Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8800 GTX / GTS

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Carl Orff

czemu mam przeczucie, ze tego nie da sie naprawic :D

 

pamietam jak podobny syf, na ktory pomagala kombinacja klawiszy byl w sh3. tylko i wylacznie na grafach nvidii. wtedy byla to mgla w UZO. naszczescie pacz to naprawil.

Edytowane przez Carl Orff

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy wy czytacie co ja pisze NIE WSZYSCY MAJA PRZYCINKI i tyle!

Masz gtx ciesz sie zazdroszcze ci!

Piterix a w raz ze zmiana rozdzielczosci nie zmienia sie ilosc potrzebnej pamieci?

Odpal gre w 800x600 w 1280x1024 i w 1600x1200 z riva tune i monitoruj zurzycie video memory zobaczysz jak sie zmienia!

Ja 640 nie kupilem bo do 1440x900 starczy 320, a doplacajac 300-400zl dla samej pamieci, moglem doplacic kolejne 100-150 i za 1600 polowac na gtx retaili. Doplacac mozna zawsze pytanie tylko czy jest sens.

Nie nieguje ze nie macie przycinek, powtarzam raz jeszcze NIE KAZDY MA, maja gts i gtx, konfiguracje w SLI jak i single, konfiguracje z 320 jak i 640 mb, na c2d jak i 1 jajku, z roznymi starami pod vista jak i xpkiem... jedyne co mi przychodzi na mysl to wadliwa karta:| i jakis tandetny proces technologiczny w wyniku ktorego np 25% kart jest "wadliwych" kuzwa... jutro zadzwonie do Proline.

No bo jak wytlumaczyc fakt ze zdzisiu nie ma a ja mam a on ma to samo co ja... wrrrr

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpal gre w 800x600 w 1280x1024 i w 1600x1200 z riva tune i monitoruj zurzycie video memory zobaczysz jak sie zmienia!

imo wiekszy jednak wplyw ma zmiana jakosci generowanego obrazu niz jego rozdzielczosc

 

Ja 640 nie kupilem bo do 1440x900 starczy 320, a doplacajac 300-400zl dla samej pamieci, moglem doplacic kolejne 100-150 i za 1600 polowac na gtx retaili. Doplacac mozna zawsze pytanie tylko czy jest sens.

w czesci gier nawet w 800x600 320MB to za malo, przy jakosci ustawionej na high/ultra. np dirt, coh to ponad 400MB. a roznica pomiedzy 640, a 768 jest zdecywoanie mniejsza, niz 320, a 640, i w tym przypadku mozna mowic o samej rozdzielczosci. dochodzi jescze kwestia roznicy w wydajnosci , wynikajaca z ilosci jednostek.

btw: roznica w cenie pomiedzy wersja 320, a 640 to nie 300-400zl.

 

ale wracajac do problemu. praktycznie to moze byc wszytko. soft, hardware, lub ich polaczenie. osobiscie jednak stawiam na te nieszczesne 320MB

Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Carl Orff

co wy tak z tym 320mb. karty maja dzis i po 256 lub mniej. 512mb to nie jest standard, zeby mowic, ze 320 to malo. malo to jest 16mb na mojej grafie :D i tu moge powiedzieć, ze w dirta kompletnie nie dalo sie grac :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co wy tak z tym 320mb. karty maja dzis i po 256 lub mniej. 512mb to nie jest standard, zeby mowic, ze 320 to malo. malo to jest 16mb na mojej grafie :D i tu moge powiedzieć, ze w dirta kompletnie nie dalo sie grac :P

że mają to nic nie znaczy, znaczy ze popyt i taniość jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dalej twierdzę że 320 to mało nawet dla 1280 a czasem i do 1024 przy maxymalnej jakosci gafiki i taka jest prawda.

Oczywiście wszystko zależy od zasobów w $ , ale jak ktoś ma kase i dylemat to osobiście wybrałbym 640.

A jak ktoś nie wierzy to niech sobie w RT ustawi monitoring pamięci karty to zobaczy ile mogą niektóre tytuły wypompować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w GTS (ma ciut węższą szynę) ale na GTX IMO referencyjna prędkość dla mem styka (przy tym GPU).

