cozaq Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 (edytowane) Jak najbardziej, bo on juz jest standardowo troche podkrecony a i cena dobra :D MoH:A Wszystko na high, rozdzielczosc 1024x768 - ani razu nie przycielo! Efekty piekne, grafika naprawde dobra tylko szkoda ze gra krotka.. żeby z 2lata minimum dało się na niej pociąć nawet na LOWBez problemu mysle no chyba ze porzadnie dowala z Crysisem to moga byc problemy :wink: Edytowane 12 Października 2007 przez Itachi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 PES2008 i CoD4 obie wersje demo gralem w 1024x768 i wsio gra i trabi :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Above Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 Bo tak przymierzam się do zakupu i CoD4 do tego :D sądzę, że będzie działać aż miło , mam nadzieje też ze Gears of War , PES08, czy MoH:A też będą pięknie działać. I jak kupie to już będzie ostatnia wymiana grafika jak dla mnie :P nie inwestuje więcej w kompa, dlatego chciałbym, żeby z 2lata minimum dało się na niej pociąć nawet na LOWna sprzęciu z podpsiu gierki te chodza z maxymalnymi detalami w 1280x1024 :) Moh:a az sie zdziwiłem ze tak dobrze bo fps min. 32 a średnio 35-50 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek89 Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 Przy np. Codzie to grafika nie jest dla mnie ważna :D nawet grafika jak w Wolfie 3D moze byc :D byle było to CoD :D Co do Crysis to nawet nie licze na to:] przesadzili z wymaganiami... @Above mam zdeczka gorszy sprzęt :] no ale kto powiedział, że musi być high :D nawet zeby przez te 2-3 lata leciało na low to już gites :] to teraz poczekać z miecha na CoD 4 może cena grafy spadnie już jest za 375zł ,a jeżeli wyjdzie lada chwila jakas nowa seria to powinna cena spaść, a na dzień dzisiejszy i tak jej nie potrzebuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba1 Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 Na czym wyjde lepiej? C2D E4400 i jedna 8600GT SONIC+ czy C2D 2140 i 2x8600GT SONIC+. W gre oczywiście wchodzi kręcenie procka (na każdej wersji minimum 3GHZ) i graficzke oczywiście też. aby kręcić 8600Gt Palit Sonic+ 130zl na nowe chlodzenie ..aby ciszej a i kręcenie mozliwe...Jesli wysokie rozdzielczosci 1680x1050 i nowe gry to tak..a lepiej wtedy ,jak piszą 8800GTX :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeyoo Opublikowano 12 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2007 na nowe chlodzenie 60zl :) - s2. ja wlasnie sobie sciagam demo unreal tourmanet 3 :) takze jutro rano sobie potestuje :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba1 Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 na nowe chlodzenie 60zl :) - s2. ja wlasnie sobie sciagam demo unreal tourmanet 3 :) takze jutro rano sobie potestuje :D tak, 60 ale razy 2 w SLI ...i nie włożysz 2xAC S2 bo łącznik SLI przeszkadza- 1x AC S2 i 1X Revoltec za 70 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 (edytowane) NIech ktoś zrobi testy w UT III i najlepiej porówna do Geforce 8600GT Radeona 2600 PRO/XT. Edytowane 13 Października 2007 przez Slayer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aln Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 Witam. Posiadam kartę Galaxy 8600gt oryginalnie podkręconą do 600/1600. Niedawno zmieniłem chłodzenie na Arctic cooling accesero s2 i zauważyłem że w programie ATITOOL przy opcji scan for artifacts czasami wywala błędy. Nie widzę tego na ekranie ale błędy ponoć są (tak mówi program). Posiadam radiatory na pamięciach, temperatury spadły średnio o 10*C względem oryginalnego chłodzenia a artefakty się pojawiają. Więc założyłem wentylator 92mm i nie ważne czy ustawię go na 5V czy na 12V i tak wywala o artefakty. Chcę jeszcze dodać że nie ma ich w żadnej grze ani 3D Marku. Czy ma ktoś jakiś pomysł? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasphemy Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 NIech ktoś zrobi testy w UT III i najlepiej porówna do Geforce 8600GT Radeona 2600 PRO/XT. Na konfigu z siga przy detalach 3/5 (gra wyglada super) fps nie spada ponizej 50. (w zadymie!) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hauti Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 Witam. Posiadam kartę Galaxy 8600gt oryginalnie podkręconą do 600/1600. Niedawno zmieniłem chłodzenie na Arctic cooling accesero s2 i zauważyłem że w programie ATITOOL przy opcji scan for artifacts czasami wywala błędy. Nie widzę tego na ekranie ale błędy ponoć są (tak mówi program). Posiadam radiatory na pamięciach, temperatury spadły średnio o 10*C względem oryginalnego chłodzenia a artefakty się pojawiają. Więc założyłem wentylator 92mm i nie ważne czy ustawię go na 5V czy na 12V i tak wywala o artefakty. Chcę jeszcze dodać że nie ma ich w żadnej grze ani 3D Marku. Czy ma ktoś jakiś pomysł? Pozdrawiam. ja mam tylko 1 ;-) nie używaj atitoola :razz: btw witam po długiej przerwie =] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aln Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 ja mam tylko 1 ;-) nie używaj atitoola :razz: btw witam po długiej przerwie =] Witam :) Czyli Atitool jest do d....? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cloperflake Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 (edytowane) AtiTool po prostu przyjmuje najbardziej bezpieczne wartosci, zwykle mozna spokojnie jeszce podkrecic zegary w gore. Jednak jesli pokazuje bledy przy takich ustawieniach oznacza to ze masz slabo podkrecalna sztuke dla ktorej ustawienia deflautowe sa jej bezpiecznym maksimum ps. wita nowy czlonek sekty Edytowane 13 Października 2007 przez Cloperflake Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mj18 Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 Mam podobny problem jak ktoś kto wcześniej pisał. Podkręcam shadery a wydajność w ogóle nie rośnie... o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeyoo Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 moze chodzi o procka ? B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasphemy Opublikowano 13 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2007 AtiTool po prostu przyjmuje najbardziej bezpieczne wartosci, zwykle mozna spokojnie jeszce podkrecic zegary w gore. Jednak jesli pokazuje bledy przy takich ustawieniach oznacza to ze masz slabo podkrecalna sztuke dla ktorej ustawienia deflautowe sa jej bezpiecznym maksimum ps. wita nowy czlonek sekty Ja to widze zgola inaczej. W 100% ufam "skanerowi" atitoola z prostego powodu. Jescze mi sie nie zdarzylo, zeby sypiacy artami w atitoolu konfig byl stabilny w grach (nawet jesli te arty byly naprawde male). Kilka razy probowalem to przepchnac - np WiC raz po 3h łupania zaczal sypac artami. Natomiast ustawienia stabilne w atitoolu zawsze w moim przypadku byly stabilne rowniez w grach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eubie Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 Po kilku kartach graficznych, ktore przelazy mi przez rece w ciagu kilku lat, jestem podobnego zdania co darkx. Na bardzo wiele roznych kart, jedynie 7900GS byl stabilny w grach gdy w AT sypalo artami. Kazda inna karta predzej czy pozniej sie wysypywala. PS. dosyc dawno temu kupilem 8600GT od GB, krecila sie srednio - 680 na rdzeniu i jakies.. ~~820 na pamieciach z tego co pamietam /a napewno nie 900/. Ostatnio dolozylem nawiew z boku na karte, tak ze przy okazji zaczal wiac miedzy radiator a PCB, i nagle pamieci odzyly... zaczeli robic ~950 w AT stabilnie, wyniki w 3Dmarkach tez skoczyly :) musialy miec bardzo goraco jak wczesniej sie przy 820 sypaly :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meeron Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 Pytanko do osob posiadajacych 86gt od Gigabyte wersje pasywna - ile najwiecej stopni widzieliscie na grafie pod obciazeniem ? - ile macie w idle - czy wam tez grafa piszczy/syczy pod obciazeniem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_lesiu Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 (edytowane) Witam 2 dni temu zakupiłem Palita 