Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8800 GTX / GTS

Rekomendowane odpowiedzi

wpisz 2.6, dajesz enter, przechodzisz do okna podkręcania karty rusz rdzeń może być o 1mhz i daj zastosuj. zobaczysz że szaderki wzrosną

jaja przedtem nie mogłem ruszyć a teraz obojętnie ile wpiszę 1 czy 2,34 czy 2,6 czy wyczyszcze wpis wraz ze wzrostem taktów szaderki maleją :)

Nawet jak wyczyszczę totalnie , przedtem stały a teraz spadają z 1350 przy 575 na 1240 przy 621 ... normalnie jaja

Po ćwiczeniach wróciłem do stanu wyjściowego stoją :)

Edytowane przez konio68

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

konio68 ja już próbowałem chyba wszystkiego raz zadziałało ale po restarcie kompa dalej nic się nie dzieje jakieś te stery bardzo zbugowane.Na starszych wszystko chodziło dobrze a tu takie jaja.

tam jest jakis myk z programowaniem tego , trzeba na przy def usawić ratio potem restart ,potem kręcić , ale jutro poćwicze bo dziś mi się nie chce , najlepszy był efekt jak mi zamiast podnosic to cieło tyle samo jak podnosiłem ponad 575 tak jakby były odwrotnie ustawione... no nic dzisiaj koniec , muszę na guru3D poczytać troszeczkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam takie proste pytanie: czy do ostatnich oficjalnych sterów NV warto doinstalować nHancera? Bo panel sterowania ustawieniami grafiki jest strasznie ubogi (wcześniej miałem ATI). Ten nHancer daje sporo możliwych trybów do wyboru ( http://forums.slizone.com/lofiversion/index.php?t598.html ) tylko pytanie, które z nich stosować żeby było najładniej i jednocześnie wydajnie ;) Sorry za noobowe pytanie, będę wdzięczny za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze zrozumiałem informacje na http://www.nhancer.com/?dat=d_sli to do różnych gier należy włączyć inny tryb SLI. Rajt?

 

Może ktoś pamięta w najnowszej wersji Rivatuner (FAQ jest do starszej wersji) gdzie zmienić taktowanie rdzenia i shaderów (chyba to powinienem kręcić) i jak włączyć OSD (temperatura, taktowanie i wykorzystanie pamięci karty - jeśli jest taka opcja).

 

TIA.

Edytowane przez petrumi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zagwostke z podkrecaniem.

 

EVGA 8800 GTS 320 mb

 

C2D e6300 @ 2835mhz, p5b dlx, 2gb cl5

 

3dmark 2005 v1.2.0

stery 163.44, RivaTuner 2.03

 

bez krecenia- 15061

621/1404/900- 15880 :mur:

 

Znalazlem maksymalne stabilne gpu- 648/1512, przy 675/1512 zwis po paru sekundach 3d marka.

 

Wiec dla pewnosci obnizylem do 621/1404. Podnioslem mem na 900- i szlag trafil ledwo 5,4% przyrostu :mur:

 

Porownywalem np. z testami na frazpc- tam karta fabrycznie krecona xfx 576/1512/900 robi wg. nich ponad 18000 :blink:

 

 

Jakies pomysly ?

Zaraz jeszcze sciagne 3dm06...

Edytowane przez Heniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra panowie , rozgryzłem sprawę z RT2,04 i sterami 163.69.

A mianowicie aby shader clok nie stał w miejscu tylko też się kręcił.

Wchodzimy w zakładkę :

Power user >>RivaTuner\NVIDIA\Overcloking >> ShaderClockRatio ...

i tu jest myk nie wpisujemy 1 tylko [ -1 ] potem enter , klikamy na main wchodzimy w ustawienie zegarów i kręcimy i......

.... i shadery zapylają jak trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zagwostke z podkrecaniem.

 

EVGA 8800 GTS 320 mb

 

C2D e6300 @ 2835mhz, p5b dlx, 2gb cl5

 

3dmark 2005 v1.2.0

stery 163.44, RivaTuner 2.03

 

bez krecenia- 15061

621/1404/900- 15880 :mur:

 

Znalazlem maksymalne stabilne gpu- 648/1512, przy 675/1512 zwis po paru sekundach 3d marka.

 

Wiec dla pewnosci obnizylem do 621/1404. Podnioslem mem na 900- i szlag trafil ledwo 5,4% przyrostu :mur:

 

Porownywalem np. z testami na frazpc- tam karta fabrycznie krecona xfx 576/1512/900 robi wg. nich ponad 18000 :blink:

Jakies pomysly ?

Zaraz jeszcze sciagne 3dm06...

 

 

Coś Ci się chyba pomerdało kolego 2756595[/snapback]

No dobra panowie , rozgryzłem sprawę z RT2,04 i sterami 163.69.

A mianowicie aby shader clok nie stał w miejscu tylko też się kręcił.

Wchodzimy w zakładkę :

Power user >>RivaTuner\NVIDIA\Overcloking >> ShaderClockRatio ...

i tu jest myk nie wpisujemy 1 tylko [ -1 ] potem enter , klikamy na main wchodzimy w ustawienie zegarów i kręcimy i......

.... i shadery zapylają jak trzeba.

 

lol to już był dawno wiadomo :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś Ci się chyba pomerdało kolego KLIK

lol to już był dawno wiadomo :blink:

Fakt ale ja też źle odczytałem bo dczytałem to jako 1 a nie [ -1 ] i wiele osób tak odczytało i nie mogło sobie poradzić, dopiero jak na G3D polukałem ktoś umieścił -1 w nawiasie .

heh jak damy 1 to lecą do dołu wraz ze wzrostem GPU. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic mi sie nie pomerdalo- TUTAJ jak byk stoi to co pisalem wyzej.

