Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8600 GTS / GT

Rekomendowane odpowiedzi

I co z tego, że masz 512... Wcześniej miałem 7600GS 1.2 256MB i było dobrze.

dacjano, aperature size dotyczy kart pod AGP, bo nawet pełna nazwa tego to AGP Aparature size :-|

 

A no fakt :lol2: a tak po ilu minutach ci zwalna?? bo mi tak po 2h to jeszcze nic a wiecej to nigdy nie gram w stalkera.

 

512mb na G84 nic nie daje.

Edytowane przez dacjano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stalker tak ma że zwalnia po pewnym czasie, lekarstwem jest wyłączenie i włączenie gry od nowa.

Bez 512MB na karcie w stalkerze wystarczy drastycznie zmniejszyć zasięg widzenia- to pomaga. Wtedy już na zawsze. Edytowane przez WDK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w koncu zabralem sie za krecenie mojej sztuki galaxy 8600gt. od poczatku jak ja dostalem i porobilem pare wstepnych testow wiedzialem, ze bez vmoda na gpu sie nie obejdzie. gpu bez moda moglem maksymalnie zafundowac 630mhz :/ . jak zobaczylem ile tu co niektorzy wyciagaja to mnie szlag trafial. minelo troche czasu i nabralem apetytu na wiecej :P.

 

zatem zakupilem 100k ohm'owy wieloobrotowy potencjometr montazowy (2zl). jedna noge ucialem, zeby sie nie pelentala. wyprofilowalem grot z odpowiednio cienkiego drutu i zabralem sie za lutowanie rezystora R452. na koniec skrecilem potencjometr na maksymalna rezystancje 100k tak by zastepcza rezystancja (ze wzoru na rownolegle polaczenie rezystorow) wynosila w przyblizeniu 600 ohm (wyniosla 597ohm) tak jak bez moda - wowczas zastartujemy od defaultowego napiecia 1.4V (u mnie 1.38V, niestety). oczywiscie wszystkie pomiary rezystancji mierzone w ukladzie.

 

Dołączona grafika

 

po wlozeniu do kompa grafy i odpaleniu doszedlem do 750mhz na napieciu 1.625v. pewno mozna dalej ale na razie mysle, ze wystarczy. wynik troche kichaty ale jak na takiego betona :/ to mozna z tego byc zadowolonym. zwlaszcza, ze temperatura jest tylko o 5 stopni wyzsza (64 st. C).

 

jak kogos interesuje podaje rezystancje i odpowiadajace im napiecia, ktore pomierzylem:

 

597 R - 1,38V

590 R - 1,4V

569 R - 1,45V

554 R - 1,5V

536 R - 1,55V

529 R - 1,575V

520 R - 1,6V

511 R - 1,625V

 

jak widac zmiany sa liniowe. ok. 10 ohm w dol odpowiada w przyblizeniu zmianie o 0,025V. wszystko mierzone przy obciazeniu 3d i w punkcie jak na rysunku.

 

szkoda, ze proc mi ogranicza grafe :/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do posiadaczy palita 8600gt:

1. Czy uklad zasialanie grzeje sie wam niemilosernie? tzn jak skonczycie grac/testowac i odrazu wylaczycie kompa to parzy?

2. Ile max udalo sie wam napiecia dac na rdzen zanim karta zaczela sie wywalac w testach ? (umnie max stailne to 1.52v ale mam leciutkie arty przy 756mhza wiece sie nie da bo nawet po obnizeniu mhz wywala sie w testach)

Edytowane przez hihot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do posiadaczy palita 8600gt:

1. Czy uklad zasialanie grzeje sie wam niemilosernie? tzn jak skonczycie grac/testowac i odrazu wylaczycie kompa to parzy?

2. Ile max udalo sie wam napiecia dac na rdzen zanim karta zaczela sie wywalac w testach ? (umnie max stailne to 1.52v ale mam leciutkie arty przy 756mhza wiece sie nie da bo nawet po obnizeniu mhz wywala sie w testach)

Mam sonica i układ grzał się, ale nie tak jak kontrolery napięcia na grzbiecie karty rozwiązanie >> trochę radiatorków i problem z głowy :P

A max napięcia to testowałem ok.1.65V i nie miałem żadnych artów w smarkach.

