Jak widac cien to jest jeden wielki kwadrat ;/Takie cos dzieje sie rowniez w Just Cause i w NFS:MW zaowazylem ze cienie "generują" się przed nosem i nie naturalnie znikają. Prosze o pomoc!

Edytowane przez zawas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie to to ja wiem, że stanie w jednym miejscu nie spowoduje wystąpienia błędu. COD'a 2 mam już włączonego przez 30 godzin, z czego grałem w niego jednorazowo jakieś 6 godzin i póxniej za drugim podejściem zdaje się, że 7 godzin (oczywiście esc'y ale bez wychodzenia do pulpitu) musiały być - nie usiedzę tyle czasu przy jednym. I oczywiście problemu nie ma. Nie wydaje się mi, żeby to była kwestia sterowników - gdyby to było raz poprawione to drugi raz nvidia by tego nie zepsuła. Zresztą dajcie linka gdzie nvidia się oficjalnie do tego faktu przyznaje, bo nie widziałem.

 

Zagram jeszcze dłużej w jakąs gierkę i jeśli spadków nie zobaczę to uznam, że problem* (gwiazdka) nie występuje.

 

Jedyną sytuacją, którą byłbym w stanie zrozumieć to problem z konkretnym chipsetem. Jak pracowałem w sklepie to pmiętam akcje któegoś chipsetu VIA z Radeonami, ale nie pamiętam czy były to 9200 / 9250 czy 9500 / 9600 - ale tam problem polegał na tym, że gry się po prostu wieszają, a nie jakieś złe zarządzanie pamięcią.

 

Zatem - jest ktoś z GF'em 8800 i nForce'em 650 / 680, u którego ten problem występuje? Jakie chipsety mają osoby, o których problem występuje?

 

Chciałbym tą sprawę wyjaśnić, ale ja u siebie problemu nie widzę, więc trudno jest mi potwierdzić jakiś problem.

Wpadnij do mnie u mnie to wystepuje po 30 minutach w Cod2;]

Nie wystepuje U CIEBIE, chyba ludzie sami sobie tego nie wymyslili prawda? No i ja slepy nie jestem wiem co widze.

Wkurza fakt wlasnie jeden ze nie kazda karta bo przeciez sterowniki sa te same dla kazdej...wrrr...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpadnij do mnie u mnie to wystepuje po 30 minutach w Cod2;]

Nie wystepuje U CIEBIE, chyba ludzie sami sobie tego nie wymyslili prawda? No i ja slepy nie jestem wiem co widze.

Wkurza fakt wlasnie jeden ze nie kazda karta bo przeciez sterowniki sa te same dla kazdej...wrrr...

Nie nie nie - ja nie twierdzę, że ludzie sobie to ubzdurali, gdybym tak twierdził w ogóle bym nie sprawdzał tej kwestii. Skąd jesteś? Może się uda podjechać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie nie - ja nie twierdzę, że ludzie sobie to ubzdurali, gdybym tak twierdził w ogóle bym nie sprawdzał tej kwestii. Skąd jesteś? Może się uda podjechać.

Z Zabrza

PS. wlasnie minely mi prawie 2 godziny zabawy w bioshock i zero zwolnien..a stalker po 10 minutach juz pada :mur: wrrrrr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z Zabrza

PS. wlasnie minely mi prawie 2 godziny zabawy w bioshock i zero zwolnien..a stalker po 10 minutach juz pada :mur: wrrrrr

Bo STALKER ma niedopracowany engine ? Heathen,zauważ że w zasadzie tylko Ty mówisz o zwolnieniach na GTSach 320MB, ja to zauważyłem może w 2 grach, wliczając w to rzeczonego STALKERA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

doczyty w stalkerze to raczej problem ramowy ;)

 

 

ja wiem że moja grafika to nie ta liga ale też mam frame dropy do 20 fps ciskam alt+tab i mam spowrotem 70 (1024/768 full dl, suwaki na 3/4 bez cieni trawy af x4 aa0 =))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo STALKER ma niedopracowany engine ? Heathen,zauważ że w zasadzie tylko Ty mówisz o zwolnieniach na GTSach 320MB, ja to zauważyłem może w 2 grach, wliczając w to rzeczonego STALKERA.

Co nie zmienia faktu ze wystapily?:)

Oblivion roznie po 2-3 godzinach

TDU po okolo godzinie

Colin dirt zadko (ale tu zabawa sterami wiele dala)

COD2 po chwili

Gothic 3 po 2 godzinach

Ja tylko mowie buuuu juz siedze cicho:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi po prostu o to, że problem tych zwolnień wcale nie musi leżeć po stronie karty graficznej, czego najlepszym przykładem jest fakt że tylko niektóre osoby to obserwują. Jestem bardziej skłonny uwierzyć w to, że jest to jakis konflikt sprzętowy ewentualnie zła organizacja pamięci w ogóle - w systemie, ale nie na karcie graficznej. Np. mój prywatny windows xp sp2 na pentium 4 HT jest już jakiś nie teges i pomimo że mam 2 GB pamięci RAM i do tego dużego pagefile od jakiś 3 miesięcy wyraxnie nie radzi sobie z zarządzaniem pamięci - programy graficzne zgłaszają mi brak pamięci wirtualnej, podczas gdy ja mam ledwo zajęte 1300 MB w pamięci RAM. Ale to jest EWIDENTNIE problem systemu operacyjnego - stąd zakładam, że w wielu przypadkach problem może mieć podobne przyczyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...