Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8800 GTX / GTS

Rekomendowane odpowiedzi

moze chodzilo jurkowi911 o gf 8600 :) ... coz jak za karte za tyle kasy powiem krotko oplacalo sie :) jakby co to SLi a jak jeszcze za malo to i moge 3 dolozyc no ale wtedy to juz zasilacz:) pozostaje kwestia kasy .. no ale to juz odrebna kwestia ;p

Chodziło mi dokładnie o to co napisałem, czyli całą serię 8 (single). Aczkolwiek nie ma sensu nad tym pisać,bo dx10 praktycznie jeszcze nie wszedł,a na pewno nie w czystej jego postaci. Poczekajmy na finalną wersje "bardzo" oczekiwanej gry i wtedy się dowiemy czy "obsłuży"* czy nie.

 

...a co ty chcesz trzeciego jeszcze dokładać :blink:

 

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
nikt raczej nie kupuje karty tego typu,aby grać w 800x600.Dla mnie i wielu graczy "obsługa" zaczyna się od 1280x1024 z AA i AF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi dokładnie o to co napisałem, czyli całą serię 8 (single). Aczkolwiek nie ma sensu nad tym pisać,bo dx10 praktycznie jeszcze nie wszedł,a na pewno nie w czystej jego postaci. Poczekajmy na finalną wersje "bardzo" oczekiwanej gry i wtedy się dowiemy czy "obsłuży"* czy nie.

 

...a co ty chcesz trzeciego jeszcze dokładać :blink:

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
nikt raczej nie kupuje karty tego typu,aby grać w 800x600.Dla mnie i wielu graczy "obsługa" zaczyna się od 1280x1024 z AA i AF
Nie no gry , które wyszły pod Dx10 to jest czysty DX10 .Inna sprawą jest ilość zastosowanych efektów oraz stopień ich zaawansowania.Przyklad LP wyszedł pod DX10 i to był DX10 ale po czasie dołożyli w patchu obsługę efektu Fur , dużo bajerów jeszcze nie widzieliśmy , najbardziej ciekawi mni deszcz .... przykład cieni już widzieliśmy na high zabijają , aczkolwiek na medium tez wyglądają ok , Natomiast długo nie będzie wykożystany maxymalny rozmiar textur.

G80 wyśmienicie sobie radzi z 1024x1024 jak i 2048x2048 , CSAA też dziala super pod DX10.

Co do Crysis to wcale bym tak się nie podniecał , wszystko zależy od tego jakie detale nam zaaplikują .... jest głośno może być rozczarowanie , i wcale nie mam na myśli wydajności.Osobiście uważam że ładniejszy może być Holgate London .Dobry przykład Bio textury cienkie grafika średnia ale wydajność pod Dx10 i 9 taka sama na G80.

dlatego moim zdaniem nie DX10 straszny bo tego G80 obsługuje wyśmienicie czego nie mozna powiedzieć o R600 , tylko jego możliwości ,które zobaczymy dopiero w pełnej krasie myślę że za ok 2 latka jak będą karty , które sobie poradzą z taką ilością danych do obróbki z odpowiednią prędkością i będą miały odpowiednią ilość pamięci pod ręką .Moim zdaniem grafa taka to wydajność 3xG80 i 2g na karcie z odpowiednią magistralą .... oczywiście nie wspomnę ile będzie musiało rownież CPu policzyć .... koło zamknięte na dzień dzisiejszy G80 radzi sobie spokojnie z DX10 bynajmiej tym ,który oferują nowe gry .I nie zwalać małego fps na Dx10 , bo i DX9 potrafi ostro zabić fps dla G80.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aa to stad ja tez nei mam :D rozumiem ze mozna dowolnie ustawiac shadery niezaleznie od zegarów? np miec core na 500 a shadery na 2000 ?:P

wlasnie teraz czekamy na wyniki z podkrecania shaderów :)

Dokładnie , shadery można sobie ustawiać do woli .... mozna wyżej GPU , shadery wolniej i odwrotnie , lub oba mocniej .... jeszcze nie miałem okazji się bawic bo malo czsu może wieczorem jakieś testy porobię. Edytowane przez konio68

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajebiście.

