Skocz do zawartości
Arczi

Czy Moge Już Obstawiać Przez Neta?

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka. Nie mam jeszcze ukończonych 18 lat, a chcialbym grac u buków internetowych. Przekonalem juz mame i zalozy mi konto w banku (konto będzie na mame) :) . Czyli tak bede mogl juz tam grac. Tylko mam jedno pytanko: zazwyczaj za pierwszą wypłatą żądają kopii dowodu osobistego. Czy moglbym zrobić cyfrówką zdjęcie dowodu mamy i im przeslac? Za odpowiedzi z góry dzięki i pozdro :D :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

http://www.bet-at-home.com/affiliate.aspx?...750&lang=PL ja grałem tutaj i nie chcieli ode mnie dowodu itp :]

p.s. oczywiscie 18-stke juz mialem ladnych kilka lat temu :]

tez tu gram, najlepszy buk dla poczatkujacych, nie trzeba dowodu, obsluga moneybookers, mozna wyplacic kase na dowolne konto

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A to ciekawe na 3 bukmachery w moim mieście nigdy nie trzeba było dowodu, gram od siedmiu lat i nawet jak byłem w wieku młodym i bukmacher był jeden dowód nie był wymagany. Również teraz widzę masy młodzieńców przychodzących z plecakami i tornistrami do "buka". Nie wiem może coś przeoczyłem ale chyba zakłady u bukmachera nie są karalne prawnie... To tak jakby zabronić gry w "totka"

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Co do obstawiania w naziemnych, to obstawiają mi bez problemu :-P , ale denerwuje mnie ten podatek 10%. Dzis sie okazalo ze jedyna opcja, dzieki ktorej moglbym stawiac przez neta to konto dla nastolatkow ktorzy nie maja dowodu, a Wy mowicie, ze w bet-at-home nie wołają nigdy dowodu - serio tak jest?? pozdro. :D :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

z tego co pamietam to przy rejstracji w bukach internetowych podajesz dokladne dane w tym date urodzenia ... z tego co pamietam to jak podajesz falszywe dane mozesz miec pozniej problemy z prawem ...