Caleb Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 Stalker tak ma że zwalnia po pewnym czasie, lekarstwem jest wyłączenie i włączenie gry od nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dacjano Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) I co z tego, że masz 512... Wcześniej miałem 7600GS 1.2 256MB i było dobrze. dacjano, aperature size dotyczy kart pod AGP, bo nawet pełna nazwa tego to AGP Aparature size :-| A no fakt :lol2: a tak po ilu minutach ci zwalna?? bo mi tak po 2h to jeszcze nic a wiecej to nigdy nie gram w stalkera. 512mb na G84 nic nie daje. Edytowane 4 Lipca 2007 przez dacjano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) Stalker tak ma że zwalnia po pewnym czasie, lekarstwem jest wyłączenie i włączenie gry od nowa.Bez 512MB na karcie w stalkerze wystarczy drastycznie zmniejszyć zasięg widzenia- to pomaga. Wtedy już na zawsze. Edytowane 4 Lipca 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ultor Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 w koncu zabralem sie za krecenie mojej sztuki galaxy 8600gt. od poczatku jak ja dostalem i porobilem pare wstepnych testow wiedzialem, ze bez vmoda na gpu sie nie obejdzie. gpu bez moda moglem maksymalnie zafundowac 630mhz :/ . jak zobaczylem ile tu co niektorzy wyciagaja to mnie szlag trafial. minelo troche czasu i nabralem apetytu na wiecej :P. zatem zakupilem 100k ohm'owy wieloobrotowy potencjometr montazowy (2zl). jedna noge ucialem, zeby sie nie pelentala. wyprofilowalem grot z odpowiednio cienkiego drutu i zabralem sie za lutowanie rezystora R452. na koniec skrecilem potencjometr na maksymalna rezystancje 100k tak by zastepcza rezystancja (ze wzoru na rownolegle polaczenie rezystorow) wynosila w przyblizeniu 600 ohm (wyniosla 597ohm) tak jak bez moda - wowczas zastartujemy od defaultowego napiecia 1.4V (u mnie 1.38V, niestety). oczywiscie wszystkie pomiary rezystancji mierzone w ukladzie. po wlozeniu do kompa grafy i odpaleniu doszedlem do 750mhz na napieciu 1.625v. pewno mozna dalej ale na razie mysle, ze wystarczy. wynik troche kichaty ale jak na takiego betona :/ to mozna z tego byc zadowolonym. zwlaszcza, ze temperatura jest tylko o 5 stopni wyzsza (64 st. C). jak kogos interesuje podaje rezystancje i odpowiadajace im napiecia, ktore pomierzylem: 597 R - 1,38V 590 R - 1,4V 569 R - 1,45V 554 R - 1,5V 536 R - 1,55V 529 R - 1,575V 520 R - 1,6V 511 R - 1,625V jak widac zmiany sa liniowe. ok. 10 ohm w dol odpowiada w przyblizeniu zmianie o 0,025V. wszystko mierzone przy obciazeniu 3d i w punkcie jak na rysunku. szkoda, ze proc mi ogranicza grafe :/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 Trafiłeś na extremalną padake. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hihot Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) Mam pytanie do posiadaczy palita 8600gt: 1. Czy uklad zasialanie grzeje sie wam niemilosernie? tzn jak skonczycie grac/testowac i odrazu wylaczycie kompa to parzy? 2. Ile max udalo sie wam napiecia dac na rdzen zanim karta zaczela sie wywalac w testach ? (umnie max stailne to 1.52v ale mam leciutkie arty przy 756mhza wiece sie nie da bo nawet po obnizeniu mhz wywala sie w testach) Edytowane 4 Lipca 2007 przez hihot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master_electronic Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) Mam pytanie do posiadaczy palita 8600gt: 1. Czy uklad zasialanie grzeje sie wam niemilosernie? tzn jak skonczycie grac/testowac i odrazu wylaczycie kompa to parzy? 