Sivy(R) Opublikowano 4 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2007 No to dołączyłem do grona posiadaczy 8800GTX i mam małe pytanko. Czy te wyniki są w normie?a samemu nie możesz sobie sprawdzić ? http://service.futuremark.com/orb/projectsearch.jsp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sector19 Opublikowano 4 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2007 Witam No to dołączyłem do grona posiadaczy 8800GTX i mam małe pytanko. Czy te wyniki są w normie? Albo na hwbot.org Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S4racen Opublikowano 4 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2007 Przepraszam za pytanie. Widzę, że tu tylko można się chwalić kto ile wykręcił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sector19 Opublikowano 4 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2007 Przepraszam za pytanie. Widzę, że tu tylko można się chwalić kto ile wykręcił. NA Hwbocie?? nie nie przeciez... popatrz ile jest wynikow... z 8800GTX nawet nie kreconych... Wyniki 8800GTX (wszystkich single) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makar06 Opublikowano 4 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2007 W listopadzie bedą jakieś obniżki 8800gtx?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hannhibal Lecter Opublikowano 4 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2007 Obniżki pewnie będą, ale nie licz, że kupisz GTXa za 1300 zl, albo GTSa 640Mb za 800 zl. Karty zostana wycofane z produkcji zanim osiągną tak niską cenę. Nie ma lekko :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kipek Opublikowano 4 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2007 bardziej uwierzył bym w wersje nisko profilową :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrysek20022 Opublikowano 5 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2007 Witam Panowie warto doplacic 200 zl i wymienic ASUSA 8800 GTS 640 MB na EVGA 8800 GTX ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 5 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2007 Witam Panowie warto doplacic 200 zl i wymienic ASUSA 8800 GTS 640 MB na EVGA 8800 GTX ? Pozdrawiam Jak nie chcesz to ja swojego ASUS 640 moge tak wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 5 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2007 Jak nie chcesz to ja swojego ASUS 640 moge tak wymienić ja doplace 220 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 5 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2007 Nvidia kills 8800GTS 320MB, relaunches 640MB Nvidia decided to raise the specs by another 16 scalar shader units, so the 8800GTS will now feature 112 scalar shaders, 16 less than 8800GTX/Ultra. Clockspeeds remain the same, as do thermal and other specs. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taan Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2007 Uwaga laickie pytanie... Jakie są standardowa taktowania na EVGA 8800 GTS 640 MB? W internecie wyczytałem, że są to dla rdzenia 500 MHz i pamięci 1 600 MHz, a PowerStrip odczytuje 513 dla rdzenia i 792 dla pamięci... Normalne? PS. Może dla kogoś obeznanego są to rzeczy oczywiste i pytanie wydaje się totalnie lamerskie, ale jakoś nigdy nie miałem głowy do sprzętu xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjabrzyk Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2007 taktowania masz ok. najlepiej to ja mam, kupiłem evga superclocked a mam taktowania standardowe jak w wersji KO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taan Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2007 taktowania masz ok. najlepiej to ja mam, kupiłem evga superclocked a mam taktowania standardowe jak w wersji KO Skoro moje są ok to czemu wszędzie wypisują że GTS ma 500/1600 chłyt marketindody? Czy może maksymalna wartość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordFury Opublikowano 6 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2007 Marketing. Łatwiej przekazać tłumowi, że taktowania to 500/1600 niż 513/1584. Poza tym wartości zegarów zmieniają się większymi skokami, ale nie z dokładnością do 1MHz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hannhibal Lecter Opublikowano 7 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2007 Czy w STALKERze na driverach 163.71 mial ktos problemy z łamaniem grafiki? Chodzi mi o 8800gts Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kipek Opublikowano 7 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2007 do ilu udaje się wam wykręcić Shadery? u mnie max to 1620.. powyżej zwiecha w company of heroes (nie mam żadnej innej z testem) zmieniło sie troche 621/900/1450sh - sr96 min 52 max 249 621/900/1620sh -sr103,7 min54 max261 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sector19 Opublikowano 7 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2007 do ilu udaje się wam wykręcić Shadery? 