 

ale GPU słabo idzie... (to Twoje okazyjne - jeśli cena też jest okazyjna to ja bym brał)

dzięki wielkie za zainteresowanie !! przy tak prostym pytaniu jedna odpowiedź jest wyjątkowa ważna! dzięki!

 

okazja uleciała, ale jak będę miał to zrobie testy pamięci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu masz info o nowym Marku , który ukaże się pod koniec roku.

W artykule masz linka do strony z takim niby testem ....rekomendowany system do grania to: DX10/SM 4 , 512 pamięci na karcie.

http://www.egielda.com.pl/?str=news&id=1893

:lol:

ja akurat nie jestem osoba która kupuje karte dla 3d marka ...

pozatym 3dmark nigdy nie potrzebował dużo ramu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Carl Orff

jesli juz doplacac do 640mb, to lepiej jeszcze doplacic i ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span> gtx. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:lol:

ja akurat nie jestem osoba która kupuje karte dla 3d marka ...

pozatym 3dmark nigdy nie potrzebował dużo ramu

Ja też nie kupuje dla marków , ale karta ma styknąć na 1 rok przynajmniej , a skoro obecne tytuły już potrafią szaleć z pamięcią to co będzie za pół roku ......... zresztą osobiście i tak zmienie na G92 tak z 3 miechy po jej ukazaniu się , czyli obecna grfa musi mi styknąć do powiedzmy styczeń - marzec 2008.

zresztą każdy ma swoje racje .... czas pokaże ile trzeba mieć pamięci aby płynnie grać na high w 1280.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli juz doplacac do 640mb, to lepiej jeszcze doplacic i ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span> gtx. :P

Tylko że dopłacić 200zł a dopłacić 800zł to spora różnica :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w niektorych sklepach ceny 640mb sa takie, ze bardziej oplacalne jest kupienie gtx.

w niektórych sklepach (grodzisk maz. CITY) mają GTSy po 2000 i 2400 odpowiednio wersja 320 i 640 mb :lol:

dobrze że 6600gt kosztuje tylko 330 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to cos zmieni ale znalazłem 2 sklepy gdzie 8800GTS kosztuje 1020 zł

 

http://helios-bp.pl/shop/index.php?d=produ...p;&id=19969

i

http://www.apollo.pl/store/show_detail/33612 <- co prawda bez opisu ale 1 zł mniej ;]

 

Co o tym myślicie?

Czy ceny 8800GTS w połowie lipca mają wzrosnąc czy zmalec? Ktos wie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta w apollo jest niedostępna

osobiście nie kupił bym galaxy szczególnie po tym co ostatnio wyrabia

pozatym ubogie wyposażenie np. asus dodaje race (swietny symulator) i pełną wersje 3d marka wszystko warte parę groszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to cos zmieni ale znalazłem 2 sklepy gdzie 8800GTS kosztuje 1020 zł

 

http://helios-bp.pl/shop/index.php?d=produ...p;&id=19969

i

http://www.apollo.pl/store/show_detail/33612 <- co prawda bez opisu ale 1 zł mniej ;]

 

Co o tym myślicie?

Czy ceny 8800GTS w połowie lipca mają wzrosnąc czy zmalec? Ktos wie?

w ESC masz kilka pozycji 320 po 1050-1080. i 640 za 1399 Asusa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh kiedys były fajne jaja z Ti4200 od gainwarda tez kosztował ponad 1000 kupiłem to [ciach!]o i cholernie nie chce sie teraz poparzyc. Przynajmniej wiem juz teraz ze to nie wina 320mb wersji thx

Wystarczy mi spokojnie 1440x900 na mojej panoramie, wiec raczej zostane przy 320

Ja miałem 4200Ti od Asusa rewizja A3 (ta najlepiej kręcąca się) i śmigał równo mimo, że pamięci TSOP a nie BGA (brak możliwości osobnego Vmoda na GPU i MEM...)

