Skocz do zawartości
Gość Boone

Jazda do przodu bokiem, czyli drifting

Rekomendowane odpowiedzi

możecie sie śmiać ale dobrym treningiem może być GTL w trybie symulation bez helpow oczywiście

kiedyś próbowałem sie bawić to mi nic nie wychodziło :))

 

Dobrym treningiem to moze byc Live For Speed (LFS )

Nie znam drugiej gierki w ktorej byla by tak dobrze fizyka jazdy odwzorowana ;]

Edytowane przez dawca87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kiedyś w wakacje kupiłem sobie za grosze 25-letniego warczyburga 353 w celu zamęczenia i na szutrowym parkingu całkiem fajnie się "driftowało" na ręcznym. Wysoki moment obrotowy dwusuwa daje dość siły by wlec tyłek z zablokowanymi kołami na tyle długo by coś z tego wyszło, do tego ręczny jak żyleta i można się bawić, choć wysokie nadwozie plus cholernie miękkie zawieszenie potrafi napędzić niezłego stracha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wartburg, hehe

kiedys jezdzilem wersja z silnikiem od polo [;

wyobrazcie sobie miny kierowcow jak ich z predkoscia 140km/h wyprzedzalem ;D

 

ale strach byl - zawieszenie jak lozko mieciutkie

a teraz wyobraź sobie miny kierowców jak stary skorodowany dwusuw mijał ich z prędkością 130km/h*, oraz brał co słabsze nowoczesne samochody spod świateł, udało mi się też wygrać z golfem 1,6 w zakładzie na zostawienie najdłuższej kreski na asfalcie przy ruszaniu B-) Najlepsze że po trzech miesiącach maltretowania NIC się nie zepsuło, ba po odrobinie walki z rudą udało mi się opchnąć grata za więcej niż go kupiłem.

 

no cóż to w końcu prawie muscle car :lol:

 

*tyle ciągną na płaskim (licznik działał na pewno dobrze o czym przekonał mnie jeden mandat), ale rozpędziłem go też ponad 150km/h z górki, przy której to prędkości zgasł silnik, już myślałem że to koniec, ale podciśnienie wyrwało tylko przewód paliwowy, w każdym razie nie wiem co bym musiał zrobić by otrzymać podobnego kopa adrenaliny :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde.... musze sie pochwalic...

 

Pol godz temu mnie policja za drifting zwinela :). Latalem sobie po miescie i na stacji mnie dopadli... Wyszlo 650zł i zabranie dowodu rej (gasnica bez legalizacji). Udalo sie dogadac i wlepili "tylko" 200. Za art 90KW - Hamowanie w sposób powodujący zagrożenie bezpieczenstwa ruchu lub jego utudnienie. Co ciekawe nie hamowalem ale i to dobre. 4 psy i jakis komendant czy ktos jeszcze przyjechal :) Oczywiscie przeszukanie auta i mnie (w moim przypadku standard).

 

Myslalem ze walne ze smiechu jak mnie zapytal co pan ma w skarpetkach :) Zdebialem najpierw a potem powiedzialem ze stopy ;] gosciu uwierzyc nie chcial ale osobistej nie mialem. Bez alkomatu tez sie obylo.

 

Ale było warto :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no niezle z tym wartburgiem [;

wiecie moze ile ksztuje kasacja samochodu?:>

kupil bym sobie duzego fiata pomalowal tak: http://wellsaidnw.f2o.org/upload/gallery/general_lee.jpg i poszalal z kumplami [;

dziś mają do nas przyjechac z hds'em po poldka, odkręciłem z niego koła, wyjąłem alternator, akumulatro, radio,siedzenia, gaz..

Dostaniemy za to 100zł..

chociaż wątpie by to byłop normalne, normalnie ok 100zł za kasacje płacisz, w sumie za świstek, najlepiej dać flaszke złomiarzowi zaświstek, rozebrac uauto i sie jeszcze na tym zarobi ; ]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre ;)

To ma automat?

Diesel? :P

Obstawiam ok 800 kucyków ;)

Ktoświe o tym czyms coś wiecej [;

 

Editt:

No dobra, 1500 i jakieś30l pojemności w dsieslu :P

Edytowane przez hinco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre ;)

To ma automat?

Diesel? :P

Obstawiam ok 800 kucyków ;)

Ktoświe o tym czyms coś wiecej [;

 

Editt:

No dobra, 1500 i jakieś30l pojemności w dsieslu :P

Ja obstawiam jakieś 18l pojemności i koło 1600-1800KM. To V8 uzbrojony w 4 turbiny :] potęga :D

 

ciekawe co by powiedział koleś z jakiejś benzyny 1,6 - 1,8 obwieszonej plastykiem z tubą w bagażniku :D jakby został w kupie dymu pod sygnalizatorem a truck już na drugim skrzyzowaniu :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie pokazali jak to się z miejsca zbiera bo jestem ciekaw :D

Nie da sie, stawia dęba :P

Tak jak podrasowane maluszki, trzaby mu zainstalowac wózeczek z tyłu ;)

 

Wg mnie 18l poj, to mało :P

ciekawe jaki momencik ; ]

i ile to wszystko wazy...