2. Ile max udalo sie wam napiecia dac na rdzen zanim karta zaczela sie wywalac w testach ? (umnie max stailne to 1.52v ale mam leciutkie arty przy 756mhza wiece sie nie da bo nawet po obnizeniu mhz wywala sie w testach) Mam sonica i układ grzał się, ale nie tak jak kontrolery napięcia na grzbiecie karty rozwiązanie >> trochę radiatorków i problem z głowy :P A max napięcia to testowałem ok.1.65V i nie miałem żadnych artów w smarkach. Edytowane 4 Lipca 2007 przez master_electronic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hihot Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 sonic ma chyba 2x wieszky uklad zasilania ;) zalozylme na 4 mofsety u siebie aluminiowe radiatory to karta przestala piszczec no ale jestem ciekawy czy ma sens kupowac kilka kolejnych radiatorow do przepilowania i naklejenia ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 Co do układów zasilania gpu i mem , to są dwa pwm dla gpu i mem oraz dwie pary mosfetów. Mosfety do zasilania mem nie wymagają chłodzenia. Tylko w GE i GTS gpu ma dwufazowe zasilanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ocean Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 Mam problem z wyjsciem tvout, a dokladnie, z video pelnoekranowym na wyswietlaczu pomocniczym. Na porpzednich kartach jak ustawilem tryb clone i wideopelnoekranowe na ekranie pomocniczym, to puszczony film na monitorze zrzucalem do paska, a na tv byl na pelnym ekranie. Teraz mimo ustawienia tej opcji, to nie dziala. Drivery 158.27 + nakladka retro panel. Jest jakis na to sposob, aby chodzilo jak nalezy? Czy pozostaje tylko zonglerka sterami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hihot Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) 1. Sterowniki: a) Lista sterowników: -162.18 Są na stronie nvidii. [162.18] -162.15 nie ma już ich już na stronie nvidii. [162.15] -158.27 tez ich tam nie ma ale są w miarę dobre. -158.22 są wolne strasznie ale za to są na stronie nv. [158.22] b) Porównanie sterowników by ChrisG: -Porównanie 158.22 vs 162.18---------------------------------- » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Niestety dynamiczne img nie sa dozwolone więc proszę klikać w linki: 1.RE:V 2.RE:V 3.COJ 4.COJ 5. XrX 6. CoH -Prównanie 158.22 vs 158.27------------------------------------ » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Kolejne dwie gry testu,Stery 158.22 zostana juz dokonca(poprawka nie zostana) zeby zachowac miarodajnosc.Stery 158.27 w karcie EVGA2 dla porownania Quake4 Data Processing Security - FPS [ im więcej tym lepiej ] 1280 x 1024 - AA-x4 Anizo-x4 7900GS 630/850 Avg:55.5 Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775 Avg:42 7600GT 620/820 Avg: 41.759 Palit 680(1512)/850 Avg: 46.977 Evga 900(1944)/1000 Avg: 55.009 Evga2 900(1944)/1000 Avg: Avg: 54.094 Call of Juarez Wagony - FPS [ im więcej tym lepiej ] SM 3.0 - 800 x 600 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16 GF 7900 630/850 Avg: 24.7 Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775 Avg:22.4 7600GT 620/820 Avg: 17.127 Palit 680(1512)/850 Avg: 23.025 Evga 900(1944)/1000 Avg: 27.319 Evga2 900(1944)/1000 Avg: 28.642 Call of Juarez Las - FPS [ im więcej tym lepiej ] SM 3.0 - 800 x 600 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16 GF7900gs 630/850 Avg:19.6 Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775 Avg:17.1 7600GT 620/820 Avg: 14.226 Palit 680(1512)/850 Avg: 15.084 Evga 900(1944)/1000 Avg: 17.996 Evga2 900(1944)/1000 Avg: 18.138 Nastepne tesy beda robione wszystkie na 128.27 mam dosty instalowania i odinstalowania sterow,jak widac z tych jak i wczesniejszych,te sa szybsze pod 8600,zaleznie