Edytowane przez master_electronic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sonic ma chyba 2x wieszky uklad zasilania ;) zalozylme na 4 mofsety u siebie aluminiowe radiatory to karta przestala piszczec no ale jestem ciekawy czy ma sens kupowac kilka kolejnych radiatorow do przepilowania i naklejenia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z wyjsciem tvout, a dokladnie, z video pelnoekranowym na wyswietlaczu pomocniczym. Na porpzednich kartach jak ustawilem tryb clone i wideopelnoekranowe na ekranie pomocniczym, to puszczony film na monitorze zrzucalem do paska, a na tv byl na pelnym ekranie.

Teraz mimo ustawienia tej opcji, to nie dziala. Drivery 158.27 + nakladka retro panel.

Jest jakis na to sposob, aby chodzilo jak nalezy? Czy pozostaje tylko zonglerka sterami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Sterowniki:

a) Lista sterowników:

-162.18 Są na stronie nvidii. [162.18]

-162.15 nie ma już ich już na stronie nvidii. [162.15]

-158.27 tez ich tam nie ma ale są w miarę dobre.

-158.22 są wolne strasznie ale za to są na stronie nv. [158.22]

b) Porównanie sterowników by ChrisG:

-Porównanie 158.22 vs 162.18----------------------------------

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Niestety dynamiczne img nie sa dozwolone więc proszę klikać w linki:

1.RE:V

2.RE:V

3.COJ

4.COJ

5. XrX

6. CoH

-Prównanie 158.22 vs 158.27------------------------------------

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Kolejne dwie gry testu,Stery 158.22 zostana juz dokonca(poprawka nie zostana) zeby zachowac miarodajnosc.Stery 158.27 w karcie EVGA2 dla porownania

Quake4

Data Processing Security - FPS [ im więcej tym lepiej ]

1280 x 1024 - AA-x4 Anizo-x4

 

7900GS 630/850

Avg:55.5

Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775

Avg:42

7600GT 620/820

Avg: 41.759

Palit 680(1512)/850

Avg: 46.977

Evga 900(1944)/1000

Avg: 55.009

Evga2 900(1944)/1000

Avg: Avg: 54.094

 

Call of Juarez

Wagony - FPS [ im więcej tym lepiej ]

SM 3.0 - 800 x 600 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16

GF 7900 630/850

Avg: 24.7

Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775

Avg:22.4

7600GT 620/820

Avg: 17.127

Palit 680(1512)/850

Avg: 23.025

Evga 900(1944)/1000

Avg: 27.319

Evga2 900(1944)/1000

Avg: 28.642

 

Call of Juarez

Las - FPS [ im więcej tym lepiej ]

SM 3.0 - 800 x 600 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16

GF7900gs 630/850

Avg:19.6

Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775

Avg:17.1

7600GT 620/820

Avg: 14.226

Palit 680(1512)/850

Avg: 15.084

Evga 900(1944)/1000

Avg: 17.996

Evga2 900(1944)/1000

Avg: 18.138

 

Nastepne tesy beda robione wszystkie na 128.27 mam dosty instalowania i odinstalowania sterow,jak widac z tych jak i wczesniejszych,te sa szybsze pod 8600,zaleznie od gry 5-40%.

 

Call of Duty 2

Crossing the Rhine - FPS [ im więcej tym lepiej ]

1024 x 768 - AA-x4 Anizo-x8

 

7900GS 630/850

Avg:46.1

Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775

Avg:36.6

7600GT 620/820

Avg: 33.628

Palit 680(1512)/850

Avg: 31.269

Evga 900(1944)/1000

Avg: 34.217

 

Call of Duty 2

Rommel's Last Stand - FPS [ im więcej tym lepiej ]

1024 x 768 - AA-x4 Anizo-x8

 

7900GS 630/850

Avg:50.6

Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775

Avg:47

7600GT 620/820

Avg: 38.667

Palit 680(1512)/850

Avg: 27.736

Evga 900(1944)/1000

Avg: 28.136

 

Tu w tej grze widac wyraznie ze 8600GT do tego tytulu nienadaje sie,niema co sie klucic i bajki gadac,nawet wykrecenie karty nic tu niepomaga,dla pocieszenia mozna powiedziec ze to jedyny taki tytul.Jak ktos jest fanem COD2 lepiej niech niemysli o 8600.

