jurek911 Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2007 moze chodzilo jurkowi911 o gf 8600 :) ... coz jak za karte za tyle kasy powiem krotko oplacalo sie :) jakby co to SLi a jak jeszcze za malo to i moge 3 dolozyc no ale wtedy to juz zasilacz:) pozostaje kwestia kasy .. no ale to juz odrebna kwestia ;pChodziło mi dokładnie o to co napisałem, czyli całą serię 8 (single). Aczkolwiek nie ma sensu nad tym pisać,bo dx10 praktycznie jeszcze nie wszedł,a na pewno nie w czystej jego postaci. Poczekajmy na finalną wersje "bardzo" oczekiwanej gry i wtedy się dowiemy czy "obsłuży"* czy nie. ...a co ty chcesz trzeciego jeszcze dokładać :blink: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « nikt raczej nie kupuje karty tego typu,aby grać w 800x600.Dla mnie i wielu graczy "obsługa" zaczyna się od 1280x1024 z AA i AF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hannhibal Lecter Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2007 No to przecież seria 8 obsluguje gry z DX10 przy 1280x1024 z AA i AF. Tylko framerate moze byc niski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GURU500 Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2007 Chodzilo o to ze w sumie nie ma gierki wylacznie pod dx 10 napisanej tylko dx 9 i dx 10 ;p No chodzilo mi o to ze oprocz tej grafiki to moge jeszcze dwie dolozyc ;p na tej plycie oczywiscie to jest sfera fantastyczna;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2007 Chodziło mi dokładnie o to co napisałem, czyli całą serię 8 (single). Aczkolwiek nie ma sensu nad tym pisać,bo dx10 praktycznie jeszcze nie wszedł,a na pewno nie w czystej jego postaci. Poczekajmy na finalną wersje "bardzo" oczekiwanej gry i wtedy się dowiemy czy "obsłuży"* czy nie. ...a co ty chcesz trzeciego jeszcze dokładać :blink: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « nikt raczej nie kupuje karty tego typu,aby grać w 800x600.Dla mnie i wielu graczy "obsługa" zaczyna się od 1280x1024 z AA i AF Nie no gry , które wyszły pod Dx10 to jest czysty DX10 .Inna sprawą jest ilość zastosowanych efektów oraz stopień ich zaawansowania.Przyklad LP wyszedł pod DX10 i to był DX10 ale po czasie dołożyli w patchu obsługę efektu Fur , dużo bajerów jeszcze nie widzieliśmy , najbardziej ciekawi mni deszcz .... przykład cieni już widzieliśmy na high zabijają , aczkolwiek na medium tez wyglądają ok , Natomiast długo nie będzie wykożystany maxymalny rozmiar textur. G80 wyśmienicie sobie radzi z 1024x1024 jak i 2048x2048 , CSAA też dziala super pod DX10. Co do Crysis to wcale bym tak się nie podniecał , wszystko zależy od tego jakie detale nam zaaplikują .... jest głośno może być rozczarowanie , i wcale nie mam na myśli wydajności.Osobiście uważam że ładniejszy może być Holgate London .Dobry przykład Bio textury cienkie grafika średnia ale wydajność pod Dx10 i 9 taka sama na G80. dlatego moim zdaniem nie DX10 straszny bo tego G80 obsługuje wyśmienicie czego nie mozna powiedzieć o R600 , tylko jego możliwości ,które zobaczymy dopiero w pełnej krasie myślę że za ok 2 latka jak będą karty , które sobie poradzą z taką ilością danych do obróbki z odpowiednią prędkością i będą miały odpowiednią ilość pamięci pod ręką .Moim zdaniem grafa taka to wydajność 3xG80 i 2g na karcie z odpowiednią magistralą .... oczywiście nie wspomnę ile będzie musiało rownież CPu policzyć .... koło zamknięte na dzień dzisiejszy G80 radzi sobie spokojnie z DX10 bynajmiej tym ,który oferują nowe gry .I nie zwalać małego fps na Dx10 , bo i DX9 potrafi ostro zabić fps dla G80. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hannhibal Lecter Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2007 Fakt. DX9 tez potraf ubic 8800GTS. Np. Quake4 przy 1280x1024 przy AAx16. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDK Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2007 A zmieniłeś ten zasilacz czy zlałeś moje sugestie ??No i zmieniłem zasilacz i kurde nadal podkręcanie grafiki, nie ma wpływu na wydajność :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 27 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2007 No to nibitor i szperasz w biosie. Daj tak ponad 600 na gpu bo na banq tyle pójdzie i memki zwieksz o 100. Obadaj wówczas. Brak już pomysłów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 28 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2007 ...............Dokładnie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 28 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2007 RT 2,05 ... miłej zabawy . http://downloads.guru3d.com/download.php?det=163 ... można shadery kręcić dodano suwak :) i działa ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Monolith Opublikowano 28 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2007 (edytowane) wtf? Edytowane 28 Września 2007 przez Monolith Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 28 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2007 Nie ma visty , nie ma shaderów :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2007 aa to stad ja tez nei mam :D rozumiem ze mozna dowolnie ustawiac shadery niezaleznie od zegarów? np miec core na 500 a shadery na 2000 ?:P wlasnie teraz czekamy na wyniki z podkrecania shaderów :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) aa to stad ja tez nei mam :D rozumiem ze mozna dowolnie ustawiac shadery niezaleznie od zegarów? np miec core na 500 a shadery na 2000 ?:P wlasnie teraz czekamy na wyniki z podkrecania shaderów :) Dokładnie , shadery można sobie ustawiać do woli .... mozna wyżej GPU , shadery wolniej i odwrotnie , lub oba mocniej .... jeszcze nie miałem okazji się bawic bo malo czsu może wieczorem jakieś testy porobię. Edytowane 29 Września 2007 przez konio68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2007 nic nie musi, nic nie musi :P w rive w power user trzeba w sekcji Riva \ System NVAPIUsageBehavior dac na 1 i po robocie. potem res kompa i juz dziala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2007 Zajebiście. :-D Tak mi się podoba, że aż trzeba sprawdzić osobiście. Można popsuć sobie kartę? ;) PawelDK nie ma na kompie wzrostu wydajności gdy zwiększa zegary. Ja za bardzo się w to nie bawię ale z tego co pamiętam nieznacznie wynik w 3dmarku wzrósł po podkręceniu. Ja uważam, że mój procesor trzyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiki20 Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2007 @radiergummi Potwierdzam ten trik to działa :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) @ ggrydza no w twoim przypadku procesor bylby waskim gardlem dla duzo slabszej grafy. u mnie jedynie Counter Strike na source engine wskazuje na ograniczenie fps spowodowane procesorem. generalnie nienawidze tego engine :P. mam nadzieje ze tak jak Valve zapowiadalo przed ukazaniem sie HL2: episode two wyjdzie multithread patch do enginu source'a wprowadzajacy obsluge wielordzeniowych procesorow. Edytowane 29 Września 2007 przez radiergummi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) Zajebiście. :-D Tak mi się podoba, że aż trzeba sprawdzić osobiście. Można popsuć sobie kartę? ;) PawelDK nie ma na kompie wzrostu wydajności gdy zwiększa zegary. Ja za bardzo się w to nie bawię ale z tego co pamiętam nieznacznie wynik w 3dmarku wzrósł po podkręceniu. Ja uważam, że mój procesor trzyma. No właśnie czekam na jakieś komenty na Guru3D , odnosnie kręcenia ostro shaderów :) Godny następca GTx dopiero na wiosnę najszybciej więc do tej pory musi wytrzymać. :) jakby co są juz oficjalne 163.71 dla obu systemów... :) Edytowane 29 Września 2007 przez konio68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) Hmm a u mnei cos nie chce dzialac .. wyglada to tak - restart ofc robilem ale suwaka od shadera brak dobra juz działa :) przy core na 680 shadery mam na 1574 i wsio jest OK :) Edytowane 29 Września 2007 przez