Mogłem nieźle wykręcić - do dziś karta chodzi u kumpla w budzie ze zmienionym chłodzeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po tych 14 stronach stwierdzam jednoznacznie ze nie jest to wina 320 pamieci.

bo gtx ma 768 a problem tez tam ZDAZA SIE . Bez wzgledu na rozdzialke i ustawienia...

dzis juz ide spac wrr...

zdarza sie, ale imho nie z tego samego powodu jak w wersji 320MB i najczesciej dotyczy to tez tych samych tytulow, na ktorych problem jest ppraktycznie na kazdej karcie - np. stalker, fear. argument, ze ilosc zgloszen problemu jest adekwatna do ilosci kart, tez do mnie nie trafia - na nvnews ilosc wersji 640/gtx zapewne w sumie jest wieksza niz 320MB, a mimo to zglaszajacych jest znacznie mniej. co ciekawe czesc ludzi po wymianie wersji 320 na 640MB pisze o znikniecu problemu, znowu inny post ladnie pokazuje jak gry wykrywaja dostepna ilosc pamieci na wersji 320MB - widza np. 512MB. jezeli gra ma zaszyte, ze istniaja karty tylko z bufforem 128, 256 i 512 (bo do serii 8, tylko takie byly) to skad wiadomo jak bedzie sie zachowywac na karcie z jej "dziwna" iloscia? mniejszy problem gdy jest jej wiecej np. 640 lub 768, ale jak jest jej 320, to taka gra nie wie ile zaadresowac i wszystko moze sie sypac. stery nie zawsze moga tu pomoc.

moja sugestia, zalatw sobie wersjie 640MB, przetestuj i daj znac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie ja mialem wlasnie wersje 320 MB ale np w Obliviona po 5 minutach grania nie dalo sie grac jak gralem w rozdzialce 1600 z AAx4 i AFx16.. normalnie mialem ok 30 fps a po 5 minutach mialem juz 10fpsow.

 

po zmianie karty na 640 mb problem zniknol i malo tego moge sobie pogran nawet w rozdzialce 2048 z aax4 i afx16 + HDRi to ze srednim fps 35.

 

naprawde rewelacja. aczkolwiek problemem moze i nie jest mala ilosc ramu na grafie tylko zle zarzadzanie pamiecia na tej karcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdarza sie, ale imho nie z tego samego powodu jak w wersji 320MB i najczesciej dotyczy to tez tych samych tytulow, na ktorych problem jest ppraktycznie na kazdej karcie - np. stalker, fear. argument, ze ilosc zgloszen problemu jest adekwatna do ilosci kart, tez do mnie nie trafia - na nvnews ilosc wersji 640/gtx zapewne w sumie jest wieksza niz 320MB, a mimo to zglaszajacych jest znacznie mniej. co ciekawe czesc ludzi po wymianie wersji 320 na 640MB pisze o znikniecu problemu, znowu inny post ladnie pokazuje jak gry wykrywaja dostepna ilosc pamieci na wersji 320MB - widza np. 512MB. jezeli gra ma zaszyte, ze istniaja karty tylko z bufforem 128, 256 i 512 (bo do serii 8, tylko takie byly) to skad wiadomo jak bedzie sie zachowywac na karcie z jej "dziwna" iloscia? mniejszy problem gdy jest jej wiecej np. 640 lub 768, ale jak jest jej 320, to taka gra nie wie ile zaadresowac i wszystko moze sie sypac. stery nie zawsze moga tu pomoc.

moja sugestia, zalatw sobie wersjie 640MB, przetestuj i daj znac.

dokładnie może to być problem z wykrywaniem pamięci i karty przez gre .......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie ja mialem wlasnie wersje 320 MB ale np w Obliviona po 5 minutach grania nie dalo sie grac jak gralem w rozdzialce 1600 z AAx4 i AFx16.. normalnie mialem ok 30 fps a po 5 minutach mialem juz 10fpsow.

 

po zmianie karty na 640 mb problem zniknol i malo tego moge sobie pogran nawet w rozdzialce 2048 z aax4 i afx16 + HDRi to ze srednim fps 35.

 

naprawde rewelacja. aczkolwiek problemem moze i nie jest mala ilosc ramu na grafie tylko zle zarzadzanie pamiecia na tej karcie.

bo 320 mb do 1600x1200 to za mało nie ma sie co dziwić ... ale jak ktoś może ustawić max 1280 to po co przepłacać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...