Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8800 GTX / GTS

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki co robić.Mogę kupić 8800gts 640mb i będe miał to co w podpisie tylko ze bequite 450w i płyte inna.I co warto kupić ta grafe?? Czy lepiej c2d 2gb ram płyta do OC dobra i 7900gtx i poczekać na coś z 9800.Nie wiem co robić:((

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos z was mial taki problem, ze karta nie przechodzi Testu w Riva Tuner? Jest napisane, ze sterowniki nie pozwalaja na dalsze OC. Wiem, ze mozna wylaczyc ten test. Czy ktos mial takie przygody?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, mam pytanie do posiadaczy SLi. W nHancer można wybrać tryb antyaliasing SLI 8Q. Czy mniej więcej oznacza on AAx4 dla każdej karty (chodzi mi o obciążenie) ?

 

W testowanym TDU w 1680x1050 wymusiłem z poziomu nHancera następujące parametry:

- AF16,

- Vsync ON,

- SLI mode jako Alternate Frame Rendering,

- AA SLI 8Q

- w zakładce Optimization: texture filtering- high quality, trilinear OFF, Aniso sample optim - OFF, Negative LOD bias - allow

 

W samej grze AA OFF i HDR OFF.

Efekt 30 fps czy niezby płynnie jak na samochodówkę...

 

Jak wyłączę w nHacerze opcje Antyaliasingu (resztę pozostawie jw.) i zastosuje ją wyłącznie w grze (AA x 2) to klatek przybywa do 45.

 

Czy nie powinienem oczekiwać większej wydajności w TDU czy może ustawienia, które stosuje są zbytnio obciążają karty ?

Edytowane przez petrumi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Hannhibal Lecter

Masz raczej mało FPSow. W tandemie SLI powinno byc z 60 klatek. Ludzie na 8600 maja 30FPSow. Dziwne to SLI, moze gra nie ma poprostu optymalizacji pod SLI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na x1600 na pc2 mialem okolo 32 fps :) w rozdzialce 1280x1024 i detalach na srednich rzeczywiscie cos masz nie tak :)

Ustaw na default wszystko sterach a nie grzebiesz w profilach i wtedy zobacz :)

Edit: Nie mam tej gry teraz aby sprawdzic ile mam na PC1 teraz ;p

Edytowane przez GURU500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w TDU w roz. 1440/900 mam od 60 do 80 klatek na sekunde na jednej karcie GeForce 8800 Gts 640 podkręconej na maxa !

 

Ustawienia AAx4 i Anizo x16 HDR wysokie detale.

 

Czasami sa sporadyczne spadki do 50 klatek na sekunde oraz podzas puszczania dłuższych bączków są spadki do 35 k/s a tak to non stop fps skacze od 60 do 80 k/s.

 

Takze stary masz cos nie tak powinienies miec gdzies z 70,80 klatek non-stop jak nie więcej.

 

Pozdrówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z SLI w 3dMarku06 i 05. Grafiki 2x 8800gtx asusa system rozpoznaje 2sztuki (q6600+asus p5n32e-sli+2x1gb 800 geil) , tryb sli w sterach nvidi daje sie włączyć a 3dmark06 w opisie sprzętu podaje dane tylko jednej grafiki 1/1 , programy typu Everest rozpoznają tak jak system 2szt.

Prosze o podpowiedź w czym tkwi problem...

Edytowane przez aRKOz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w TDU w roz. 1440/900 mam od 60 do 80 klatek na sekunde na jednej karcie GeForce 8800 Gts 640 podkręconej na maxa !

 

Ustawienia AAx4 i Anizo x16 HDR wysokie detale.

 

Czasami sa sporadyczne spadki do 50 klatek na sekunde oraz podzas puszczania dłuższych bączków są spadki do 35 k/s a tak to non stop fps skacze od 60 do 80 k/s.

 

Takze stary masz cos nie tak powinienies miec gdzies z 70,80 klatek non-stop jak nie więcej.

 

Pozdrówka

Może w weekend znajdę czas na reinstal systemu albo próby z innymi sterami ale nie wydaje mi się, że tu leży problem. Wyniki w testach syntetycznych są moim zdaniem w miarę ok (ok 14tyś w 2006 w SLI bez kręcenia kart). To chyba jednak wina silnika TDU. A może to wpływ działania force feedback w kierownicy Logitecha. Ale nawet nie będę sprawdzał jak działa bez niej bo ją kocham ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może w weekend znajdę czas na reinstal systemu albo próby z innymi sterami ale nie wydaje mi się, że tu leży problem. Wyniki w testach syntetycznych są moim zdaniem w miarę ok (ok 14tyś w 2006 w SLI bez kręcenia kart). To chyba jednak wina silnika TDU. A może to wpływ działania force feedback w kierownicy Logitecha. Ale nawet nie będę sprawdzał jak działa bez niej bo ją kocham ;)

 

Może kolega mi popdowie cos w moim problemie z SLI ?? dwa posty wyżej ... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może w weekend znajdę czas na reinstal systemu albo próby z innymi sterami ale nie wydaje mi się, że tu leży problem.

zainstaluj najnowsze 163.69. nie wlaczaj SLI aa, bo to imho nie ma wiekszego sensu, no chyba, ze na starych grach. SLI aa wylacza "akceleracje", a wlacza specjalne tryby aa - poprawiasz jakosc, nie wydajnosc.