 

 

Btw. juz nic nie rozumiem- zrobilem wlasnie 3d marka 2006:

 

default- 9786

621/1404/900- 10874 :blink:

 

Wiec niby ok- ale dlaczego w 3dm 2005 taka slaba punktacja ?

 

I jeszcze pytanie- w Rivatunerze ustawiam to podkrecenie dla performance 3d.

Po skonczeniu 3dmarka zegar rop i shader wraca do normalnych wartosci ale pamiec zostaje na 900- co jest ?

Edytowane przez Heniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic mi sie nie pomerdalo- TUTAJ jak byk stoi to co pisalem wyzej.

Btw. juz nic nie rozumiem- zrobilem wlasnie 3d marka 2006:

 

default- 9786

621/1404/900- 10874 :blink:

 

Wiec niby ok- ale dlaczego w 3dm 2005 taka slaba punktacja ?

procek ogranicza GPU , dlatego masz mały pszyrost w 05 a w 06 mniej to widac bo mark jest bardziej wymagający dla grafy

Do marków 05 i 03 czy 01 C2D na 2,8 to mało .... podkręć na 3,2 a najlepiej na 3,4 i wtedy zobaczysz dopiero różnicę .....

dlatego marki są do [gluteus maximus] bo w gierkach ta różnica się zaciera między 2,8 a 3,2 oczywiście nie wszystkich ...

Edytowane przez konio68

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic mi sie nie pomerdalo- TUTAJ jak byk stoi to co pisalem wyzej.

Btw. juz nic nie rozumiem- zrobilem wlasnie 3d marka 2006:

 

default- 9786

621/1404/900- 10874 :blink:

 

Wiec niby ok- ale dlaczego w 3dm 2005 taka slaba punktacja ?

 

I jeszcze pytanie- w Rivatunerze ustawiam to podkrecenie dla performance 3d.

Po skonczeniu 3dmarka zegar rop i shader wraca do normalnych wartosci ale pamiec zostaje na 900- co jest ?

 

Masz "inne" CPU i się dziwisz :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zdziwilem sie lekko, bo np. na radku x1800 xt roznica miedzy c2d @ 1,86 a 2,8 byla ledwo 600 punktow.

Ale teraz juz wiem ocb.

 

To jeszcze jakby ktos napisal co jest z tym zegarem pamieci- nie da sie ustawic osobnego dla 2d/3d ?

Szukam w roznych guidach o RT i nie widze nic o tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic mi sie nie pomerdalo- TUTAJ jak byk stoi to co pisalem wyzej.

Btw. juz nic nie rozumiem- zrobilem wlasnie 3d marka 2006:

 

default- 9786

621/1404/900- 10874 :blink:

 

Wiec niby ok- ale dlaczego w 3dm 2005 taka slaba punktacja ?

 

I jeszcze pytanie- w Rivatunerze ustawiam to podkrecenie dla performance 3d.

Po skonczeniu 3dmarka zegar rop i shader wraca do normalnych wartosci ale pamiec zostaje na 900- co jest ?

Dobrze mówisz nic Ci się nie pomerdało w 3dmarku05 biedą wieje Twój wynik strasznie. Tyle co podajesz to ja miałem tzn więcej o jakies 100pkt na sd3700+ @3,0ghz. Jednakże nie wiem czemu tak cos Ci okroił bo w 06 masz w normie. Wydaje mi się że to c2duo jest winą smark05 lubi mhz proca i 2,8 na konrynce to lekka lipa . Na e4300@3,2 ghz mam około 18k w dzisiejszych czasach raczej zwracałbym uwagę na smarka06 ale to i tak z przymróżeniem oka , bo chyba w to nie grasz ;). Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem, nie moge podkręcić mojej karty. Podkręcam ja w RivaTuner 2.04 z domyślnej wartości 575/1800 na 620/2000 i po ok. 1 minucie rdzeń karty wraca do wartości domyślnej 575/2000. Sterowniki 163.69 WHGL

W RT 2.04 zakładka Power user => NVIDIA/Overclocking => ShaderClockRatio => Wpisz wartośc -1 (ale to już było wyjaśniane)

 

Jak wam idzie podkręcanie shaderów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn , podczas grania Ci się przestawia , czy jak patrzysz na monitoring w pulpicie , bo jak w pulpicie to normalne .

ustawiasz w 3D a pulpit jest w 2D , dlatego na moment się podnosi do wartości jaką zadałeś mu w 3D i wraca do ustawień w 2D. ustaw monitoring , odpal gierke i zobaczych jak chodzi.

 

Mam problem, nie moge podkręcić mojej karty. Podkręcam ja w RivaTuner 2.04 z domyślnej wartości 575/1800 na 620/2000 i po ok. 1 minucie rdzeń karty wraca do wartości domyślnej 575/2000. Sterowniki 163.69 WHGL

Edytowane przez konio68

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz wiem ale odczytałem jako 1 a nie -1 ... z 1 maleją :)

Mogłem napisać słownie, ale najważniejsze że działa.

 

 

Jak zwykle nie ma żadnych , chłopoki z ms potestowali stery zapodali whql i nic poza tym.

To nie ma co zawracać sobie gitary i tak pewnie za tydzień wyjdą jakieś bety po ukazaniu się dema Crysis Edytowane przez centy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...