Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8800 GTX / GTS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od pewnego czasu mam we wszystkich grach problem z teksturami na ASUSie 8800 GTS.

Z bliska wyglada to tak jakby tekstura skladala sie z kwadratow lub paskow.

 

Przyklad

Przyklad2

 

Sprawdzalem, na roznych wersjach sterownikow ale caly czas jest to samo.

Zmiany ustawien filtrowania w sterownikach rowniez nie pomogly.

To samo jest na WinXP SP2 jak i Viscie X64

 

Czy ktos sie spotkal z podobnym problemem i wie co jest jego przyczyna?

Dzieki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od pewnego czasu mam we wszystkich grach problem z teksturami na ASUSie 8800 GTS.

Z bliska wyglada to tak jakby tekstura skladala sie z kwadratow lub paskow.

 

Przyklad

Przyklad2

 

Sprawdzalem, na roznych wersjach sterownikow ale caly czas jest to samo.

Zmiany ustawien filtrowania w sterownikach rowniez nie pomogly.

To samo jest na WinXP SP2 jak i Viscie X64

 

Czy ktos sie spotkal z podobnym problemem i wie co jest jego przyczyna?

Dzieki za pomoc.

Co do UT2k4 i pierwszego screena nie widze zadnych odchylen od normy, normalna textura ustawienia HIGHEST:) z tego co widze.

Co do Hl2 LC (dobrze trafilem z LC:P?) takze nie widze nic nienormalnego, normalny PS na powierzchni skały... :blink:

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od pewnego czasu mam we wszystkich grach problem z teksturami na ASUSie 8800 GTS.

Z bliska wyglada to tak jakby tekstura skladala sie z kwadratow lub paskow.

 

Przyklad

Przyklad2

 

Sprawdzalem, na roznych wersjach sterownikow ale caly czas jest to samo.

Zmiany ustawien filtrowania w sterownikach rowniez nie pomogly.

To samo jest na WinXP SP2 jak i Viscie X64

 

Czy ktos sie spotkal z podobnym problemem i wie co jest jego przyczyna?

Dzieki za pomoc.

Koleżka chyba naprawdę jest początkujący ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do UT2k4 i pierwszego screena nie widze zadnych odchylen od normy, normalna textura ustawienia HIGHEST:) z tego co widze.

Co do Hl2 LC (dobrze trafilem z LC:P?) takze nie widze nic nienormalnego, normalny PS na powierzchni skały... :blink:

No trafiles i z HIGHEST i HL2 LC ;). Moze faktycznie sie czepiam o ta jakosc. Liczylem jednak, ze dzisiejsze gry wygladaja troche lepiej :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Poczytaj tam tematy o 8800 SLOWODOWN:) "

What’s New in Version 163.67

New Features

• Improved performance of the graphics memory manager on GeForce

8 series GPUs running DirectX 9 applications in single‐GPU

configurations.

These improvements solve cases of reported performance slowdowns in

some 3D applications with high graphics settings and resolutions.

 

 

Fixed Issues–Windows Vista 32-bit

Fixed Single-GPU Issues

All GPUs

 

• Company of Heroes (DirectX 10) ‐ ʺout‐of‐memoryʺ errors may occur

at high resolutions and high antialiasing levels.

GeForce 8 Series GPUs

• GeForce 8600 GTS: The Microsoft DirectX SDK Blob demo–the screen

turns blank when changing the multisample type while in full‐screen

mode. [322023]

GeForce 7 Series GPUs

• GeForce 7300GT, GeForce 6150/6100: The display becomes corrupted

after entering Hibenate mode from Standby mode (linked standbyhibernate).

[339269]

• GeForce 7050PV/7025, GeForce 6600: Civilization4–the game menu

doesnʹt show the options. [330106]

Fixed SLI Mode Issues

• [sLI]: S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl–game performance with

SLI mode enabled may be lower than under single‐GPU mode in

some areas. [321749]

• [sLI], GeForce 8600: Age of Empires 3–blue‐screen crash or blank

screen occurs after exiting the game. [322085]

• [sLI], GeForce 8600: 3DMark06–ʺGT2‐Firefly Forestʺ shows massive

corruption at 1600x1200 resolution with 8xAA enabled. [321355]

• [sLI], GeForce 8500/8400/8300: 3DMark05–the benchmark crashes or

results in an intermittent blank screen when run with Override AA set

(from the NVIDIA Control Panel) and at resolutions higher than

1920x1200. [330368]

• [sLI], GeForce 8500/8400/8300: The desktop resolution resets to

800x600 after switching between SLI‐mode enable and SLI‐mode

disable. [327233]

 

Fixed Issues–Windows Vista 64-bit

Fixed Single-GPU Issues

 

• GeForce 7300GT, GeForce 6150/6100: The display becomes corrupted

after entering Hibernate mode from Standby mode (linked standbyhibernate).