TDU od jakies wersji sterow (maj/czerwiec) bardzo ladnie sie skaluje w SLI.

 

właśnie kończe testy .... ale niezabardzo bo w 3dmarku 05 wynik był kolo 15000 teraz lece z 3dmarkiem 06

podaj wyniki czatkowe z i bez SLI - to, ze jakis program wypisuje brak SLI, wcale nie oznacza, ze ono nie dziala Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zainstaluj najnowsze 163.69. nie wlaczaj SLI aa, bo to imho nie ma wiekszego sensu, no chyba, ze na starych grach. SLI aa wylacza "akceleracje", a wlacza specjalne tryby aa - poprawiasz jakosc, nie wydajnosc.

TDU od jakies wersji sterow (maj/czerwiec) bardzo ladnie sie skaluje w SLI.

podaj wyniki czatkowe z i bez SLI - to, ze jakis program wypisuje brak SLI, wcale nie oznacza, ze ono nie dziala

WIEC ...

3dm05 na jednej karcie 15100 ,na dwoch 16220

3dm06 na jednej karcie 11600 , na dwóch 13300

wyniki zaokrąglone oczywiście .... jaki z tego wniosek ? spodziewałem się różnic około 30-50%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wnosek taki, ze SLI dziala, jescze jeden, ze nie podales proca, dlatego pisalem o wynikach czastkowych, tam najlepiej widac roznice

Rozumie ze 3dmarkiem tzn tak małą różnicą niemam co sie przejmować ?? W jakich testach widać najwiekszą różnice w wydajności SLI ?

Zaraz zrobie jeszcze raz testy 3dm i przyjrze sie szczegółom ... na jakie wyniki cząstokwe zwrócić uwage w 3dmarkach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Hannhibal Lecter

Podaj poprostu wszystkie wyniki czastkowe. Jest ich bodajże 3. CPU Score, Shader Score i cos jeszcze.

Edytowane przez Hannhibal Lecter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj poprostu wszystkie wyniki czastkowe. Jest ich bodajże 3. CPU Score, Shader Score i cos jeszcze.

3DMARK06

---BEZ SLI

 

3DMark Score 15273 3DMarks

GT1 - Return To Proxycon 55,1 FPS

GT2 - Firefly Forest 41,8 FPS

GT3 - Canyon Flight 98,8 FPS

CPU Score 9094 CPUMarks

CPU Test 1 5,2 FPS

CPU Test 2 7,1 FPS

Fill Rate - Single-Texturing 6913,0 MTexels/s

Fill Rate - Multi-Texturing 17553,7 MTexels/s

Pixel Shader 594,7 FPS

Vertex Shader - Simple 139,6 MVertices/s

Vertex Shader - Complex 129,7 MVertices/s

8 Triangles 13,6 MTriangles/s

32 Triangles 53,4 MTriangles/s

128 Triangles 207,1 MTriangles/s

512 Triangles 284,9 MTriangles/s

2048 Triangles 288,4 MTriangles/s

32768 Triangles 288,7 MTriangles/s

 

---W SLI

3DMark Score 16327 3DMarks

GT1 - Return To Proxycon 55,0 FPS

GT2 - Firefly Forest 41,9 FPS

GT3 - Canyon Flight 120,7 FPS

CPU Score 8666 CPUMarks

CPU Test 1 4,8 FPS

CPU Test 2 6,9 FPS

Fill Rate - Single-Texturing 13665,5 MTexels/s

Fill Rate - Multi-Texturing 31984,9 MTexels/s

Pixel Shader 1047,5 FPS Feature Tests

Vertex Shader - Simple 274,1 MVertices/s

Vertex Shader - Complex 235,5 MVertices/s

8 Triangles 13,6 MTriangles/s

32 Triangles 52,9 MTriangles/s

128 Triangles 203,9 MTriangles/s

512 Triangles 464,5 MTriangles/s

2048 Triangles 543,7 MTriangles/s

32768 Triangles 569,5 MTriangles/s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Quad na minimum 3-3,2GHz chodzi? "Teoretyczne" testy reagują ładnie, więc SLI jako takie działa, tylko w markowych "grach" nie ma przyrostu zbytnio. Wniosek - jest inne wąskie gardło. Niekręcony proc/RAM albo coś Ci się sterowniki z systemem nie lubią...

 

Edit:

Śmieci z systemu po Radeonie porządnie się pozbyłeś?

Edytowane przez LordFury

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Quad na minimum 3-3,2GHz chodzi? "Teoretyczne" testy reagują ładnie, więc SLI jako takie działa, tylko w markowych "grach" nie ma przyrostu zbytnio. Wniosek - jest inne wąskie gardło. Niekręcony proc/RAM albo coś Ci się sterowniki z systemem nie lubią...

 

Edit:

Śmieci z systemu po Radeonie porządnie się pozbyłeś?

To komputer kumpla ;) Q6600 niepodkrecony , ramy 800 55515 niekrecone :) ale najwazniejsze ze działa bo balismy sie ze jednak awaria sprzetowa.

Dziekuje WSZYSTKIM za pomoc i biore sie za dalsze testy no i podkręcanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogą napisać ale co chwilę nowe gry wychodzą i trzeba optymalizować znowu stery.Ja tam jestem zadowolony z takiej sytuacji zawsze coś w nowych tytułach poprawiają.Czy to jest jakiś problem częsta instalacja sterowników?Dla mnie nie.

Edytowane przez kurczak80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...