1724... powyzej zwiecha (stock cooling/stock v) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hannhibal Lecter Opublikowano 7 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2007 Wracajac do pytania: chodzi mi o to, czy podczas padania deszczu na otwartym terenie wystepuja u was jakies zalamania grafiki. Tzn. czy zdazaja sie. Inna sprawa to dziwne cienie. Gdy staniemy pod drzewem (w zasiegu jego cienia) i celujemy recznym pistoletem to czy widzicie jakies dziwne cienie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 u mnie 630/1525/1025 powyzej wystepuja artyfakty, cos kiepska sztuka:/ bfg wersja oc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 w rivie 205 nie moge krecic shaderow :( btw, jakie sterowniki pod crysisa dobre? zassalem latest from nvidia i mam pixeloze w crysisie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gi3r3k Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 Ja dla porządku dodam od siebie, że mojego GTS 320 mam na taktach: 576/1620/1800. Nie było to podkręcanie ekstremalne, takty shaderów ustawiłem na te 1600... bo mi się liczba podobała... O dziwo wszystko działa bez żadnych zwiech czy artefaktów, Oblivion, COD2... Jaki był wzrost wydajności - jeszcze nie porównywałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 w rivie 205 nie moge krecic shaderow :( btw, jakie sterowniki pod crysisa dobre? zassalem latest from nvidia i mam pixeloze w crysisie :D na wczsesniejszych stronach masz opisane co trzeba zrobic aby krecic shadery na 205, ja mam najnowsze bety 163,74 i jest ok w crisisie, moze wylacz aa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) Mam pewien problem z RT 2.05. Odblokowałem możliwość kręcenia shader-ów: NVAPIShaderClockControl - 1 NVAPIUsageBehaviour - 1 Zmieniłem zegary, zapisałem ustawienia - po zapytaniu RT o pewną funkcję dotyczącą pamięci i przywracania zegarów kliknąłem "tak". Wszystko było ok. Po resecie komputera... zegary są standardowe - wszystkie - w 2D i 3D. Jednak RT ma zapisane ustawienia 600/1389/902, choć cały czas karta pracuje na stock-owych częstotliwościach. Po chwili gry w Bioshock-a: W momencie kiedy zmienię jakiś zegar i kliknę "zastosuj" zegary wskakują na wyższe wartości - tak, jak ma być (tak, jakby funkcja "save" w ogóle nie działała). No, ale przecież nie będę za każdym włączeniem komputera odpalał RT i się z tym bawił... Sterowniki - WHQL 163.71. Jakieś pomysły jak to rozwikłać? Edytowane 10 Października 2007 przez Vennor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Technorocker Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) Pojawiły sie nowe Beta stery 163.75: Beta driver for GeForce FX, 6, 7, and 8 series GPUs. Added product support for the following NVIDIA Motherboard GPUs: GeForce 7150 / NVIDIA nForce 630i GeForce 7100 / NVIDIA nForce 630i GeForce 7100 / NVIDIA nForce 620i GeForce 7050 / NVIDIA nForce 630i GeForce 7050 / NVIDIA nForce 610i Improved compatibility for Half-Life 2: Episode 2. Added NVIDIA SLI profiles for Portal, Clive Barker's Jericho, SEGA Rally Revo, NHL 08, and European Street Racing. Several game and application compatibility fixes. Please read the release notes for more information on product support, features, driver fixes and known compatibility issues. http://us.download.nvidia.com/Windows/163....lease_Notes.pdf Windows Vista 32-bit http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_163.75.html Windows Vista 64-bit http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_163.75.html Windows XP 32-bit http://www.nvidia.com/object/winxp_163.75.html Windows Server 2003 x64 Edition Windows XP Professional x64 Edition http://www.nvidia.com/object/winxp64_163.75.html Edytowane 10 Października 2007 przez Dj Technorocker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) Here is the things that we sure: 1. 8800GT will have two versions. One is 96SP,the other is 112SP. Nvidia will sell two version separately. 2. The memory size is decided by the downsteam producers. 3. The new version 8800GTS we are talking about isn't the more SP version 8800GTS, it is a new version based on G92 4. 8800GTS will have 128SP, not the 112SP we are talking earlier. The number of SP are the same of 8800GTX. 5. 8800GTS will have 512MB 256bit. So, we won't have NVIO chip on the new version of 8800GTS. But now we still don't know about 8800 can support DX10.1 or not. Wg najnowszego info NV rezygnuje z 320bit'owej szyny, ale w zamian daje 128SP :) Proces technologiczny też został zmniejszony do 65nm. Edytowane 10 Października 2007 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sn3jk Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 Mój Leadtek 8800GTS 640MB 693/1700/2050 bez artefaktów po 1h w ATItool Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daFojtek Opublikowano 11 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2007 najwyrazniej chca zniwelowac roznice w wydajnosci miedzy jednym a drugim gts'em :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolandMET Opublikowano 11 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2007 a na kiedy mam szykowac kase na takiego GTSa /? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denek Opublikowano 11 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2007 A ja czegoś nie rozumiem - nowszy GTS ma o 128MB pamięci mniej od starszego, a więcej PS :/ Ja chyba sprzedam swojego GF8800GTS 640MB i GTX kupię :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...