od gry 5-40%. Call of Duty 2 Crossing the Rhine - FPS [ im więcej tym lepiej ] 1024 x 768 - AA-x4 Anizo-x8 7900GS 630/850 Avg:46.1 Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775 Avg:36.6 7600GT 620/820 Avg: 33.628 Palit 680(1512)/850 Avg: 31.269 Evga 900(1944)/1000 Avg: 34.217 Call of Duty 2 Rommel's Last Stand - FPS [ im więcej tym lepiej ] 1024 x 768 - AA-x4 Anizo-x8 7900GS 630/850 Avg:50.6 Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775 Avg:47 7600GT 620/820 Avg: 38.667 Palit 680(1512)/850 Avg: 27.736 Evga 900(1944)/1000 Avg: 28.136 Tu w tej grze widac wyraznie ze 8600GT do tego tytulu nienadaje sie,niema co sie klucic i bajki gadac,nawet wykrecenie karty nic tu niepomaga,dla pocieszenia mozna powiedziec ze to jedyny taki tytul.Jak ktos jest fanem COD2 lepiej niech niemysli o 8600. Xpand Rally Xtreme Super OS - FPS [ im więcej tym lepiej ] 1280 x 1024 - AA-OFF Anizo-x16] 7900GS 630/850 Avg:74 Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775 Avg:69.8 Palit 680(1512)/850 Avg: 62.249 Evga 900(1944)/1000 Avg: 76.053 Xpand Rally Xtreme Super OS - FPS [ im więcej tym lepiej ] 1280 x 1024 - AA-x4 Anizo-x16] 7900GS 630/850 Avg:66.5 Radeon X1950 PRO 256 MB 640 / 775 Avg:57.8 Palit 680(1512)/850 Avg: 50.446 Evga 900(1944)/1000 Avg: 73.238 -Zabawa z SLI [158.22]-------------------------------------------- » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Quake4 Data Processing Security - FPS [ im wiecej tym lepiej ] 1280 x 1024 - AA-x4 Anizo-x4 8800GTS 320 600/950 Avg:60 7900GS 630/850 Avg:55.5 Palit 680(1512)/850 Avg: 46.977 Evga 900(1944)/1000 Avg: 55.009 SLI 900/100 Avg: 87.264 Call of Juarez Wagony - FPS [ im wiecej tym lepiej ] SM 3.0 - 800 x 600 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16 8800GTS 320 600/950 Avg:43.5 GF 7900 630/850 Avg: 24.7 Palit 680(1512)/850 Avg: 23.025 Evga 900(1944)/1000 Avg: 27.319 SLI 900/100 Avg: 44.975 Call of Juarez Las - FPS [ im wiecej tym lepiej ] SM 3.0 - 800 x 600 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16 8800GTS 320 600/950 Avg:23.9 GF7900gs 630/850 Avg:19.6 Palit 680(1512)/850 Avg: 15.084 Evga 900(1944)/1000 Avg:16.926 SLI 900/100 Avg: Avg: 32.052 Rainbow Six: Vegas Helikopter - FPS [ im więcej tym lepiej ] 800 x 600 - AA-OFF Anizo-x16 8800GTS 320 600/950 Avg: 72.3 Galaxy GF 8600 GE 256 MB 680 (1670) / 1100------34,1 Palit GF 8600 GT (Sonic) 256 MB 680 (1670) / 850--34 GF 7900 GS 256 MB 630 / 850------------------------ 30.9 Evga Moded 900(1944)/1000-----------------------38.727 SLI 900/1000 Avg: 69.078 SLI Palit 680/850 Avg: 56.584 Plac - FPS [ im więcej tym lepiej ] 800 x 600 - AA-OFF Anizo-x16 8800GTS 320 600/950 Avg: 41.1 GF 7900 GS 256 MB 630 / 850 -------------------------31 Galaxy GF 8600 GE 256 MB 680 (1670) / 1100 -------21,4 Palit 680(1512)850 --------------------41.475 Evga 900(1944)/1000 -----------------47.663 SLI 900/1000 Avg: 76.416 SLI Palit 680/850 Avg: 71.352 -Sterowniki 158.22-------------------------------------------------- » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « COJ Uaklualnienie Zmiana sterow zeby wszedzie byly jednakowe 158.22,dochodzi 1024x768 z cala paleta 8800 i 2900xt. Call of Juarez Wagony - FPS [ im wiecej tym lepiej ] SM 3.0 - 800 x 600 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16 8800GTS 320 600/950 Avg:43.5 GF 7900 630/850 Avg: 24.7 Palit 680(1512)/850 Avg: 23.025 Evga 900(1944)/1000 Avg: 27.319 SLI 900/100 Avg: 44.975 SLI 900/1000 driver 158.22 Avg: 44.380 Min: 38 Max: 54 SLI Palit 680/850 Avg: 41.015 Call of Juarez Las - FPS [ im wiecej tym lepiej ] SM 3.0 - 800 