Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8800 GTX / GTS

Rekomendowane odpowiedzi

Ustawiasz na sztywno w ustawieniu sterownika , i musisz zmienic nazwę pliku exe na R6Vegas_game.exe i AA działa super :)

pozdrawiam.....

thx za info, ustawilem tak jak napisales ale jakis ten AA malo wydajny w Airbonie w menu gry przy ustawieniu AAx16 nadal na krawędziach skrzydeł samolotów są male ząbki troche tylko złagodzone :) a moze to tylko w menu tak jest

 

Tak ustawiam w sterkach

http://img383.imageshack.us/img383/4365/46425040ez0.png

menu gry z AAx16 ? czy oby napewno aa jest załączone bo juz sam nie wiem

http://img486.imageshack.us/img486/2839/90499385gz6.png

Edytowane przez PeterMac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemy z podkręcaniem wyjaśnia Unwinder w TYM, wątku.

"...with the past driver families the ForceWare automatically overclocked G80 shader domain synchronicallly with ROP domain using BIOS defined Shader/ROP clock ratio. Starting from 163.67 drivers internal ForceWare overclocking interfaces no longer scale shader domain clock when ROP clock is adjusted and the driver now provides completely independent shader clock adjustment interface. It means that starting from ForceWare 163.67 all overclocking tools like RivaTuner, nTune, PowerStrip or ATITool will adjust ROP clock only..."

 

"The driver’s clock programming routine is optimized and it causes unwanted effects when you’re trying to change shader domain clock only. Currently the driver uses just ROP domain clock only to see if clock generator programming have to be performed or not. For example, if your 8800GTX ROP clock is set to 612MHz and you need to change shader domain clock only (directly or via specifying custom or shader/ROP clock ratio) without changing current ROP clock, the driver will optimize clock frequency programming seeing that ROP clock is not changed and it simply won’t change the clocks, even if requested shader domain clock has been changed. The workaround is pretty simple: when you change shader clock always combine it with ROP clock change (for example, if your 8800GTX ROP clock is set to 612MHz and you’ve changed shader clock, simply reset ROP clock to default 576MHz, apply it, then return it to 612MHz again to get new shader clock applied). I hope that this unwanted optimization will be removed in future ForceWare, and now please just keep it in mind while playing with shader clock programming using RT 2.04 and 163.67.

2) Currently Vista driver puts some limitations on ROP/shader domain clocks ratio you’re allowed to set. Most likely they are hardware clock generator architecture related and hardware simply cannot work (or cannot work stable) when domain clocks are too asynchronous. For example, on my 8800GTX the driver simply refuses to set the clocks with shader/ROP ratio within 1.0 – 2.0 range (default ratio is 1350/575 = 2.34), but it accepts the clocks programmed with ratio within 2.3 – 2.5 range. Considering that the driver no longer changes domain clocks synchronically and all o/c tools (RT 2.03, ATITool, nTuner, PowerStrip) currently change ROP clock only, that results in rather interesting effect: you won’t be able to adjust ROP clock as high as before. Once it gets too far from (or too close to) shader clock and shader/ROP clock ratio is out of range – the driver refuses to set such clock. Many of you already noticed this effect, seeing that the driver simply stops increasing ROP clock after a certain dead point with 163.67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze troszke noobowskie pytanie...Ale mozliwosci OC mojego asusa konczą się na 621/950, myslicie ze zmiana biosu karty moze pomoc i czy więcej z tej karty wyciagne?

mało prawdopodobne .....

 

thx za info, ustawilem tak jak napisales ale jakis ten AA malo wydajny w Airbonie w menu gry przy ustawieniu AAx16 nadal na krawędziach skrzydeł samolotów są male ząbki troche tylko złagodzone :) a moze to tylko w menu tak jest

 

