Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8800 GTX / GTS

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie podobnie widac wyraźny wzrost marków:

 

Rdzeń - 671 Mem 1021 bez podnoszenia shaderów -- 11.761 marków

Rdzeń - 671 Mem 1021 Shader - 1600 -- 11.869 marków

Rdzeń - 671 Mem 1021 Shader - 1650 -- 11.957 marków

 

Niestety shadery na 1700 powoduja już zwis kompa :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie widac wyraźny wzrost marków:

Rdzeń - 671 Mem 1021 bez podnoszenia shaderów -- 11.761 marków

Rdzeń - 671 Mem 1021 Shader - 1600 -- 11.869 marków

Rdzeń - 671 Mem 1021 Shader - 1650 -- 11.957 marków

hmm .. wyrazny wzrost ? o jakies 1.5% ? odczuje sie to w praktyce ? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie do konca , fps pójdzie w góre dzięki małym zabiegom z shaderami :)

 

Skoro więcej marków to raczej jest wydajniej :>

No ja nie twierdze ze nie pojdzie:) fps w gore... ale jesli przy 11k pkt skacza o 100...to fps pewnie w Game test 1/2/3 roznic sie bedzie o 1-2;] a moze i nie:)

Z tad moje stwierdzenie ze w grze w ktorej mamy w danym momencie w frapsie 40 a po zabawie shaderkami 42....imho gra nie warta świeczki no chyba że ktoś bawi sie w smarki, zreszta sam zaraz rzucem okiem na to pieronstwo:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja nie twierdze ze nie pojdzie:) fps w gore... ale jesli przy 11k pkt skacza o 100...to fps pewnie w Game test 1/2/3 roznic sie bedzie o 1-2;] a moze i nie:)

Z tad moje stwierdzenie ze w grze w ktorej mamy w danym momencie w frapsie 40 a po zabawie shaderkami 42....imho gra nie warta świeczki no chyba że ktoś bawi sie w smarki, zreszta sam zaraz rzucem okiem na to pieronstwo:)

Tu się mylisz, jeżeli w uproszczeniu przyjmiemy że wzrost FPSów w grach będzie wprost proporcjonalny do wyników w 3dsmarkach to po OC shaderów zamiast 40 klatek będziesz miał CAŁE 40,66 FPS! WOW! :shock:

:wink:

Edytowane przez SzperSon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu się mylisz, jeżeli w uproszczeniu przyjmiemy że wzrost FPSów w grach będzie wprost proporcjonalny do wyników w 3dsmarkach to po OC shaderów zamiast 40 klatek będziesz miał CAŁE 40,66 FPS! WOW! :shock:

:wink:

Masz rację ..... większość osób robi zasadniczy błąd .... mark 06 ...

Jak kręcimy shadery to najlepiej na grach widać. a nie marku bynajmniej 06 , który był stworzony do zupełnie innej generacji kart .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy prosze pomóżcie bo mam problem!

 

Mam GF 8800 Gts 640 KO ACS3 i za pierona karta nie chce sterować automatycznie wentylatorem.

Wentyl cały czas chodzi na 60 % i ani rusz wiecej. Oczywiscie moge recznie ustawic nawet stałe 100 % ale poco karta ma mi chodzic w 2d z takimi obrotami.

ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span>m w rivie na auto i nic. :(

Podczas gry podnosi sie temp i gra sie wiesza z przegrzania.

 

Wie ktoś z Was jak ten problem fixnąć ??? :)

Edytowane przez Dj Technorocker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy prosze pomóżcie bo mam problem!

 

Mam GF 8800 Gts 640 KO ACS3 i za pierona karta nie chce sterować automatycznie wentylatorem.

Wentyl cały czas chodzi na 60 % i ani rusz wiecej. Oczywiscie moge recznie ustawic nawet stałe 100 % ale poco karta ma mi chodzic w 2d z takimi obrotami.

ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span>m w rivie na auto i nic.

Podczas gry podnosi sie temp i gra sie wiesza z przegrzania.

 

Wie ktoś z Was jak ten problem fixnąć ???