x 600 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16 8800GTS 320 600/950 Avg:23.9 GF7900gs 630/850 Avg:19.6 Palit 680(1512)/850 Avg: 15.084 Evga 900(1944)/1000 Avg:16.926 SLI 900/100 Avg: Avg: 32.052 SLI 900/1000 driver 158.22 Avg: 31.664 Min: 22 Max: 40 SLI Palit Avg: 31.120 Wyzsza rozdzielczosc COJ Call of Juarez Wagony - FPS [ im więcej tym lepiej ] SM 3.0 - 1024 x 768 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16 GF 8800 Ultra 768 MB 648 (1660) / 1150 Avg:47.3 GF 8800 GTX 768 MB 620 (1600) / 1100 Avg:45.5 GF 8800 GTS 640 MB 600 (1440) / 950 Avg:39 GF 8800 GTS 320 MB 600 (1440) / 950 Avg:39 Radeon HD 2900 XT 512 MB 830 / 930 Avg:43.1 SLI 900/100 Driver 158.22 Avg: 39.513 Min: 34 Max: 45 Palit 680/850 Avg: 36.558 Min: 32 - Max: 43 Call of Juarez Las - FPS [ im więcej tym lepiej ] SM 3.0 - 1024 x 768 - Cienie High 2048 - AA-OFF Anizo-x16 GF 8800 Ultra 768 MB 648 (1660) / 1150 Avg:21.9 GF 8800 GTX 768 MB 620 (1600) / 1100 Avg:19.2 GF 8800 GTS 640 MB 600 (1440) / 950 Avg:18.5 GF 8800 GTS 320 MB 600 (1440) / 950 Avg:18.4 Radeon HD 2900 XT 512 MB 830 / 930 Avg:31.3 SLI 900/100 Driver 158.22 Avg: Avg: 23.918 Min: 17 Max: 35 Palit 680/850 Avg: 23.254-- Min: 16 Max: 32 ==tu widac ze na tej planszy ograniczeniem jest moj CPU -8600SLI vs 8800gts c) Extremalne pokręcanie by ChrisG: (moim zdaniem szacunek) -GPU 1GHZ PROJECKT wersja skrócona -GPU 1GHZ PROJECKT 2. Proste podkręcanie: -Jak użyć RivaTunnera Ściagnij RivaTunnera -Zegar przesuwa się w skokach co 5-10mhz rdzeń 54(2*27) shadery -Najbardziej optymalne ustawienia to te podane w jednym wierszu - patrz tabelka ponizej ;-) 3. Stosunek częstotliwości rdzenia do shaderów: Tabelka dla referencyjnych 8600gt <-Popiół 4. Pamięć karty niby nie odgrywa większej roli aczkolwiek dusi oc rdzenia wiec trzeba ją podkręcić. -w zależności od farta możecie mieć pamięci, które pójdą bez chłodzenia i ponoszenia napięcia na 1.1ghz. -jak macie mniej farta sprawdźcie palcem czy parzą jeżeli tak to koniecznie o radiatorować. -jeżeli jeszcze mniej farta to podnieście napięcie. 5. Modyfikacje: Pencil moda można zrobić każdym ołówkiem, ja mazałem 3B po rezystorze i szło gładziutko :) Oporność mierz miernikiem na wyłączonym kompie, ustawa miernik na 20k, a do mierzenia napięcia na 20v przy włączonym kompie. Czarna końcówkę miernika włóż np. w molexa, żeby było uziemienie. Przekroczenie napięcia 2.25v może zniszczyć pamięć a) Pencil mod dla Palita 8600gt: Oporności Vgpu: 0.67->1.37 0.66->1.39 0.65->1.4 0.64->1.41 0.63->1.44 0.62->1.45 0.59-0.60->1.53 Oporności Vmem: 0.32->2.1* 0.31->2.27 *mazać delikatnie, a potem sprawdzać miernikiem na włączonym kompie napięcie bo oporność nie musi spaść poniżej 0.32 żeby mieć 2.25v!!! b)Palit 8600gt sonic(pcb gts): <-sideband --pcb gts z przodu zwróć uwagę na sekcje zasilania czy zgadza się z Twoją--> Oporności Vgpu: 0.63(6330omh)->1.32 0.53(5330omh) ->1.54-1.56 Oporności Vmem: 335ohm->2.09v c)Palit 8600gt sonic(czerwone pcb): <-[za jakis czas bedzie] [zdjecie] Oporności Vgpu: [zdjecie] Oporności Vmem: d)Galaxy 8600gt: <-Popiół & ultor Mierzymy na Vgpu2 Oporności Vmem: 747ohm->2,05v HARDMOD Z OPORNIKIEM Oporności Vgpu: 597 R - 1,38V 590 R - 1,4V 569 R - 1,45V 554 R - 1,5V 536 R - 1,55V 529 R - 1,575V 520 R - 1,6V 511 R - 1,625V e)Evga 8600gt: <-ChrisG Vgpu: Vmem: 6. Modyfikacja BIOS'u karty (jeszcze nie testowałem) ChrisG zrobił na swojej :-) a)Instrukcje: -Nibitor 3.4a wybieramy urządzenie->poźniej read into file-> open file i ładujemy nasz bios->zmieniamy zegary i gotowe np. (745/1620)rdzeni/shadery możemy też zmienić mem ale nie ruszać