Dj Technorocker Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 nom ja po zainstalowaniu tych nowych beta sterów mam problem bo podczas podkrecania wogóle shadery mi nie rosną WTF ??? Moze nowa riva pomoze ??? hmmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDK Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 a u mnie nadal brak przypływu wydajności po podkręcaniu :/ czy możliwe jest, że jakiś podzespół blokuje to ? Hardware manager pokazuje nowe prędkości ale temp praktycznie się nie zmienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 A zmieniłeś ten zasilacz czy zlałeś moje sugestie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterMac Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 (edytowane) Ustawiasz na sztywno w ustawieniu sterownika , i musisz zmienic nazwę pliku exe na R6Vegas_game.exe i AA działa super :) pozdrawiam..... thx za info, ustawilem tak jak napisales ale jakis ten AA malo wydajny w Airbonie w menu gry przy ustawieniu AAx16 nadal na krawędziach skrzydeł samolotów są male ząbki troche tylko złagodzone :) a moze to tylko w menu tak jest Tak ustawiam w sterkach http://img383.imageshack.us/img383/4365/46425040ez0.png menu gry z AAx16 ? czy oby napewno aa jest załączone bo juz sam nie wiem http://img486.imageshack.us/img486/2839/90499385gz6.png Edytowane 12 Września 2007 przez PeterMac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDK Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 A zmieniłeś ten zasilacz czy zlałeś moje sugestie ??Z tą zmianą zasilacza musze jeszcze chwilkę poczekać. Chcę poprostu jak najwięcej cennych informacji uzyskać :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BezbronnyPL Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Problemy z podkręcaniem wyjaśnia Unwinder w TYM, wątku. "...with the past driver families the ForceWare automatically overclocked G80 shader domain synchronicallly with ROP domain using BIOS defined Shader/ROP clock ratio. Starting from 163.67 drivers internal ForceWare overclocking interfaces no longer scale shader domain clock when ROP clock is adjusted and the driver now provides completely independent shader clock adjustment interface. It means that starting from ForceWare 163.67 all overclocking tools like RivaTuner, nTune, PowerStrip or ATITool will adjust ROP clock only..." "The driver’s clock programming routine is optimized and it causes unwanted effects when you’re trying to change shader domain clock only. Currently the driver uses just ROP domain clock only to see if clock generator programming have to be performed or not. For example, if your 8800GTX ROP clock is set to 612MHz and you need to change shader domain clock only (directly or via specifying custom or shader/ROP clock ratio) without changing current ROP clock, the driver will optimize clock frequency programming seeing that ROP clock is not changed and it simply won’t change the clocks, even if requested shader domain clock has been changed. The workaround is pretty simple: when you change shader clock always combine it with ROP clock change (for example, if your 8800GTX ROP clock is set to 612MHz and you’ve changed shader clock, simply reset ROP clock to default 576MHz, apply it, then return it to 612MHz again to get new shader clock applied). I hope that this unwanted optimization will be removed in future ForceWare, and now please just keep it in mind while playing with shader clock programming using RT 2.04 and 163.67. 2) Currently Vista driver puts some limitations on ROP/shader domain clocks ratio you’re allowed to set. Most likely they are hardware clock generator architecture related and hardware simply cannot work (or cannot work stable) when domain clocks are too asynchronous. For example, on my 8800GTX the driver simply refuses to set the clocks with shader/ROP ratio within 1.0 – 2.0 range (default ratio is 1350/575 = 2.34), but it accepts the clocks programmed with ratio within 2.3 – 2.5 range. Considering that the driver no longer changes domain clocks synchronically and all o/c tools (RT 2.03, ATITool, nTuner, PowerStrip) currently change ROP clock only, that results in rather interesting effect: you won’t be able to adjust ROP clock as high as before. Once it gets too far from (or too close to) shader clock and shader/ROP clock ratio is out of range – the driver refuses to set such clock. Many of you already noticed this effect, seeing that the driver simply stops increasing ROP clock after a certain dead point with 163.67 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 moglby to ktos jasno wyjasnic na nasze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurczak80 Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Mi na tych najnowszych sterach nie zapamiętuje taktowań podkręconej karty nawet ustawić nie można. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horac Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 mi tez nie zapamietuje, ale od czego jest ATT :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Z tą zmianą zasilacza musze jeszcze chwilkę poczekać. Chcę poprostu jak najwięcej cennych informacji uzyskać :)Powinieneś od jakiegoś fumfla pożyczyc na kilka minut i podpiąć wtedy będziesz wiedział co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Ciekawe te stery.Mam nowy system i narazie tylko TDU,gdzie bez HDRu gra chodzi lepiej,a z HDRem gorzej :( Z zapamiętywaniem OC w RT nie mam problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@+ Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 moze troszke noobowskie pytanie...Ale mozliwosci OC mojego asusa konczą się na 621/950, myslicie ze zmiana biosu karty moze pomoc i czy więcej z tej karty wyciagne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 moze troszke noobowskie pytanie...Ale mozliwosci OC mojego asusa konczą się na 621/950, myslicie ze zmiana biosu karty moze pomoc i czy więcej z tej karty wyciagne?mało prawdopodobne ..... thx za info, ustawilem tak jak napisales ale jakis ten AA malo wydajny w Airbonie w menu gry przy ustawieniu AAx16 nadal na krawędziach skrzydeł samolotów są male ząbki troche tylko złagodzone :) a moze to tylko w menu tak jest Tak ustawiam w sterkach http://img383.imageshack.us/img383/4365/46425040ez0.png menu gry z AAx16 ? czy oby napewno aa jest załączone bo juz sam nie wiem http://img486.imageshack.us/img486/2839/90499385gz6.png Tak jest tylko w menu w gierce jest juz ok...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian22 Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Mam takie pytanie - zróbcie sobie test DirectX dot. Direct3D (te kręcące się kostki) i czy u was też na 8800GTS dziwnie zachwuja się cienie? Grafika jest OK ale ścianka która podczas obrotu kostki staje sie nie widoczna nagle robi sie ciemna....a powinno byc płynne przejście, nie jest to jakiś efekt bardzo widoczny ale po kilku probach widac to. Pytam o to gdyż mam problem z grafiką np. w TR Anniversary (migają cienie, złe odbicia np. w mieszkaniu lary w posadzce - są tylko na jakims obszarze) ale np. w Bioshock czy MOH:A jest wszystko OK. Bledy sa na sterach oficjalnych jak i betach ale tych przed ostatnich. Proszę o sprawdzenie waszych testów direct3d. pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 Migające cienie to odwieczny problem NV - spotkałem się z tym na 6800 i 7800. Na 8800 na razie spokój, ale wszystko wyjdzie w praniu :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zigi Opublikowano 12 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2007 moze troszke noobowskie pytanie...Ale mozliwosci OC mojego asusa konczą się na 621/950, myslicie ze zmiana biosu karty moze pomoc i czy więcej z tej karty wyciagne? Bardzo wątpię. Z tego co widzę to takie osiągi na asusie to niemal standard. Wiatrak mam na ustawieniu auto i dla uzyskania pełnej stabilności w nieograniczonym czasie musiałem zjechać do 612. Powyżej tej wartości szedł do 20 ale po jakimś czasie trybu 3D aplikacja wywala się do pulpitu a vista obwieszcza błąd sterownika graficznego. Artefaktów przy 950 dla pamięci nie miałem ale "dla bezpieczeństwa i stabilności" zjechałem do 928. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmmaaarr Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 Ja tez musialem zostawic na 615 bo juz na 620 zwiecha na 3dmarku 2003 i to przewaznie w tym samym miejscu. A dla osob ktore maja problemy zapamietaniem ustawien to zainstalowac ATITOOL i po problemie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zigi Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 Te ostatnie bety ogólnie mają jakiś feler z pamiętaniem (ewentualnie specjalnie tak zostały skonstruowane) choć u mnie objawia się to gubieniem ustawień systemu koloru dla TV. Po każdym uruchomieniu muszę przestawiać się ręcznie na Pal. Za to zegary pamiętają, aż do momentu ewentualnego błędu sterownika graficznego - wtedy ustawiają wartości taktowania dla rdzenia domyślne i to na sztywno - niczym sie nie da zmienić. Po restarcie i ponownym ustawieniu już jest ok i to akurat pamięta aż do następnego błędu sterownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolfszary Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 Pytanie do posiadaczy 8800gts od BFG. Kupilem ta karte i w pudelku nie bylo koszulki ani stickerow do myszki. Pudelko oryginalnie zapakowane. Ktos cos o tym wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 (edytowane) Ja koszulke miałem,ale o stickerach pierwsze słysze O_o :( Poza tym co to znaczy: "oryginalnie zapakowane",bo obciągnąć pudełko folią to nie problem. Edytowane 13 Września 2007 przez jurek911 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hirotaro Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 W końcu dostałem nowego 8800GTSa. Wymienili mi na eVGA SC (miałem Gainwarda Bliss). Poprzednia karta musiała być od początku walnięta. Nowa nie robi cyrków w 2D jak tamtej się zdarzało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 ja sie wczoraj troche pobawilem i wyciagnelem z mojej 634/2056 3d mark 2005 leci bez problemu, temp z wentylem na 100% nie przekracza 70" wiec nie jest zle chyba :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 ja sie wczoraj troche pobawilem i wyciagnelem z mojej 634/2056 3d mark 2005 leci bez problemu, temp z wentylem na 100% nie przekracza 70" wiec nie jest zle chyba :P Nie ma takiej możliwości aby było 634Mhz :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Nie ma takiej możliwości aby było 634Mhz :blink:na 648 juz wali krzaki :P mowisze ze nie mozliwe? hmm jak wroce wieczorem do domu to zrobie screana bo teraz w pracy jestem, mam nadzieje ze sie nie jebnelem :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 na 648 juz wali krzaki :P mowisze ze nie mozliwe? hmm jak wroce wieczorem do domu to zrobie screana bo teraz w pracy jestem, mam nadzieje ze sie nie jebnelem :P Zobacz sobie skoki taktowania GPU :oops: nigdy nie ustawi się na tej częstotliwości :huh: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Zobacz sobie skoki taktowania GPU :oops: nigdy nie ustawi się na tej częstotliwości :huh:no to moze walnąłem sie o pare mhz, mowie wieczorem sprawdze dokladnie B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 no to moze walnąłem sie o pare mhz, mowie wieczorem sprawdze dokladnie B-) Spoko , ale nnie było chyba możliwości ustawienia 63x Mhz tylko 62x i dopiero 64x :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Spoko , ale nnie było chyba możliwości ustawienia 63x Mhz tylko 62x i dopiero 64x :)pozno wczoraj siedzialem ale na 80% bylo 63+ :P no nic nie ma co gdybac, bedziemy wiedziec wieczorem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 No ja swoja ustawilem narazie stabilnei na 680/1000 - wynik chyba zadowalajacy :) Rdzen juz na 690 sypie artami ale z pameiciami jeszcze bede kombinował tylko musze potestowac to ustawienie bo musze miec pelna stabilnosc bo jak startuje w wyscigach ligowych w GTR2 to przez ponad 3 godziny komp nie ma prawa sie zawiesic :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaara21 Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Mam pytanko: mam zamiar kupic bfg 8800gts oc2(niestety nie mam w sprzedazy standardowych) i zastanawiam sie czy da sie z tej karty jeszcze cos wyciagnac?? to sa jej dane: Szczególowe dane techniczne: producent chipsetu nVidia model chipsetu GeForce 8800GTS wielkość pamięci 320MB typ zastosowanej pamięci GDDR3 (320bit) taktowanie rdzenia 580MHz taktowanie pamięci 1700MHz taktowanie Shader Clock 1350MHz ilość potoków renderujących (ROP) 20 ilość jednostek PixelShader 96 ilość jednostek VertexShader 96 RAMDAC 400 MHz (podwójny) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...