Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8600 GTS / GT

Rekomendowane odpowiedzi

Miejsce pomiaru napięcia vgpu jest zaraz na prawo od rezystora, który zamalowujemy. warto by dodać tą informację do faq. Jutro zamieszczę zdjęcie z oznaczonym punktem.

 

Ale mimo najlepszych chęci nie znalazłem punktu pomiaru vmem - może mi go ktoś wskazać?

 

I jeszcze jedno pytanie: czy ktoś próbował modyfikacji biosu o dodatkowe ustawienia zegarów dla trybu 2d i dodatkowe ustawienia prędkości wiatraków? Czy to działa i karta pracuje po tym poprawnie? W końcu to jakby dodawanie nowych funkcji, których nie przewidział producent (na razie zmieniłem gpu i shadery w biosie odpowiednio na 745 i 1620 oraz wyłączyłem "logo" nvidii pojawiające się przy botowaniu i wszystko działa bez problemu).

http://www.vr-zone.com/?i=4925&s=5

lub piata pozycja od gory liczac http://www.google.pl/search?hl=pl&q=86...+Google&lr=

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ale i ja mam maly problem otoz nie potrafie znalezc w necie zdjec mojego PCB aby sprawdzic jaki mam VGpu i Vmem, linki ktore podalem wyzej nie pasuja do mojego PCB

Czy ktorys z Vmodowcow moglby sie przyjzec z bliska mojej karcie moze uda mu sie rozpoznac jakies elementy i mnie troche naprowadzic

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3d72afc28fd4b35.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/91e9ac75b978a099.html

 

Troche plukalem po forum i znalazlem ze moje PCB to GTS ( zdjecia Sidebanda)

Czyli mam karte taka sama co Arti_s

-------------------------------------------------------------------------------------------

Prosba do Sidebanda

 

Czy moglbys zaznaczyc dokladnie miejsca do pomiaru Vgpu,Vmem i do zmierzenia opornosci na tych fotkach co sa na stronie 73

Thx

 

Edit: zrobilem maly pomiar i mam opornosci 631 Ohm.

Edytowane przez Speedstar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy moglbys zaznaczyc dokladnie miejsca do pomiaru Vgpu,Vmem i do zmierzenia opornosci na tych fotkach co sa na stronie 73

Thx

Miejsce pomiaru Vgpu - tak jak pisałem - to te dwa (obojętnie który z nich) luty kolo zaznaczonego rezystora, pomiędzy nim a oznaczeniem SR64. A miejsca pomiaru oporności są już zaznaczone na stronie 73 czerwonymi ramkami (obojętnie która, "metalowa", strona rezystora).

 

Gdzie jest pomiar Vmem - sam czekam na odpowiedź.

Edytowane przez Arti_S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj

Zamontowalem na mojej karcie AC S1

 

trzeba przyznac ze przeszedlem katorge zeby zamontowac to ustrojstwo na karcie - gdyz standardowe bolce montazowe nie pasowaly do 8600 ... a usilujac je wygiac do odpowiednich wymiarow POODPADALY o_O!

 

tak wiec musialem zrobic zapinke ...

(co latwe nie bylo)

 

 

Jesli chodzi zas o efekty to jest istna REWELACJA ,...

Spadek temp w porownaniu do pentagrama jest KOLOSALNY

 

nie wiem ile dokladnie 8800 wydziela watow ale twierdze ze to chlodzenie z odpowiednim wentylatorem poradzilo by sobie bez problemow...

 

a teraz wyniki

 

PENTAGRAM MAX RPM 3000RPM

GPU - 2d - 1,67 3d -1,72v

Idle T1 = 55 C Stres T2 = 83 C

MAX mhz gpu = 980 (z dodatkowym wentylem 1006)

 

S1 + wentylator 14x14 800RPM

GPU - 2d - 1,67 3d -1,72v

Idle T1 = 38 C Stres T2 = 52C

 

Max mhz gpu 1060

 

 

Dla mnie BOMbA

 

*

S1 Passive

GPU - 2d - 1,67 3d -1,72v

Idle T1 = 54 C Stres T2 = 78C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W niedziele bedzie dosc fajne porownanie 8600GT SLI i 1950XT 256MB w systemach XP i Vista,jak skoncze arta podam linka.