 

Xpand Rally Xtreme

Super OS - FPS [ im więcej tym lepiej ]

1280 x 1024 - AA-OFF Anizo-x16]

 

7900GS 630/850

Avg:74

Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775

Avg:69.8

Palit 680(1512)/850

Avg: 62.249

Evga 900(1944)/1000

Avg: 76.053

 

Xpand Rally Xtreme

Super OS - FPS [ im więcej tym lepiej ]

1280 x 1024 - AA-x4 Anizo-x16]

 

7900GS 630/850

Avg:66.5

Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775

Avg:57.8

Palit 680(1512)/850

Avg: 50.446

Evga 900(1944)/1000

Avg: 73.238

-Zabawa z SLI [158.22]--------------------------------------------

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Quake4

Data Processing Security - FPS [ im wiecej tym lepiej ]

1280 x 1024 - AA-x4 Anizo-x4

8800GTS 320 600/950

Avg:60

7900GS 630/850

Avg:55.5

Palit 680(1512)/850

Avg: 46.977

Evga 900(1944)/1000

Avg: 55.009

SLI 900/100

Avg: 87.264

 

Call of Juarez

Wagony - FPS [ im wiecej tym lepiej ]

SM 3.0 - 800 x 600 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16

8800GTS 320 600/950

Avg:43.5

GF 7900 630/850

Avg: 24.7

Palit 680(1512)/850

Avg: 23.025

Evga 900(1944)/1000

Avg: 27.319

SLI 900/100

Avg: 44.975

 

Call of Juarez

Las - FPS [ im wiecej tym lepiej ]

SM 3.0 - 800 x 600 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16

8800GTS 320 600/950

Avg:23.9

GF7900gs 630/850

Avg:19.6

Palit 680(1512)/850

Avg: 15.084

Evga 900(1944)/1000

Avg:16.926

SLI 900/100

Avg: Avg: 32.052

 

 

Rainbow Six: Vegas

Helikopter - FPS [ im więcej tym lepiej ]

800 x 600 - AA-OFF Anizo-x16

8800GTS 320 600/950

Avg: 72.3

Galaxy GF 8600 GE 256 MB 680 (1670) / 1100------34,1

Palit GF 8600 GT (Sonic) 256 MB 680 (1670) / 850--34

GF 7900 GS 256 MB 630 / 850------------------------ 30.9

Evga Moded 900(1944)/1000-----------------------38.727

SLI 900/1000

Avg: 69.078

SLI Palit 680/850

Avg: 56.584

 

Plac - FPS [ im więcej tym lepiej ]

800 x 600 - AA-OFF Anizo-x16

8800GTS 320 600/950

Avg: 41.1

GF 7900 GS 256 MB 630 / 850 -------------------------31

Galaxy GF 8600 GE 256 MB 680 (1670) / 1100 -------21,4

Palit 680(1512)850 --------------------41.475

Evga 900(1944)/1000 -----------------47.663

SLI 900/1000

Avg: 76.416

SLI Palit 680/850

Avg: 71.352

-Sterowniki 158.22--------------------------------------------------

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
COJ Uaklualnienie

Zmiana sterow zeby wszedzie byly jednakowe 158.22,dochodzi 1024x768 z cala paleta 8800 i 2900xt.

 

Call of Juarez

Wagony - FPS [ im wiecej tym lepiej ]

SM 3.0 - 800 x 600 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16

8800GTS 320 600/950

Avg:43.5

GF 7900 630/850

Avg: 24.7

Palit 680(1512)/850

Avg: 23.025

Evga 900(1944)/1000

Avg: 27.319

SLI 900/100

Avg: 44.975

SLI 900/1000 driver 158.22

Avg: 44.380 Min: 38 Max: 54

SLI Palit 680/850

Avg: 41.015

 

Call of Juarez

Las - FPS [ im wiecej tym lepiej ]

SM 3.0 - 800 x 600 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16

8800GTS 320 600/950

Avg:23.9

GF7900gs 630/850

Avg:19.6

Palit 680(1512)/850

Avg: 15.084

Evga 900(1944)/1000

Avg:16.926

SLI 900/100

Avg: Avg: 32.052

SLI 900/1000 driver 158.22

Avg: 31.664 Min: 22 Max: 40

SLI Palit

Avg: 31.120

 

Wyzsza rozdzielczosc COJ

Call of Juarez

Wagony - FPS [ im więcej tym lepiej ]

SM 3.0 - 1024 x 768 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16

 

GF 8800 Ultra 768 MB 648 (1660) / 1150

Avg:47.3

GF 8800 GTX 768 MB 620 (1600) / 1100

Avg:45.5

GF 8800 GTS 640 MB 600 (1440) / 950

Avg:39

GF 8800 GTS 320 MB 600 (1440) / 950

Avg:39

Radeon HD 2900 XT 512 MB 830 / 930

Avg:43.1

SLI 900/100 Driver 158.22

Avg: 39.513 Min: 34 Max: 45

Palit 680/850

Avg: 36.558 Min: 32 - Max: 43

 

