Lanc Opublikowano 27 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2007 Jesli kogos interesuje to to moje wyniki :-P Komp : -PE 2140 , 1.6GHz -8600GT Palita -2x512DDR2 533CL4 -nic ocowane -Carbon na maxa poza AA Wykresow brak bo : -do dzis nikt nie raczyl pomoc , gdy pytalem jak to sie robi w OO czy jak sie nazywa opcja.. Użyj Swiff Chart'a do zrobienia wykresów ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hihot Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 sciagnalem beta 162.15 wydaje mi sie ze poprawili jakosc animacji i delkatnie je przyspieszyli(1%) w sosunku do 158.22 moze to ktos zwerfikowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 Użyj Swiff Chart'a do zrobienia wykresów ;]Dzieks , pobawimy sie , ale znasz moze cos podobnego ale darmowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 Wgralem standartowe ustawienia taktow i wziolem sie za OC i zrobilem porownanie do przesunietych szaderow NORMAL OC GPU900 2007-06-28 12:32:36 - Quake4 Frames: 3067 - Time: 44106ms - Avg: 69.537 - Min: 44 - Max: 100 PREZSUNIETE i GPU NA STARCIE 750 MEM 800) 2007-06-28 12:51:44 - Quake4 Frames: 4364 - Time: 49362ms - Avg: 88.408 - Min: 54 - Max: 119 Jak ktos zainteresowany tym biosem podesle na PRIV to sobie potestuje czy uniego tez jest taki skok W Quake w konsoli do blokady FPS wpisujemy com_fixedtic 1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 Dokładnie tego nie zrozumiałem co napisałeś , tzn że przy wyższych zegarach , wysoko taktowane shadery zmniejszają wydajność? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 (edytowane) Dokładnie tego nie zrozumiałem co napisałeś , tzn że przy wyższych zegarach , wysoko taktowane shadery zmniejszają wydajność?Dokladnie tak przesuniete szadery i GPU bylo na 750 wyszlo szybciej,nie sa one jakos znacznie przesuniete ale zawsze i odrazu na starcie jest GPU@750 co widocznie tez ma jakis wplyw. A teraz zaskoczenie porownanie sterow 162.15 vs 158.22 Xpand Rally Xtreme 1280x1024 4x/16x 2007-06-28 13:24:01 - XRX 162.15 Frames: 4567 - Time: 42818ms - Avg: 106.661 - Min: 93 - Max: 120 Poprzednio 158.22 na SLI 83.334 :D Quake 4 Avg: 89.014 :D Avg: 87.264 Edytowane 28 Czerwca 2007 przez ChrisG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igorzasty Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 Wgralem standartowe ustawienia taktow i wziolem sie za OC i zrobilem porownanie do przesunietych szaderow NORMAL OC GPU900 2007-06-28 12:32:36 - Quake4 Frames: 3067 - Time: 44106ms - Avg: 69.537 - Min: 44 - Max: 100 PREZSUNIETE i GPU NA STARCIE 750 MEM 800) 2007-06-28 12:51:44 - Quake4 Frames: 4364 - Time: 49362ms - Avg: 88.408 - Min: 54 - Max: 119 Jak ktos zainteresowany tym biosem podesle na PRIV to sobie potestuje czy uniego tez jest taki skok W Quake w konsoli do blokady FPS wpisujemy com_fixedtic 1. Mógłbyś podać te najwydajniejsze shadery w stosunku taktowania GPU? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 745(1620) nizszych ci niepodam bo niemam nigdzie tego zapisane,a dwa razy mi sie niechce siedzies 3-4H do znalezienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popiół Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 (edytowane) 745(1620) nizszych ci niepodam bo niemam nigdzie tego zapisane,a dwa razy mi sie niechce siedzies 3-4H do znalezienia. Zapodaj biosa to zrobie tabelke tak jak poprzednio :) P.S. wzgledem galaxy 8600gt jest to przesuniecie o zaledwie 2,5MHz na GPU, ale jak dalej jest to nie wiem... Edytowane 28 Czerwca 2007 przez Popiół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysio Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 A teraz zaskoczenie porownanie sterow 162.15 vs 158.22 Xpand Rally Xtreme 1280x1024 4x/16x 2007-06-28 13:24:01 - XRX 162.15 Frames: 4567 - Time: 42818ms - Avg: 106.661 - Min: 93 - Max: 120 Poprzednio 158.22 na SLI 83.334 icon_biggrin3.gif Quake 4 Avg: 89.014 icon_biggrin3.gif Avg: 87.264 Przecież już dawno było wiadomo, że 158.22 są słabe i już sporo lepsze są 158.27. I tutaj jestem ciekaw różnicy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master_electronic Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 to sobie pograj w stalkera na 158.27 to zobaczysz, u mnie są artefakty niezależnie od tego czy grafa jest ocnięta czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 No to coś masz nie tak , umnie niezależnie od sterów nie mam artów w żadnej grze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_krzywy Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 też kiedys na 90.31 podajże miałem arty bez kręcenia w NFS:MW... zdaża sie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysio Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 to sobie pograj w stalkera na 158.27 to zobaczysz, u mnie są artefakty niezależnie od tego czy grafa jest ocnięta czy nieA no właśnie na tych sterach cały czas jade i Stalker chodzi lepiej niż na 158.22. Jak dla mojej karty to najlepsze stery. Będę miał trochę czasu, to sprawdzę te 162.15 <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hihot Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 (edytowane) UWAGA WAZNE Robiłem dzisiaj