[339269]

Fixed SLI Mode Issues

• [sLI], GeForce 8800 GTX: Screensaver crashes after resuming from

preview. [340179]

• [sLI], GeForce 8500/8400/8300: The system automatically restarts

when SLI is either enabled or disabled with UAC enabled. [332104]

Stery można pobrać z Guru3D.com , do Visty i Xp.

 

Wiec wszystkie swoje teorie opierasz na jednej grze.

Ja tez tak moge. Dzis proc nie ma nic do gadania spojzmy na Bioshocka w ktorym fps wzsratsta nieznacznie przy przesiadce z jedno na 2 jajowke oraz przy kreceniu..... Nie przesadzajmy z 3ghz c2d jest wolny....popadasz w skrajnosc co moze teraz bez qada nie podchodzic do gier?

źle mnie zrozumiałeś nie twierdzę że CD na 3G jest wolny , tylko że są już gry [ dałem przykład VIC ] gdzie obliczanie fizyki spowalnia strasznie fpsy w grze , podniesienie z 3G na 3,4 daje 60% więcej .Co wcale nie znaczy że C2D jest wolny uważam tylko że w chwili obecnej do gier które mają się ukazać GTX wcale nie jest takim szatanem a C2D na 3G potrafi mocno go blokować.Bo rezygnując z poziomu fizyki gry , gra znacznie przyspiesza .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w medalu aa nie dziala, tak samo w bioshocku,

tylko nie pisz ze bioshock chodzi plynnie na 1920x1200 vsync on, bo w to nie uwierze.

u mnie przy tej rozdzilce bez aa spada do 30fps i juz widac momentalnie ze jest spadek i gra sie mniej komfortowo.

oczywiscie aa jest wylaczone.

co do innych gier ,tak samo w medalu aa nie dziala, trza podmieniac.

ale wiekszosc gier wyrabia 1920x1200 aa4x af16x, a jak sa spadki wylaczyc aa albo zmiejszyc i jest juz duzo lepiej.

Procek 3,8ghz... i 8800gtx 650 i 1000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w medalu aa nie dziala, tak samo w bioshocku,

tylko nie pisz ze bioshock chodzi plynnie na 1920x1200 vsync on, bo w to nie uwierze.

u mnie przy tej rozdzilce bez aa spada do 30fps i juz widac momentalnie ze jest spadek i gra sie mniej komfortowo.

oczywiscie aa jest wylaczone.

co do innych gier ,tak samo w medalu aa nie dziala, trza podmieniac.

ale wiekszosc gier wyrabia 1920x1200 aa4x af16x, a jak sa spadki wylaczyc aa albo zmiejszyc i jest juz duzo lepiej.

Procek 3,8ghz... i 8800gtx 650 i 1000.

I z tobą się zgodzę , a w Bioshock wypada załączyć Vsync przy tylu oświetleniach bo mom to strasznie wygląda.

Co do medala odpalałeś na AAx16 ? Wic z AA x16 na DX10 pyka ładnie a różnica pomiedzy 4 a 16 z wydajnością jest bardzo mała , czego nie można powiedzieć o medalu.

Mój proc ma ściane na 3,04 :( chyba pójdzie na allegro :) wredna sztuka .....

I tak jak pisałem do gier które wyszly 3G styka i GTX ale jak ktoś chce kupić GTxa do gier , które mają wyjść pod koniec roku do 1920 raczej nie styknie pod Vistą DX10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie medal w 1600x1200 smiga ladnie

No zmienijszylem tylko post procesing ... a tak ok jest

Bioshock demo smiga na maxa...

Co do dx10 dopoki nie widac roznic pomiedzy dx9 a dx10 to nie ma sensu visty kupowac ...

a tak narazie OK jest a z tym quadem to tez na wyrost mialem brac ale poczekam na pheryna mam nadzieje ze ta plyta bdzie obslugiwac .. zreszta narazie to mi wystarcza ( niedawno kupilem - pierwszy raz mam taka karte i wogole taki procesor wczesniej mialem - amd ktore dalej dziala dalej oczywiscie kolosalna roznica w wydajnosci ... mysle ze nie ma co pobadac w srajnosci w skrajnosc..

25 wrzesnia demo Crysisa i wtedy zobaczymy .. co to potrafi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zassałem 163.67, zainstalowałem i....musze isc do roboty:(, ale po zabawie chwilowej w STALKERZE stwierdzam ze jest lepiej:D:D:D

Prosze..:D to byloby swietnie:D

ALe wyskoczyl BSOD, ale to moze wina systemu bo bawilem sie juz chyba wsztstkimi sterami:D

Jutro caly dzien katuje a jak spowolni to sobie flaki wypruje:D

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

istotnie po instalacji tych sterownikow wydajnosc w grach podniosła się o jakies 5-10% ale...W 3d marku 006 test grafiki mi nie przechodzi pojawia się okienko z napisem Display Changed...Po ustawieniu standardowych taktow problem nie zniknął :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zassałem 163.67, zainstalowałem i....musze isc do roboty:(, ale po zabawie chwilowej w STALKERZE stwierdzam ze jest lepiej:D:D:D