Sewer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) ja puscilem swoja karte 630/1500/1025 , gdy shadery dalem 1550 pojawialy sie co jakis czas w drugim demie 3dmarka2k6 artyfakty, zmiana 1475 na 1500 dala mi gdzies 30-40punktow, windows xp. pozdRo Edytowane 29 Września 2007 przez Blue Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) ja puscilem swoja karte 630/1500/1025 , gdy shadery dalem 1550 pojawialy sie co jakis czas w drugim demie 3dmarka2k6 artyfakty, zmiana 1475 na 1500 dala mi gdzies 30-40punktow. pozdRo a próbowałeś rdzeń wyżej pociągnąc pozostawiając shadery na poziomie 1450-1480.może to shadery powodują arty a nie takty GPU podczas równomiernego kręcenia.Ciekawi mnie bo do marków mam za cienkiego proca przynajmniej te 3,4 by się przydało aby różnicę zobaczyć. Edytowane 29 Września 2007 przez konio68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Monolith Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2007 a krecenie szaderow co w ogole ma dac? bo krece i testuje na Jericho i np. wzrostu fpsow nima :] czy pencil mod na 320 jest bezpieczny? mam zamiar go dzis wykonac, ale nie chce uwalic karty :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łata Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) na marginesie mimo iż rivatuner pozwala na zmiane zegarów core/shader niezależnie to i tak wartości zegarów poruszają się skokowo(dla shader skok to 54 MHz) Edytowane 29 Września 2007 przez łata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 29 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) a krecenie szaderow co w ogole ma dac? bo krece i testuje na Jericho i np. wzrostu fpsow nima :] czy pencil mod na 320 jest bezpieczny? mam zamiar go dzis wykonac, ale nie chce uwalic karty :/ Bardzo bezpieczny, oczywiście masz na myśli memki , bo core nie da rady pencilem zbyt bardzo ;/. Edytowane 30 Września 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moulder Opublikowano 30 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2007 Dla osób mających Vizdę 64bit zalecam ściągnąć podpisany sterownik do Rivy - http://www.techpowerup.com/downloads/724/mirrors.php. Wystarczy kliknać na niego i wybrać otwórz za pomocą Riva Tuner. Od tej pory nie musimy się bawić w F8 przy botowaniu. Sprawdzone przeze mnie i działa.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 30 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2007 (edytowane) Z tego co czytałem G80 ma jakies problemy z HDCP , ale nie mam dokladnych info :/ jak pdolacze HDTV przez DVI-HDMI to będzie trybić (bez żadnego downscallingu) ? Edytowane 30 Września 2007 przez Nerevar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmp Opublikowano 30 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2007 Mi tam płytki BR w połączeniu z LCD wspierającym HDCP odtwarzają się poprawnie, więc nie wiem jakie to kłopoty miałby mieć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 30 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2007 Kiedyś widziałem kilka stronek z opisem jakiegos problemu temu chciałem się upewnic bo niewiem jak podlaczyc lcd tv d-sub czy dvi-hdmi :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sector19 Opublikowano 30 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2007 nic nie musi, nic nie musi :P w rive w power user trzeba w sekcji Riva \ System NVAPIUsageBehavior dac na 1 i po robocie. potem res kompa i juz dziala. Kurde mi dalej nie dziala... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLAF_SKARPA Opublikowano 30 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2007 (edytowane) U Mnie działa i to masakrycznie :D kręce shadery na 1600 mhz i widze wzrost fps i ofkors marków :D Przykładowe wyniki w 3dmarku 2006 Shader 1523 ---- 11.297 marków Shader 1600 ---- 11.476 marków Shader 1650 ---- 11.556 marków Cisne dalej :D Edytowane 30 Września 2007 przez OLAF_SKARPA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...