Makar06 Opublikowano 19 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2007 Chłopaki co robić.Mogę kupić 8800gts 640mb i będe miał to co w podpisie tylko ze bequite 450w i płyte inna.I co warto kupić ta grafe?? Czy lepiej c2d 2gb ram płyta do OC dobra i 7900gtx i poczekać na coś z 9800.Nie wiem co robić:(( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Monolith Opublikowano 19 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2007 ja tam bym bral c2d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolfszary Opublikowano 19 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2007 Czy ktos z was mial taki problem, ze karta nie przechodzi Testu w Riva Tuner? Jest napisane, ze sterowniki nie pozwalaja na dalsze OC. Wiem, ze mozna wylaczyc ten test. Czy ktos mial takie przygody? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Monolith Opublikowano 19 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2007 ta, ja mialem i olalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrumi Opublikowano 20 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2007 (edytowane) Witam ponownie, mam pytanie do posiadaczy SLi. W nHancer można wybrać tryb antyaliasing SLI 8Q. Czy mniej więcej oznacza on AAx4 dla każdej karty (chodzi mi o obciążenie) ? W testowanym TDU w 1680x1050 wymusiłem z poziomu nHancera następujące parametry: - AF16, - Vsync ON, - SLI mode jako Alternate Frame Rendering, - AA SLI 8Q - w zakładce Optimization: texture filtering- high quality, trilinear OFF, Aniso sample optim - OFF, Negative LOD bias - allow W samej grze AA OFF i HDR OFF. Efekt 30 fps czy niezby płynnie jak na samochodówkę... Jak wyłączę w nHacerze opcje Antyaliasingu (resztę pozostawie jw.) i zastosuje ją wyłącznie w grze (AA x 2) to klatek przybywa do 45. Czy nie powinienem oczekiwać większej wydajności w TDU czy może ustawienia, które stosuje są zbytnio obciążają karty ? Edytowane 20 Września 2007 przez petrumi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hannhibal Lecter Opublikowano 20 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2007 Masz raczej mało FPSow. W tandemie SLI powinno byc z 60 klatek. Ludzie na 8600 maja 30FPSow. Dziwne to SLI, moze gra nie ma poprostu optymalizacji pod SLI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrumi Opublikowano 20 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2007 Powiadasz 30fps na 8600 w 1680x1050 AF16 + AA2 ? Hmm... ;) Musze chyba kartę zmienić.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hannhibal Lecter Opublikowano 20 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2007 Nie pisze, ze przy takich detalach, ale ludzie delikatnie zmniejszajac detale uzyskuja 30FPS i TDU naprawde ladnie dziala na 8600. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GURU500 Opublikowano 20 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2007 (edytowane) ja na x1600 na pc2 mialem okolo 32 fps :) w rozdzialce 1280x1024 i detalach na srednich rzeczywiscie cos masz nie tak :) Ustaw na default wszystko sterach a nie grzebiesz w profilach i wtedy zobacz :) Edit: Nie mam tej gry teraz aby sprawdzic ile mam na PC1 teraz ;p Edytowane 20 Września 2007 przez GURU500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 20 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2007 ja mam u siebie na 8800gtx 630,1000. w tdu srednio 40fps ,najmniej chyba bylo 37. 1920x1200 aa2x af16x vsync on. opcje na maxa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Technorocker Opublikowano 20 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2007 Ja w TDU w roz. 1440/900 mam od 60 do 80 klatek na sekunde na jednej karcie GeForce 8800 Gts 640 podkręconej na maxa ! Ustawienia AAx4 i Anizo x16 HDR wysokie detale. Czasami sa sporadyczne spadki do 50 klatek na sekunde oraz podzas puszczania dłuższych bączków są spadki do 35 k/s a tak to non stop fps skacze od 60 do 80 k/s. Takze stary masz cos nie tak powinienies miec gdzies z 70,80 klatek non-stop jak nie więcej. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hannhibal Lecter Opublikowano 20 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2007 Podkrecona na maksa tzn. na ile? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Technorocker Opublikowano 20 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2007 Moja podkręca sie : Rdzen na 680 Pamiec na 1000 Reszta tak jak u mnie w opisie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRKOz Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 (edytowane) Mam problem z SLI w 3dMarku06 i 05. Grafiki 2x 8800gtx asusa system rozpoznaje 2sztuki (q6600+asus p5n32e-sli+2x1gb 800 geil) , tryb sli w sterach nvidi daje sie włączyć a 3dmark06 w opisie sprzętu podaje dane tylko jednej grafiki 1/1 , programy typu Everest rozpoznają tak jak system 2szt. Prosze o podpowiedź w czym tkwi problem... Edytowane 21 Września 2007 przez aRKOz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 Mam problem z SLI w 3dMarku06 i 05.a czy po wynikach widac, ze SLI jest wlaczone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRKOz Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 a czy po wynikach widac, ze SLI jest wlaczone? właśnie kończe testy .... ale niezabardzo bo w 3dmarku 05 wynik był kolo 15000 teraz lece z 3dmarkiem 06 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrumi Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 Ja w TDU w roz. 1440/900 mam od 60 do 80 klatek na sekunde na jednej karcie GeForce 8800 Gts 640 podkręconej na maxa ! Ustawienia AAx4 i Anizo x16 HDR wysokie detale. Czasami sa sporadyczne spadki do 50 klatek na sekunde oraz podzas puszczania dłuższych bączków są spadki do 35 k/s a tak to non stop fps skacze od 60 do 80 k/s. Takze stary masz cos nie tak powinienies miec gdzies z 70,80 klatek non-stop jak nie więcej. Pozdrówka Może w weekend znajdę czas na reinstal systemu albo próby z innymi sterami ale nie wydaje mi się, że tu leży problem. Wyniki w testach syntetycznych są moim zdaniem w miarę ok (ok 14tyś w 2006 w SLI bez kręcenia kart). To chyba jednak wina silnika TDU. A może to wpływ działania force feedback w kierownicy Logitecha. Ale nawet nie będę sprawdzał jak działa bez niej bo ją kocham ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRKOz Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 Może w weekend znajdę czas na reinstal systemu albo próby z innymi sterami ale nie wydaje mi się, że tu leży problem. Wyniki w testach syntetycznych są moim zdaniem w miarę ok (ok 14tyś w 2006 w SLI bez kręcenia kart). To chyba jednak wina silnika TDU. A może to wpływ działania force feedback w kierownicy Logitecha. Ale nawet nie będę sprawdzał jak działa bez niej bo ją kocham ;) Może kolega mi popdowie cos w moim problemie z SLI ?? dwa posty wyżej ... :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 (edytowane) Może w weekend znajdę czas na reinstal systemu albo próby z innymi sterami ale nie wydaje mi się, że tu leży problem.zainstaluj najnowsze 163.69. nie wlaczaj SLI aa, bo to imho nie ma wiekszego sensu, no chyba, ze na starych grach. SLI aa wylacza "akceleracje", a wlacza specjalne tryby aa - poprawiasz jakosc, nie wydajnosc. TDU od jakies wersji sterow (maj/czerwiec) bardzo ladnie sie skaluje w SLI. właśnie kończe testy .... ale niezabardzo bo w 3dmarku 05 wynik był kolo 15000 teraz lece z 3dmarkiem 06podaj wyniki czatkowe z i bez SLI - to, ze jakis program wypisuje brak SLI, wcale nie oznacza, ze ono nie dziala Edytowane 21 Września 2007 przez Sulaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRKOz Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 zainstaluj najnowsze 163.69. nie wlaczaj SLI aa, bo to imho nie ma wiekszego sensu, no chyba, ze na starych grach. SLI aa wylacza "akceleracje", a wlacza specjalne tryby aa - poprawiasz jakosc, nie wydajnosc. TDU od jakies wersji sterow (maj/czerwiec) bardzo ladnie sie skaluje w SLI. podaj wyniki czatkowe z i bez SLI - to, ze jakis program wypisuje brak SLI, wcale nie oznacza, ze ono nie dziala WIEC ... 