Call of Juarez

Las - FPS [ im więcej tym lepiej ]

SM 3.0 - 1024 x 768 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16

 

GF 8800 Ultra 768 MB 648 (1660) / 1150

Avg:21.9

GF 8800 GTX 768 MB 620 (1600) / 1100

Avg:19.2

GF 8800 GTS 640 MB 600 (1440) / 950

Avg:18.5

GF 8800 GTS 320 MB 600 (1440) / 950

Avg:18.4

Radeon HD 2900 XT 512 MB 830 / 930

Avg:31.3

SLI 900/100 Driver 158.22

Avg: Avg: 23.918 Min: 17 Max: 35

Palit 680/850

Avg: 23.254-- Min: 16 Max: 32 ==tu widac ze na tej planszy ograniczeniem jest moj CPU

-8600SLI vs 8800gts

c) Extremalne pokręcanie by ChrisG: (moim zdaniem szacunek)

-GPU 1GHZ PROJECKT wersja skrócona

-GPU 1GHZ PROJECKT

 

2. Proste podkręcanie:

-Jak użyć RivaTunnera

post-143741-1184579743_thumb.jpg

Ściagnij RivaTunnera

-Zegar przesuwa się w skokach co 5-10mhz rdzeń 54(2*27) shadery

-Najbardziej optymalne ustawienia to te podane w jednym wierszu - patrz tabelka ponizej ;-)

 

3. Stosunek częstotliwości rdzenia do shaderów:

Tabelka dla referencyjnych 8600gt <-Popiół

post-143741-1183628161_thumb.jpg

 

4. Pamięć karty niby nie odgrywa większej roli aczkolwiek dusi oc rdzenia wiec trzeba ją podkręcić.

-w zależności od farta możecie mieć pamięci, które pójdą bez chłodzenia i ponoszenia napięcia na 1.1ghz.

-jak macie mniej farta sprawdźcie palcem czy parzą jeżeli tak to koniecznie o radiatorować.

-jeżeli jeszcze mniej farta to podnieście napięcie.

 

5. Modyfikacje:

Pencil moda można zrobić każdym ołówkiem, ja mazałem 3B po rezystorze i szło gładziutko :)

Oporność mierz miernikiem na wyłączonym kompie, ustawa miernik na 20k, a do mierzenia napięcia na 20v przy włączonym kompie.

Czarna końcówkę miernika włóż np. w molexa, żeby było uziemienie.

Przekroczenie napięcia 2.25v może zniszczyć pamięć

a) Pencil mod dla Palita 8600gt:

post-143741-1183628938_thumb.jpg

Oporności Vgpu:

0.67->1.37

0.66->1.39

0.65->1.4

0.64->1.41

0.63->1.44

0.62->1.45

0.59-0.60->1.53

Oporności Vmem:

0.32->2.1*

0.31->2.27

*mazać delikatnie, a potem sprawdzać miernikiem na włączonym kompie napięcie bo oporność nie musi spaść

poniżej 0.32 żeby mieć 2.25v!!!

 

b)Palit 8600gt sonic(pcb gts): <-sideband

post-143741-1183651132_thumb.jpg--pcb gts z przodu zwróć uwagę na sekcje zasilania czy zgadza się z Twoją-->post-143741-1183669270_thumb.jpg

Oporności Vgpu:

0.63(6330omh)->1.32

0.53(5330omh) ->1.54-1.56

 

post-143741-1184420204_thumb.jpg

Oporności Vmem:

335ohm->2.09v

 

c)Palit 8600gt sonic(czerwone pcb): <-[za jakis czas bedzie]

[zdjecie]

Oporności Vgpu:

[zdjecie]

Oporności Vmem:

 

d)Galaxy 8600gt: <-Popiół & ultor

Mierzymy na Vgpu2

post-143741-1183631384_thumb.jpg

 

post-143741-1185482581_thumb.jpg

Oporności Vmem:

747ohm->2,05v

 

HARDMOD Z OPORNIKIEM

post-143741-1183652440_thumb.jpg

Oporności Vgpu:

597 R - 1,38V

590 R - 1,4V

569 R - 1,45V

554 R - 1,5V

536 R - 1,55V

529 R - 1,575V

520 R - 1,6V

511 R - 1,625V

 

e)Evga 8600gt: <-ChrisG

post-143741-1184525359_thumb.jpg

Vgpu:

 

post-143741-1184525385_thumb.jpg

Vmem:

 

6. Modyfikacja BIOS'u karty (jeszcze nie testowałem) ChrisG zrobił na swojej :-)

a)Instrukcje:

-Nibitor 3.4a

post-143741-1183630793_thumb.jpg

wybieramy urządzenie->poźniej read into file-> open file i ładujemy nasz bios->zmieniamy zegary i gotowe np. (745/1620)rdzeni/shadery

możemy też zmienić mem ale nie ruszać timingów pamięci!!!