timingów pamięci!!! -Poradnik użycia nvflasha -Do flashowania BIOS'u można użyć FDD/CD/HDD/FLASH DRIVER'a zabawki potrzebne do tego znajdują się TUTAJ b)Do ściągnięcia: NvFlash 5.4 Nibitor 3.4a bootdisk Najbardziej optymalne ustawienia wykryte przez ChrisG 745/1620 gpu/shadery 7.Programy testowe: Moim zdaniem najskuteczniejszy program do testowania stabilności karty Unigine_v0.4_Sanctuary -Puszczamy go domyślnie i wystarczy, odapalnie w 1600x1200 na g84 mija się z celem ponieważ pamięć nie wyrabia i rdzeń długo nic nie robi, można co najwyżej właczyć AA ale wtedy pamięć będzie mniej pracować wiec zostawcie domyślne. -Proponuje pierwsze trzy odpalenie zrobić na nie podkreconej karcie, żebyście widzieli poźniej gdzie są artefakty ;) Testy przeprowadzaj na stabilnie ustawionym komputrze, ponieważ sanctuary odziwo dużo nie zyskuje na podkręcaniu, ale się wysypuje dość szybko jeżeli przesadzisz. 8.Problemy: a) Karta piszczy lub wiesza się jak dajesz więcej V lub mhz: PRZED--------------------------------------------------------------------------->PO -Użyte radiatory na mofsetach (<-najbardziej grzejąca się części układu zasilania, które możemy schłodzić) to coolermaster SAC-01 przepiłowane piłką do metalu i naklejone w bezpośrednim sąsiedztwie cewek -> nic nie piszczy :-)* *Jeżeli to nie pomogło, a o radiatorowaliśmy wszystkie mofsety, to warto dać nawiew na układ zasilania karty oraz o radiatorować układy kontrolujące napięcie,ewetualnie wyjąć zaślepke\i od wyjść na karty rozszerzeń z tyłu obudowy i sprawdzić kadzidłem cyrkulacje powietrza oraz temp karty w obciążeniu. **Kondesator i Cewke podejrzewam, że można schłodzić radiatorem przyklejonym na rewersie pcb w okolicy ich umieszczenia, ale są tam malutkie dziurki, których zaklejenie może zabić karte. [JEŻELI JEST KTOŚ ODWARZNY ŻEBY TO ZROBIĆ TO SIĘ PRZEKONAMY ;-)] b) Obraz w teście Unigine_v0.4_Sanctuary przebarwił się: -któryś z elementów karty się przegrzał rdzeń/mem/pcb -przesadziłeś z zegarami na pamięciach/rdzeniu -za dużo v po modach c) Obraz w teście Unigine_v0.4_Sanctuary sypie artami: -daliście za dużo mhz gpu/mem -za małe vgpu/vmem d) Podczas mazania ołówkiem grafit wszystko zasypuje: -Jest to dość poważny problem, ponieważ niechcący można połączyć ścieżki i zabić kartę -miejsce trzeba właściwe zabezpieczyć taśma izolacyjną, sprawdźcie czy jej klej nie przewodzi prądu zanim użyjecie, czyli bateria do taśmy i miernik w dłoń. -Taśmę izolacyjną tniemy nożyczkami i bierzemy pęsetą na miejsce naklejenia, następnie dociskamy ja do powierzchni np. narzędziem do cofania skórek ;) , PAMIETAJCI ŻEBY ZROBIĆ TO DOKŁADNIE -Pierwsze naklejone skrawki powinny odgradzać rezystor skutecznie od najbliższych możliwych połączeń co widać na zdjęciu ->-> e) Zdjęcie stickera z palitów: Metoda Pierwsza: 1.Rozgrzewasz kartę grając/markując. 2.delikatnie odklejasz najsilniejszy brzeg stickera. 3.teraz z wyczuciem podnosisz i naprężasz sticker, dajesz mu luz zanim zacznie się zrywać i ponawiasz to aż nie odejdzie do końca. EFEKT KONCOWY :) Metoda druga: [kiedyś się pojawi ;-)] f) Kompatybilne chłodzenia: -Freezone xc70/80 -zalman vf700/900 -Thermalright HR-03 Rev A VGA Cooler Materiały pomocnicze są autorstwa: -mojego(hihot) [Poniżej moje czarne dziecie ;-)] -ChrisG -Popiół -sideband -ultor Słowo od autora: Jeżeli zepsujesz swoją karte nie miej pretensji do mnie, pamiętaj że robisz wszystko na własną odpowiedzialność a ja Ci tylko pisze jak możesz to zrobić :P Jeżeli mam blokowane konto to nie ma aktualizacji :-( Edytowane 26 Lipca 2007 przez hihot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FlywiN Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 pytanko ta fotka http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=15673 to jest do 8600GT Sonic od Palita? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 Galaxy 8600gt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 Granatowe PCB = Galaxy Zielone = Palit (min) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 Ja ci dam sidbada :wink: Palit to nie jest refencyjne pcb , po co wogóle tworzyć taki temat , lepiej przykleić to do tematu głównego o 8600. pytanko ta fotka http://forum.purepc.pl/index.php?act=Attac...st&id=15673 to jest do 8600GT Sonic od Palita? To jest pcb galaxy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igorzasty Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 fajnie, fajnie tylko FAQ się jeszcze trochę kupy nie trzyma. Musisz chyba troszkę jeszcze z edytować swoją pracę. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dacjano Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) W poniedziłek pewnie dostane miernik i chce sie zabrać za mod 8600ge gdzie mniej wiecej tego szukać?? daje foto klik kto ma jakiś pomysły gdzie to by mogło sie znajdować niech pisze. Edytowane 5 Lipca 2007 przez dacjano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ultor Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) zadna z wrozek, ktore znam nie umie czytac z rewersu karty. zrob zdjecie awersu karty (a dokladniej sekcji zasilania). co do FAQ - jak na poczatek nie jest zle. mysle, ze bedzie lepiej. Edytowane 5 Lipca 2007 przez ultor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 Jupi! Dostałem dziś zapinkę do hr-03 i wreszcie mogłem zamontować to cudo na grafice. Co tu dużo pisać, 60stopni w stresie chyba mówi samo za siebie... W pasywie....;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
block Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 Mam problem z wyjsciem tvout, a dokladnie, z video pelnoekranowym na wyswietlaczu pomocniczym. Na porpzednich kartach jak ustawilem tryb clone i wideopelnoekranowe na ekranie pomocniczym, to puszczony film na monitorze zrzucalem do paska, a na tv byl na pelnym ekranie. Teraz mimo ustawienia tej opcji, to nie dziala. Drivery 158.27 + nakladka retro panel. Jest jakis na to sposob, aby chodzilo jak nalezy? Czy pozostaje tylko zonglerka sterami? Jedyne wyjście które znalazłem to tryb dualViev i subedit. W subedit dajesz pełny ekran na monitor 2 lub F11. Mam nadzieję, że jest to zrozumiałe :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 Jupi! Dostałem dziś zapinkę do hr-03 i wreszcie mogłem zamontować to cudo na grafice. Co tu dużo pisać, 60stopni w stresie chyba mówi samo za siebie... W pasywie....;] Mozesz nie skladac sobie takich cfg jak ja ? :lol: A tak powaznie, to dzis pobawilem sie troche swoja karcioszka i na taktach 700/1700 wszystko smiga cacy, core dalem na 750, ale zaczelo juz odwalac maniane, wiec chyba wiecej bez podbicia v nie pojdzie. Sprawdze jeszcze max dla mem. Btw pamieci sie grzeja na takich taktach u Was, bo nie chce mi sie rozkrecac budy i sprawdzac. :] W stresie na fabrycznym chlodzeniu jest ~50*c, ciche to ono za bardzo nie jest, ale na jakis czas musi zostac, moze w przyszlosci jakies vmody sie zrobi i bedzie motywacja do wymiany tego smigla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) Ten vmod co ja podałem , to pasuje tylko na GT z pcb GTS-a i do GTS-a. Wartość początkowa to 6.33k , napięcie początkowe to 1.32v po zmniejszeniu oporności do ok. 5.33k daje wzrost napięcia w granicach 0.22-24v. Za jakiś