To znaczy ze nikt sie nie zna na tym ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znaczy ze nikt sie nie zna na tym ???

To ja Ci odpowiem , wszystko ok , wentyl przyspiesza dopiero po osiągnięciu około 85 C do tej temp będzie chodził na 60 :D

Jak chcesz sprawdzić, to wyłącz nawiewy w budzie aby osiągneła te 85C a zobaczysz że wentyl ruszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja Ci odpowiem , wszystko ok , wentyl przyspiesza dopiero po osiągnięciu około 85 C do tej temp będzie chodził na 60 :D

Jak chcesz sprawdzić, to wyłącz nawiewy w budzie aby osiągneła te 85C a zobaczysz że wentyl ruszy.

Ale On chce zrobic zeby wentylator w np 2D krecil sie wolniej... niz te wspomniane 60%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale On chce zrobic zeby wentylator w np 2D krecil sie wolniej... niz te wspomniane 60%.

Źle zrozumiałeś jemu chodzi o to że chce aby w 3D chodziła więcej niż 60 , ale na automacie nie chce więcej poleciec , więc pisze że może ręcznie wymusic 100 nawet ale wtedy i w 2D tyle chodzi.

Więc mu odpisuje że na auto w 3D wentyl rozkręca się dopiero po przekroczeniu 85C około i tak ma być.

I jego problem polega jak wymusić np. aby w przejściu tryb 3Dwentyl zapylał szybciej odrazu podczas przejścia w 3D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nvidia Plans New GeForce 8800 GTS SKU

Dołączona grafika

It seems that Nvidia is planning another GeForce 8800 GTS SKU with more stream processors. This is to widen the performance gap between the upcoming 8800 GT and 8800 GTS as 8800 GT is coming too close and it might hurt the sales of 8800 GTS. As such, the number of stream processors is increased from 96 to 112 while the rest of the specs like 500/800 core/mem clock, 320-bit memory interface, 640MB GDDR3 memories remain unchanged. There is also an interesting side note that NVIDIA will NOT be doing any formal launch activities, press announcements, website updates, or any other marketing around this new sku. Partners can conduct their own marketing activities around the sku as they see fit.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację ..... większość osób robi zasadniczy błąd .... mark 06 ...

Jak kręcimy shadery to najlepiej na grach widać. a nie marku bynajmniej 06 , który był stworzony do zupełnie innej generacji kart .

Warto krecic te shadery w koncu? Nie dotykalem sie jeszcze do nich.

Moja niestety nie kreci sie dobrze zostawilem rdzen na 615 bo juz 620 to zwiocha :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Źle zrozumiałeś jemu chodzi o to że chce aby w 3D chodziła więcej niż 60 , ale na automacie nie chce więcej poleciec , więc pisze że może ręcznie wymusic 100 nawet ale wtedy i w 2D tyle chodzi.

Więc mu odpisuje że na auto w 3D wentyl rozkręca się dopiero po przekroczeniu 85C około i tak ma być.

I jego problem polega jak wymusić np. aby w przejściu tryb 3Dwentyl zapylał szybciej odrazu podczas przejścia w 3D.

Dokładnie Konio :)

Szukałem w profilach cos tam jest o konfiguracji fan'a ale nie mam zielonego pojęcia jak to ustawić. :(

Potrafi ktos z Was krok po kroku napisac jak ustawic zeby wentyl wraz ze wzrostem temperatury przyspieszał ???

 

Dziękuje za Pomoc Koledzy !!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

No to dołączyłem do grona posiadaczy 8800GTX i mam małe pytanko. Czy te wyniki są w normie?

 

C2D 1.8GHz RAM 4-4-4-12 800Mhz

 

3Dmark05

------------------------------------

1280x1024 | 11644

------------------------------------

1680x1050 | 11353

 

 

3Dmark06

------------------------------------

1280x1024 | 8052

------------------------------------

1680x1050 | 7795

------------------------------------

 

W teście gierki LP: snow - średnio 62,8 cave - średnio 30,7.

Wyniki przy rozdzielczości 1680x1050

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...