Jump to content
damike83

Panoramy 23" lub 24" Full HD

Recommended Posts

witam ponownie :D:D

 

jednak nici z westinghouse 37w3.

za duzo kombinacji i cena.

 

zdecydowalem sie na DELL 2407 rev. 3

ma chyba wszystko co potrzeba.

24 cale full HD. vga, dvi, componenty, s-vhs, usb, card-reader, HDCP. wyglada zajeb..cie :D

i cena bezposrednio od della z przesyla 849 EU.(austria ,na stronie della jest jeszcze stara cena 1049 EU jednak jak zadzwonilem podaja inna cene.tzn wlasnie to 849eu)

normalnie tyle kosztuje w niemczech gdzie jest mniejszy podatek plus przesylka okolo30 eu :)

 

za okolo 3 tygodni powinienem go miec, fotki recka bedzie :D

dlugo rozmawialem z Bartonem (wlascicielem HP 24) i jednak dell.

chyba jako jedyny ma funkcje jak w CRT gdzie mozna rozcigniety obraz w pionie zwezic, tzn z jajka zrobic znow kolo:) na pewno sie przyda w grach na xbox360 :)

pozdrawiam

Edited by damike83

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam ponownie :D:D

 

849 EU.(austria ,na stronie della jest jeszcze stara cena 1049 EU jednak jak zadzwonilem podaja inna cene.tzn wlasnie to 849eu)

normalnie tyle kosztuje w niemczech gdzie jest mniejszy podatek plus przesylka okolo30 eu :)

Mam dla Ciebie dobrą wiadomość, za przesyłkę nic nie zapłacisz, przynajmniej kupując w DE, ceną całkowitą z dostawą jest 849e, jedyny minus to oczekiwanie około 7 dni roboczych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ale ja mieszkam w Austrii w Wiedniu

wiec po co mi zamawiac z niemiec?

 

co sadzicie o tym monitorze?

Pozdrawiam

P'szam za pomyłkę AT/DE :)

Co do monitora to 3 miesiące minęły i jestem nadal zachwycony. Ma najlepsze podświetlenie jakie widziałem odnośnie czerni w ciemnym pomieszczeniu, zero przebarwień, równomierność i jednolitość czerni (a to najbardziej bolało poprzedniego mojego LG), no i optymalna jak dla mnie wielkość pixela przy natywnej rozdzielczości. Z wad to doszukałem się tylko jednej - schodki na przejściach kolorów przynajmniej na fabrycznych ustawieniach kontrastu poszczególnych kolorów, nie ma tego już ponoć w rev A03 (ja mam A02).

Share this post


Link to post
Share on other sites

P'szam za pomyłkę AT/DE :)

Co do monitora to 3 miesiące minęły i jestem nadal zachwycony. Ma najlepsze podświetlenie jakie widziałem

 

no to mi kamien z serca spadl, bo znaazlem tutaka fotke z testu DELLA 2407 i mi sie to niezbyt podobalo

 

no juz niedlugo i ten monitorek zagosci na moim biutrku.

 

aha a powiedz czy tafunkcja naprawde dziala? tzn chodzi mi o rozszerzanie i zwezanie obrazu w pionie. na zdjeciu nazywa sie VERTICAL PAN, bo wiele monitorow ma tylko mzliwosc przesuniecia calego obrazu ( V POSITION ) funkkcja ta by byla bardzo przydatna jesli obraz jest automatycznie rozciagniety np przy grach XBOX360

Pozdrawiam

 

AHA odnosnie acerow 2416 to podobno maja matryce P-MVA co by wyjasnialo dlaczego maja takie wyblakle kolory przy obojetnie jakich ustawieniach, Kontrast i jasnosc powalala, ale kolory kiepskie. porownywalem z samsungiem 215tw

post-142417-1164565678_thumb.jpg

post-142417-1164565831_thumb.jpg

Edited by damike83

Share this post


Link to post
Share on other sites

a wiec na podstawie tego forum powinno 1080p przez DVI chodzic

coraz bardziej pewny jestem ze tego della kupie :)

 

 

1080, 720 specifications -

2407 1080p-50Hz through DVI = No

2407 1080p-60Hz through DVI = Yes

2407 1080i-50Hz through DVI = No picture out of range

2407 1080i-60Hz through DVI = No picture out of range

2407 720p = Yes

2407 1080p-50Hz through component = No

2407 1080p-60Hz through component = No

2407 1080i-50Hz through component = Yes

2407 1080i-60Hz through component = Yes

 

link do tego FORUM

 

 

 

a odnosnie tego LG24 to po przeczytaniu musze powiedziec ze zadna rewelacja ten panel S-ips.

slabe katy i zabarwienie sie obrazu na zolto. to mi sie najbardziej nie podoba, no i ta folia (szyba) i cena tez na pewno niezla bedzie.