i wczoraj testy na Unigine_v0.4_Sanctuary w dx9 i opengl W opgl zero 0 ale niski wynik w dx9 pierwsze wyniki na zegarach 675/1732 wyniosł 1392 najpierw było bez artów potem zaczeły się sypać, zamieniłem chodzenie na freeezona i założyłem miedziane radiatory i wynik podskoczyl do 1512p z właczonym zasysającym torretem w tle. Jak wyniki wam nie rosną to wymieńcie chłodzenie odrazu pomaga :) Swoja drogą to ta pasta palita to jest prawdziwy kit do okien<lol>a sticker gwarancyjny odchodzi delikatnie i miło nawet tego nie potrafią zrobic :D jak ma spr napięcie pamięci punkt pomiarowy z vr-zona pokazuj napięcie 1.97 a chyba powinno byc okolo 2.1? Edytowane 28 Czerwca 2007 przez hihot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zapodaj biosa to zrobie tabelke tak jak poprzednio :) P.S. wzgledem galaxy 8600gt jest to przesuniecie o zaledwie 2,5MHz na GPU, ale jak dalej jest to nie wiem... Sam mozesz sowoj zedytowac ja mam tak na start 745(1620/800 GPU/szadery/pamiec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 jak ma spr napięcie pamięci punkt pomiarowy z vr-zona pokazuj napięcie 1.97 a chyba powinno byc okolo 2.1?Pamiętaj masz inne pamieci , więc mogli zapodać niższe napięcie lub ewentualnie masz bardzo niedokładny miernik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igorzasty Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 co do sterów 162.15 to już je testowałem na g3 i różnica wynosi około 10 w lesie (po za miastem)fpsów na korzyść 158.27. Nie muszę mówić, że zostaje przy starych sterach :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hihot Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 mienik jet bardzo dokladny wiec nizsze napiecie w takim razie dobrze :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zapraszam do czytania http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=237918 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popiół Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 (edytowane) Sam mozesz sowoj zedytowac ja mam tak na start 745(1620/800 GPU/szadery/pamiec. No tak, ale jesli tak ustawie bede miał 742,5 MHz GPU i 1620 shadery, a skok pozostanie ten sam, to w czym roznica? :? (tzn wszystko nadal bedzie tak samo jak wg mojej tabelki) Edytowane 29 Czerwca 2007 przez Popiół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hihot Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 czekam na test z g3 :) jaka radiatory na ramki do 8600 polecice bo moje miedziane sie odklejaja :/ i nie moge zrobic moda na pamieciach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 No tak, ale jesli tak ustawie bede miał 742,5 MHz GPU i 1620 shadery, a skok pozostanie ten sam, to w czym roznica? :? (tzn skok pozostanie taki sam jak wg mojej tabelki)skok jest przesumiety jak dobrze pamietam to o 10mhz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hihot Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 bawil sie ktos tym kelejm? http://www.komputronik.pl/Wentylatory_/_mo...pelny,id,24249/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 (edytowane) bawil sie ktos tym kelejm? http://www.komputronik.pl/Wentylatory_/_mo...pelny,id,24249/ Beznadzieja pamieci umnie w jednej grafie nie maja radiatorow bo chlodzenie na to niepozwala,wie ze niemozesz zrobic mod na pamieci bo radiatory ci sie nietrzymaja to nie zaden probelem 2.25 bez radiatowow@1000 Edytowane 29 Czerwca 2007 przez ChrisG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hihot Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 (edytowane) niestety bez radiatorow umnie jest zwiecha powyzej 860 :/ wiec niestety musze ale 512 i tak wymiata moim zdaniem :D Edytowane 29 Czerwca 2007 przez hihot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ietas>> Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 a ja dalej pytam o moda do 8600GE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hihot Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 (edytowane) twoja odp jest chyba kilka stron wczesniej z tego co pamietam :P robil ktos tego moda na pamieci z vr-zone?bo ja sie bawilem w malowanie tego rezystora ale zabraklo mi cierpliwosci opornosc nie chciala mu spasc z tego 0.32 :( punkt pomiarowy z pcb palita 8600gt 512 na pamieci: opornosc na vgpu: 0.67->1.37 0.66->1.39 0.65->1.4 0.64->1.41 0.63->1.44 Edytowane 29 Czerwca 2007 przez hihot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igorzasty Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 a ja dalej pytam o moda do 8600GE masz miernik ?? Jeśli tak to weź wyjmij kartę i i zobacz jakie masz oporności, pokombinuj z ołówkiem itd. BTW: myślę, że się nie doczekasz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master_electronic Opublikowano 29 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2007 robil ktos tego moda na pamieci z vr-zone?bo ja sie bawilem w malowanie tego rezystora ale zabraklo mi cierpliwosci opornosc nie chciala mu spasc z tego 0.32 :(to chyba masz pecha, albo co innego, bo rezystor to SR164(323Ohm) - przez malowanie go przynajmniej - u mnie - napięcia elegancko wzrosły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...