Grafy po OC beda,testy z bezposredniego grania.

Zobaczymy czy duet poradzi sobie z karta przeciwna w tym samym przedziale cenowym jak SLI.

Tak wyglada przeciwnik

Dołączona grafika

Edytowane przez ChrisG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaczałem kręcić mojego palita 8600gt sonic i dojechalem do 750 na rdzeniu i dalej sie boje, poniewaz mysle ze cos zle robie, po kazdym podniesieniu o 10 mhz sprawdzam testem. Unigine_v0.4_Sanktuary (włączm program i nastepnie daje przy standardowych ustawieniach "Benchmark" i przechodzi cały test i nie zauważam zadnych różnic w obrazie, Standardowe ustawiena to rozdziałka 640x480, z tego co zauwazylem to wyłączony antialiasing, ale w opisie na 1 stronie pisze zeby byl standard, takze tak robie. i kompletnie nic nie wychodzi, zadnych przekłamań, w riva tuner mam ustawione zarówno w 2d i 3d na 750 (sprawdzone programem który sie zainstalowal razem z oryginalnymi sterami, czyli te same takty tam są).

 

Pomóżcie co sprawdzić dodatkowo, moze jakieś temperatury, bo nagle mi wyskoczy ze spaliłem karte i dopiero bedzie bajer. mozliwe zebym dojechal do 750 bez ołówka?

 

 

 

jednym słowem mówiąc okierunkujcie mnie co mam robić zebym czegos nie upalił.

 

P.S. pamięci narazie nie ruszałem

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaczałem kręcić mojego palita 8600gt sonic i dojechalem do 750 na rdzeniu i dalej sie boje, poniewaz mysle ze cos zle robie, po kazdym podniesieniu o 10 mhz sprawdzam testem. Unigine_v0.4_Sanktuary (włączm program i nastepnie daje przy standardowych ustawieniach "Benchmark" i przechodzi cały test i nie zauważam zadnych różnic w obrazie, Standardowe ustawiena to rozdziałka 640x480, z tego co zauwazylem to wyłączony antialiasing, ale w opisie na 1 stronie pisze zeby byl standard, takze tak robie. i kompletnie nic nie wychodzi, zadnych przekłamań, w riva tuner mam ustawione zarówno w 2d i 3d na 750 (sprawdzone programem który sie zainstalowal razem z oryginalnymi sterami, czyli te same takty tam są).

 

Pomóżcie co sprawdzić dodatkowo, moze jakieś temperatury, bo nagle mi wyskoczy ze spaliłem karte i dopiero bedzie bajer. mozliwe zebym dojechal do 750 bez ołówka?

jednym słowem mówiąc okierunkujcie mnie co mam robić zebym czegos nie upalił.

 

P.S. pamięci narazie nie ruszałem

 

pozdrawiam

Spalic to nie spalisz robiac o/c Rivatunerem i Atitoolem najwyzej ci sie komp zawiesi, mi tez chodzi na 750Mhz a pamiec na 850Mhzx2 takze spoko temp to max. u mnie 62st.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2716627[/snapback]

512mb do tej karty jest jak najbardziej sensowne , ale 1gb to już gruba przesada. Po co wogóle takie coś wypuszczają , przecież prawie nikt tego nie kupi.