8600GT (Apollo miało po 326zł więc się nie zastanawiałem zbyt długo ;-) ), no i są dwie zmiany w moim egzemplarzu. In plus: mam pamiątki oznaczone 1,3ns (oczywiście Quimonda, seria HYB18H512321AF-13 więc to pewnie standardowe 1,4ns tylko ze zmienionym nadrukiem), z domyślnym taktowaniem ustawionym na 800MHz (czarne chłodzenie, takty rdzenia 540, więc VRAM powinien mieć 700MHz). In minus: zmieniony layout PCB. Elektronika powędrowała pomiędzy rdzeń a śledzia, przez co (póki co) odpada Vmod :/ Karta się słabo kręci: stabilne taktowania to 600/820 (gdu/mem). Możliwe że pamięci jeszcze się da podciągnąć o te 10-25MHz. Stabilność póki co testuję AtiToolem (tak, wiem... ;-) ) - potrzebuję na razie w 101% stabilnych taktowań dlatego nie ryzykuję. Poniżej fotki karty (póki co poglądowe, ale oczywiście jak będzie trzeba to pospisuję oznaczenia scalaków i porobię szczegółowe zdjęcia): - awers: KLIK - rewers: KLIK I tu kieruję prośbę do osób, które zajmują się Vmodami. Czy na podstawie fotek jesteście w stanie namierzyć rezystory odpowiedzialne za regulację napięcia dla gpu i pamięci? Mam miernik, jednak jeśli mam coś mierzyć pod napięciem to chciałbym być na 101% że mierzymy to co trzeba (z rezystorkami oczywiście nie będzie problemu). Pozdrawiam EDIT: Wyniki z demka UT3 (FRAPS, wartości po kolei: min, max, avg). Pierwsza mapa (miasto) w trybie deathmatch. 10 botów, do 20 fragów (więc jakieś 5 minut gry). Oba poziomy detali na "5", post processing zostawiłem na "default". Starałem się, żeby cały czas się coś działo na mapce ;-) - 1024x768: [31, 63, 46.504] - 1280x1024: [23, 49, 35.027] Edytowane 14 Października 2007 przez m_lesiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ultor Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 (edytowane) to, ze elektronika powedrowala na awers karty nic nie znaczy. spisz numerki z trzech ukladow. bez podania numerkow strzelam na razie co jest do czego: pomierz napiecia w powyzszych punktach. wtedy okarze sie czy trafilem czy nie. oczywiscie jedna sonda do punktu a druga do masy np. z molexa kompa. mierz przy wlaczonym kompie. wszystko z zachowaniem ostroznosci. /me nie bierze odpowiedzialnosci za to co robisz. jak zrobisz lepsze foty okolic ukladow scalonych to moze uda sie odkryc, ktory rezystor sluzy do vmoda na pamieciach i na gpu. warunek jest jeden - musza byc widoczne sciezki na pcb. Edytowane 14 Października 2007 przez ultor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Above Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 EDIT: Wyniki z demka UT3 (FRAPS, wartości po kolei: min, max, avg). Pierwsza mapa (miasto) w trybie deathmatch. 10 botów, do 20 fragów (więc jakieś 5 minut gry). Oba poziomy detali na "5", post processing zostawiłem na "default". Starałem się, żeby cały czas się coś działo na mapce ;-) - 1024x768: [31, 63, 46.504] - 1280x1024: [23, 49, 35.027] z ciekawości przetestowałem na tej samej mapce u siebie , wszystko na maxa 1280x1024 min-26fps max- 63fps średnio -43fps Uprzedzam że robiłem ostra zadyme , wsiadłem do tego robota co tam jest i napierdzielałem wszystkich :-P Wiekszośc gry jest na poziomie 50-60fps :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_lesiu Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 (edytowane) Dzięki za informacje. Wieczorem zrobię szczegółowe fotki oraz pomierzę napięcia. Pozdro. EDIT: Above, porównaj takty grafiki. Masz +100MHz na gpu i +50MHz na memkach (a takty shaderów, to już w ogóle z kosmosu wzięte :D ) :) Ale to dobrze, bo widać że warto kręcić :D Jakie masz PCB grafy? takie jak w Sonicu czy to samo co u mnie? btw. Procek to jakiś selekt? Niskie napięcie jak na 3GHz :) Edytowane 14 Października 2007 przez m_lesiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Above Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 Dzięki za informacje. Wieczorem zrobię szczegółowe fotki oraz pomierzę napięcia. Pozdro. EDIT: Above, porównaj takty grafiki. Masz +100MHz na gpu i +50MHz na memkach (a takty shaderów, to już w ogóle z