Tak ustawiam w sterkach

http://img383.imageshack.us/img383/4365/46425040ez0.png

menu gry z AAx16 ? czy oby napewno aa jest załączone bo juz sam nie wiem

http://img486.imageshack.us/img486/2839/90499385gz6.png

Tak jest tylko w menu w gierce jest juz ok......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie - zróbcie sobie test DirectX dot. Direct3D (te kręcące się kostki) i czy u was też na 8800GTS dziwnie zachwuja się cienie? Grafika jest OK ale ścianka która podczas obrotu kostki staje sie nie widoczna nagle robi sie ciemna....a powinno byc płynne przejście, nie jest to jakiś efekt bardzo widoczny ale po kilku probach widac to. Pytam o to gdyż mam problem z grafiką np. w TR Anniversary (migają cienie, złe odbicia np. w mieszkaniu lary w posadzce - są tylko na jakims obszarze) ale np. w Bioshock czy MOH:A jest wszystko OK. Bledy sa na sterach oficjalnych jak i betach ale tych przed ostatnich. Proszę o sprawdzenie waszych testów direct3d. pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze troszke noobowskie pytanie...Ale mozliwosci OC mojego asusa konczą się na 621/950, myslicie ze zmiana biosu karty moze pomoc i czy więcej z tej karty wyciagne?

Bardzo wątpię. Z tego co widzę to takie osiągi na asusie to niemal standard. Wiatrak mam na ustawieniu auto i dla uzyskania pełnej stabilności w nieograniczonym czasie musiałem zjechać do 612. Powyżej tej wartości szedł do 20 ale po jakimś czasie trybu 3D aplikacja wywala się do pulpitu a vista obwieszcza błąd sterownika graficznego. Artefaktów przy 950 dla pamięci nie miałem ale "dla bezpieczeństwa i stabilności" zjechałem do 928.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te ostatnie bety ogólnie mają jakiś feler z pamiętaniem (ewentualnie specjalnie tak zostały skonstruowane) choć u mnie objawia się to gubieniem ustawień systemu koloru dla TV. Po każdym uruchomieniu muszę przestawiać się ręcznie na Pal. Za to zegary pamiętają, aż do momentu ewentualnego błędu sterownika graficznego - wtedy ustawiają wartości taktowania dla rdzenia domyślne i to na sztywno - niczym sie nie da zmienić. Po restarcie i ponownym ustawieniu już jest ok i to akurat pamięta aż do następnego błędu sterownika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość wolfszary

Pytanie do posiadaczy 8800gts od BFG. Kupilem ta karte i w pudelku nie bylo koszulki ani stickerow do myszki. Pudelko oryginalnie zapakowane. Ktos cos o tym wie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sie wczoraj troche pobawilem i wyciagnelem z mojej 634/2056

 

3d mark 2005 leci bez problemu, temp z wentylem na 100% nie przekracza 70" wiec nie jest zle chyba :P

 

Nie ma takiej możliwości aby było 634Mhz :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 648 juz wali krzaki :P

 

mowisze ze nie mozliwe? hmm jak wroce wieczorem do domu to zrobie screana bo teraz w pracy jestem, mam nadzieje ze sie nie jebnelem :P

 

Zobacz sobie skoki taktowania GPU :oops: nigdy nie ustawi się na tej częstotliwości :huh:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja swoja ustawilem narazie stabilnei na 680/1000 - wynik chyba zadowalajacy :)

Rdzen juz na 690 sypie artami ale z pameiciami jeszcze bede kombinował tylko musze potestowac to ustawienie bo musze miec pelna stabilnosc bo jak startuje w wyscigach ligowych w GTR2 to przez ponad 3 godziny komp nie ma prawa sie zawiesic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko: mam zamiar kupic bfg 8800gts oc2(niestety nie mam w sprzedazy standardowych) i zastanawiam sie czy da sie z tej karty jeszcze cos wyciagnac??

to sa jej dane:

Szczególowe dane techniczne: producent chipsetu nVidia

 

model chipsetu GeForce 8800GTS

 

wielkość pamięci 320MB

 

typ zastosowanej pamięci GDDR3 (320bit)

 

taktowanie rdzenia 580MHz

 

taktowanie pamięci 1700MHz

 

taktowanie Shader Clock 1350MHz

 

ilość potoków renderujących (ROP) 20

 

ilość jednostek PixelShader 96

 

ilość jednostek VertexShader 96

 

RAMDAC 400 MHz (podwójny)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...