-Poradnik użycia nvflasha

-Do flashowania BIOS'u można użyć FDD/CD/HDD/FLASH DRIVER'a zabawki potrzebne do tego znajdują się TUTAJ

b)Do ściągnięcia:

NvFlash 5.4

Nibitor 3.4a

bootdisk

 

Najbardziej optymalne ustawienia wykryte przez ChrisG 745/1620 gpu/shadery

 

7.Programy testowe:

Moim zdaniem najskuteczniejszy program do testowania stabilności karty Unigine_v0.4_Sanctuary

-Puszczamy go domyślnie i wystarczy, odapalnie w 1600x1200 na g84 mija się z celem ponieważ pamięć nie wyrabia i rdzeń długo nic nie robi, można co najwyżej właczyć AA ale wtedy pamięć będzie mniej pracować wiec zostawcie domyślne.

-Proponuje pierwsze trzy odpalenie zrobić na nie podkreconej karcie, żebyście widzieli poźniej gdzie są artefakty ;)

Testy przeprowadzaj na stabilnie ustawionym komputrze, ponieważ sanctuary odziwo dużo nie zyskuje na podkręcaniu, ale się wysypuje dość szybko jeżeli przesadzisz.

 

8.Problemy:

a) Karta piszczy lub wiesza się jak dajesz więcej V lub mhz:

PRZED--------------------------------------------------------------------------->PO

post-143741-1184437681_thumb.jpgpost-143741-1184438569_thumb.jpgpost-143741-1183651291_thumb.jpg

-Użyte radiatory na mofsetach (<-najbardziej grzejąca się części układu zasilania, które możemy schłodzić) to coolermaster SAC-01 przepiłowane piłką do metalu i naklejone w bezpośrednim sąsiedztwie cewek -> nic nie piszczy :-)*

*Jeżeli to nie pomogło, a o radiatorowaliśmy wszystkie mofsety, to warto dać nawiew na układ zasilania karty oraz o radiatorować układy kontrolujące napięcie,ewetualnie wyjąć zaślepke\i od wyjść na karty rozszerzeń z tyłu obudowy i sprawdzić kadzidłem cyrkulacje powietrza oraz temp karty w obciążeniu.

**Kondesator i Cewke podejrzewam, że można schłodzić radiatorem przyklejonym na rewersie pcb w okolicy ich umieszczenia, ale są tam malutkie dziurki, których zaklejenie może zabić karte. [JEŻELI JEST KTOŚ ODWARZNY ŻEBY TO ZROBIĆ TO SIĘ PRZEKONAMY ;-)]

b) Obraz w teście Unigine_v0.4_Sanctuary przebarwił się:

-któryś z elementów karty się przegrzał rdzeń/mem/pcb

-przesadziłeś z zegarami na pamięciach/rdzeniu

-za dużo v po modach

c) Obraz w teście Unigine_v0.4_Sanctuary sypie artami:

-daliście za dużo mhz gpu/mem

-za małe vgpu/vmem

d) Podczas mazania ołówkiem grafit wszystko zasypuje:

-Jest to dość poważny problem, ponieważ niechcący można połączyć ścieżki i zabić kartę

-miejsce trzeba właściwe zabezpieczyć taśma izolacyjną, sprawdźcie czy jej klej nie przewodzi prądu zanim użyjecie, czyli bateria do taśmy i miernik w dłoń.

-Taśmę izolacyjną tniemy nożyczkami i bierzemy pęsetą na miejsce naklejenia, następnie dociskamy ja do powierzchni np. narzędziem do cofania skórek ;) , PAMIETAJCI ŻEBY ZROBIĆ TO DOKŁADNIE

-Pierwsze naklejone skrawki powinny odgradzać rezystor skutecznie od najbliższych możliwych połączeń co widać na zdjęciu

post-143741-1183723162_thumb.jpg->post-143741-1183725806_thumb.jpg->post-143741-1183724653_thumb.jpg

e) Zdjęcie stickera z palitów:

Metoda Pierwsza:

1.Rozgrzewasz kartę grając/markując.

2.delikatnie odklejasz najsilniejszy brzeg stickera.