 

a odnosnie HDMI to czy nie to samo jest jesli sie pod DVI podlaczy przejsciowke na HDMI?cena przejsciowki to 35 EU, takie halo wokol tego HDMI ciagle :D:D

DVI to HDMI adapter

 

Pozdro

post-142417-1164576762_thumb.jpg

Edited by damike83

Share this post


Link to post
Share on other sites

A 720p 50Hz po komponencie tak wyglada w praktyce

Niestety nie wiem czy to A02 czy A03 (a ma to znaczenie) aczklwiek monitor kupiony w Anglii w sierpniu/wrzesniu tego roku..

2407 1080i-50Hz through DVI = No picture out of range

2407 1080i-60Hz through DVI = No picture out of range

No wlasnie, jak to jest ? Ponoc monitory LCD (nie TV) nie obsluguja rozdzielczosci z przeplotem

No to jak wytlumaczyc tego Westa 22'' :?: klik!

Edited by sensei

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wlasnie, jak to jest ? Ponoc monitory LCD (nie TV) nie obsluguja rozdzielczosci z przeplotem

No to jak wytlumaczyc tego Westa 22'' :?: klik!

 

no ale w tej tabelce z rozdzielczosciami pisze ze 1080i nie idzie przez DVI(cofrowo) a moze przez component albo VGA pojdzie.

wiem ze przz VGA prawie kazda idzie.gdzies pisalo na forum jakims :)

 

 

 

mam DOBRA Wiadomosc dla tych ktorzy maja monitor bez HDCP.

do 2010 wytwornie filmowe umozliwia ogladanie filmow w pelnej rozdzielczosi FULL HD poprzez kable analogowe :D

potem zostanie to zablokowoane

 

cytat : "Wessen Bildschirm oder Beamer lediglich über analoge Anschlüsse verfügt, kann die HD-DVD-Filme auch ohne HDCP und HDMI in voller Auflösung genießen – zumindest bis 2010, denn erst dann wollen die Hollwood-Studios die analoge HD-Ausgabe in ihren Filmen beschränken."

 

i zrodlo : http://www.heise.de/newsticker/meldung/81564

 

fajnie naped HD DVD za 200EU i mozna go podlaczac pod kompa i xbox360, przez component idzie do 1920x1080, a przez vga 1920x 1200 :D

 

pozdro

 

 

aha a odnosnie LG245WP to nie wiem w koncu czy tam jest S-IPS

bo kazdy sklep w AUSTRII PODAJE ZE TEN LG ma panel MVA

a tu dowod http://geizhals.at/a227406.html

 

czyzby jakis przekret ??

Edited by damike83

Share this post


Link to post
Share on other sites

AHA odnosnie acerow 2416 to podobno maja matryce P-MVA co by wyjasnialo dlaczego maja takie wyblakle kolory przy obojetnie jakich ustawieniach, Kontrast i jasnosc powalala, ale kolory kiepskie. porownywalem z samsungiem 215tw

Pisałem o tym w wątku 22" więc pewnie Ci umknęło. Cytuję sam siebie ;-)

Ale odpowiadając - gezihals.at podaje błędne informacje, ten monitor jest na bazie tej matrycy Samsung.

 

A ktokolwiek robi wogóle matryce 24" P-MVA nie licząc AUO (8ms GTG) ?

 

PS.

O tym że gezihals.at jest niezbyt wiarygodny, możesz zauważyć sam z błędną informacją o LG.

Edited by pmp

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha a powiedz czy tafunkcja naprawde dziala? tzn chodzi mi o rozszerzanie i zwezanie obrazu w pionie. na zdjeciu nazywa sie VERTICAL PAN, bo wiele monitorow ma tylko mzliwosc przesuniecia calego obrazu ( V POSITION )

Sprawdziłem u siebie i ja w ogóle nie mam dostępnej tej funkcji vertical pan, możliwe że to przez dvi, spróbuję jutro podłączyć przez vga i zobaczymy jak to działa (przez kabel vga menu monitora ma znacznie więcej opcji więc i pewnie rozbudowane display settings).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem u siebie i ja w ogóle nie mam dostępnej tej funkcji vertical pan, możliwe że to przez dvi, spróbuję jutro podłączyć przez vga i zobaczymy jak to działa (przez kabel vga menu monitora ma znacznie więcej opcji więc i pewnie rozbudowane display settings).

