Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8800 GTX / GTS

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Hannhibal Lecter

Obniżki pewnie będą, ale nie licz, że kupisz GTXa za 1300 zl, albo GTSa 640Mb za 800 zl. Karty zostana wycofane z produkcji zanim osiągną tak niską cenę. Nie ma lekko :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwaga laickie pytanie... Jakie są standardowa taktowania na EVGA 8800 GTS 640 MB? W internecie wyczytałem, że są to dla rdzenia 500 MHz i pamięci 1 600 MHz, a PowerStrip odczytuje 513 dla rdzenia i 792 dla pamięci... Normalne?

 

PS. Może dla kogoś obeznanego są to rzeczy oczywiste i pytanie wydaje się totalnie lamerskie, ale jakoś nigdy nie miałem głowy do sprzętu xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Hannhibal Lecter

Wracajac do pytania: chodzi mi o to, czy podczas padania deszczu na otwartym terenie wystepuja u was jakies zalamania grafiki. Tzn. czy zdazaja sie. Inna sprawa to dziwne cienie. Gdy staniemy pod drzewem (w zasiegu jego cienia) i celujemy recznym pistoletem to czy widzicie jakies dziwne cienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dla porządku dodam od siebie, że mojego GTS 320 mam na taktach: 576/1620/1800. Nie było to podkręcanie ekstremalne, takty shaderów ustawiłem na te 1600... bo mi się liczba podobała... O dziwo wszystko działa bez żadnych zwiech czy artefaktów, Oblivion, COD2... Jaki był wzrost wydajności - jeszcze nie porównywałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w rivie 205 nie moge krecic shaderow :(

 

btw, jakie sterowniki pod crysisa dobre? zassalem latest from nvidia i mam pixeloze w crysisie :D

na wczsesniejszych stronach masz opisane co trzeba zrobic aby krecic shadery na 205, ja mam najnowsze bety 163,74 i jest ok w crisisie, moze wylacz aa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem z RT 2.05.

 

Odblokowałem możliwość kręcenia shader-ów:

 

NVAPIShaderClockControl - 1

NVAPIUsageBehaviour - 1

 

Zmieniłem zegary, zapisałem ustawienia - po zapytaniu RT o pewną funkcję dotyczącą pamięci i przywracania zegarów kliknąłem "tak".

 

Wszystko było ok.

 

Po resecie komputera... zegary są standardowe - wszystkie - w 2D i 3D.

 

Jednak RT ma zapisane ustawienia 600/1389/902, choć cały czas karta pracuje na stock-owych częstotliwościach.

 

Dołączona grafika

 

Po chwili gry w Bioshock-a:

 

Dołączona grafika

 

W momencie kiedy zmienię jakiś zegar i kliknę "zastosuj" zegary wskakują na wyższe wartości - tak, jak ma być (tak, jakby funkcja "save" w ogóle nie działała).

 

No, ale przecież nie będę za każdym włączeniem komputera odpalał RT i się z tym bawił...

 

Sterowniki - WHQL 163.71.

 

Jakieś pomysły jak to rozwikłać?

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawiły sie nowe Beta stery 163.75:

 

Beta driver for GeForce FX, 6, 7, and 8 series GPUs.

Added product support for the following NVIDIA Motherboard GPUs:

GeForce 7150 / NVIDIA nForce 630i

GeForce 7100 / NVIDIA nForce 630i

GeForce 7100 / NVIDIA nForce 620i

GeForce 7050 / NVIDIA nForce 630i

GeForce 7050 / NVIDIA nForce 610i

Improved compatibility for Half-Life 2: Episode 2.

Added NVIDIA SLI profiles for Portal, Clive Barker's Jericho, SEGA Rally Revo, NHL 08, and European Street Racing.

Several game and application compatibility fixes. Please read the release notes for more information on product support, features, driver fixes and known compatibility issues.

 

http://us.download.nvidia.com/Windows/163....lease_Notes.pdf

 

Windows Vista 32-bit

http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_163.75.html

 

Windows Vista 64-bit

http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_163.75.html

 

Windows XP 32-bit

http://www.nvidia.com/object/winxp_163.75.html

 

Windows Server 2003 x64 Edition Windows XP Professional x64 Edition

http://www.nvidia.com/object/winxp64_163.75.html

Edytowane przez Dj Technorocker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Here is the things that we sure:

 

1. 8800GT will have two versions. One is 96SP,the other is 112SP. Nvidia will sell two version separately.

2. The memory size is decided by the downsteam producers.

3. The new version 8800GTS we are talking about isn't the more SP version 8800GTS, it is a new version based on G92

4. 8800GTS will have 128SP, not the 112SP we are talking earlier. The number of SP are the same of 8800GTX.

5. 8800GTS will have 512MB 256bit.

 

So, we won't have NVIO chip on the new version of 8800GTS. But now we still don't know about 8800 can support DX10.1 or not.

Wg najnowszego info NV rezygnuje z 320bit'owej szyny, ale w zamian daje 128SP :) Proces technologiczny też został zmniejszony do 65nm. Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...