czas zapodam też vmod dla pamięci. A co do podkręcania to shadery zawsze przesuwają się o 54mhz(2*27mhz , 27mhz ma generator na karcie). A zegar rop/tmu przesuwa się w granicach 5-10mhz. Edytowane 5 Lipca 2007 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hihot Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 szalenie istotne pytanie! zastanawiam sie czy nie przykelic radiatorow z drugie strony cewki i kondensatorow zeby ostudzic troche je i pcb ale sa tam takai microskopijne otwory i nie wiem czy karta nie zdechnie jak zostana zasloniete czy ktos moze rozwiac/potwierdzic moje watpliwosc?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik. Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 pytanko ta fotka 2671516[/snapback] Galaxy 8600gt Zapozyczona fota mojej 76gs new revision ;] PCB idento. Btw ten mod u mnie chyba nei dziala :/ Standardowo 1,27V - 492 Ohm , 1,27V - 348 Ohm WTF ? Maluje ołowkiem 2B bo w tej chwilli innego nie mam ale opornosc to opornosc. Napiecie nie wzroslo nawet o 0,01V... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hihot Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) to widocznie nie identyko :P zawsze mozesz zrobic hardmoda zdjecie masz powyzej :P Edytowane 5 Lipca 2007 przez hihot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik. Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 Jutro kupie ołowek 5B i zobacze. Ale przeciez te zdjecie to moje zdjecie mojej karrty !! :D wiec nie ma innej opcji zeby nie dzialalo ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) No to jedziemy : PE2140 8600GT na starych , dennych sterach < stare do karty , aby zobaczyc pozniej co jest na nowych :) 2x512DDR2 533CL4 Zero ocowania Medium , wszystko na medium w 1024x768 bez blura z powodu frapsa Medium Dirt : Buggy , Evo , Subaru : 01. 1024x768 02. 75HZ 03. Aspect Ratio - Normal 04. Gamma 1.0 05. V-Synch - OFF 06. Overall Detail Level - Custom 07. Multisampling - 2x 08. Wind Effect- OFF 09. Shadows - Med 10. Particles - Med 11. Mirrors - ON 12. Crowd - ON > Med 13. Foliage - Med 14. Driv Model - Med 15. Trees - Med 16. Reflection - Med 17. motion Blur - OFF 18. Skid - ON Lancer Evo 2007-07-05 22:30:59 - DiRTDemo Frames: 1942 - Time: 60000ms - Avg: 32.367 - Min: 27 - Max: 38 2007-07-05 22:32:01 - DiRTDemo Frames: 1925 - Time: 60000ms - Avg: 32.083 - Min: 27 - Max: 41 2007-07-05 22:33:02 - DiRTDemo Frames: 1971 - Time: 60000ms - Avg: 32.850 - Min: 29 - Max: 39 2007-07-05 22:34:04 - DiRTDemo Frames: 775 - Time: 25468ms - Avg: 30.430 - Min: 28 - Max: 32 2007-07-05 22:34:49 - DiRTDemo Frames: 1938 - Time: 60000ms - Avg: 32.300 - Min: 29 - Max: 39 2007-07-05 22:35:51 - DiRTDemo Frames: 1932 - Time: 60000ms - Avg: 32.200 - Min: 26 - Max: 41 2007-07-05 22:36:52 - DiRTDemo Frames: 1947 - Time: 60000ms - Avg: 32.450 - Min: 29 - Max: 38 2007-07-05 22:37:54 - DiRTDemo Frames: 492 - Time: 16209ms - Avg: 30.354 - Min: 28 - Max: 32 2007-07-05 22:38:32 - DiRTDemo Frames: 1938 - Time: 60000ms - Avg: 32.300 - Min: 28 - Max: 39 2007-07-05 22:39:34 - DiRTDemo Frames: 1992 - Time: 60000ms - Avg: 33.200 - Min: 29 - Max: 41 2007-07-05 22:41:06 - DiRTDemo Frames: 1923 - Time: 60000ms - Avg: 32.050 - Min: 26 - Max: 39 2007-07-05 22:42:07 - DiRTDemo Frames: 1946 - Time: 60000ms - Avg: 32.433 - Min: 28 - Max: 40 2007-07-05 22:43:09 - DiRTDemo Frames: 1966 - Time: 60000ms - Avg: 32.767 - Min: 29 - Max: 39 2007-07-05 22:44:11 - DiRTDemo Frames: 676 - Time: 22239ms - Avg: 30.397 - Min: 29 - Max: 32 2007-07-05 22:44:34 - DiRTDemo Frames: 44 - Time: 1422ms - Avg: 30.942 - Min: 30 - Max: 32 Subaru 