Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8600 GTS / GT

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli kogos interesuje to to moje wyniki :-P

 

Komp :

-PE 2140 , 1.6GHz

-8600GT Palita

-2x512DDR2 533CL4

-nic ocowane

-Carbon na maxa poza AA

Wykresow brak bo :

-do dzis nikt nie raczyl pomoc , gdy pytalem jak to sie robi w OO czy jak sie nazywa opcja..

Użyj Swiff Chart'a do zrobienia wykresów ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sciagnalem beta 162.15 wydaje mi sie ze poprawili jakosc animacji i delkatnie je przyspieszyli(1%) w sosunku do 158.22 moze to ktos zwerfikowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgralem standartowe ustawienia taktow i wziolem sie za OC i zrobilem porownanie do przesunietych szaderow

 

NORMAL OC GPU900

2007-06-28 12:32:36 - Quake4

Frames: 3067 - Time: 44106ms - Avg: 69.537 - Min: 44 - Max: 100

PREZSUNIETE i GPU NA STARCIE 750 MEM 800)

2007-06-28 12:51:44 - Quake4

Frames: 4364 - Time: 49362ms - Avg: 88.408 - Min: 54 - Max: 119

 

Jak ktos zainteresowany tym biosem podesle na PRIV to sobie potestuje czy uniego tez jest taki skok

W Quake w konsoli do blokady FPS wpisujemy com_fixedtic 1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tego nie zrozumiałem co napisałeś , tzn że przy wyższych zegarach , wysoko taktowane shadery zmniejszają wydajność?

Dokladnie tak przesuniete szadery i GPU bylo na 750 wyszlo szybciej,nie sa one jakos znacznie przesuniete ale zawsze i odrazu na starcie jest GPU@750 co widocznie tez ma jakis wplyw.

A teraz zaskoczenie porownanie sterow 162.15 vs 158.22

Xpand Rally Xtreme

1280x1024 4x/16x

2007-06-28 13:24:01 - XRX 162.15

Frames: 4567 - Time: 42818ms - Avg: 106.661 - Min: 93 - Max: 120

 

Poprzednio 158.22 na SLI

83.334

:D

Quake 4

Avg: 89.014 :D

Avg: 87.264

Edytowane przez ChrisG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgralem standartowe ustawienia taktow i wziolem sie za OC i zrobilem porownanie do przesunietych szaderow

 

NORMAL OC GPU900

2007-06-28 12:32:36 - Quake4

Frames: 3067 - Time: 44106ms - Avg: 69.537 - Min: 44 - Max: 100

PREZSUNIETE i GPU NA STARCIE 750 MEM 800)

2007-06-28 12:51:44 - Quake4

Frames: 4364 - Time: 49362ms - Avg: 88.408 - Min: 54 - Max: 119

 

Jak ktos zainteresowany tym biosem podesle na PRIV to sobie potestuje czy uniego tez jest taki skok

W Quake w konsoli do blokady FPS wpisujemy com_fixedtic 1.

Mógłbyś podać te najwydajniejsze shadery w stosunku taktowania GPU?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

745(1620)

nizszych ci niepodam bo niemam nigdzie tego zapisane,a dwa razy mi sie niechce siedzies 3-4H do znalezienia.

Zapodaj biosa to zrobie tabelke tak jak poprzednio :)

P.S. wzgledem galaxy 8600gt jest to przesuniecie o zaledwie 2,5MHz na GPU, ale jak dalej jest to nie wiem...

Edytowane przez Popiół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A teraz zaskoczenie porownanie sterow 162.15 vs 158.22

Xpand Rally Xtreme

1280x1024 4x/16x

2007-06-28 13:24:01 - XRX 162.15

Frames: 4567 - Time: 42818ms - Avg: 106.661 - Min: 93 - Max: 120

 

Poprzednio 158.22 na SLI

83.334

icon_biggrin3.gif

Quake 4

Avg: 89.014 icon_biggrin3.gif

Avg: 87.264

Przecież już dawno było wiadomo, że 158.22 są słabe i już sporo lepsze są 158.27. I tutaj jestem ciekaw różnicy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to sobie pograj w stalkera na 158.27 to zobaczysz, u mnie są artefakty niezależnie od tego czy grafa jest ocnięta czy nie

A no właśnie na tych sterach cały czas jade i Stalker chodzi lepiej niż na 158.22. Jak dla mojej karty to najlepsze stery. Będę miał trochę czasu, to sprawdzę te 162.15 <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UWAGA WAZNE

Robiłem dzisiaj i wczoraj testy na Unigine_v0.4_Sanctuary w dx9 i opengl

 

W opgl zero 0 ale niski wynik w dx9 pierwsze wyniki na zegarach 675/1732 wyniosł 1392 najpierw było bez artów potem zaczeły się sypać, zamieniłem chodzenie na freeezona i założyłem miedziane radiatory i wynik podskoczyl do 1512p z właczonym zasysającym torretem w tle.

 

Jak wyniki wam nie rosną to wymieńcie chłodzenie odrazu pomaga :)

 

Swoja drogą to ta pasta palita to jest prawdziwy kit do okien<lol>a sticker gwarancyjny odchodzi delikatnie i miło nawet tego nie potrafią zrobic :D

 

 

jak ma spr napięcie pamięci punkt pomiarowy z vr-zona pokazuj napięcie 1.97 a chyba powinno byc okolo 2.1?

Edytowane przez hihot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam mozesz sowoj zedytowac

ja mam tak na start

745(1620/800

GPU/szadery/pamiec.

No tak, ale jesli tak ustawie bede miał 742,5 MHz GPU i 1620 shadery, a skok pozostanie ten sam, to w czym roznica? :? (tzn wszystko nadal bedzie tak samo jak wg mojej tabelki) Edytowane przez Popiół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beznadzieja

pamieci umnie w jednej grafie nie maja radiatorow bo chlodzenie na to niepozwala,wie ze niemozesz zrobic mod na pamieci bo radiatory ci sie nietrzymaja to nie zaden probelem 2.25 bez radiatowow@1000

Edytowane przez ChrisG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety bez radiatorow umnie jest zwiecha powyzej 860 :/ wiec niestety musze ale 512 i tak wymiata moim zdaniem :D

Edytowane przez hihot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

twoja odp jest chyba kilka stron wczesniej z tego co pamietam :P

 

robil ktos tego moda na pamieci z vr-zone?bo ja sie bawilem w malowanie tego rezystora ale zabraklo mi cierpliwosci opornosc nie chciala mu spasc z tego 0.32 :(

 

punkt pomiarowy z pcb palita 8600gt 512 na pamieci:

 

post-143741-1183153113_thumb.jpg

 

opornosc na vgpu:

0.67->1.37

0.66->1.39

0.65->1.4

0.64->1.41

0.63->1.44

Edytowane przez hihot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robil ktos tego moda na pamieci z vr-zone?bo ja sie bawilem w malowanie tego rezystora ale zabraklo mi cierpliwosci opornosc nie chciala mu spasc z tego 0.32 :(

to chyba masz pecha, albo co innego, bo rezystor to SR164(323Ohm) - przez malowanie go przynajmniej - u mnie - napięcia elegancko wzrosły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...