HeatheN jest dużo dużo lepiej :lol2: :lol2: :lol2:

Wcześniej STLKERZE spadki były straszne.. A teraz kilka fpsów w tą czy w tą bez znaczenia :rolleyes:

Napewno bedzie jeszcze lepiej.. z coraz to nowszymi sterami B)

ALe wyskoczyl BSOD, ale to moze wina systemu bo bawilem sie juz chyba wsztstkimi sterami:D

Chyba jednak to wina twojego zaśmieconego sys.. u mnie żadnych errorków :-P (wczoraj format :rolleyes: )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HeatheN jest dużo dużo lepiej :lol2: :lol2: :lol2:

Wcześniej STLKERZE spadki były straszne.. A teraz kilka fpsów w tą czy w tą bez znaczenia :rolleyes:

Napewno bedzie jeszcze lepiej.. z coraz to nowszymi sterami B)

Chyba jednak to wina twojego zaśmieconego sys.. u mnie żadnych errorków :-P (wczoraj format :rolleyes: )

No i zero spadkow:D

STALKER

COLIN DIRT

 

Nadodatek Bioshock dostal kopa:) nic tylko czekac na stery poprawiajace sytuacje pod dx10:D

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem juz po testach SLI 8800GTX

a wiec zasilacz TAGAN700w U35, dawał sobie rade, na poczatku były problemy ale o tym pozniej.

Jedna grafika firmy GIGABYTE (575;900) druga BFG (600;900) Po podłaczeniu kart za pomoca mostka SLI, odpalilem winxp. Nie wykryło SLI, przyczyna była prosta, trzeba było wgrac bios aby w obu kartach byl taki sam. Wyciagłem bfg , zapisałem bios gigabyte na dyskietce, wrzucilem go do bfg za pomoca komendy nvflash bios.bin 0 -4 -5 -6 . Wrzuciłem druga grafike i windows wystartowal i odrazu wykrył SLI. Podkreciłem grafiki do poziomu 630 i 1000, w sterownikach wlaczam sli i odpalam 3dmarka. Proba 1 i kilka kolejnych nie powiodło sie (zawieszał sie 3dmark , nawet nie pojawiała sie pierwsza plansza, odkrecilem grafike , pozniej procesor, resetowałem bios, wyciagalem xfi, naped odlaczalem, ale bez skutku. Myslalem ze jest to wina zbyt słabego zasilacza TAGAN700w u35. Mysle nic nie zrobie, wyciagam. Jednak cos mnie skusilo i odpalilem viste x64. Sterowniki najnowsze 163.67 zainstalowalem , wykrylo SLi, ustawilem jak trzeba , wlaczam 3dmarka i chodzi wszystko jak powinno... Podkrecilem procesor i grafiki i puszczam ,wszystko chodzi. Wracam do XP i odrazu zwis. Moze ktos wie , dlaczego karty nie chciały chodzic poprawnie na systemie XP????

Przechodzimy do testów:

Pomiar na jednej karcie 630;1000 , stery 163,67 E6600 @ 3712mhz 1,5v

XP - 12776

Vista X64 - 11873

 

Celowo podaje te wyniki poniewaz wczesniejsze moje wczesniejsze rezultaty z ktorymi chcialem porownac SLI byly uzyskane na systemie XP.

A wiec wyglada to tak:

XP 3DMark 2003 - 44084

VISTA 3DMark 2003 - 64143 karty w SLI

 

XP 3DMark 2005 - 20410

VISTA - 21885 karty w SLI

 

XP 3DMark 2006 - 12776

Vista X64 - 15400

 

3DMARK 2006

1920x1200 AA8x AF16x AA Quality 2

XP 5495

VISTA 8481 SLI

 

1920x1200 AA4x AF16x AA Quality 2

odpowiednio 7450 i 11000

 

1920x1200 bez AA

10509 i 14000

 

 

GRA FEAR Test

1920x1200 AA4x AF16x SOFT SHADOWS ON all max

XP

Min 40

Aver 80

MAX 194

 

VISTA SLI

Min 83

Aver 139

MAX 511

 

Colin DIRT testowany na szybko

Trasa która mozemy załaczyc odrazu po zainstalowaniu gry ,wyscig z innymi truckami...

XP

klatki 33-40 1920x1200 AA4x AF16x

Vista SLI

klatki 45-55

 

Bioshock odpalany pod vista, SLI nie działało, cos tam trzeba pokombinowac chyba...

 

 

Innych gierek nie sprawdzaleem poniewaz pod vista nic nie mam innego poinstalowanego. Wszystko mam na XP, ale niestety SLI nie chciało działac ,zawieszało komputer. Moze ktos wie jaki powod tego?

 

Moim zdaniem SLI jest zbędne, i nie warte tych pieniedzy... przynajmniej narazie...

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...