3dm05 na jednej karcie 15100 ,na dwoch 16220 3dm06 na jednej karcie 11600 , na dwóch 13300 wyniki zaokrąglone oczywiście .... jaki z tego wniosek ? spodziewałem się różnic około 30-50% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 wyniki zaokrąglone oczywiście .... jaki z tego wniosek ? spodziewałem się różnic około 30-50%wnosek taki, ze SLI dziala, jescze jeden, ze nie podales proca, dlatego pisalem o wynikach czastkowych, tam najlepiej widac roznice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRKOz Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 wnosek taki, ze SLI dziala, jescze jeden, ze nie podales proca, dlatego pisalem o wynikach czastkowych, tam najlepiej widac roznice Rozumie ze 3dmarkiem tzn tak małą różnicą niemam co sie przejmować ?? W jakich testach widać najwiekszą różnice w wydajności SLI ? Zaraz zrobie jeszcze raz testy 3dm i przyjrze sie szczegółom ... na jakie wyniki cząstokwe zwrócić uwage w 3dmarkach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hannhibal Lecter Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 (edytowane) Podaj poprostu wszystkie wyniki czastkowe. Jest ich bodajże 3. CPU Score, Shader Score i cos jeszcze. Edytowane 21 Września 2007 przez Hannhibal Lecter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRKOz Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 Podaj poprostu wszystkie wyniki czastkowe. Jest ich bodajże 3. CPU Score, Shader Score i cos jeszcze. 3DMARK06 ---BEZ SLI 3DMark Score 15273 3DMarks GT1 - Return To Proxycon 55,1 FPS GT2 - Firefly Forest 41,8 FPS GT3 - Canyon Flight 98,8 FPS CPU Score 9094 CPUMarks CPU Test 1 5,2 FPS CPU Test 2 7,1 FPS Fill Rate - Single-Texturing 6913,0 MTexels/s Fill Rate - Multi-Texturing 17553,7 MTexels/s Pixel Shader 594,7 FPS Vertex Shader - Simple 139,6 MVertices/s Vertex Shader - Complex 129,7 MVertices/s 8 Triangles 13,6 MTriangles/s 32 Triangles 53,4 MTriangles/s 128 Triangles 207,1 MTriangles/s 512 Triangles 284,9 MTriangles/s 2048 Triangles 288,4 MTriangles/s 32768 Triangles 288,7 MTriangles/s ---W SLI 3DMark Score 16327 3DMarks GT1 - Return To Proxycon 55,0 FPS GT2 - Firefly Forest 41,9 FPS GT3 - Canyon Flight 120,7 FPS CPU Score 8666 CPUMarks CPU Test 1 4,8 FPS CPU Test 2 6,9 FPS Fill Rate - Single-Texturing 13665,5 MTexels/s Fill Rate - Multi-Texturing 31984,9 MTexels/s Pixel Shader 1047,5 FPS Feature Tests Vertex Shader - Simple 274,1 MVertices/s Vertex Shader - Complex 235,5 MVertices/s 8 Triangles 13,6 MTriangles/s 32 Triangles 52,9 MTriangles/s 128 Triangles 203,9 MTriangles/s 512 Triangles 464,5 MTriangles/s 2048 Triangles 543,7 MTriangles/s 32768 Triangles 569,5 MTriangles/s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordFury Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 (edytowane) Quad na minimum 3-3,2GHz chodzi? "Teoretyczne" testy reagują ładnie, więc SLI jako takie działa, tylko w markowych "grach" nie ma przyrostu zbytnio. Wniosek - jest inne wąskie gardło. Niekręcony proc/RAM albo coś Ci się sterowniki z systemem nie lubią... Edit: Śmieci z systemu po Radeonie porządnie się pozbyłeś? Edytowane 21 Września 2007 przez LordFury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRKOz Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 Quad na minimum 3-3,2GHz chodzi? "Teoretyczne" testy reagują ładnie, więc SLI jako takie działa, tylko w markowych "grach" nie ma przyrostu zbytnio. Wniosek - jest inne wąskie gardło. Niekręcony proc/RAM albo coś Ci się sterowniki z systemem nie lubią... Edit: Śmieci z systemu po Radeonie porządnie się pozbyłeś? To komputer kumpla ;) Q6600 niepodkrecony , ramy 800 55515 niekrecone :) ale najwazniejsze ze działa bo balismy sie ze jednak awaria sprzetowa. Dziekuje WSZYSTKIM za pomoc i biore sie za dalsze testy no i podkręcanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 jeszcze poprzednie nie ostygły a juz 163.71 http://www.nzone.com/object/nzone_download...betadriver.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hannhibal Lecter Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 O co chodzi z tymi sterami? Nvidii sie cos pomerdalo? Czy programisci nie moga siasc i napisac cos przynajmniej na miesiac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurczak80 Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 (edytowane) Mogą napisać ale co chwilę nowe gry wychodzą i trzeba optymalizować znowu stery.Ja tam jestem zadowolony z takiej sytuacji zawsze coś w nowych tytułach poprawiają.Czy to jest jakiś problem częsta instalacja sterowników?Dla mnie nie. Edytowane 21 Września 2007 przez kurczak80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrumi Opublikowano 21 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2007 A czym w nVidii najskuteczniej wyczyścić sterowniki? Nadal rządzi Drive Cleaner? Czy przy reinstalce sterów od grafiki, wgrać też nowe dla chipsetu? Bo mam pewnie zainstalowane te dołączone do płyty Asusa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...