 

Eg te angle(?) nie mają gdzie kasy podziać ; ]]

 

Widziałm takiego trucka jak był jakiś zlocik u nas w mieścinie, tylko ten co był u nas ledwo palił gumki i był.. większy! :P

Jakieś firmowy holownik or sth to był..

 

 

Edyt:

 

Dobra, kuniec pier***, poszukać trza było.. ; ]

http://www.bandag.com.au/thebandagbullet.htm

24 literki [;

dwie V8 :P

własnie tak myślałem VV12 ? [;

 

http://www.bandag.com.au/bandag_bullet_isdnlowres.wmv

Edytowane przez hinco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ku czemu ma służyć to coś? Chyba tylko do palenia gumy, którym podniecają sie włąśnie właściciele obwieszonych plastykiem samochodów.

Lepsze odejście z miejsca będzie miało dobrze wykręcone 1.8 niż ten kloc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ku czemu ma służyć to coś? Chyba tylko do palenia gumy, którym podniecają sie włąśnie właściciele obwieszonych plastykiem samochodów.

Lepsze odejście z miejsca będzie miało dobrze wykręcone 1.8 niż ten kloc...

Do chodźby driftu :P

na 1/4 ma 12 sekund wiec nie jest tak źle myśle ; ]

Pozatym to chyba jakaś reklama firmy produkującej opony jest imo..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kumam tego całego driftu. Jeździłem jako pasażer "bokiem" i nic specjalnego, może womitować chce się trochę mniej niż przy miejskiej jeździe typu "zielone, ciśniemy, czerwone, hamujemy, zielone, ciśniemy, czerwone...". Nawet moim nieskromnym zdaniem nie wygląda to zbyt widowiskowo, ot taki czterokołowy żużel :>

 

Ta ciężarówka z linka wyżej jest absolutnie bezsensowna, niepraktyczna i w ogóle, ale jako reklama jest obłędnie genialna i kopie w rzyć wszystkie gołe baby z minami zdziwionych klaczy, rozpłaszczone na maskach lubo rozwalone na siedzeniach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kumam tego całego driftu. Jeździłem jako pasażer "bokiem" i nic specjalnego, może womitować chce się trochę mniej niż przy miejskiej jeździe typu "zielone, ciśniemy, czerwone, hamujemy, zielone, ciśniemy, czerwone...". Nawet moim nieskromnym zdaniem nie wygląda to zbyt widowiskowo, ot taki czterokołowy żużel :>

Tak to jest - jako pasażer to nic przyjemnego, ale jako kierowca - kiedy wiesz, ze to Ty tym sterujesz - obłędne uczucie :)

 

Widowiskowość moim zdaniem jest mocno uzalezniona od miejsca 'akcji'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te dwie rzeczy sie wykluczaja ;) Jak 8 to nie 12 tylko 16 ;]

wiem :P

tylko sie zastanwawiałem jaki to układ, to są dwie całkiem oddzielne v8 czy jak w audi te VV12(to są dwie v6). Jak to jest połączone, w tym trucku to chyba oddzielne wałki i wogóle..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ku czemu ma służyć to coś? Chyba tylko do palenia gumy, którym podniecają sie włąśnie właściciele obwieszonych plastykiem samochodów.

Lepsze odejście z miejsca będzie miało dobrze wykręcone 1.8 niż ten kloc...

 

Bandag Bullet Mechanical Specifications

 

 

Basic Truck: Kenworth T400

 

Engine: Detroit Diesel with two V8 92’s fitted with two blowers, four turbo chargers and injected nitrous oxide. The original 75mm injectors have been increased to 210 pistons, con rods, crankshafts and camshaft have been balanced. Cylinders heads and air boxes have been ported and polished.

 

Capacity: 25 litres or 1500 cubic inches.

 

Output: 2200hp at 300rpm which can be boosted to 2800hp with the use of nitrous oxide.

 

Transmission: Allison Transmission CR 5940

 

Rear Axle: Eaton 2300 series with Detroit no spin locker

 

Suspension: Fitted with watts link assembly and latter bars.

 

Tyres: Bandag Cold Process Retreads standard compound tread on 295/80R22.5 Bridgestone radial casings for burn outs and 315/80R22.5 for drag racing.

 

Weight: Eight tonnes

 

Driver: Frank Gaffiero

 

Specialists: CPF Detroit

 

Construction: The Bullet has been re-designed and assembled by Charlie Gaffiero

 

Czyli patrząc na te dane to problemem tego jak piszesz "kloca" jest przyczepność, jakby mu tak na tyłek powiesić z tone to oczywiste jest ze taki 1,8 nie ma szans na lepsze odejscie. Po prostu do tej mocy ta maszynka jest za lekka i ma zupełnie niedociazoną tylną oś.

 

 

Nie mam pojecia jak w tym pojezdzie to rozwiazali, wczesniejsze konstrukcje dwusilnikowe jakie widziałem w wykonaniu Dafa czy Mercedesa to były takie że jeden silnik napędzał jedną oś. Tutaj natomiast zrobili to chyba jakoś tak że oba silniki pracują na wspólnym wale korbowym, inaczej tego nie widze bo praktycznie nie da się tak zsynchronizować pracy dwóch silników żeby mozna bylo je połączyć tak po prostu. Szkoda ze nie ma dokladniejszych zdjęć tego potworka :]

Edytowane przez Hipo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...