2007-07-05 22:49:34 - DiRTDemo Frames: 2342 - Time: 60000ms - Avg: 39.033 - Min: 31 - Max: 46 2007-07-05 22:50:36 - DiRTDemo Frames: 2349 - Time: 60000ms - Avg: 39.150 - Min: 33 - Max: 48 2007-07-05 22:51:40 - DiRTDemo Frames: 707 - Time: 18375ms - Avg: 38.476 - Min: 33 - Max: 48 2007-07-05 22:52:13 - DiRTDemo Frames: 2358 - Time: 60000ms - Avg: 39.300 - Min: 33 - Max: 47 2007-07-05 22:53:16 - DiRTDemo Frames: 2353 - Time: 60000ms - Avg: 39.217 - Min: 33 - Max: 46 2007-07-05 22:54:17 - DiRTDemo Frames: 708 - Time: 18549ms - Avg: 38.169 - Min: 32 - Max: 46 2007-07-05 22:54:54 - DiRTDemo Frames: 2359 - Time: 60000ms - Avg: 39.317 - Min: 30 - Max: 47 2007-07-05 22:55:57 - DiRTDemo Frames: 2305 - Time: 60000ms - Avg: 38.417 - Min: 27 - Max: 45 2007-07-05 22:57:00 - DiRTDemo Frames: 622 - Time: 16043ms - Avg: 38.771 - Min: 33 - Max: 48 Buggy 2007-07-05 22:16:08 - DiRTDemo Frames: 1724 - Time: 60000ms - Avg: 28.733 - Min: 16 - Max: 40 2007-07-05 22:17:10 - DiRTDemo Frames: 1780 - Time: 60000ms - Avg: 29.667 - Min: 18 - Max: 39 2007-07-05 22:18:12 - DiRTDemo Frames: 1630 - Time: 53144ms - Avg: 30.671 - Min: 21 - Max: 40 2007-07-05 22:19:21 - DiRTDemo Frames: 1680 - Time: 60000ms - Avg: 28.000 - Min: 14 - Max: 36 2007-07-05 22:20:23 - DiRTDemo Frames: 1830 - Time: 60000ms - Avg: 30.500 - Min: 19 - Max: 38 2007-07-05 22:21:24 - DiRTDemo Frames: 1269 - Time: 40759ms - Avg: 31.134 - Min: 24 - Max: 37 2007-07-05 22:22:27 - DiRTDemo Frames: 1848 - Time: 60000ms - Avg: 30.800 - Min: 16 - Max: 40 2007-07-05 22:23:29 - DiRTDemo Frames: 1931 - Time: 60000ms - Avg: 32.183 - Min: 17 - Max: 40 2007-07-05 22:24:30 - DiRTDemo Frames: 1553 - Time: 48850ms - Avg: 31.791 - Min: 23 - Max: 38 Test powtarzany wielokrotnie jak widac aby wyeliminowac losowosc wynikow. Edytowane 5 Lipca 2007 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) Dema juz niemam ale zapodam jak gram w pelnej wersji w SLI rozdzielczosc 1280x1024 jak przejde na XP zapodam reszte ustawien. 01. 1280x1024 02. 75HZ 03. Aspect Ratio - Normal 04. Gamma 1.0 05. V-Synch - OFF 06. Overall Detail Level - Custom 07. Multisampling - 2x 08. Wind Effect- ON 09. Shadows - High 10. Particles - Ultra 11. Mirrors - ON 12. Crowd - ON > High 13. Foliage - High 14. Driv Model - Ultra 15. Trees - High 16. Reflection - Ultra 17. motion Blur - ON 18. Skid - ON 2007-07-06 01:38:13 - crx Frames: 1795 - Time: 60000ms - Avg: 29.917 - Min: 26 - Max: 34 nie sugerujcie sie nazwa bo zmieniona do wykozystania SLI A normalnie gram bez 2X nie szarpie BP Ultimate Rally UK Frames: 2142 - Time: 60000ms - Avg: 37.346 - Min: 30 - Max: 43 Edytowane 5 Lipca 2007 przez ChrisG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 Btw ten mod u mnie chyba nei dziala :/ Standardowo 1,27V - 492 Ohm , 1,27V - 348 Ohm WTF ? Maluje ołowkiem 2B bo w tej chwilli innego nie mam ale opornosc to opornosc. Napiecie nie wzroslo nawet o 0,01V... Nie wiem jak mierzysz napięcie , żeby mieć prawidłowy pomiar mase musisz <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> też z karty lub ewentualnie z obudowy(śledz jest podłączony do obudowa i pcb karty). Jeżeli weżmiesz mase z molexa napięcie będzie niższe , ponieważ występuje różnica potencjałów(napięcie) między masą na karcie i na molexie. Jest to spowodowane spadkiem napięcia na przewodach i ścieżkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik. Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 Masa przylozona do sledzia i napiecia sa identyczne ;) Myslalem ze troche pogonie moja karcioszke a tu du***. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...