Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8800 GTX / GTS

Rekomendowane odpowiedzi

Ale skoro kolega ma niepodkręconego procka, to nie sądzę, aby miał problem z PCIE x1. Przelączanie z x16, na x1 miało zazwyczaj miejsce przy podbijaniu FSB. Moim zdaniem wynik jest w normie (ten z 06), jak na niekręconego E6600.

Edytowane przez dem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem że pytanie pewnie głupie, ale fsb 400 przy napięciu 1,45 na cpu i 2,3 na pamięci powinien wytrzymać? jakie (pi razy oko) wartości powinienem ustawić przy kręceniu.

 

proszę o radę lub ewentualnego linka do miejsca w którym to znajdę.

 

i tak jak napisałem kilka odpwiedzi wyżej jaką mam konfigurację to co wg Was mógłbym z tego wycisnąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem że pytanie pewnie głupie, ale fsb 400 przy napięciu 1,45 na cpu i 2,3 na pamięci powinien wytrzymać? jakie (pi razy oko) wartości powinienem ustawić przy kręceniu.

 

proszę o radę lub ewentualnego linka do miejsca w którym to znajdę.

 

i tak jak napisałem kilka odpwiedzi wyżej jaką mam konfigurację to co wg Was mógłbym z tego wycisnąć?

Masz E6600, który to posiada mnoznik x9. Zatem musiałbyś mieć całkiem niezłego selekta, aby poszedł na 3600Mhz przy 1,45 (bios), co realnie w przypadku P5B Dlx daje jakieś 1,41v. Wejdź do biosu ustaw mnożnik procesora na x8, FSB na 400, napięcie na CPU @ 1,4v (choć na 3200MHz powinien fikać na domyślnym), dzielnik pamięci na 533 (czyli 1:1), napięcie na pamięci @ 2.1v, czyli nominalne.

 

Na tej konfiguracji 99% E6600 wstaniei bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje potwierdzenia wyników nowego colina, oto one:

 

Mierzone od chwili startu do momentu przeskoczenia widoku do kokpitu po zakończeniu wyścigu.

 

Kamera nr 2 czyli lekko z góry.

Wszystko max 1024x768:

Germany: min:32 max:49 avg:41

Włochy: min: 28 max:42 avg: 35

Buggy (zawsze kilka samochodów przede mną): min:22 max:49 avg:36

 

Jestem rozczarowany nowym Colinem ta gra nie dorasta MOTORSTORM do pasa jak nie do kostek, grafika nie pokazuje niczego ciekawego a wymagania ogromne. Testy robiłem na Windows Ultimate. Jestem ciekaw jak to chodzi pod XP. U mnie STALKER na XP spadki do 20 fps a na viscie to ciężko zejść poniżej 50 FPS.

Edytowane przez Keniger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Tak się teraz zastanawiam czy dobrze zrobiłem kupując tę kartę.

Jak czytam na Waszym wątku, macie takie "maszyny" GTX-y za kupę kasy, a dema gier itp. na directx 10 chodzą powiedzmy "tak sobie". Przy moim 320Mb to ja będę miał chyba max 15 fps. Lipna w sumie ta karta. Za szybka na dx9 za wolna na dx10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Tak się teraz zastanawiam czy dobrze zrobiłem kupując tę kartę.

Jak czytam na Waszym wątku, macie takie "maszyny" GTX-y za kupę kasy, a dema gier itp. na directx 10 chodzą powiedzmy "tak sobie". Przy moim 320Mb to ja będę miał chyba max 15 fps. Lipna w sumie ta karta. Za szybka na dx9 za wolna na dx10.

 

Poczekaj jeszcze , zarówno DRV jak i gry muszą zostać dopracowane pod kątem DX 10 , będzie dobrze :D

 

Ja tam nie narzekam i licze że gry pod DX10 będa smigać oczywiście nie na full detalach ale będzie można spokojnie pograx w 1280x1024 :D .

 

Zauwazyłem że bardzo dobrym duetem jest 8800 z C2D :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Tak się teraz zastanawiam czy dobrze zrobiłem kupując tę kartę.

Jak czytam na Waszym wątku, macie takie "maszyny" GTX-y za kupę kasy, a dema gier itp. na directx 10 chodzą powiedzmy "tak sobie". Przy moim 320Mb to ja będę miał chyba max 15 fps. Lipna w sumie ta karta. Za szybka na dx9 za wolna na dx10.

:mur: :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... zmierzyłem w 3dmark'u06 i wynik jak na załączanym obrazku.

 

a 3dmarki oba były patch'owane.

 

a gdzie można p5b przstawić pcie z x1 na x16???

 

wynik jest do mnie az za bardzo wysoki jak na nie podkreconego proca,

napewno proc na 2400mhz?

umiałbys podac srednie punkty z poszczegolnych testow?

Edytowane przez Blue

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam gdzie (chyba na frazie) było porównanie procesorów c2d z venice chyba z kartami g80. Wiec poszukaj a sam sie przekonasz ile daje proc, a ile nie.

Pozdr.

EDIT

Dobrze wiedziec :)

Edytowane przez Grzechu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam gdzie (chyba na frazie) było porównanie procesorów c2d z venice chyba z kartami g80. Wiec poszukaj a sam sie przekonasz ile daje proc, a ile nie.

Pozdr.

http://www.purepc.pl/node/855 :wink: Ciekawe porównanie.Rożnica ok 15-20FPs przy niskich rozdzielczościach na korzyść C2D ale w miarę zwiększania rozdzielczości różnica znacznie topnieje.

 

Skoro A64 2.8Ghz poradził sobie z 8800GTX to odpowiedz juz znam :wink:

Edytowane przez JejoX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Nosze sie z zamiarem zakupu 8800GTS ale nie mam w planach zmiany całego kompa.Czy ten SanDiego 4000+@3Ghz bedzie ograniczał ta grafe?Mi sie wydaje że nie, ale wole zapytać.

W niektórych tytułach z pewnością , ale nie we wszystkich , w DX10 ponoć mniej , zresztą C2D też ogranicza GTXa przykład STALKER , kręcimy proca a fpsy lecą do góry aż miło.

moim zdaniem spoko kupuj.........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie , wyszedl patch 1.7 do Company of heroes , a o ile mi wiadomo miał to być patch dodający DX10.

ma ktoś tą gre i viste aby sprawdzić...

http://coh.esgnserver.de/?w=downloads&...mp;id=0&t=1

chyba jest faktycznie...

http://forums.guru3d.com/showthread.php?p=...223#post2286223

Edytowane przez konio68

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

http://www.purepc.pl/node/855 :wink: Ciekawe porównanie.Rożnica ok 15-20FPs przy niskich rozdzielczościach na korzyść C2D ale w miarę zwiększania rozdzielczości różnica znacznie topnieje.

 

Skoro A64 2.8Ghz poradził sobie z 8800GTX to odpowiedz juz znam :wink:

Dawać radę 88GTX to jedno a dawać radę w grach takich jak Lost Planet itd to drugie :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...