Bo przy DVI te opcje są niepotrzebne :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy można na stronie dell.de zamówić monitorek do Polski?? Czy jestem skazany na Dell Polska?? bo cena atrakcyjna w Niemczech. Jeżeli można, to jak to zrobić i jakie będą koszta całkowite?? Jak z gwarancją?? Pytam, bo ja niemieckiego ni w ząb...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie nie posiada ale wystarczy przelodka DVI-D to HDMI i to rozwiazuje problem, dostepna juz za 4.99 EU plus 2.50 EU przesylka ( praktycznie do kazdego kraju lacznie z Polska oczywiscie :)

http://cgi.ebay.at/Adapter-HDMI-to-DVI-HDM...bayphotohosting

sam wlasnie sobie ja zamowilem

 

 

albo ta za 35 EU foto wyzej

 

 

 

 

i jak PROMIENIOWANIE sprawdzales ta funkcje u siebie??

a odnosnie BANDUINGU to podobno tylko rev 01 go ma i ze w 02 jest juz to poprawione??ciekawe jak w 03

Edited by damike83

Share this post


Link to post
Share on other sites

i jak PROMIENIOWANIE sprawdzales ta funkcje u siebie??

a odnosnie BANDUINGU to podobno tylko rev 01 go ma i ze w 02 jest juz to poprawione??ciekawe jak w 03

Tak, sprawdzałem tą funkcję ale u mnie regulować się da tylko położenie ekranu w pionie i w poziomie, czyli tak jak w każdym monitorze crt/lcd, do tego można to tylko robić przez vga bo dvi odcina dostęp do tej funkcji z menu monitora.

Zauważyłem też ciekawostkę, otóż 2407 ma przełącznik sygnałów wejściowych i mając podłączone 2 kable na raz vga i dvi, przełączając sygnał monitor zachowuje się jakby w ogóle nie było vga, widzi jedynie sygnał dvi, dopiero po odłączeniu od monitora dvi można zobaczyć obraz z wejścia vga... dziwne, po co w takim razie wygodny przełącznik sygnałów?

 

Od dzisiaj jestem zwolennikiem vga, po zmianie kabla na analogowy kompletnie zniknęło zjawisko colour banding, zero schodków na kolorach, nie mogę aż uwierzyć :) przejścia są po prostu idealnie łagodne. Jest jednak różnica w jakości np. tekstu, niestety na vga widać cienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PROMIENIOWANIE czyli masz dostepna w MENU tylko ta funkcje PRZESUWANIE EKRANU czy tez ZWEZANIE EKRANU ??

ciekawe bo to zdjecie menu DELLa 2407 wiec tez powinienes to miec.

 

a drugie pytanie to czy wchodziles w menu serwisowe i pisze model MATRYCY?

 

WYLACZ , wcisnij MENU i na wcisnietym WLACZ, powinno wlaczyc menu serwisowe i gdzies w info powinno pisac :D

 

Bylbym wdzieczny jakbys spreawdzil, w poniedzialek chce go zamowic juz :)

post-142417-1164827116_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

PROMIENIOWANIE czyli masz dostepna w MENU tylko ta funkcje PRZESUWANIE EKRANU czy tez ZWEZANIE EKRANU ??

ciekawe bo to zdjecie menu DELLa 2407 wiec tez powinienes to miec.

 

a drugie pytanie to czy wchodziles w menu serwisowe i pisze model MATRYCY?

 

WYLACZ , wcisnij MENU i na wcisnietym WLACZ, powinno wlaczyc menu serwisowe i gdzies w info powinno pisac :D

damike, nie mam w ogóle tych funkcji H/V PAN, ani na dvi ani na vga, są tylko przesuwanie ekranu próbowałem też te kombinacje klawiszy żeby wejść w menu serwisowe della ale podane przez Ciebie nie działają. Może to zwężanie ekranu w menu jest wzięte z modelu 3007, nie wiem jak to wyjaśnić, ja mam 2407 rev A02 i tych funkcji nie znajduję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PROMIENIOWANIE te funkcje sa napewno z DELL 2407WFP

 

a odnosnie panelu to moze ktos bedzie wiedzial o co chodzi bo w dellu patrzac w menu serwisowym pisze LTM240ML2 dla porownania samsung 244T ma panel LTM240M2