imo 512 na tej karcie nie warte tych pieniędzy które trzeba do owej wersji dopłacić,

a co do tego czy ktoś to kupi ? to MIECIE(ludzie którzy mają żeby mieć <_< ) na pewno kupią B-) B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra zakończyłem podkrecanie gpu i pamieci i wyszlo mi na moim sonicu 750mhz na rdzeniu i 860 na pamięci, teraz mam pytanko jak ustawiacie taktowania w 2D i drugie pytanko jak to jest z tym shaderami bo w opisie pisze zeby zwiększać czestotliwośc na shaderach, nie bardzo kumam o co chodzi, a jak juz podkrecac to gdzie i na ile, w opisie jest tabelka do standardowych kart i nie mozna jej chyba przełożyć na sonica. i czy to cos poprawi

 

pozdrawiam i z góry dzieki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz mam pytanko jak ustawiacie taktowania w 2D

Ja w 2d ustawiam zawsze rdzeń na fabryczne ustawienia. Po co karta ma się wysilać niepotrzebnie......

 

A ja mam taki problem z kartą. Czasem ( na szczęście dość rzadko), podczas grania gra mi zaczyna mocno zwalniać, a potem się wiesza i wyskakuje komunikat, że sterownik karty przestał odpowiadać. Obraz mam wtedy chyba z 640x480 i oczywiście pomaga tylko restart komputera. Teraz komp jest niedawno po formacie z wrzuconymi najnowszymi sterami. Przed formatem na starszych sterach było to samo. Ktoś wie, o co tu może biegać??? Miałem po kolei karty - 5200, 5600UII, 6800XT@Ultra, 7600GS 1.2 i nigdy takiego czegoś nie miałem <_< .

Edytowane przez wysio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

niestety nie posiadam tutaj aparatu cyfrowego (jestem u rodziny z kompem)

 

ale postaram sie jutro z Komorki kliknac troche fotek (niestety jakosc bedzie srednia)

no zawsze to lepiej niż nic :)

 

ale z tym mocowaniem to jaki był problem ?? , niepasowały otwory mocujące czy jak ??

 

równierz prosiłbym o podanie wymiarów ( odstępów ) pomiędzy otworami na 8600GT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki problem z kartą. Czasem ( na szczęście dość rzadko), podczas grania gra mi zaczyna mocno zwalniać, a potem się wiesza i wyskakuje komunikat, że sterownik karty przestał odpowiadać. Obraz mam wtedy chyba z 640x480 i oczywiście pomaga tylko restart komputera. Te

a jakie masz wtedy temperatury jak to zaczyna się dziać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz pamieci na tym GALAXY ?

Teraz sprawdziłem. Samsungi.

Mam jeszcze takie pytanko... Mam problemy z niektórymi grami, np. Stalker, o czym już wsześniej pisałem. Chodzi o zwalnianie gry. Niedawno odkryłem, że winę za to ponosi zużycie pamięci RAM. Jak zużycie sięga 100% zasobności RAM-u, to wtedy gra zwalnia. Po zmniejszeniu rozdzielczości na 1024x768 jest już dużo lepiej, ale czasem też zaczyna się zatykać.... Dziwi mnie że gra wykorzystuje całą zasobność RAM-u. Plik wymiany mam ustawiony na 2GB. Czy to nie jest też wina karty??

Edytowane przez wysio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze takie pytanko... Mam problemy z niektórymi grami, np. Stalker, o czym już wsześniej pisałem. Chodzi o zwalnianie gry. Niedawno odkryłem, że winę za to ponosi zużycie pamięci RAM. Jak zużycie sięga 100% zasobności RAM-u, to wtedy gra zwalnia. Po zmniejszeniu rozdzielczości na 1024x768 jest już dużo lepiej, ale czasem też zaczyna się zatykać.... Dziwi mnie że gra wykorzystuje całą zasobność RAM-u. Plik wymiany mam ustawiony na 2GB. Czy to nie jest też wina karty??

W Stalkerze są po prostu takie duże textury, że 256MB ramu na grafie nie jest trudno dla nich zająć ;) Podobna sytuacja była w World in Conflict. Jak gra zawaliła cały vram to wywalało Vram overload i gra zwalniała na chwilę, w której sobie opróżniała ram w grafice ;)

Edytowane przez Lanc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...