kosmosu wzięte :D ) :) Ale to dobrze, bo widać że warto kręcić :spoko: btw. Procek to jakiś selekt? Niskie napięcie jak na 3GHz :) no tak właśnie chciałem pokazać ile daje o/c grafy w tej grze , chodź wiadomo że nie testowaliśmy identycznie :wink: Procek raczej nie był selekcjonowany , maxymalnie stabilnie udało mi sie na razie 3,2ghz z 1,41V ale pamięci nie dawały rady wiec zostawiłem na razie 3,06Ghz , przynajmniej zimny i wydajny :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mj18 Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 (edytowane) Czy nie macie problemow z nowa rivą? Niewiem dlaczego ale mam problemy z zapisaniem ustawien taktowania, Gdy biore save (startup settings) to wraca mi do ustawień standardowych... Mam też dziwne spadki taktowania co jakis czas widać na fotkach. Edytowane 14 Października 2007 przez mj18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ultor Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 calkiem normalne. spadki taktowania spowodowane sa wychodzeniem przez 3dmarka z trybu 3d do dekstopu (2d) w czasie ladowania kolejnego testu - gdzie taktowanie jest inne. jakie masz taktowania ustawione w rivce dla 2d? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aln Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 Ja to widze zgola inaczej. W 100% ufam "skanerowi" atitoola z prostego powodu. Jescze mi sie nie zdarzylo, zeby sypiacy artami w atitoolu konfig byl stabilny w grach (nawet jesli te arty byly naprawde male). Kilka razy probowalem to przepchnac - np WiC raz po 3h łupania zaczal sypac artami. Natomiast ustawienia stabilne w atitoolu zawsze w moim przypadku byly stabilne rowniez w grach.Dzisiaj zmieniłem chłodzenie na takie jak było oryginalnie i dalej się w Ati wysypuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cancel1988 Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 ja dziś pobiłem magiczną granicę 6k punktów w 3Dmarku06 wynik w sygnaturze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinnaker Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 Aln mi ostatnio przy przekładaniu z kompa do kompa na 86gt od galaxy (nigdy nie kręcona, gpu cały, tv-out pare razy używany) zaczeły pojawiać się pasy pionowe (win) a pod dosem kwadraty różnokolorowe i poszła na gware Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 Chciałbym się jedynie upewnić, że mam dobrego moda do 8600gt sonic maznalem kilka razy mocno olowkiem HB i napiecie nie wzroslo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_lesiu Opublikowano 14 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2007 (edytowane) @ultor Zrobiłem pomiary napięcia. Jest odwrotnie jak zaznaczyłeś na fotkach :P Z brzegu karty, przy tranzystorach, pokazywało 2,11V więc podejrzewam że to ma związek z napięciem na pamięciach, natomiast pomiary na punktach bliżej śledzia wyniosły 1,33V - więc pewnie dotyczy GPU. Nie mierzyłem tej cewki, przy nóżce której dałeś zapytajnik na fotce. Podejrzewam, że również kontrolery występują odwrotnie jak opisałeś (tzn. od pamięci jest na awersie a od gpu - na rewersie, przy SLI). Teraz oznaczenia scalaków. 2 układy są identyczne (ten na awersie oraz na rewersie przy SLI) i mają następujące oznaczenie: RT9259A PS9EQ08 Trzeci scalak ten pomiędzy ścieżkami od DVI jest pewnie odpowiedzialny za sygnał Video i nas nie interesuje, ale na wszelki wypadek też przepisałem :) 74HCT08D L7C7D923 UnG0722E Przy czym w poprzek, po lewej stronie dwóch dolnych oznaczeń jest napisane "NXP". Zrobiłem trochę fotek w wyższej rozdzielczości. Całość zajmuje ponad 30MB dlatego wrzuciłem na RapidShare: --> KLIK <-- Jeśli będą problemy ze ściągnięciem, postaram się znaleźć inny hosting. btw. na karcie są kondensatory firmy Rubycon (od zasilania gpu i mem w sumie 4x 1500uF, 6,3V). Z góry dziękuję za jakiekolwiek dodatkowe informacje (jeśli trzeba porobić jakieś dodatkowe fotki, to może wyślij(cie) PMkę ). Pozdro Edytowane 14 Października 2007 przez m_lesiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...