 

niby oznaczenie panelu samsunga jest LTM240M2-L02 , na upartego mozna by powiedziec ze to te same panele tylko dell inaczej wpisal , hmm sam niewiem :) a podobno w nowszym biosie V1B18 (rev 02)do monitora ten panel nazywa sie juz LTM240L2 czyli jeszcze inaczej. a w najnowszych ( rev 03)czyli tym V1B20 wogole juz nic nie pisze o panelu tylko pisze HN208 heh

 

ja juz swojego DELLa dzis zamawiam, cena 750 EU, REV 03 nowka z rachunkiem od handlarza DELL, gwarancja 100% ok pixeli przesylka 15 EU z niemiec

 

gwarancja jest Europejska wiec ciuciu :) pytalem dzis u DELL.at i bezproblemu tylko trzeba zadzwonic wczesniej i z karty gwarancyjnej zpisac dokladne dane monitora, numer seryjny it. i juz :)

 

EDIT :

o kurde wlasnie cos takiego znalazlem

 

Firmware and Panel Evolution

 

This is the history of the 2407WFP evolution:

 

 

A00 - V1B11, LTM240M2

A00+ Interim update - V1B15, LTM240LM2

A01 - V1B15, LTM240L2

A02 - V1B15, LTM240L2

A03 - V1B20, HN208

 

 

prosze niech ktos powie ze w rewizji 03 ten panel jest od samsunga a nie od HANNES ( HN208 pasowalo by :D) czy jakos tak bo bym sie zdenerwowal :D

 

PROMIENIOWANIE a odnosnie tych dodatkowych funkcji ktorych nie masz w menu to dlatego ze one byly tylko w rewizji A00 czyli ta najstarsza, ciekawe czemu je wywalili, hmm.

zwezanie i nasycenie kolorow uwazam za super funkcje

a tu dane ze strony od tego menu OSD

 

Model 2407WFP

 

Kwiecień 2006 r. P/N: 5B.L2K01.011 Wer. A00, FUCK

post-142417-1164874536_thumb.jpg

post-142417-1164874553_thumb.jpg

Edited by damike83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co by jednak tłumaczyło lekki spadek ceny 2407 w ostatnim czasie, ale może ten panel nie jest zły :-)

 

--

EDIT:

 

damikel83: Przyznaję Ci rację, zaciekawiony rozbieżnością informacji rozebrałem wszystkie 3 monitory 24" jakie mam.

AL2416Ws wyprodukowany 03/2006 - Samsung LTM240M2 [s-PVA]

AL2416WAs wyprodukowany 09/2006 - AUO M240UW01 V3 [P-MVA]

AL2423Wdr wyprodukowany 07/2006 - AUO M240UW01 V3 [P-MVA]

 

:unsure: Literka A.. :-)

Edited by pmp

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja juz swojego DELLa dzis zamawiam, cena 750 EU, REV 03 nowka z rachunkiem od handlarza DELL, gwarancja 100% ok pixeli przesylka 15 EU z niemiec

 

gwarancja jest Europejska wiec ciuciu :) pytalem dzis u DELL.at i bezproblemu tylko trzeba zadzwonic wczesniej i z karty gwarancyjnej zpisac dokladne

Daj namiar, ja też chcę. Na allegro chodzą o 1K pln wyżej ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a wiec do menu SERVISOWEGO wchodzi sie tak

 

wylaczyc Monitor,

przytrzymac wcisniety klawisz MENU i PLUS ( +) , i na wcisnietych klawiszach wlaczyc monitor i potem puscic wszystkie

powinno wejsc

 

 

odnosnie monitora DELL2407 to sprzedaje go koles z EBAY.DE

mial 3 sztuki nie wiem ile jeszcze ma bo ja zamowilem jedna tzn dzis wysylam mu potwierdzenie.

mail do niego :

 

 

 

a odnosnie WESTINGHOUSE, to TOLEDO mnie zawsze zalatwi :D propozycja nie do odrzucenia,

kurde to ja tez biore z toba tego WESTINGA tylko jak ty to chcesz przetransportowac( przesylka do tej centrali polskiej firmy kosztuje 189$ Plasma BAY nie ma darmowej przesylki po stanach., ??

jest taka firma w polsce co dostarcza rzeczy do centrali w Krakowie

cena to chyba cos kolo 200EU z podatkiem.

 

czyli by bylo 809$ +189$ plus 780ZL bodajze mi wyliczyli transport bo to juz jest paczka powyzej 20 kg i duze rozmiary i jakos kontenerowo ma isc.

 

 

ten dell mi sie podoba ale 16:10 mnie jedynie odpycha a westing ma 16:9

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...