3.teraz z wyczuciem podnosisz i naprężasz sticker, dajesz mu luz zanim zacznie się zrywać i ponawiasz to aż nie odejdzie do końca.

EFEKT KONCOWY :)

post-143741-1183651797_thumb.jpg

Metoda druga:

[kiedyś się pojawi ;-)]

f) Kompatybilne chłodzenia:

-Freezone xc70/80

-zalman vf700/900

-Thermalright HR-03 Rev A VGA Cooler

 

Materiały pomocnicze są autorstwa:

-mojego(hihot) [Poniżej moje czarne dziecie ;-)]

post-143741-1184419113_thumb.jpg

-ChrisG

-Popiół

-sideband

-ultor

 

Słowo od autora:

Jeżeli zepsujesz swoją karte nie miej pretensji do mnie, pamiętaj że robisz wszystko na własną odpowiedzialność a ja Ci tylko pisze jak możesz to zrobić :P

 

Jeżeli mam blokowane konto to nie ma aktualizacji :-(

Edytowane przez hihot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ci dam sidbada :wink:

 

Palit to nie jest refencyjne pcb , po co wogóle tworzyć taki temat , lepiej przykleić to do tematu głównego o 8600.

 

pytanko

ta fotka

http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=15673

to jest do 8600GT Sonic od Palita?

To jest pcb galaxy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadna z wrozek, ktore znam nie umie czytac z rewersu karty. zrob zdjecie awersu karty (a dokladniej sekcji zasilania).

 

co do FAQ - jak na poczatek nie jest zle. mysle, ze bedzie lepiej.

Edytowane przez ultor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jupi! Dostałem dziś zapinkę do hr-03 i wreszcie mogłem zamontować to cudo na grafice. Co tu dużo pisać, 60stopni w stresie chyba mówi samo za siebie... W pasywie....;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z wyjsciem tvout, a dokladnie, z video pelnoekranowym na wyswietlaczu pomocniczym. Na porpzednich kartach jak ustawilem tryb clone i wideopelnoekranowe na ekranie pomocniczym, to puszczony film na monitorze zrzucalem do paska, a na tv byl na pelnym ekranie.

Teraz mimo ustawienia tej opcji, to nie dziala. Drivery 158.27 + nakladka retro panel.

Jest jakis na to sposob, aby chodzilo jak nalezy? Czy pozostaje tylko zonglerka sterami?

Jedyne wyjście które znalazłem to tryb dualViev i subedit. W subedit dajesz pełny ekran na monitor 2

lub F11.

Mam nadzieję, że jest to zrozumiałe :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jupi! Dostałem dziś zapinkę do hr-03 i wreszcie mogłem zamontować to cudo na grafice. Co tu dużo pisać, 60stopni w stresie chyba mówi samo za siebie... W pasywie....;]

Mozesz nie skladac sobie takich cfg jak ja ? :lol:

 

A tak powaznie, to dzis pobawilem sie troche swoja karcioszka i na taktach 700/1700 wszystko smiga cacy, core dalem na 750, ale zaczelo juz odwalac maniane, wiec chyba wiecej bez podbicia v nie pojdzie. Sprawdze jeszcze max dla mem. Btw pamieci sie grzeja na takich taktach u Was, bo nie chce mi sie rozkrecac budy i sprawdzac. :]

W stresie na fabrycznym chlodzeniu jest ~50*c, ciche to ono za bardzo nie jest, ale na jakis czas musi zostac, moze w przyszlosci jakies vmody sie zrobi i bedzie motywacja do wymiany tego smigla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten vmod co ja podałem , to pasuje tylko na GT z pcb GTS-a i do GTS-a. Wartość początkowa to 6.33k , napięcie początkowe to 1.32v po zmniejszeniu oporności do ok. 5.33k daje wzrost napięcia w granicach 0.22-24v.

 

Za jakiś czas zapodam też vmod dla pamięci.

 

 

A co do podkręcania to shadery zawsze przesuwają się o 54mhz(2*27mhz , 27mhz ma generator na karcie). A zegar rop/tmu przesuwa się w granicach 5-10mhz.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szalenie istotne pytanie!

zastanawiam sie czy nie przykelic radiatorow z drugie strony cewki i kondensatorow zeby ostudzic troche je i pcb ale sa tam takai microskopijne otwory i nie wiem czy karta nie zdechnie jak zostana zasloniete czy ktos moze rozwiac/potwierdzic moje watpliwosc?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik.

pytanko

ta fotka

2671516[/snapback]

Galaxy 8600gt

 

Zapozyczona fota mojej 76gs new revision ;] PCB idento.