:-D

Tak mi się podoba, że aż trzeba sprawdzić osobiście. Można popsuć sobie kartę?

;)

PawelDK nie ma na kompie wzrostu wydajności gdy zwiększa zegary. Ja za bardzo się w to nie bawię ale z tego co pamiętam nieznacznie wynik w 3dmarku wzrósł po podkręceniu. Ja uważam, że mój procesor trzyma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ ggrydza

 

no w twoim przypadku procesor bylby waskim gardlem dla duzo slabszej grafy. u mnie jedynie Counter Strike na source engine wskazuje na ograniczenie fps spowodowane procesorem. generalnie nienawidze tego engine :P. mam nadzieje ze tak jak Valve zapowiadalo przed ukazaniem sie HL2: episode two wyjdzie multithread patch do enginu source'a wprowadzajacy obsluge wielordzeniowych procesorow.

Edytowane przez radiergummi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajebiście.

:-D

Tak mi się podoba, że aż trzeba sprawdzić osobiście. Można popsuć sobie kartę?

;)

PawelDK nie ma na kompie wzrostu wydajności gdy zwiększa zegary. Ja za bardzo się w to nie bawię ale z tego co pamiętam nieznacznie wynik w 3dmarku wzrósł po podkręceniu. Ja uważam, że mój procesor trzyma.

No właśnie czekam na jakieś komenty na Guru3D , odnosnie kręcenia ostro shaderów :) Godny następca GTx dopiero na wiosnę najszybciej więc do tej pory musi wytrzymać. :)

jakby co są juz oficjalne 163.71 dla obu systemów... :)

Edytowane przez konio68

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm a u mnei cos nie chce dzialac ..

wyglada to tak - restart ofc robilem ale suwaka od shadera brak

 

dobra juz działa :)

 

przy core na 680 shadery mam na 1574 i wsio jest OK :)

post-139-1191059204_thumb.jpg

Edytowane przez Sewer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja puscilem swoja karte 630/1500/1025 , gdy shadery dalem 1550 pojawialy sie co jakis czas w drugim demie 3dmarka2k6 artyfakty, zmiana 1475 na 1500 dala mi gdzies 30-40punktow, windows xp.

 

pozdRo

Edytowane przez Blue

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja puscilem swoja karte 630/1500/1025 , gdy shadery dalem 1550 pojawialy sie co jakis czas w drugim demie 3dmarka2k6 artyfakty, zmiana 1475 na 1500 dala mi gdzies 30-40punktow.

pozdRo

a próbowałeś rdzeń wyżej pociągnąc pozostawiając shadery na poziomie 1450-1480.może to shadery powodują arty a nie takty GPU podczas równomiernego kręcenia.Ciekawi mnie bo do marków mam za cienkiego proca przynajmniej te 3,4 by się przydało aby różnicę zobaczyć. Edytowane przez konio68

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Monolith

a krecenie szaderow co w ogole ma dac? bo krece i testuje na Jericho i np. wzrostu fpsow nima :]

 

czy pencil mod na 320 jest bezpieczny? mam zamiar go dzis wykonac, ale nie chce uwalic karty :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a krecenie szaderow co w ogole ma dac? bo krece i testuje na Jericho i np. wzrostu fpsow nima :]

 

czy pencil mod na 320 jest bezpieczny? mam zamiar go dzis wykonac, ale nie chce uwalic karty :/

Bardzo bezpieczny, oczywiście masz na myśli memki , bo core nie da rady pencilem zbyt bardzo ;/. Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla osób mających Vizdę 64bit zalecam ściągnąć podpisany sterownik do Rivy - http://www.techpowerup.com/downloads/724/mirrors.php. Wystarczy kliknać na niego i wybrać otwórz za pomocą Riva Tuner. Od tej pory nie musimy się bawić w F8 przy botowaniu. Sprawdzone przeze mnie i działa..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U Mnie działa i to masakrycznie :D kręce shadery na 1600 mhz i widze wzrost fps i ofkors marków :D

 

Przykładowe wyniki w 3dmarku 2006

 

Shader 1523 ---- 11.297 marków

Shader 1600 ---- 11.476 marków

Shader 1650 ---- 11.556 marków

 

Cisne dalej :D

Edytowane przez OLAF_SKARPA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...