 

Btw ten mod u mnie chyba nei dziala :/ Standardowo 1,27V - 492 Ohm , 1,27V - 348 Ohm :damage_wall: WTF ? Maluje ołowkiem 2B bo w tej chwilli innego nie mam ale opornosc to opornosc. Napiecie nie wzroslo nawet o 0,01V...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to widocznie nie identyko :P

 

zawsze mozesz zrobic hardmoda zdjecie masz powyzej :P

Edytowane przez hihot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik.

Jutro kupie ołowek 5B i zobacze. Ale przeciez te zdjecie to moje zdjecie mojej karrty !! :D wiec nie ma innej opcji zeby nie dzialalo ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

No to jedziemy :

 

PE2140

8600GT na starych , dennych sterach < stare do karty , aby zobaczyc pozniej co jest na nowych :)

2x512DDR2 533CL4

Zero ocowania

 

Medium , wszystko na medium w 1024x768 bez blura z powodu frapsa

Medium Dirt : Buggy , Evo , Subaru :

 

01. 1024x768

02. 75HZ

03. Aspect Ratio - Normal

04. Gamma 1.0

05. V-Synch - OFF

06. Overall Detail Level - Custom

07. Multisampling - 2x

08. Wind Effect- OFF

09. Shadows - Med

10. Particles - Med

11. Mirrors - ON

12. Crowd - ON > Med

13. Foliage - Med

14. Driv Model - Med

15. Trees - Med

16. Reflection - Med

17. motion Blur - OFF

18. Skid - ON

 

Lancer Evo

2007-07-05 22:30:59 - DiRTDemo

Frames: 1942 - Time: 60000ms - Avg: 32.367 - Min: 27 - Max: 38

 

2007-07-05 22:32:01 - DiRTDemo

Frames: 1925 - Time: 60000ms - Avg: 32.083 - Min: 27 - Max: 41

 

2007-07-05 22:33:02 - DiRTDemo

Frames: 1971 - Time: 60000ms - Avg: 32.850 - Min: 29 - Max: 39

 

2007-07-05 22:34:04 - DiRTDemo

Frames: 775 - Time: 25468ms - Avg: 30.430 - Min: 28 - Max: 32

 

2007-07-05 22:34:49 - DiRTDemo

Frames: 1938 - Time: 60000ms - Avg: 32.300 - Min: 29 - Max: 39

 

2007-07-05 22:35:51 - DiRTDemo

Frames: 1932 - Time: 60000ms - Avg: 32.200 - Min: 26 - Max: 41

 

2007-07-05 22:36:52 - DiRTDemo

Frames: 1947 - Time: 60000ms - Avg: 32.450 - Min: 29 - Max: 38

 

2007-07-05 22:37:54 - DiRTDemo

Frames: 492 - Time: 16209ms - Avg: 30.354 - Min: 28 - Max: 32

 

2007-07-05 22:38:32 - DiRTDemo

Frames: 1938 - Time: 60000ms - Avg: 32.300 - Min: 28 - Max: 39

 

2007-07-05 22:39:34 - DiRTDemo

Frames: 1992 - Time: 60000ms - Avg: 33.200 - Min: 29 - Max: 41

 

2007-07-05 22:41:06 - DiRTDemo

Frames: 1923 - Time: 60000ms - Avg: 32.050 - Min: 26 - Max: 39

 

2007-07-05 22:42:07 - DiRTDemo

Frames: 1946 - Time: 60000ms - Avg: 32.433 - Min: 28 - Max: 40

 

2007-07-05 22:43:09 - DiRTDemo

Frames: 1966 - Time: 60000ms - Avg: 32.767 - Min: 29 - Max: 39

 

2007-07-05 22:44:11 - DiRTDemo

Frames: 676 - Time: 22239ms - Avg: 30.397 - Min: 29 - Max: 32

 

2007-07-05 22:44:34 - DiRTDemo

Frames: 44 - Time: 1422ms - Avg: 30.942 - Min: 30 - Max: 32

Subaru

2007-07-05 22:49:34 - DiRTDemo

Frames: 2342 - Time: 60000ms - Avg: 39.033 - Min: 31 - Max: 46

 

2007-07-05 22:50:36 - DiRTDemo

Frames: 2349 - Time: 60000ms - Avg: 39.150 - Min: 33 - Max: 48

 

2007-07-05 22:51:40 - DiRTDemo

Frames: 707 - Time: 18375ms - Avg: 38.476 - Min: 33 - Max: 48

 

2007-07-05 22:52:13 - DiRTDemo

Frames: 2358 - Time: 60000ms - Avg: 39.300 - Min: 33 - Max: 47

 

2007-07-05 22:53:16 - DiRTDemo

Frames: 2353 - Time: 60000ms - Avg: 39.217 - Min: 33 - Max: 46

 

2007-07-05 22:54:17 - DiRTDemo

Frames: 708 - Time: 18549ms - Avg: 38.169 - Min: 32 - Max: 46

 

2007-07-05 22:54:54 - DiRTDemo

Frames: 2359 - Time: 60000ms - Avg: 39.317 - Min: 30 - Max: 47

 

2007-07-05 22:55:57 - DiRTDemo

Frames: 2305 - Time: 60000ms - Avg: 38.417 - Min: 27 - Max: 45

 

2007-07-05 22:57:00 - DiRTDemo

Frames: 622 - Time: 16043ms - Avg: 38.771 - Min: 33 - Max: 48

Buggy

 

2007-07-05 22:16:08 - DiRTDemo

Frames: 1724 - Time: 60000ms - Avg: 28.733 - Min: 16 - Max: 40

 

2007-07-05 22:17:10 - DiRTDemo

Frames: 1780 - Time: 60000ms - Avg: 29.667 - Min: 18 - Max: 39

 

2007-07-05 22:18:12 - DiRTDemo

Frames: 1630 - Time: 53144ms - Avg: 30.671 - Min: 21 - Max: 40

 

2007-07-05 22:19:21 - DiRTDemo

Frames: 1680 - Time: 60000ms - Avg: 28.000 - Min: 14 - Max: 36

 

2007-07-05 22:20:23 - DiRTDemo

Frames: 1830 - Time: 60000ms - Avg: 30.500 - Min: 19 - Max: 38

 

2007-07-05 22:21:24 - DiRTDemo

Frames: 1269 - Time: 40759ms - Avg: 31.134 - Min: 24 - Max: 37

 

2007-07-05 22:22:27 - DiRTDemo

Frames: 1848 - Time: 60000ms - Avg: 30.800 - Min: 16 - Max: 40

 

2007-07-05 22:23:29 - DiRTDemo

Frames: 1931 - Time: 60000ms - Avg: 32.183 - Min: 17 - Max: 40

 

2007-07-05 22:24:30 - DiRTDemo

Frames: 1553 - Time: 48850ms - Avg: 31.791 - Min: 23 - Max: 38

 

Test powtarzany wielokrotnie jak widac aby wyeliminowac losowosc wynikow.

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dema juz niemam ale zapodam jak gram w pelnej wersji w SLI

rozdzielczosc 1280x1024 jak przejde na XP zapodam reszte ustawien.

01. 1280x1024

02. 75HZ

03. Aspect Ratio - Normal

04. Gamma 1.0

05. V-Synch - OFF

06. Overall Detail Level - Custom

07. Multisampling - 2x

08. Wind Effect- ON

09. Shadows - High

10. Particles - Ultra

11. Mirrors - ON

12. Crowd - ON > High

13. Foliage - High

14. Driv Model - Ultra

15. Trees - High

16. Reflection - Ultra

17. motion Blur - ON

18. Skid - ON

2007-07-06 01:38:13 - crx

Frames: 1795 - Time: 60000ms - Avg: 29.917 - Min: 26 - Max: 34

nie sugerujcie sie nazwa bo zmieniona do wykozystania SLI

A normalnie gram bez 2X nie szarpie

BP Ultimate Rally UK

Frames: 2142 - Time: 60000ms - Avg: 37.346 - Min: 30 - Max: 43

Edytowane przez ChrisG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Btw ten mod u mnie chyba nei dziala :/ Standardowo 1,27V - 492 Ohm , 1,27V - 348 Ohm :damage_wall: WTF ? Maluje ołowkiem 2B bo w tej chwilli innego nie mam ale opornosc to opornosc. Napiecie nie wzroslo nawet o 0,01V...

Nie wiem jak mierzysz napięcie , żeby mieć prawidłowy pomiar mase musisz <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> też z karty lub ewentualnie z obudowy(śledz jest podłączony do obudowa i pcb karty). Jeżeli weżmiesz mase z molexa napięcie będzie niższe , ponieważ występuje różnica potencjałów(napięcie) między masą na karcie i na molexie. Jest to spowodowane spadkiem napięcia na przewodach i ścieżkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...